Het kasteel
maandag 18 januari 2010 om 21:21
Tila spannend zeg. Zit je dan tegenover L?
Kjong
Leuk dat Dot even kwam meetikken. Bloes ik snap je zin in het stapelbed (heb er ervaring in en weet dat het lekker ligt), maar treinen vanaf suupstad naar provinciedorp is langer dan autgorijden. Dus auto bij mij in de straat parkeren (feestlocatie is 2 minuten lopen vanaf hier), met taxi naar kjonghuis en voilgende ochtend middag auto hier weer ophalen (krijg je nog een kop koffie) is het snelst minst frusterende.
Kjong
Leuk dat Dot even kwam meetikken. Bloes ik snap je zin in het stapelbed (heb er ervaring in en weet dat het lekker ligt), maar treinen vanaf suupstad naar provinciedorp is langer dan autgorijden. Dus auto bij mij in de straat parkeren (feestlocatie is 2 minuten lopen vanaf hier), met taxi naar kjonghuis en voilgende ochtend middag auto hier weer ophalen (krijg je nog een kop koffie) is het snelst minst frusterende.
maandag 18 januari 2010 om 22:38
dinsdag 19 januari 2010 om 00:20
dinsdag 19 januari 2010 om 11:34
dinsdag 19 januari 2010 om 12:17
Wat een mooie taarten hier! Alleen hier, want IRL is de Freule knap ziek en is er dus geen taart. Vannacht werd Oudste Dochter ook ziek, dus het kotsdweilen is gewoon doorgegaan. Vanochtend hebben we de Freule wakker gezongen en haar kadootjes gegeven, maar ze is echt hondsberoerd dus we vieren haar verjaardag zondag gewoon opnieuw. Als troost MET wederom een kadootje want ocherm, ziek zijn op je verjaardag is wel echt heel erg zielderig.
.
dinsdag 19 januari 2010 om 13:13
*cheert nog even na*
Ik doe mee met de soll-hype van Tila. Kreeg vanmorgen een telefoontje van ene vriendinnetje waar ze een best wel leuke vacature hadden, waar ik zondag even met haar over zat te praten en nou had ze even geinformeerd bij de collega die over die vacature gaat en vriendin belde nu dus met de boodschap of ik asap een brief wil schrijven/mailen.
Ieks. Duik later nog wel even in de kelder hiervoor.
Heb net mijn cv bijgewerkt, brief moet nog.
Tis verder een beetje druk hier.
Ik doe mee met de soll-hype van Tila. Kreeg vanmorgen een telefoontje van ene vriendinnetje waar ze een best wel leuke vacature hadden, waar ik zondag even met haar over zat te praten en nou had ze even geinformeerd bij de collega die over die vacature gaat en vriendin belde nu dus met de boodschap of ik asap een brief wil schrijven/mailen.
Ieks. Duik later nog wel even in de kelder hiervoor.
Heb net mijn cv bijgewerkt, brief moet nog.
Tis verder een beetje druk hier.
dinsdag 19 januari 2010 om 13:40
Dat was een leuk gesprek ging goed. Op weg ernaartoe werd ik opeens heel zenuwachtig, van 'wat nou als ik het allemaal niet kan, of dat ze me termen gaan vragen die ik helemaal niet ken, of of of of, maar het gesprek was leuk en ontspannen, en morgenmiddag hoor ik meer!
**stuitert nog even door**
Agos, arme freule en Oudste en M'anas! Ziek op verjaardag is echt heel zielig. Kotsruimen ook.
Ik ga lunchen. Heb honger!
**stuitert nog even door**
Agos, arme freule en Oudste en M'anas! Ziek op verjaardag is echt heel zielig. Kotsruimen ook.
Ik ga lunchen. Heb honger!
dinsdag 19 januari 2010 om 22:22
quote:kjong schreef op 18 januari 2010 @ 19:09:
Vader Opperhoofd zit bij het smeulend vuurtje in de tipi. Naast hem zit zijn jongste zoon te mijmeren.
Pahap, vraagt hij, waarom heet Wilde Bizon, Wilde Bizon?
Nou jongen, in de tijd dat je moeder zwanger werd, begon de grote bizontocht richting het noorden. Een van hen was op hol geslagen en rende door ons kamp heen. Zodoende.
Oh... Pahap? En waarom heet Zwevende Adelaar dan Zwevende Adelaar?
Nou mijn zoon, in de tijd dat je moeder zwanger werd keek ik omhoog en zag ik de mooiste adelaar op de luchtstromen drijven. Vandaar.
Ah. ... ... En waarom heet Blauwe Maan dan Blauwe Maan?
Kind, toen je moeder zwanger raakte prijkte de volle maan voor de tweede keer in een maand tijd aan de hemel.
Mhm... En pahap...? En ik dan?
Nu is het vragen uurtje wel weer over Gescheurd Rubber.Hee. Die ken ik met de variant Neukende Hond.
Vader Opperhoofd zit bij het smeulend vuurtje in de tipi. Naast hem zit zijn jongste zoon te mijmeren.
Pahap, vraagt hij, waarom heet Wilde Bizon, Wilde Bizon?
Nou jongen, in de tijd dat je moeder zwanger werd, begon de grote bizontocht richting het noorden. Een van hen was op hol geslagen en rende door ons kamp heen. Zodoende.
Oh... Pahap? En waarom heet Zwevende Adelaar dan Zwevende Adelaar?
Nou mijn zoon, in de tijd dat je moeder zwanger werd keek ik omhoog en zag ik de mooiste adelaar op de luchtstromen drijven. Vandaar.
Ah. ... ... En waarom heet Blauwe Maan dan Blauwe Maan?
Kind, toen je moeder zwanger raakte prijkte de volle maan voor de tweede keer in een maand tijd aan de hemel.
Mhm... En pahap...? En ik dan?
Nu is het vragen uurtje wel weer over Gescheurd Rubber.Hee. Die ken ik met de variant Neukende Hond.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.