***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
Gefeliciteerd Lara, Laraman en Puk. Wat een expressbevalling.

Neem je tijd maar om te herstellen. Kan een van de meisjes de naam op hyves zetten. En hoeveel weegt en meet meisje?
Witch, Laars dochtertje en ik hebben dezelfde voornaam!
Oh wat zal jij je gecharmeerd voelen muis !! Ga nu weg van de pc, ik hoop dat ik dit weekend foto's kan zien Want ben reuzebenieuwd.
Ja! Ze is er, van harte gefeliciteerd Lara! Wat geweldig en wat is het snel gegaan! en ook een erg mooie naam, geniet ervan!
Wat goed, ze is er al!

Ik kwam even spieken of er al nieuws was.

Wat is het snel gegaan zeg, inderdaad een nieuw record!

Laar en vriend en natuurlijk Puk, gefeliciteerd met jullie kleine meisje!
quote:chance schreef op 15 januari 2010 @ 20:28: en ook een erg mooie naamKijk, dat vind ik nou ook! Doorgaans zijn alleen hele leuke mensen drager van deze wonderschone naam!
hahaha, muis, maar ik ben het met je eens, tis een hele leuke naam.

En nee, fach, voor een kapotte tv doe ik het niet, dan die mooie retroblender van framboos.

Thomas had gister rond 23 uur een volle fles op en begon toen om 3.30 te huilen. Heb m met pijn in mijn hart laten huilen. Na 1/2 uur was ie stil. En heeft to 6.30 geslapen. Ben benieuwd wat ie vannacht doet. Vind t wel lastig hoor, wel of niet troosten, wel of niet een fles.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
DN, het komt bij ons zelden voor, maar ik (of A.) ga altijd naar een huilend knulletje toe. Ik kan er gewoon niet goed tegen als ze huilen.

In het kader van lollige uispraken: ik heb er een paar!

Ik lag vanochtend op bed met mijn jochies en Hugo piepte ineens: "Mamma, nu slapen! Doe je ogen dicht! Ja, zo! Shhhh, slaap lekker, mamma." Huh? Ik ben altijd heel lief als ik ze naar bed breng, maar Huug was ronduit bazig vanochtend! (hij is sowieso een klein baasje!)

Weer Hugo:

Ik was vergeten om een bord te pakken voor Hugo en hij herinnerde me er even aan. "Mamma, bord vergeten te pakken. Geeft niet mamma, kan gebeuren." Mijn moppie!

Mees wilde vanavond gekieteld worden! Hugo zat op mijn schoot en Steijn en Mees zaten aan weerskanten van mij. Hugo ging Mees kietelen en zei "kietel kietel kietel" terwijl hij bezig was, waardoor Mees dubbel lag. Huug stopte met kietelen, waarop Meesje ineens "kiete kiete" zei en vragend naar Hugo keek. Mens, wat was dat lief!
smelt.... wat heb je toch drie heerlijke kereltjes!!!
Wat toch een mooi bericht voor onze laar en familie. Een prachtdochter. Mochten ze nog naar huis gisterenavond? En is Puk gisterenmiddag al wezen kijken? En ik ben ook benieuwd naar foto's

Muis wat toch een schatjes.

Koen heeft ook van die leuke uitspraken, maar mijn geheugen is een zeef en ik vergeet zo snel. Ik moet eigenlijk meteen mijn pen pakken.

Gijs begint ook al aardig te kletsen. Hij zette net de tv aan (drukte op een knop van de rondslingerende afstandsbediening) en toen kwam het WK schaatsen erop. Zegt ie sjasje. Hij begint ineens zoveel te kletsen.jas, appel, eten, aai, uit, eten, boe en ga zo maar door. Het lopen laat nog een beetje op zich wachten. Hij loopt overal langs, kan los staan, heeft wel twee pasjes gezet, maar verder kruipt hij veel liever. Hij leek zo'n snelle jelle te worden, maar ik denk dat hij later loopt dan Koen.

Witch: ik duim ook voor een baan voor je. Wat een goed nieuws over dat werklozenproject. En een baan in een oudkantoor. Leuk hoor.

Lilien: Probeer echt voorzichtig te zijn. 20 weken is nog lang. En alles wat je nu al leert rustig aan te doen scheelt je straks. Bij mij had de fysio ook goede oefeningen.

Fijne dag meisjes
Hihi muis! Leuk :-)

Robbie roept net hard 'mama klobbit'! Daarmee bedoeld hij dat mama op de knopjes drukt, typen dus

Robbie vraagt ook regelmatig 'kietkiet' aan papa trouwens :-)

Dapper, DN, van Thomas Hopelijk kan je heel snel genieten van rustige nachten!

Ik ga vandaag een glijbaan halen in Zürich, passend bij het de halve hoogslaper wat we van de buurman krijgen. Robbie krijgt dus zo'n combi:

Gaaf he!
Wel een heel gaaf bed!

Voor zulke uitspraken moet je gewoon achter je pc zitten
Laar, Laarman & Puk, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een supersnelle bevalling, goed gedaan! Hoop dat jullie inmiddels weer naar huis mogen.
Xaloy, hier ga je spijt van krijgen! Even serieus, het is een hartstikke leuk bed en ik weet zeker dat Robbie het geweldig zal vinden. Steijn en Huug hebben ook een glijbaan op hun kamer en sjezen daar regelmatig van af. (de eerste nachten in hun "grote jongens bed" hebben ze tot elf uur 's avonds gegleden...God, wat had ik een spijt van die hufterige glijbaan! Nu niet meer.)

BM, ik dacht dat Gijs ook een Snelle Jelle zou zijn met lopen, aangezien hij de laatste keer dat ik hem zag motorisch stukken verder was dan Mees! Wat grappig dat hij het lopen even laat zitten en zich concentreert op praten. Mees praat ook veel, maar lopen en los staan is echt een brug te ver voor hem.

Overigens heeft Mees vandaag voor het eerst (!!!) achter zijn babyrollator gelopen! Het was zo lief; Steijn, Huug en ik gingen heel hard klappen en hem aanmoedigen en Meesje straalde bijna van trots het huis uit! Sturen met de rollator lukt nog niet, maar hij is toch heel de kamer doorgewandeld. Mijn Mezemuisje.

Vanochtend ben ik met Steijn alleen naar de stad geweest en het was gezellig! We hebben een hoop gedaan: Steijn moest naar de kapper (vond hij eng. Koekjes eten was wel leuk.), we zijn naar de markt geweest, daarna nog naar de Sport 2000 voor een nieuwe muts, de Esprit (ik had een broek nodig) en als afsluiter hebben we een slaapmutsje (voor Steijn) genomen in het café. Ik had cappuccino ("kopjesjino) en Steijn dronk veel te veel appelsap, dus Steijn had een topochtend! Echt, hij is een vreetzakje. Hij eet veel te veel koekjes en drinkt zich ongans aan de appelsap als hij de kans krijgt! Het gekke is dat hij bij de kapper juist thee wilde drinken, terwijl hij daar ook limonade mocht.

Huug was met A. en Mees naar de supermarkt en heeft zich ook goed vermaakt! Het was gezellig om even met Steijn alleen op pad te zijn en Huug was er ook helemaal prima mee, dus volgende week is het Hugo's solobeurt met moeders.
Leuk bed Xaloy, ik vrees dat Xander er zo eentje zou hebben dat hij er ook veel af zou sjeezen s nachts.

Wij zijn zelf van plan om een glijbaan voor in de tuin te kopen.

Wij gaan straks naar Belgische traditie naar de peter van Xander om zijn nieuwjaarsbrief af te geven en te gaan eten. Heb een fles wijn voor zijn peter en een grote doos ferrerorochers voor zijn vriendin. (heb eens heel egoistisch gedacht dat ik vroeger met flessen wijn die we kregen ook niet opgezet was en dus ook aan vriendin gedacht met de chocolade).

Moeten straks dus nog een hoop rommel meesjeezen zoals kinderstoel en speelgoed, want zij hebben nog geen kids. Hij is er 28 jonge peter dus, en zij een jaar of 26. Meter van Xander is schoonmoeder.

Weet er al iemand iets meer over Laartje, is ze al thuis met kleine E.
Witch, heb je een kinderstoel echt nodig? Steijn en Hugo kunnen ook prima op een gewone stoel zitten als het moet! Het lijkt mij dat Xander dat ook kan, toch? Het is anders zo'n sjouw voor een etentje!
wij sjouwen voor Fleur idd ook niks meer mee. gaat prima op een gewone stoel, op de knietjes of met een extra kussen...
Wanneer houdt die peuterpubertijd op??

Als dit een voorproefje is voor de echte pubertijd kunnen we onze lol op...jeetje, het was echt heel erg vandaag; ik wilde vanmorgen serieus dat ik nooit aan kinderen begonnen was.

Daan heeft zich echt enorm misdragen en het is niet dat we nou echt woest zijn gaan shoppen ofzo.

We moesten alleen maar even een nieuwe lamp voor het toilet gaan halen, maar man, wat duurt een half uur lang als je met een krijsend joch aan je been door die winkel moet sjokken.

Krijsen, gillen, op de grond gaan liggen, krabben, schoppen..de complete santenkraam kwam voorbij in die winkel.

Gezellig op een keidrukke zaterdagochtend!

