Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Goedemorgen

@mamz, goed zo, oude zooi van ex weggooien kan heel cleanend werken, voor je huis en je geestelijke gestel :-)

@Allis, fijn je weer te zien en fijn dat de baby het ook goed doet

@Fussie, je klinkt lekker vanmorgen , hoop voor je dat het zo blijft !

@ Its en Gold ook een goedemorgen :-)

Vandaag moest ik eigenlijk naar DH om bij A op bezoek te gaan. Maar Terror heeft nog steeds last van pseudokroep 's nachts, maar ook overdags begint hij te roggelen, niet echt piepen, dus een hoop slijm denk ik. Maar wel even naar de dokter, mag zowaar zometeen gelijk langs komen. De assistente vond het ook wel wat lang duren elke nacht aanvallen. ( En ik ook wallen hangen op mijn knieën inmiddels )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ondanks dat ik lui ben draait er al een was en is er gedeeltelijk gestofzuigd.

Wauw.

Ik MOET vandaag ook nog:

Dweilen. Echt. Dat moet.

Succes met Terror bij de dokter Boro.

Hallo Allis!

Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat
Pfoe, M heeft slecht geslapen, en ik dus ook.

Vandaag blijven we lekker thuis, wat aanrommelen. Beetje poetsen, beetje opruimen, de kleine even lekker in bad.
Allis, fijn om je weer te lezen, super dat alles zo goed gaat!

Even zwaaien naar jullie en even naar Pip.

Verder even heel ego:

Superdruk op werk, beetje stresserig aan t worden...

Avonden ook allemaal vol dus moet binnenkort weer ff aan de rem geloof ik.

Vanavond sporten, da's wel goed denk ik...

Fijne dag jullie allemaal!

Allis, wat leuk om van je te horen en helemaal dat het goed gaat met jou, je brit en je zwangerschap!
allis, fijn dat alles zo goed gaat met Baby en Britt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zo, de ergste klus is geweest, een SAP werkding invullen. Dat programma is anti-intuitief, zo erg dat ze het er volgens mij speciaal op gemaakt hebben. Dan nu een mea culpa schrijven, ik ben weg van werk op een dag dat er hier op het werk iets belangrijks gebeurt...

verder inschrijven bij de kraamhulp, en dan door naar utrecht om ook daar nog even aan het werk te gaan.

Het gaat erg goed met baby en brit, en mij... fijn he. Morgen is het huis van mij, en dan gooi ik gewoon mijn echo foto's op facebook. Kan me neit meer schelen ook, ex zakt er maar in.
Weet ex niet dat je zwanger bent, Allis?
Jonna, hoe is het met je voet
Allis,de groeten van Pips !
quote:JonnaX schreef op 20 januari 2010 @ 11:43:

Weet ex niet dat je zwanger bent, Allis?

Ik zie zijn gezicht voor me als ie daar dan via facebook achter komt.

Hoe is het met de voet Jonna?

En Happy is zo stil? Zit ie nu continue op Libelle?

Morgen wordt MevrouwtjePoes aan haar stoma geopereerd.

Sneller dan de bedoeling was, dus fijn

Hmm..voor iemand die lui is heb ik toch al veel gedaan.

Gestofzuigd

Gedweild

Garage aan kant gemaakt.

Droger draait

En ik denk dat ik mezelf vanmiddag trakteer op een warm bad.
Ik heb mezelf voorgenomen dat ik, ondanks dat het pijn doet, toch mijn voet meer ga belasten. Dus hobbel ik nu regelmatig door de kamer met een kruk, ga ik op twee voeten de trap af. Want als ik meer beweeg gaat mijn hart harder werken en daardoor ook mijn vochthuishouding. En daar raakt het vocht in mijn voet dan sneller van gedraineerd

En als het vrijdag niet beter is dan nu, gaan wij naar de SEH!

Happy is even druk met andere dingen, maar hij houdt nog wel van jullie hoor
Doe je wel voorzichtig Jonna!

Gold,dat is al veel voor een lui vrouwtje

Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan,bij alles wat ik hoorde zat ik rechtop in bed.Voel me dus een wrak vandaag.Vanavond maar op tijd naar bed en aan de bachbloesem.

Zometeen eerst werken,langer dan gepland maar er zijn veel zieken.:(

Fuss,helpt de bachbloesem bij jou?

Bor,wat leuk zijn die poefen!!Kan je me via hyves laten weten waar die beurs is?Mijn moeder vind dat nogal leuk en aangezien ik haar nog een dagje uit verschuldigt ben...

Allis,wat fijn dat het zo goed gaat met de zwangerschap!
quote:Goldielocks schreef op 20 januari 2010 @ 12:46:

[...]

Hoe is het met de voet Jonna?

En Happy is zo stil? Zit ie nu continue op Libelle?

Hoi GL, en iedereen natuurlijk

Ik ben inderdaad heel erg druk met van alles, een uur of 12 per dag uit en thuis naar mijn werk en daarna is het tijd om Jonna te vertroetelen: boodschappen doen, koken, schoonmaken, opruimen, wassen, en...........de rest vertel ik niet

En op het Labielo-forum ben ik pas 1 keer geweest, zelfs geen tijd voor Pips.....hoi Pips

Maar het ziet er nu naar uit dat het al wat beter gaat met Jonna's voet en dan krijg ik ook weer wat meer tijd, denk ik.
ik wil die poefen zien, maar ik kan ze niet vinden zucht

ik moet nu even winkelen maar kom zo terug
Iedereen heeft het maar druk.

Ik ook. Moet nu de keuken nog opruimen, maar heb geen zin.

Fijne avond allemaal.
Zoeb, volgende week niet je boek vergeten he? Ik hou het bad voor jou vrij!

Te hard gewerkt vandaag en nu harde buikkies dus ik eet en ga naar bed. Tot morgen!
Lekker slapen Fuss!!....dat hoop ik dan voor je!

Vandaag ook nog troubles op het werk door 3 uitvallers zeker tot vrijdag...zijn vanochtend van hun bed gelicht wegens ongeregeld heden in de buurt.

Ik vind het maar een zooitje bij elkaar!!

Gelukkig is het maar voor 3 weken.

Ik heb ook nog de indeling van de huiskamer op zijn kop,andersom gegooid.Wilde dat al langer maar het kwam er steeds niet van.Nu is muur die nat is grotendeels vrij,kunnen ze er morgen goed bij.

Als het nu nog niet goed opgelost wordt ga ik het hogerop zoeken.Betaal me scheel aan huur en heb de afgelopen maand voor 2,5 maand aan gas verbruikt,heb de foto's van de meter al klaar liggen.

Helaas sta ik ook nog niet lang genoeg ingeschreven voor een andere woning en kopen is geen optie.

Zo genoeg geklaagd
gewoon lekker je bed in fuss, lezen of slapen als je maar rust

Ik hoop dat ze morgen wat voor je kunnen betekenen en dat het dan eindelijk opgelost wordt Coe

Ik heb net gegeten en ga nu in de relaxstand
hoe voelen harde buikkies? weet niet of ik dat heb? ik ben een beetje een buikenleek, ik voel alleen maar heel licht gefladder van het kindje af en toe.

Morgen nog meer meuk te regelen, een verkeerde rekening, een niet doorgekomen meterstand, nog steeds mijn kraamverzorgster, een pensioenfonds dat nu tóch geld wil geven aan mijn ex, het huis op mijn naam, de glaszetter, geld om alles te betalen...

soms denk ik dat ik niet van de zwangerschap, maar van al die meuk in mijn kop zo vroeg moe ben op een dag.
Als je ze hebt dan weet je het wel, Allis, voelt niet fijn. En ik vind het ook heel vroeg bij Fuss, maar mss ben ik het gewoon vergeten.. Anyway, alles strak en gespannen, licht gefladder is juist leuk en gezellig

Coebergh, ik hoop echt dat ze iets vinden :(

En die kranten, worden dan gewoon niet bezorgd? Of ben jij de sjaak?

Ik ben best moe, ga dus maar vroeg naar bed.

En moet een knoop doorhakken over het kerstkado dat ik nog tegoed heb van de instelling van mijn knuffelgehandicapte. Morgenmiddag weer knuffelen, trouwens. Hoop dat dat nog voelt na twee zware gesprekken in de ochtend.

Maar goed, dat kerstkado. Ik zit al maanden te dubben tussen een armband, een tijdschriftenbon of een gereedschapskist. Wie helpt?
Een armband Mamz! Ik vind dat je jezelf mag verwennen met iets 'vrouwelijks'. En het is nog blijvend ook, in tegenstelling tot een bon of een hamer
quote:fussie schreef op 20 januari 2010 @ 19:11:

Zoeb, volgende week niet je boek vergeten he? Ik hou het bad voor jou vrij!

Wat lekker.

Bedoel je het boek voor in bad? Mag het dan een mp3 spelertje zijn met een luisterboek. Ik kan door de vlekken nog steeds niet lezen. Ben dus maar aan de luisterboeken gegaan. Ik ben dus eerst op zoek gegaan naar 2e handse via Bol en heb inderdaad Baantjer (gek die las ik nooit, die keek ik altijd) en ik ben nu dus de Da Vincy Code aan het lezen luisteren. Om te proberen. Wel raar om voorgelezen te worden. Maar het is een ideale oplossing.
Mogu lieverds!

Fuss ik hoop dat je lekker geslapen hebt.

Mamz,ik zou net als Jonna voor een armband kiezen!Heb je iets moois en blijvends voor jezelf!

Ik ben dus ook vannacht gebeld voor de krant.:(

Iedereen wordt maar ziek of komt gewoon niet opdagen.Ben er naartoe gegaan en heb de kranten verdeeld tussen de mensen die er wel waren.En gevraagd hoe hun het zouden vinden als ze voor iets betalen en dat vervolgens niet krijgen...

Vandaag ga ik de rayonmanager bellen kijken of hij nog reservemensen heeft...

Nu snel in de kleren voor de klusmannen hier aan de deur staan.Ik heb een lekkere pot koffie gezet en hoop dat dat ze gunstig stemt

Fijne dag
Mogguh allemaal.

Mamz de armband. Je mag jezelf best eens verwennen.

Coe, loopt het dan niet in het honderd als je niet genoeg mensen hebt. Je moet wel organisatietalent hebben hoor.

Wat is het toch rustig zonder Pips.

Pips

Fus liefie doe je rustig aan. Ik kreeg pas harde buiken bij de 7e maand. En ik heb heel wat met loos alarm in het ziekenhuis gezeten.

Allis wat gaat het allemaal lekker bij jou. Heerlijk om je te lezen.

Nog even en dan zien we mekaar. Leuk.Gezellig.

Ik moet vandaag de auto uitmesten. En dan door de wasstraat. Die moet vanavond naar de garage voor de keuring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven