minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Jammer dat het werd afgelast stew. Het was toch op de voetbalclub .?

Esmee, ik ben het eens met stew. Maar dat had je miss zelf ook wel kunnen bedenken.

Bezint eer ge begint. En niet verliefd? Komt vanzelf, als het wat langer duurt (ben ik bang).
@miss t: ik ben heel blond en soms niet bijdehand hahaha!

en ik maar zoeken,maar ik had ff terug moeten lezen dan had ik het geweten !!

wanneer komt speedo weer lekker mmm..... ?

@stew: ik ben ook blij,zit al een stuk beter in mijn vel en die ouwe wijven kwalen slijten wel .

hoe is het met je dertiger trouwens ,al een date geregeld om de liefde te bedrijven ??

@esmee:sluit me aan bij de dames,als je nu al schuldgevoel heb moet je het mischien nu al afkappen??

verliefd op de spanning,herkenbaar.

sterkte
@JOEHOE !!!! had ik al verteld dat ik een mega geile hoteldate ga krijgen vd week met een mega geile minnaar?
Angel, wat een heerlijk vooruitzicht

Geniet ervan!!

O....X-D

Mijn volgende date is ook in zicht; volgende week
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Hee Angel dat zijn pas berichten. Go meid!
ja dat zijn goeie berichten he ninah!

eindelijk na 5 maanden een hoteldate,dacht dat het nooit ging lukken !

ik ben al bezig met de voorbereidingen!
hi guys; ondanks de stap-zin vnvnd toch maar rustig aan ivm het weertje: hier sneeuwt het als de ziekte; bij jullie?

Vandaag niets meer van sc vernomen, prima ook. Vandaag erg erg erg emotioneel gesprek met nr1 gehad, was nodig. MOeilijk, maar ook fijn dat we heel open hebben kunnen praten. Heel verdrietig ook wel, maar uiteindelijk wel verhelderend. Fijn te merken dat nr1 het begrijpt en ook herkent. Stap voor stap nu verder.

Angel en Just: lekker! die dates in het vooruitzicht!

Stew: wat jammer, dat al de sneeuwpoppenfun afgeblazen is. Wordt er nog eens opnieuw gesneeuwpopt?

NInah: nog hardgelopen?

Jeroen: al weer bij zinnen
Hey bkstr, jij ook hier?

Fijn dat jullie een goed gesprek gehad hebben. Is dat een opluchting, dat jullie kunnen/blijven praten? Ik blijf trots op je!

angel, lekker zo'n date in aantocht. Die van mij is over een week, dus ik moet nog even afzien, maar de frequentie van geile mailtjes vanuit den vreemde loopt op, en ik kan echt niet meer wachten, hij heeft echt wel g*le ideeen.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@ MT: wat toevallig jou hier vnvnd ook tegen te komen! Ook zo'n last van de sneeuw?

Ergens is het fijn te merken dat we kunnen praten met elkaar; het leverde me meer op dan ik vooraf had gedacht. Was er vooral bang voor, om het uit te spreken (mijn twijfels) omdat het dan ook ineens echt wordt. Dat is het nu ook, maar ben ook blij dat nr1 ervan weet, het herkent en erkent. En dat we naar elkaar hebben uitgesproken dat we eigenlijk nu ook (nog) niet weten hoe hieruit te komen. Emotioneel, lastig, maar wel nodig. ERgens wel een opluchting dus.

Speedo is er weer over een week? Wat vliegt de tijd zeg! Wat voor ideetjes heeftie allemaal dan?
@Bkstr je bent dapper!
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
@bkstr:heftig! goed dat je heb kunnen praten met nmr1.

hoop dat jullie duidelijkheid krijgen naar elkaar en er uit komen wat het ook gaat worden .

@just:jij ook lekker een date !

@miss t:lekker he die mailtjes/smsjes ,ik heb er ook heel veel gekregen,en ze spreken geen boekdelen,dit gaat een hele boeiende date worden voor mij!

jij nog een weekje wegglijden op je stoel en dan is speedo er weer!
hahahaha, wat Speedo allemaal in gedachten heeft, hou ik lekker even voor mezelf......

En Angel, ja, tis hier inmiddels wel glijen geblazen..... Maar vertel jij eens over die mailtjes van jou??
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@Angel, fijn dat je eindelijk op begint te knappen! Een een hoteldate in het vooruitzicht is nooit verkeerd

@Bkstr, goed dat jullie gepraat hebben, morgen zie je maar weer verder, je kunt niet alles in één keer oplossen en dat hoeft ook niet.

Miss Thang, nog een weekje dus? Joepieeeeeeeeeeeeeeeee!!

Hier heeft het even een beetje gesneeuwd, genoeg om gezellig wit te zien, gelukkig niet genoeg om ellende van te hebben.

Verder heb ik eigenlijk niet gelezen dus de rest sla ik over.
Heeeeee Toy!!!! wat leuk dat je er bent!

Thnx 4 the advice: je bent niet de eerste die dat vandaag (laatste uur zelfs) tegen me zegt. Ga het opvolgen. HOe gaat het met je?
@bkstr

Ik vind het heel moedig.

@angel goed voor je, het laatste beetje herstel zal nu wel komen

Ik lees ff verder morgen meer
Heeeee Bkstr! Hihi, wat een enthousiasme, dat vind ik nou leuk!

Hier gaat het wel, voel me kut redelijk. Ga weer richting het fulltime werken en dat put me vreselijk uit valt nog niet mee.

En ik zit alweer alleen op de zaterdagavond Date is moe dus ik ben lekker alleen thuis. Al met al ben ik reuze gezellig dus (NOT!)
@ jeroen: thnx.. voel me alles behalve moedig; vond (voelde) wel dat het moest gebeuren. En idd, morgen zien we wel weer verder...

@ toy: wat eerlijk van je. Kan het me ook helemaal voorstellen hoor. Ik herken zo dat je het ene voelt, maar met ratio probeert je gevoel op andere gedachten te brengen...

ik moet vnvnd eigenlijk nog de deur uit, met de auto... heb beloofd vrienden weg te brengen naar een feest. Ik bied ook eens wat aan zeg: het schijnt een grote spiegel te zijn hier op de weg
Ojee, dan kijk maar uit.... we willen je wel graag in één stuk weer terug!
quote:toytje schreef op 16 januari 2010 @ 22:09:

Ojee, dan kijk maar uit.... we willen je wel graag in één stuk weer terug!ikke mezelf ook
@miss thang!! je wil niks over jouw mails kwijt en nu wil je wel weten wat er in mijn mails staat voor geils,leuks,boeiends

geloof mij,grote plannetjes van minnaar zijn kant en ik lees het allemaal met een glimlach en gaat het heerlijk over mijn heen laten komen hihi!

@toy!! kop op,trek een gezellig gezicht uit de kast,wij zijn er toch nog

@jeroen: hoop eindelijk in de toppen van mijn stijgende lijn te komen.

nog wat andere dingentjes op de rails trekken en engeltje zal dan vast de oude zijn.

komt goed.
Hoi allemaal, Er is weer veel geschreven, genoten, uitgeziekt, gedate of bijna gedate op het forum.

Voor iedereen die het nodig heeft

Deze week heb ik een spetterende hoteldate met sv gehad. We kwamen om 2 uur op de kamer aan en hebben tot onze eigen verbazing non stop seks gehad tot de volgende morgen half 11. De kamer had een verduisterings gordijn en daarom waren we alle besef van tijd verloren.

Het was geweldig, af en toe een kort slaapje en dan weer met elkaar genieten.

De volgende hoteldate word al gepland.

Het was voor mij (en sv) een geweldige week waar we even op vooruit kunnen.

Voor allemaal, veel genot met jullie sv!
@Avontuur, dat klinkt echt als de ideale date! Een hele nacht lijkt me heerlijk maar ook heel moeilijk te realiseren.

Ik heb gisteravond een hele leuke avond gehad. Lekker uit geweest....
@ Tuur: wat super zeg! En thuis hoefde je niets te verantwoorden over je afwezigheid? HOe doe je dat?

Wie had gedacht dat het zo zou gaan bij jou he, een maandje geleden!

@ Stew: uit geweest; lekker! Nog wat lekkers tegen gekomen, of nog wat lekkers gedaan?

Ik gisteren gelukkig goed thuis gekomen, en daarna ook nog even uit geweest. Was wel gezellig! Nu enorm vroeg wakker, maar het zij zo. VAnmiddag zie ik sc op het werk, dus seks zal er niet van komen maar praatje moet lukken
Bkstr, we waren met een paar stellen uit en een van die mannen was zo met mij aan het flirten dat zijn vrouw boos is weg gegaan. En mijn jas is gestolen, dat is ook wel minder (mijn sleutels zaten erin).
Ojee Stew, als die flirtende man maar niet ineens aan je bed staat binnenkort Maar goed, is klote, jas en sleutels kwijt...

Wel fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!

En Bkstr, fijn dat je weer heelhuids terug bent! Wordt vast een leuk praatje vanmiddag

@Avonduurtje, klinkt goed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven