** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Overredingskracht Moon, de kracht van de vrouw! Gaat helemaal goed komen

Morgen moet ik bloeddruk opnemen, bed opmaken (ja hoe suf daar heb je les in en zijn regels voor! En ook nog verschillende methoden), handgrepen van Leopold (voelen aan de buik hoe de baby ligt) en borstvoeding (een vrouw begeleiden bij borstvoeding).

Het enige voordeel is dat we zoveel studenten hebben dat we niet alles moeten doen. In 1 lokaal moeten we een kaart trekken en moeten we bed opmaken, leopold of borstvoeding doen. 1 van de 3. Weet niet wat ik het liefste wil. Denk leopold.

Ach we zien het wel. Het bedopmaken kan ik in elk geval niet meer oefenen. De rest ga ik met mn studiegenootje - waar ik vanavond logeer - nog wel oefenen.
Succes met je tentamen morgen! Hmm.. tentenamen beddenopmaken.... moet niet al te moeilijk zijn toch?

Oh ja, mijn domme keuzes waar ik 't vanmiddag over had... Ik ben al veel vaker begonnen aan een vak, maar dan ook vaak na 1 of 2 weken gestopt, soms de laaste opdracht gewoon niet gemaakt omdat ik 't niet boeiend vond of het tentamen niet omdat ik geen zin had om te leren. En elke keer weer begin ik weer vol goede moed aan iets, om me dan elke keer weer tegen dezelfde steen te stoten: ik heb snel last van oververmoeiheid, maar wil ook alles tegelijk doen, wat dus niet zo'n beste combi is.. Maar goed, heb de knoop doorgehakt en ga nu stoppen met dat vak. Jammer. Maar mijn scriptie is prioriteit 1. (en al het gezever daarover hoort op 't afstudeertopic)

Spijker: misschien was het nog gewoon niet het juiste moment om naar Canada te gaan. Ook na je studie kun je daar nog heen en misschien kun je daar wel een leuke baan vinden! Je weet maar nooit wat je tegenkomt...

Na een gesprek op school vanmiddag wordt de kans dat ik naar Spanje ga steeds groter: Nu het volgende dilimma; kies ik iets waar ik zeker van ben dat ik het goed kan OF kies iets waarbij ik nog de nodige achtergrondkennis nog flink moet bijspijkeren???
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 14 januari 2010 @ 17:58:

OF kies iets waarbij ik nog de nodige achtergrondkennis nog flink moet bijspijkeren???

Daar kan spijker wel antwoord op geven

(ok flauw, ik weet het)
quote:findingnemo schreef op 14 januari 2010 @ 18:32:

[...]

Daar kan spijker wel antwoord op geven

(ok flauw, ik weet het)

Flauw maar grappig :D
quote:La Moon schreef op 14 januari 2010 @ 17:22:

Ja Marg, ik ben ook wel benieuwd met wat voor naam we straks op de proppen komen. En die traditie voor Spaanstalige landen, dat de man de naam bepaalt, gaan wij dus even niet voortzetten. Wil ook niet het alleenrecht erover, we moeten er samen uitkomen (en anders kan ik altijd nog allerlei overredingstactieken toepassen natuurlijk).

Nee haha dat lijkt mij ook de hel. Stel je voor!

Ik dacht dat mijn vriend wel mooie namen zou verzinnen (je weet wel waarom), en toen vroeg ik, wat vind jij nou een mooie naam. Moest hij heel lang nadenken en toen lichtte zijn gezicht helemaal op:

Kimberly!

No way José!
Ik kom even voorbijzwaaien. Net thuis uit m'n werk en morgen ook tentamen, dus moet nog even flink aan de bak (en ja, voor mijn tentamen ga ik gewoon werken.. dus geen tijd meer om morgenochtend nog te knallen).

Kom dus morgenavond weer sociaal doen..

Nemo: vind je date-verhaal weer geweldig! Gebarentaal..

La Moon: spannend lijkt me, die echo. Namen bedenken lijkt me ook heel lastig. Heb t daar ooit in een grijs verleden wel eens met J. over gehad.. En veel namen die ik mooi vind zijn wel erg "nederlands" en hij kwam toen met allerlei 'te duitse' namen aan, of namen waarbij ik meteen allerlei vervelende associaties had.. Succes ermee!

Ow wat J betreft.. Het gaat nu best redelijk met me, of ben gewoon goed in afleiding zoeken. Avonden alleen thuis zonder dingen te doen blijven lastig. Heb hem van de week ook even gesproken, en da's zolang we aan de telefoon hangen vooral erg gezellig, maar daarna voelt t zoooo klote.

Heb stiekem nog wel de neiging om hem nog op te zoeken, ook al weet ik niet of dat het meest verstandige idee ever is. Probleem is alleen dat ik komend weekend geen tijd heb, week erna misschien (ligt eraan of ik op zaterdag mijn nieuwe auto op mag halen!! nu al helemaal blij daarover..) en hij de week daarna al in Singapore zit.. Zie het dus niet meer zo gebeuren

Goed, ik ging aan de studie.. Fijne avond nog!
Nemo, ik sluit me aan bij de rest, het eerste gevoel is veelzeggend en overleg leidt meestal alleen maar tot twijfels. En je kan er toch niets meer aan doen dus waarom zou je gaan overleggen.

Spijker fijn dat je je energie weer terug hebt. Dat is wel een duidelijk teken dat het een goede beslissing was!

Mevrouwtje Z., ik zie het maar zo. Die extra vakken die je qua punten niet nodig hebt, doe je alleen voor de lol om er zelf wat van op te steken, omdat je het onderwerp heel interessant vindt. Ook al doe je het tentamen niet (of haal je het niet) dan heb je toch in elk geval (een aantal) colleges gevolgd en / of boeken gelezen, en heb je dus je doel behaald. Je hebt wat interessante kennis op gedaan. Precies waar dat vak goed voor is.

Bij mij in huis woonde iemand die toen ik daar kwam wonen zevendejaars was (voor een vierjarige studie hè, niet geneeskunde ofzo) en toen ik klaar was, vier jaar later, nog steeds niet afgestudeerd was! Zulke mensen zijn er ook. Waarom zou je jezelf een loser vinden?! Ik las een tijd terug dat slechts 30% van de studenten binnen 5 jaar afstudeert! Dus hoe kun je jezelf dan een loser vinden als je daarbij zit!

Waar is die buitenland-tijd voor? Voor je scriptie?

Ik ben geneigd om altijd te adviseren, iets waar je nog niet goed in bent. Je zit toch niet voor niets op de universiteit . Overigens zou ik het ook in het werk kiezen, als ik mocht kiezen. Hoe kan je je anders ontwikkelen? Alleen door dit soort dingen denk ik. Succes met je keus! Waar in Spanje? (welke provincie bv. of welke hoek?) Ik zit zelf in het zuid-oosten.

Nemo, succes morgen. Ik ben raaaaaaazend benieuwd naar die bed opmaak technieken. Toen ik nog in de zorg werkte heb ik wel geleerd een bed superstrak op te maken, echt te gek vind ik dat! Maar dat kan alleen met lakens en niet met een dekbed, zoals ik thuis heb. Kan je er niet wat meer over vertellen (serieus hoor)

Cadi, hoe issie bij jou?
Nieuwe auto? Lease? Wat voor één ? (onverstandig of niet, ik ging als ik jou was).

En succes morgen!
quote:Margaretha2 schreef op 14 januari 2010 @ 21:14:

[...]

Nee haha dat lijkt mij ook de hel. Stel je voor!

Ik dacht dat mijn vriend wel mooie namen zou verzinnen (je weet wel waarom), en toen vroeg ik, wat vind jij nou een mooie naam. Moest hij heel lang nadenken en toen lichtte zijn gezicht helemaal op:

Kimberly!

No way José!

Oei Marg, dat gaat bij jullie straks dan ook nog lastig worden!

(uuh, wil hier trouwens niemand beledigen hoor, als iemand die naam mooi vindt)

Spees en Nemo, veel succes met de tentamens morgen!
Maar Spees.

Je vergeet de belangrijkste vraag: ga je mee met de NIJMEEGSE VIERDAAGSE?!
Wat hangen er trouwens vreselijk leuke dingen in de winkels zeg! (en allemaal uitverkoop) Ik ga zaterdag even flink shoppen denk ik.
quote:Margaretha2 schreef op 14 januari 2010 @ 21:32:

k ben raaaaaaazend benieuwd naar die bed opmaak technieken. Toen ik nog in de zorg werkte heb ik wel geleerd een bed superstrak op te maken, echt te gek vind ik dat! Maar dat kan alleen met lakens en niet met een dekbed, zoals ik thuis heb. Kan je er niet wat meer over vertellen (serieus hoor)

Zie dit nu pas! Alleen jij kan daar weer serieus informatie over willen, lekker ding ben je toch

Het gaat vooral om de twee manieren waarop je een hoek kan doen: rechte hoek of schuine hoek. En je doet het altijd met zn tweeen... En dan nog een hoop bla bla welk laken waar komt. Boven wordt onder bv.. maar dat gaat om de hygenische zorgen in een ziekenhuis enzo. Das niet echt boeiend.

Kan je de powerpoint weleens sturen :P
je hebt mijn adres
quote:Margaretha2 schreef op 14 januari 2010 @ 22:37:

je hebt mijn adres

Wat moesten we toch zonder Charlot
Ik heb 't gevoel dat ik genoeg wijn op heb voor een heel leger... Yeaaah! MZ heeft vanavond diep in het glaasje gekeken en bedacht dat het leven toch wel goed is, maar dat het veel leuker zou zijn om dr vent nu in haar bed te hebben om daar eens even flink aan te gaan zitten plukken. Helaas moet ik doen met een paar kussen, en zo te ruiken een koude douche want ik meur naar de rook. En heb ergens ook wel behoefte aan een lekkere joint. OMG. Klink nu wel lekker teut maar voel me ergens zo wel lekker ok... :D

Succes iedereen die morgen tentamen/examen heeft! Ik ga zo eerst maar eens mijn roes uitslapen... Ik vind nu de hele wereld lief.
Nemo, ik ga nú naar kantoor.. kijken of vakantie in die week nog kan..

Margh: idd, lease-auto (kan er zelf heus geen betalen!). Het wordt een Ford Fiesta, zal wel even een plaatje proberen te posten hieronder..

Denk trouwens dat je misschien wel gelijk hebt wat betreft gaan.. Even kijken of volgend weekend lukt (en hij thuis is, anders wordt t lastig)

MZ: klinkt alsof je een erg geslaagde avond hebt gehad. Slaap lekker en fijne dag vandaag!

Ga nu naar kantoor. Mezelf even een paar uur zien te entertainen met allerlei klusjes, en dan rond half 12 richting uni voor tentamen..

Fijne dag allemaal!
Spees, héél erg veel succes vandaag!

En Nemo ook!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Dank!

Spees: ook succes! Heb je goed geleerd?

Ik ga nu nog even stap voor stap zeggen hardop wat ik moet doen voor alle dingen die ik zou moeten kunnen... zou-moeten-kunnen hmm bijzondere constructie.

Spijker: hoe laat is je date?
straks

Nemo, niet zo stressen joh, dit ga je gewoon hartstikke goed doen! Ik duim voor je!
Jemig, wat was ik zenuwachtig!

Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger ooit zo zenuwachtig was voor een examen! Echt waar, ik had gewoon diarree! too much information I know toch niet normaal?

Nou ja, ik ben dus vergeten mn handen te ontsmetten. Bij de eerste proef en bij de tweede dacht ik er halverwege aan. Echt ZO STOM!

Denk wel dat ik het toch gehaald hebt. Tenminste, deze 2. Er komen er nog 3 (die zijn wel wat moeilijker..) en het gemiddelde daarvan bepaald of je op stage mag of niet.

Men oh men dit is echt niet goed voor mn bloeddruk. nou ja, het is weer achter de rug. we gaan weer leren voor de volgende! Dat is maandag.. heb dus alleen vanmiddag (maar moet nog terug naar Zeeland en dan werken) en zaterdag. Want zondag moet ik werken.
Oh, eerst diarree en dan vergeten te ontsmetten, dat is wel erg Hopen dat je dat in het echt nooit zo doet!

Nou, ik ben vanochtend met de buurman gaan schaatsen. Het was superleuk, lekker schaatsweer, mooie tocht en ik vond t ook gezellig. T was alleen wel... weinig erotisch zeg maar, zo met mutsen op en sjaals om enzo. Mmm. Daarna moest hij werken en ik moet studeren en t stomme is, we hebben geen afspraak gemaakt wanneer we elkaar weer zien.

Gaat dat stomme wachten-gedoe weer beginnen. Nou ja, ik hoop maar dat er dit weekend nog een vervolg komt. En dan zonder mutsen en handschoenen.
Niet gezoend?????
Nee, wel een zoen bij hallo zeggen en gedag zeggen, maar niet echt gezoend. Stom he Maar was er ook niet echt de situatie naar. Ofzo. Want ik had n beetje een loopneus door de kou geloof ik dus dat was onhandig

Ik dacht nog even: zal ik charmant door een wak zakken zodat ie me heldhaftig kan redden, maar dat leek me ook weer zo overdreven.
Whahahahaha

Ja dát had je moeten doen

Hmm... das raar. Eerst in je bed en dan op de schaatsen en dan niet zoenen en geen nieuwe afspraak.. Nog niks gehoord? Een sms ofzo?
Eerst in zijn bed, toen in mijn bed, toen in zijn bed, nu schaatsen zonder zoenen. *verbaasde smiley*

Nee niets gehoord maar dat zou ook wel errug snel en vreemd zijn he, we hebben het over 4 uurtjes geleden. Maar ja, stomme man, toont initiatief, hup!

Grmmmmbl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven