3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 19 januari 2010 om 23:11
Ik snap jullie wel, maar heb er tevens ook wel moeite met de uitkomst. En ook best een beetje geschrokken van wat er donderdagavond gebeurde, vrijdagavond was ik niet bij, kan ik dus ook niet over oordelen. Maar dat is mijn stukje en daarmee moet ik een weg vinden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 19 januari 2010 om 23:15
Roos ik heb de dagen en dingen niet meer helder op een rijtje dus weet niet wat wanneer gebeurde.
Weet wel dat ik Zjena onbedoeld heb weggejaagd, kan wel sorry zeggen maar zou niet weten waarvoor aangezien het een gevallteje miscommunicatie en lange tenen was.
Het geval met JM daar ga ik het niet eens meer over hebben, dat ging alle grenzen van fatsoen en helder denken te buiten.
Weet wel dat ik Zjena onbedoeld heb weggejaagd, kan wel sorry zeggen maar zou niet weten waarvoor aangezien het een gevallteje miscommunicatie en lange tenen was.
Het geval met JM daar ga ik het niet eens meer over hebben, dat ging alle grenzen van fatsoen en helder denken te buiten.
dinsdag 19 januari 2010 om 23:21