We moesten eigenlijk nog even wat kleine dingetjes halen, maar we hebben hem al krijsend in de auto gepropt en zijn linea recta naar huis gereden.

Daar heeft hij nog een kwartier zijn kamer afgebroken en is toen op de grond in slaap gevallen.

Raar manneke af en toe...

Witch, wij nemen ook niks mee hoor als we naar vrienden zonder kinderen gaan. Veel te veel gesjouw en Daan kan prima op een gewone stoel zitten.

Xander kan dat toch ook wel? Dat scheelt jullie en hoop gezeul!

Xaloy, stoer zeg dat bed! Tis dat het hier niet past, anders wilde ik er ook zo eentje op Daans kamer.

Muis, gezellig, even quality time met 1 van de mannetjes. De markt in D. vind ik altijd beregezellig en leuke cafeetjes genoeg daar.

Lilien, getver meid, dat is niet zulk fijn nieuws zeg; je moet nog best een tijdje. Doe rustig aan en sterkte!

Wel fijn dat Kaj ondertussen wel al veel zelfstandig kan, dat scheelt jou al veel gesjouw.

DN, wat zwaar dat jullie van die gebroken nachten hebben. Ik hoop echt dat het gaat lukken door hem even te laten huilen.

Hoe zielig ook, het kan best eens de trigger zijn voor hem om toch steeds wakker te worden als hij weet dat jullie toch naar hem toekomen.

Layla/DN..lijkt me leuk om binnenkort wat af te spreken, ben benieuwd naar jullie!
Voor Zahra neem ik ook niks meer mee. Bij mijn ouders en zus staat een kinderstoel voor Yasemin en anders neem ik zo'n tafelhangkinderstoel mee.
Nou, de glijbaan staat, en Robbie is er al 100 keer afgeweest :-) Hij is helemaal opgewonden!

Het bed komt ergens de komende tijd. Maar de glijbaan staat ook zonder bed heel stevig. Handig!
haha, die Robbie, fijn dat ie er zo van geniet!!

Draakje, wij hebben hier ook van die periodes met gebroken nachten. Iedere keer als ik er dan doorheen zit en besluit Luuk maar te laten huilen gaat het weer een tijd wat beter. Ik kan er ook niet goed tegen, maar iedere nacht met zij drietjes in bed werkt ook niet..... ben wel eens beneden tv gaan kijken midden in de nacht om er maar doorheen te komen. Of oordopjes indoen... najaaa, hoop dat het voor jullie ook snel over is!
Xander ligt op bed, ben dus weer terug.

Het gesjouw viel best mee, het is zo een kinderstoel van ikea met wit zitje, en paaltjes eronder die je eruit kan halen, past perfect in de auto.

Xander is dol op de vriendin van zijn peter. Hij heeft er bijna een uur mee gedanst. Ken der zelf ook nog maar net hoor. Van te voren niks van gekomen om met hen af te spreken.

Knoeien jullie kinderen ook zo met eten, bij tijden vind ik het beschaamtelijk. Drinken van een soepkom, eten mengen. En ga zo maar door. En vooral het gemors op de grond. Wel natuurlijk zelf even opgekuist.

Lievelust : aan de peuterpuberteit komt heus een einde. Xander deed daarstraks ook lastig toen hij naar huis moest. Hij wou zijn jas niet aantrekken en begon te krijsen. Hij wou liever ginds blijven.
Daan vind niets leuker dan klooien met zijn eten, maar echt knoeien doet hij niet echt want hij vaak alles schoon op.

Makkelijk hoor!
Oh hier wordt ook nog steeds geknoeid met eten hoor, bij Zahra is het nu wel iets minder, maar nu begint het bij Yasemin.

Xaloy, wat een gaaf bed joh! Robbie zal wel lekker slapen vannacht na al dat geglij.

Lievelust, wat een drama is het soms inderdaad. Ik zie er vaak al tegenop om boodschappen te gaan doen met 2 kleintjes, vanmiddag wilde ik ook even naar AH om nog wat dingetjes te halen maar dat kost altijd zoveel tijd. Ik ben minimaal een uur weg met die 2 meiden. Op zich ging het nog wel maar Zahra wilde niet mee naar huis dus dat was weer drama, ze ging op de grond liggen enzo. Ik heb ze gewoon opgepakt en in het winkelwagentje gezet en dat vond ze gelukkig wel leuk. Yasemin vind het helemaal geweldig in het winkelwagentje dus dat is makkelijk.

Ik vind het ook wel leuk om af te spreken met jou en DN, wanneer zou het jullie uitkomen?
Even snel. Bedankt voor de felicitaties! Ik heb foto's geplaatst op Hyves.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven