minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
vrijdag 15 januari 2010 om 15:44
@ stew, het woord stokbrood zal door mij niet meer gebruikt worden in de context stew - lustopwekkende mannen.
Leuke dingen doe je trouwens, sneeuwpoppenwedstrijd (wat moet ik me daar bij voorstellen, in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk wortels in zo'n pop steken, van 10 meter afstand kolen gooien en hopen dat ze op de juiste plaats in de kop terecht komen, vanuit een arreslee op volle snelheid zoveel mogelijk hoeden aan je prikstok rijgen, wat?), V&K concertje meepakken etc.
En op de een of andere manier had je al zin in januari
@ angel, ik doelde op m'n eigen smeuïge belevenissen/verhalen maar ik hoop voor jou en je minnaar ook een goed 2010 natuurlijk!
@ petie, mannen hebben vaak last van 'niet weten wat ze willen', kap er toch gewoon mee. Heb ik ook gedaan, bevalt me goed.
Zonder gekheid, k#t situatie, hoop dat-ie een beetje bijdraait.
*haddock heeft 'Hung Up' van Madonna in z'n hoofd, niet gek voor een vrijdag. En hij vraagt zich af of Madonna een lekker ding is. Hij heeft z'n twijfels*
Leuke dingen doe je trouwens, sneeuwpoppenwedstrijd (wat moet ik me daar bij voorstellen, in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk wortels in zo'n pop steken, van 10 meter afstand kolen gooien en hopen dat ze op de juiste plaats in de kop terecht komen, vanuit een arreslee op volle snelheid zoveel mogelijk hoeden aan je prikstok rijgen, wat?), V&K concertje meepakken etc.
En op de een of andere manier had je al zin in januari
@ angel, ik doelde op m'n eigen smeuïge belevenissen/verhalen maar ik hoop voor jou en je minnaar ook een goed 2010 natuurlijk!
@ petie, mannen hebben vaak last van 'niet weten wat ze willen', kap er toch gewoon mee. Heb ik ook gedaan, bevalt me goed.
Zonder gekheid, k#t situatie, hoop dat-ie een beetje bijdraait.
*haddock heeft 'Hung Up' van Madonna in z'n hoofd, niet gek voor een vrijdag. En hij vraagt zich af of Madonna een lekker ding is. Hij heeft z'n twijfels*
vrijdag 15 januari 2010 om 15:54
Ga het weer een beetje luchtig houden hoor maar het lijkt wel of ik elke keer weer verval in drama.
Lijkt me ook leuk zo'n sneeuwpoppenwedstrijd,lekker zo in de buitenlucht aan de gang.
Wij gingen laatst sleeen van een hele hoge heuvel,m'n vriendin en ik natuurlijk ook..lachen,gieren,brullen.
Haddock,tja madonna..ieder z'n meug maar volgens mij zijn je twijfels gegrond.
Wat is er eigenlijk van meneer stokbrood geworden?
Lijkt me ook leuk zo'n sneeuwpoppenwedstrijd,lekker zo in de buitenlucht aan de gang.
Wij gingen laatst sleeen van een hele hoge heuvel,m'n vriendin en ik natuurlijk ook..lachen,gieren,brullen.
Haddock,tja madonna..ieder z'n meug maar volgens mij zijn je twijfels gegrond.
Wat is er eigenlijk van meneer stokbrood geworden?
vrijdag 15 januari 2010 om 16:03
@ Haddock, de teams houden een wedstrijd wie de mooiste sneeuwpop kan maken. Maar ik denk dat ik een beetje aan de bar ga hangen ofzo... Ik doe niet alleen maar leuke dingen hoor, ik moet af en toe ook werken.
Uhhh, ik vind Madonna een geweldig wijf! Vooral het nummer 'Justify my love" vind ik heerlijk.
Ik verdenk Mr.Stokbrood ervan een sv te hebben. Hij heeft het waarschijnlijk nu te druk voor dit topic.
Uhhh, ik vind Madonna een geweldig wijf! Vooral het nummer 'Justify my love" vind ik heerlijk.
Ik verdenk Mr.Stokbrood ervan een sv te hebben. Hij heeft het waarschijnlijk nu te druk voor dit topic.
vrijdag 15 januari 2010 om 16:06
Stew, MissT, Haddock, eigenlijk was ik meer degene niet wist wat ze wilde. Maar hij dat daar wel aanleiding toe gegeven zeg maar. Nu is alles weer redelijk normaal. Als hij weer vervalt in z'n oude slechte gewoontes dan weet ik wat me te doen staat.
Ben het eens met Stokroos vwb. Madonna Haddock. Denk niet dat je haar zonder kleren en make-up wilt zien
Ben het eens met Stokroos vwb. Madonna Haddock. Denk niet dat je haar zonder kleren en make-up wilt zien
vrijdag 15 januari 2010 om 16:18
@ stew, ik vind Madonna ook een geweldig wijf maar dat is het hele pakket. Ik weet niet of ik haar puur fysiek een lekker ding vind zeg maar.
Maar lijkt me toch wel spannend om haar ONS te zijn als ze in het Amstel logeert.
Hung up is vrolijk en ook heerlijk om te sporten. Maar Justified: right there stew! Heerlijk om hele andere dingen op te doen!
@ Petie, zonder kleren denk ik dat ze voor d'r leeftijd nog redelijk strak is, dankzij sport en..
Maar lijkt me toch wel spannend om haar ONS te zijn als ze in het Amstel logeert.
Hung up is vrolijk en ook heerlijk om te sporten. Maar Justified: right there stew! Heerlijk om hele andere dingen op te doen!
@ Petie, zonder kleren denk ik dat ze voor d'r leeftijd nog redelijk strak is, dankzij sport en..
vrijdag 15 januari 2010 om 16:55
[quote]stewardess schreef op 15 januari 2010 @ 09:13:
@ Angel, toch heeft hij al promotie gemaakt; van sv naar minnaar!
stew? hij is al en hele poos minnaar en niet sv,over het algemeen post ik ook al een poosje over minnaar,die status had die al eerder gekregen.
@petie:ik hoop dat je date doorgaat en dat het word wat je ervan verwacht en dat je het voorlopig nog heerlijk heb samen
@ Angel, toch heeft hij al promotie gemaakt; van sv naar minnaar!
stew? hij is al en hele poos minnaar en niet sv,over het algemeen post ik ook al een poosje over minnaar,die status had die al eerder gekregen.
@petie:ik hoop dat je date doorgaat en dat het word wat je ervan verwacht en dat je het voorlopig nog heerlijk heb samen
vrijdag 15 januari 2010 om 16:59
@haddock:het gaat vast een goed jaar worden voor ons beide !
ik wil wel is een stijgende lijn gaan merken en zien in dat leuke leven van mij .
dus ik lees graag jouw details en jij de mijne........
@miss thang:blog je niet meer of zit ik op de verkeerde blog te koekeloeren?
@ninah:jij een rustige week,ben je energie aan het sparen om volgende week weer all the way te gaan
ik wil wel is een stijgende lijn gaan merken en zien in dat leuke leven van mij .
dus ik lees graag jouw details en jij de mijne........
@miss thang:blog je niet meer of zit ik op de verkeerde blog te koekeloeren?
@ninah:jij een rustige week,ben je energie aan het sparen om volgende week weer all the way te gaan
vrijdag 15 januari 2010 om 17:21
Haddock ik heb Madonna irl gezien tijdens een concert. Neem van mij aan dat het een lekker wijf is.
Zo hee daar teken ik voor.
En een energie van heb ik me jou daar.
Een heel rustige week angel, is wel eens goed voor mij (en voor hier thuis ook).
Volgende week wordt niet veel anders .... helaas.
Maar ik heb wel lekker hard gelopen .
Zo hee daar teken ik voor.
En een energie van heb ik me jou daar.
Een heel rustige week angel, is wel eens goed voor mij (en voor hier thuis ook).
Volgende week wordt niet veel anders .... helaas.
Maar ik heb wel lekker hard gelopen .
vrijdag 15 januari 2010 om 18:07
Thanks Angel, denk wel dat het doorgaat. Ik hoop ook dat we nog een hele tijd van elkaar kunnen blijven genieten. Minnaar zei vandaag dat hij me nog wel 20 jaar wilt houden
Nou dat zullen we nog wel eens gaan zien
Ninah, rust is ook weleens lekker. Heb je mooi de tijd om te herstellen voor je volgende loopsessie
Nou dat zullen we nog wel eens gaan zien
Ninah, rust is ook weleens lekker. Heb je mooi de tijd om te herstellen voor je volgende loopsessie
vrijdag 15 januari 2010 om 18:42
vrijdag 15 januari 2010 om 19:40
vrijdag 15 januari 2010 om 21:48
hi guys,
gisteren en vandaag erg druk gehad, vanavond eindelijk weer eens achter de pc. Ik merk dat ik wég wil, eruit, iets dóen! Maar vriend(inn)en hebben geen geld, hebben kinderen of geen zin. Eigenlijk, heel erg eigenlijk, heb ik ontzettend zin in seks (oei, riskeer ik nu een ban )
Helaas is sc niet zover te krijgen vanavond. Vandaag wel gezien; mijn god wat is die man lekker zeg. Niet aangeraakt, niet gezoend, puur in vergadering en kort daarna gesproken, maar wat had ik m graag right there, right now tegen de muur omhoog willen zetten zeg
gisteren en vandaag erg druk gehad, vanavond eindelijk weer eens achter de pc. Ik merk dat ik wég wil, eruit, iets dóen! Maar vriend(inn)en hebben geen geld, hebben kinderen of geen zin. Eigenlijk, heel erg eigenlijk, heb ik ontzettend zin in seks (oei, riskeer ik nu een ban )
Helaas is sc niet zover te krijgen vanavond. Vandaag wel gezien; mijn god wat is die man lekker zeg. Niet aangeraakt, niet gezoend, puur in vergadering en kort daarna gesproken, maar wat had ik m graag right there, right now tegen de muur omhoog willen zetten zeg