3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 01:47
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 01:16:
Serieus genomen door wie Floor? Door Justme, of door ons?
Gelukkig zijn wij heel erg serieus genomen, doordat JM een permaban kreeg!
Nogmaals sorry voor het oprakelen, maar ik was het nog lang niet kwijt (ondanks de knop op mijn PC).
En jij was degene die het weer aanhaalde Minny! De informatie die je wilde hebben had je ook best achter de schermen (via de Angels) kunnen halen.
Iedereen is wat mij betreft welkom met z'n sores en gedoe, maar reken mij niet af op de reactie.
Serieus genomen door wie Floor? Door Justme, of door ons?
Gelukkig zijn wij heel erg serieus genomen, doordat JM een permaban kreeg!
Nogmaals sorry voor het oprakelen, maar ik was het nog lang niet kwijt (ondanks de knop op mijn PC).
En jij was degene die het weer aanhaalde Minny! De informatie die je wilde hebben had je ook best achter de schermen (via de Angels) kunnen halen.
Iedereen is wat mij betreft welkom met z'n sores en gedoe, maar reken mij niet af op de reactie.
woensdag 20 januari 2010 om 01:50
woensdag 20 januari 2010 om 01:51
woensdag 20 januari 2010 om 01:52
woensdag 20 januari 2010 om 01:53
woensdag 20 januari 2010 om 01:54
quote:floor72 schreef op 20 januari 2010 @ 01:47:
[...]
En jij was degene die het weer aanhaalde Minny! De informatie die je wilde hebben had je ook best achter de schermen (via de Angels) kunnen halen.Pardon? En waar exact verwijt ik jou dat het aangehaald is? Nergens zo ver ik weet, dus deze reactie is niet echt nodig lijkt mij. Bovendien vraag ik hier of iemand wat van dr gehoord heeft. En dat bepaal ik nog altijd zelf wel.
[...]
En jij was degene die het weer aanhaalde Minny! De informatie die je wilde hebben had je ook best achter de schermen (via de Angels) kunnen halen.Pardon? En waar exact verwijt ik jou dat het aangehaald is? Nergens zo ver ik weet, dus deze reactie is niet echt nodig lijkt mij. Bovendien vraag ik hier of iemand wat van dr gehoord heeft. En dat bepaal ik nog altijd zelf wel.