Bedrogen!!

18-01-2010 19:25 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb hier een account aangemaakt omdat ik het even niet meer weet.

Ik heb al 5 jaar een vaste vriend, we wonen net een halfjaar samen in ons eerste koophuisje.

Een tijdje geleden kwam ik thuis uit mijn werk en trof daar mijn beste vriendin. Ze zei dat ze langs was gekomen maar had gewacht omdat ik nog niet thuis was, mijn vriend beaamde dit. Ik had echter het onderbuik gevoel dat er iets niet klopte..

Dit gevoel bleef hangen, ook al leken hun verklaringen zo logisch. Toen kwam het moment dat ik mezelf niet meer kon bedwingen en toen heb ik de mail van mijn vriend geopend. Ik weet het, dit is niet goed te praten, maar ik had zo'n knagend gevoel..

Ik vond daar een ellenlange mailconversatie tussen hem en mijn vriendin..

Bij één van die mailtjes zat ook een bijlage, een foto van mijn vriendin in een nogal, weinig aan de verbeelding overlatende, positie.

Ik ben hier ontzettend van geschrokken, heb alles uitgeprint en gewacht tot mijn vriend thuis kwam.

Ik heb hem geconfronteerd met wat k gevonden had en hij ontkende niets. De aap kwam zelfs uit de mouw:

Hij wil bij mij weg en met haar verder, de laatste keer dat ze bij ons was kwam ze vertellen dat ze zwanger was.

Nu wil hij zijn verantwoordelijkheid nemen en voor haar en het kind zorgen. Terwijl hij nog wel heel veel van me houdt!!!

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik zit nu bij vrienden en iedereen roept wat anders, maar ik weet het gewoon niet meer. Hij houdt nog wel van me maar wil tegelijkertijd zijn verantwoording nemen voor mijn 'vriendin'...

Ik ben zo boos.... alles is zo dubbel...
Haal die zwangerschap eens even uit het verhaal en beantwoord voor jezelf: Als zij niet zwanger was geweest, had je dan met hem verder gewild? Zou je het hem vergeven hebben? Ben je boos op hem? Of is zij de geraffineerde verleidster die hem als een naïef schaap in het kwade gelokt heeft (in jouw ogen dan)?
Ik wil niet vervelend doen, maar hoe bedoel je dat je niet weet wat je moet doen? Zo te horen heb jij niet zoveel te doen. De boel bij elkaar rapen, uithuilen en opnieuw beginnen.

De beslissingen zijn al voor je genomen.

Sterkte.
Vooral helemaal je eigen gevoel volgen en je niet van de wijs brengen door (goed bedoelde) adviezen van mensen om je heen.

Heelveel sterkte want dit is een heel heftig proces.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik hoop dat je snel alle woede die je kent naar boven laat komen. Wat een lul. Allereerst al om stiekum te vrijen met je vriendin achter je rug om. Vervolgens dat ook niet veilig te doen, en vriendin waarschijnlijk geen pil slikt?

Ik zou ze nooit meer willen zien. Oh wat zou ik kwaad zijn. Ben nu al kwaad nu ik dit type. En laat hij even oprotten uit jouw huis. Ben je helemaal gek dat jij weg gaat. Of is het zijn huis?

Lieverd, wat een messteek in je rug. Heel veel sterkte en geloof me, allebei zijn ze niet nee nooit meer te vertrouwen. Ga verder wordt zelf gelukkig. Zal even duren. Maar ook voor jou komt iemand die wel blij is met jou en je niet bedriegt.

xxx
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dankjulliewel voor de reacties.

als ze niet zwanger was geweest had ik hem misschien nog een kans gegeven, al denk ik dat die kans klein is. Het is niet alleen dat hij vreemd is gegaan, maar ook nog met mijn beste vriendin! De twee mensen die ik het meest vertrouwde.

Ik heb gewoon zoveel vragen: waarom, hoe, wanneer?

Ben ik dom geweest, blind?

Ik kan het van haar ook niet begrijpen!! Ze is zelf ook een keer bedrogen.

Mijn verstand zegt: pak je spullen en hoop dat ze gelukkig worden, mijn gevoel zegt echter: probeer te redden wat er te redden valt...

Ik weet ook niet wat ik praktisch allemaal moet regelen, met het huis en alles, dat was altijd meer zijn vakgebied!

Ik kan alleen maar huilen...
Doe een SOA-test en laat je over de zakelijke afhandeling adviseren door een deskundige. Sterkte.
Zo hé, dat is zuur!!

1. boos zijn, is goed. Dan ben je sterker dan wanneer het verdriet overheerst. (zal later wel komen maar boos zijn is niet slecht!)

2. Vreem idee van liefde en 'houden van' hebben jouw vriend en vriendin.

Heel veel sterkte!
Wat wil je redden? Er valt niks te redden. Zelfs als hij bij je terug komt kruipen, WIL je hem dan nog? Denk je dat dat nog gaat werken? Welnee, dat weet jij diep in je hart ook. En je hoeft ook niet te hopen dat ze gelukkig worden, zo nobel is niemand.

Sterkte de komende tijd
Zet allereerst het idee uit je hoofd dat hij van je houdt. Want dat doet hij niet. Als hij van je houdt dan was je beste vriendin niet zwanger geweest en was hij niet vreemd gegaan.

Neemt niet weg dat dit zwaar klote is. Heel veel sterkte.
Over die soa-test had ik ook nog helemaal niet nagedacht.

Morgen meteen bellen.

Er valt idd niets meer te redden, diep vanbinnen weet ik dat ook wel. Het enige wat ik nu ook nog wil is er gewoon, lullig gezegd, goed vanaf komen.

In mijn woede wil ik hem het leven echt zuur maken, maar ik wil ook de eer aan mezelf houden.

Het is trouwens ons huis, samen gekocht. Hij zal mij dan uit moeten kopen.. ik wil niet wonen in een huis waar hij... bah...

Ze wonen nu ook samen hoor ik net via via.. samen met haar dochter van twee, die ze kreeg na een ONS. Nu kan mijn ex (wat is dat raar om te zeggen) daar zeker papa over gaan spelen

Wat een ontzettende @#)$@)#($*)#@(*

Heeft iemand tips over hoe ik het financieel enz moet doen?
anoniem_99263 wijzigde dit bericht op 18-01-2010 19:37
Reden: nieuwe info
% gewijzigd
Veel gemaakte financiële fout van vrouwen die alleen komen te staan...het huis houden. Het is een grote kostenpost en de gevoelswaarde die je met 4 muren en een dak hebt, wordt overschat. Met andere woorden; wegwezen daar! Waarom, hoe, wat, dat doet er niet toe en waarschijnlijk ga je geen antwoorden horen die je wilt, als je al redenen krijgt. Het is een rotstreek. Scherven rapen en leren dat je een 'onderbuikgevoel' niet voor niets hebt!
Het is ook niet eens alleen dit hele gebeuren.. Mijn ex en ik hadden al een jaar een kinderwens en waren hier ook mee bezig, maar het lukte maar niet, we hadden hier ook afspraken voor bij het ziekenhuis..

Dat maakt het ook extra zuur voor mij, zij is zo zwanger en hij loopt dan over naar haar, zo voelt het voor mij. Ik ben nu zo in de war. hij heeft nu wat ik al die tijd wilde en ik heb niets...

ik kan niet eens meer nadenken, of dingen chronologisch vertellen...ik hoop dat jullie het nog volgen
quote:NoMoreDrama schreef op 18 januari 2010 @ 19:36:

Over die soa-test had ik ook nog helemaal niet nagedacht.

Morgen meteen bellen.

Er valt idd niets meer te redden, diep vanbinnen weet ik dat ook wel. Het enige wat ik nu ook nog wil is er gewoon, lullig gezegd, goed vanaf komen.

In mijn woede wil ik hem het leven echt zuur maken, maar ik wil ook de eer aan mezelf houden.

Het is trouwens ons huis, samen gekocht. Hij zal mij dan uit moeten kopen.. ik wil niet wonen in een huis waar hij... bah...

Ze wonen nu ook samen hoor ik net via via.. samen met haar dochter van twee, die ze kreeg na een ONS. Nu kan mijn ex (wat is dat raar om te zeggen) daar zeker papa over gaan spelen

Wat een ontzettende @#)$@)#($*)#@(*

Heeft iemand tips over hoe ik het financieel enz moet doen?Hoe heb je het tot heden gedaan? Ben je financieel zelfstandig? Kun je alleen de hypotheek opbrengen? Hadden jullie een samenlevingscontract? Gedeeld vermogen? Gedeelde schulden?
quote:wuiles schreef op 18 januari 2010 @ 19:40:

[...]

Hoe heb je het tot heden gedaan? Ben je financieel zelfstandig? Kun je alleen de hypotheek opbrengen? Hadden jullie een samenlevingscontract? Gedeeld vermogen? Gedeelde schulden?

Ik heb een goedbetaalde baan, dat wel. De hypotheek kan ik zelf wel opbrengen, maar ik wil er niet meer wonen. Een samenlevingscontract is wel getekend, maar ik weet niet meer precies wat daarin stond. De enige schuld die we hebben is de hypotheek en een gezamelijke schuld voor de aanschaf van een auto, waar hij nu in rijdt... Van het spaargeld heb ik mijn inleg al teruggeboekt.

weet iemand hoe het werkt met uitkopen enz/
Oh arme TO! Ik ben er ook net achter gekomen dat mijn vriend niet zo zuiver op de graad is maar als ik dit lees...

Wat verschrikkelijk dat je bent bedrogen door twee mensen die juist jou zo na staan! En wat respectloos dat ze nu al samen wonen ook.
Laat je door een financieel adviseur bijstaan mbt het huis. Als er onderwaarde is (dus het huis minder waard is dan de hypotheek) dan is er geen sprake van uitkopen maar van een schuld. Omdat jullie er pas net wonen, lijkt die kans mij vrij groot.
Goede vragen wuiles, voor TO iets om uit te zoeken!

Niet alles op het forum plempen hoor!!!
Een tip uit eigen (domme) ervaring:ZET ALLES ZWART OP WIT wat betref zakelijke (finaciele) afspraken
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
oh wat erg voor je..

Ik wil je heel veel kracht toewensen. Dit heb jij niet verdiend!
..popcorn?
Lieve schat, je hoeft niet te kiezen, je hoeft niet te bedenken of hij nog een kans krijgt...

Ik lees net dat hij al met haar samenwoont..

Ik vraag me dan ook af wat hij bedoelde met de zin "maar ik hou nog zo van jou"

Ik zou zijn ballen in de....nou ja laat ikd at nou maar niet zeggen, je snap waarschijnlijk wel wat ik bedoel

Verzamel mensen om je geen die nuchter kunnen nadenken, die samen met jou de boel op orde kunnen stellen.

Wat moet dit een dolksteek in je hart zijn

Het gekke alleen is, je klinkt niet echt heen boos

Probeer je boosheid en je verdriet niet al te veel weg te stoppen hoor....het komt toch een keer

Heel veel sterkte
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Btw het kindje dat zij draagt is van je "ex" ?
Och meid, wat een nachtmerrie moet dit voor je zijn. Wat een pijn dat de 2 mensen die je het meest vertrouwd je samen zo bedriegen. En dan ook nog een zwangerschap. Ik word echt enorm kwaad van jouw verhaal op jouw ex en en jouw ex-beste vriendin (weet dat mens niet wat condooms zijn ofzo?).

Probeer je zakelijk te laten adviseren. Ik alle heftigheid van de emoties die je nu voelt heb je het risico dat je verkeerde beslissingen neemt.

Volgens mij heeft Wuiles er veel verstand van...luister maar naar haar...
quote:NoMoreDrama schreef op 18 januari 2010 @ 19:43:

[...]

Ik heb een goedbetaalde baan, dat wel. De hypotheek kan ik zelf wel opbrengen, maar ik wil er niet meer wonen. Een samenlevingscontract is wel getekend, maar ik weet niet meer precies wat daarin stond. De enige schuld die we hebben is de hypotheek en een gezamelijke schuld voor de aanschaf van een auto, waar hij nu in rijdt... Van het spaargeld heb ik mijn inleg al teruggeboekt.

weet iemand hoe het werkt met uitkopen enz/Zoek dat zo snel mogelijk uit. Als je zelf geen exemplaar meer hebt dan kun je dat verkrijgen bij de notaris waar je het contract hebt afgesloten. Zoek uit hoe het contract ontbonden kan worden en of jouw ex het recht heeft gedurende een bepaalde periode in de woning te blijven. Lees daarna de rest van het contract en zoek een deskundige die jou kan bijstaan. Dat kost op de korte termijn geld en zal je op de lange termijn waarschijnlijk veel geld en gedoe besparen. De beste wraak is goed voor jezelf zorgen en alle energie voortaan steken in je eigen bestaan.
Zij zegt van wel.. maar ik weet het niet.

Ik klink niet echt boos nee, maar ik ben het wel. Maar het zit vooral vanbinnen. Ik voel me heel boos, maar wil eerst alles regelen en dan gewoon instorten.

Ik heb echt fantasieën over hoe ik hem met zijn hele zaakje door de gehaktmolen haal, maar het is nu als eerste van belang dat ik alles in mijn eigen voordeel regel (zegt mijn vader)

Ik denk er ook wel zo over.. maar dat maakt het niet minder..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven