A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Zo da's een stoere dochter!

Ik heb nooit een plaatjesbeugel gehad wel een gewone. Mén wat vond ik het erg als dat kreng weer strakker gezet moest worden, dan werd het tig keer terug omdat het zeer deed.

Of als er achterin van die draden knapten waarmee de beugel om mijn kiezen zat, auw prikken in het tandvlees of je wang.....
Jaaa, beugels, krengen zijn 't!! Maar ja, ze heeft een fikse overbeet, en mijn man is daar ooit aan geopereerd. En dat leverde alleen maar ellende op, en niks goeds, dus een operatie, daar wilden we niet eens over DENKEN....Dus beugels, ze heeft hiervoor een beugel gehad om haar onderkaak wat naar voren te zetten. Nu heeft ze dus die andere beugel om haar tanden goed te zetten....

(ook leuk: op de echo foto's tijdens mijn zwangerschap zag ik al dat ze een overbeet had!! Moet het nog steeds eens aan de tandarts laten zien, haha.).

Mijn beugeldrama'tje: ik had een plaatjesbeugel boven, en dat kreng was versteld, ik zou 'm nog maar 3 maanden hoeven dragen of zo, op dat moment. Dezelfde dag gingen we nog op vakantie naar Luxemburg. Ik ga daar op de camping naar het washok, doe mijn beugel uit om mijn tanden te poetsen, en mijn linkerhoektand gaat ineens horizontaal naar voren staan!! Die beugel kreeg ik dus niet meer in, als ik mijn mond dichtdeed stak die tand door mijn lippen heen, EN ik zat mijlenver van de tandarts vandaan! Ik heb een week zo rondgelopen in Luxemburg
(ik kan er gelukkig nog steeds om lachen, dat had ik toen - na de eerste schrik- ook wel).
Ik wil het hier ook even vertellen:

Ik ga binnenkort samenwonen!
ow wat een schrik zeg! Maar een plaatjesbeugel (blokjesbeugel) kan je toch niet uitdoen? Zo'n buitenboordmotor dan weer wel.

Ik heb ooit een vriendin gehad die een onder- en boven buitenboordmotor had, met een of ander roze blokje ertussen waardoor een rietje kon. Ik herinner me dat ding nog levendig, ze kon amper praten.....
Carlien wat een stoere meid die dochter van je!

Oh dat verhaal over je beugel, dan sta je toch raar te kijken dat ie plotseling niet meer past!

Heb gelukkig nooit een beugel gehad. Mocht kiezen wel of niet, nou dan maar niet. Heb daardoor wel een paar keer een fikse tand door de lip gehad, waarvan 1 maal net onder mijn lip finaal door de huid heen.

Maar is allemaal redelijk goed gekomen.

Meiden, ik ga slapen, lief heeft ochtenddienst dus moet over 4 uurtjes zijn bed alweer uit!

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:yasmijn schreef op 04 september 2007 @ 23:52:

Ik wil het hier ook even vertellen:

Ik ga binnenkort samenwonen!

Yas ook hier: Geniet van je roze wolk, gewoon lekker zweven en genieten van het uitzicht!

en zag ik jou nou op de hyves van Poez staan?
slaap lekker Jas
Ja, ik sta op de hyves van Poez.
quote:yasmijn schreef op 04 september 2007 @ 23:58:

Ja, ik sta op de hyves van Poez.

Ik wist het niet zeker, maar het leek me iets teveel toeval

ik sinds kort ook, vandaar mijn vraag <- verrek deze smilie knipoogt ook

Zo een als hierboven heeft mijn dochter (brackets), en zo een als hieronder had ik:

(dat bedoelde ik dus, ik was niet helemaal duidelijk. Deze kun je dus uitdoen).

Wat Yas, wat is er met je negert gebeurd dan?! (ik ben ook weer eens helemaal niet op de hoogte!)
De bovenste noem ik een plaatjesbeugel

Die onderste heb ik ook gehad, maar dan met een roze plaat en twee haakjes om mijn voortanden want ik had ook nog een spleet
Mén, ik ben even afwezig om beugelplaatjes te zoeken, en ik loop alweer tig berichtjes achter. Trusten Jas!!
Yep, had ik ook! Roze plaat en haakjes om mijn hoektanden.

Ik weet ook niet hoe al die beugels heten hoor, ik ben net even gaan zoeken op internet, en mén, wat heb je veel verschillende soorten!
ow en die spleet klinkt best dubbelzinnig :$

Maar ik had dus een spleet tussen mijn bovenste voortanden waar Madonna nog een puntje aan kan zuigen. er kon gewoon nog een extra voortand tussen
Carlien, negert woont te ver weg, ik ben dan wel veel in Kenya voor het weeshuis maar ik zal er nooit voorgoed wonen. Geprobeerd maar werkt niet,

En toen kwam ik deze man tegen.......en alles klopt en klikt! Met onze kids en ons, echt alles. Dus we wachten niet meer!
quote:Carlien schreef op 05 september 2007 @ 00:07:

Yep, had ik ook! Roze plaat en haakjes om mijn hoektanden.

Die haakjes had ik ook, maar dan ook nog twee extra om mijn voortanden.

Ik kreeg het kreng toen ik 7 was (uitzonderlijk vroeg) maar mijn tanden stonden toen ook al extreem ver naar voren en ik werd ontzettend gepest met mijn voortanden....
Leuk Yas!!! Geniet ervan!!
klinkt helemaal goed Yas! Ook fijn dat het met de kids goed klikt!
Doe ik, Carlien! Ben helemaal heppydepeppy! :-)
En zelfs met de exen! Zijn ex en ik gingen direct goed en Yasman en hij ook!

Wonderbaarlijk allemaal, echt!
ow da's helemaal prettig dat het ook met de exen goed klikt!

Dan is het echt een perfecte match. En die 7 jaar jonger, ach voor hetzelfde geld was jij 7 jaar jonger geweest, wat is nu 7 jaar
Het zijn maar getallen!
dat bedoel ik
Ben zo gelukkig! Na die diepe donkere periode!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven