***April 2007***

02-09-2009 13:23 3359 berichten
Alle reacties Link kopieren
April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10

Oke, de nieuwe grote LARA-bevalpoule. Doe mee en win weer een grote

Framboos

Michasha10 januariWitchke9 januariFachat6 januariXaloy

Swissie 2 januariMuis 13 januariLayla 5 januariBuitenmeisje 11 januariChance 8 januariDropneus 3 januariEsan 14 januariDraakje 15 januari
oei, ik zie dat de laptop op werk plakt door de cola die ik er ooit overheen heb laten vallen. Sorry voor de moeilijk leesbare stukjes!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Shit! Meesje moet morgen worden geopereerd, maar hij had vanochtend verhoging en knalrode wangetjes. Daar komt nog bij dat hij zijn doorgaans innig geliefde frambozen niet wilde eten...

Ik heb het dagopnamebureau aan de lijn gehad en zij zeiden dat het morgen dan waarschijnlijk niet doorgaat. Een bevriende arts zei weer dat het best door kan gaan, mits hij niet verkouden is. (en dat is hij ook niet!)

Nou ja, ik jas vanavond, mocht hij zich dan nog steeds niet lekker voelen, een paracetamol in die dikke billetjes en dan zie ik het morgenochtend wel.

(we moeten om 7:45 in Rotterdam zijn! Vroehoeg!)
Oh balen Spitsmuis, toen Yasemin de laatste keer geopereerd moest worden was ze ook verkouden, maar omdat ze alleen helder snot had mocht ze toch geopereerd worden. Als ze koorts had gehad zou het niet doorgaan.

Ik hoop dat het niet doorzet en hij gewoon geopereerd kan worden. Vroeg idd, maar dat is altijd bij die kleintjes, wij waren vorige keer te laat (stonden in de file) dus toen mocht een ander kindje in haar plaats en was zij daarna aan de beurt (nog een geluk dat dat kindje er op tijd was, anders zou Yasemins operatie niet doorgaan).
Balen muis dat mees zijn operatie misschien niet kan doorgaan door ziekte.

Hier nog 2 sollicitaties de deur uitgestuurd. Hopen op goed nieuws, gaat wederom via uitzendkantoren.

Nu even terug naar Xander gaan.
Swiss, wat fijn dat je al snel weer naar huis mocht. Is de pijn te doen me de pijnstilling?

Even ego: vandaag de 20 weken echo gehad. Het zag er allemaal goed uit en Kaj krijgt een broertje, leuk!!
Lilien, wat gaaf! Gefeliciteerd!!!

Fijn dat alles er goed uitziet. En 20 weken al, heerlijk voor je!

Muis, ik duim voor je dat Mees niet ziek wordt. Ik ben zelf er verkouden en was ook even bang dat mijn operatie afgezegd moest worden. Gelukkig had ik geen koorts, dus merkten ze het niet eens. Ha, ze dachten dat mijn hese stem door de slang tijdens de narcose kwam!

Heel veel sterkte morgen. Wat doe je eigenlijk met Hugo en Steijn? Heb je een oppas thuis? Hoe gaat het met A zijn duim?
Oh gefeliciteerd Lilien! Goed nieuws! Trek je het nog met je bekken?

Duimduim dat Mees morgen kan gaan. UItstel lijkt me erg vervelend nu je er zo naar toe leeft..

Robbie uit bad vissen. We zijn laat!
Hey wat leuk dat Kaj een broertje krijgt en dat alles ok is.

Hoop dat vriend tegen half elf thuis is. Etentje begon om half 6
Oh Lilien, wat een goed nieuws! Wat fijn dat Kaj een broertje krijgt en jullie een zoon!
Gefeliciteerd Lilien!
Hee Laar, what's up? Hoe gaat het met jullie vier?
He Lilien, super dat alles goed is en nog en knulletje erbij!!!

Swiss: Fijn dat het weer achter de rug is en nu duimen voor een goede uitslag

Hier druk met werken en de voorbereidingen voor de webshop. Het gaat nu echt snel beginnen (als ik een werkende pc heb voor het snijsysteem)

Muis: wil je je creatieve brein nog even laten ratelen? Ideeën voor leuke namen voor onze webshop? In principe hebben we wel al iets, maar je weet maar nooit met wat voor geweldige ideeen jij nog op d eproppen komt!
Lilien, gefeliciteerd met de goede echo, 2 jongetjes is zo leuk!

Ik hoop dat Mees morgen onder het mes mag, dat klinkt raar, maar bedoel het goed. Druk spreekuur gehad, net pas thuis, pff, en morgen weer.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
DN, is niet raar! Ik hoop ook dat Mees vandaag onder het mes gaat! Ook al heb ik er totaal geen zin in (kan echt leukere dingen verzinnen om te doen met mijn jochie); je leeft er toch naar toe mentaal gezien en elke dag later betekent een dag langer zenuwen voor me.

Ik ga even Mees een fles appelsap geven.
Succes vandaag muis met Mees!

Bluh ben gaar! Al wakker vanaf 5 uur door Rosa. Discussie met vriend wie er uit mocht en moet nu aan het werk.....
Hij moest eruit! Ja, nou ben ik te laat he.

Hier ook een slechte nacht trouwens, het zal wel in de lucht hangen. Robbel was ook om kwart voor vijf wakker, slechte droom.

Mees zet 'm op!
Succes Mees! Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie snel weer allemaal thuis zijn.

Jeetje, wat een vroege vogels vandaag. Wens iedereen toch nog een goede dag toe.

Ik werd net lief door Finn gewekt, maar duik zo lekker nog even mijn bedje in, als de rest van de familie naar kantoor / creche is.

Als ik dan toch ziek ben, moet ik er even gebruik van maken, toch?
Muis veel succes met Mees vandaag

Swiss : rust maar lekker uit

Lara : hoe gaat het met je?
He muis en Mees veel sterkte vandaag!! Hoop dat alles goed gaat!
Mees is wakker en alles is goed gegaan! Hij heeft een grote wond op zijn bortstje, maar de dermoid cyste is weg.

Tot nu toe zijn we alleen maar aan het wachten, maar we hebben het best gezellig.

Meesje is zo lief, rustig en geinteresseerd geweest, dat de verpleging helemaal met hem wegloopt! Ook hoort hij al de hele ochtend dat hij prachtige wimpers heeft, dus ik loop naast mijn schoenen van trots!
Fijn Muis, goed nieuws dat alles goed is gegaan en dat hij weer wakker is.

Wanneer mag hij weer naar huis? Moet hij een nachtje daar blijven? Hihi, naast je schoenen lopen is prima, geniet ervan!
Swis, de arts komt ergens vanmiddag en dan mogen we naar huis! Meesje ligt nu diep te slapen met een infuus in zijn handje.
Muis, wat fijn dat alles goed is gegaan met Mees en dat jullie vanmiddag weer naar huis mogen!
Muis fijn dat alles goed gaat met Mees.

Ik zou ook van trots overlopen moesten ze zo een mooie complimenten over Xander geven.
Muis fijn dat alles goed gaat met Mees.

Ik zou ook van trots overlopen moesten ze zo een mooie complimenten over Xander geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven