3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 18 januari 2010 om 22:37
maandag 18 januari 2010 om 22:40
Haaai lieve meisjes... deel 23 alweer, jullie zijn echt niet goed!!!
Hier is geen bijlezen meer aan, dus..... heb ik nog wat gemist?
Vandaag een kutdag, mn zus was er en het was wel gemoedelijk en gezellig maar we moesten dus wel alles doorlopen, inclusief slaapkamer en echt de persoonlijke dingen van mn moeder.
Ik heb haar kledingkasten leeggehaald... 20 vuilniszakken vol!! Echt niet normaal. Het Leger des Heils komt ze ophalen.
Ik was bij de laatste kledingkast en het laatste koffertje wat ik pakte was het koffertje van mn stiefvader, compleet met foto's van zn begrafenis, linten die aan de bloemen zaten en zijn kladblok uit het ziekenhuis (toen hij aan de beademing lag en niet kon praten en alles opschreef). Complete huilie natuurlijk gelijk!!
Ik ben moe, ik het spierpijn in alle spieren die mn benen bezitten (door het trappen lopen met heeeeel veel spullen).
Ik blijf nog heel ff en dan lekker plat
Hoe is het met jullie????
Hier is geen bijlezen meer aan, dus..... heb ik nog wat gemist?
Vandaag een kutdag, mn zus was er en het was wel gemoedelijk en gezellig maar we moesten dus wel alles doorlopen, inclusief slaapkamer en echt de persoonlijke dingen van mn moeder.
Ik heb haar kledingkasten leeggehaald... 20 vuilniszakken vol!! Echt niet normaal. Het Leger des Heils komt ze ophalen.
Ik was bij de laatste kledingkast en het laatste koffertje wat ik pakte was het koffertje van mn stiefvader, compleet met foto's van zn begrafenis, linten die aan de bloemen zaten en zijn kladblok uit het ziekenhuis (toen hij aan de beademing lag en niet kon praten en alles opschreef). Complete huilie natuurlijk gelijk!!
Ik ben moe, ik het spierpijn in alle spieren die mn benen bezitten (door het trappen lopen met heeeeel veel spullen).
Ik blijf nog heel ff en dan lekker plat
Hoe is het met jullie????