3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 09:59
Bankje is je nieuwe tv er al??
Piba, wat fijn dat je je goed voelt, ik vond het zalig om zwanger te zijn (is alweer 15 jaar geleden ). Ik had best nog 12 x zwanger willen zijn alleen ik wilde geen kinderen meer, en ja.. het 1 gaat nou eenmaal lastig zonder het ander
Ik had misschien grof geld kunnen verdienen met draagmoederschap, maar zo zit ik niet elkaar, ik zou ze allemaal zelf hebben gehouden
Piba, wat fijn dat je je goed voelt, ik vond het zalig om zwanger te zijn (is alweer 15 jaar geleden ). Ik had best nog 12 x zwanger willen zijn alleen ik wilde geen kinderen meer, en ja.. het 1 gaat nou eenmaal lastig zonder het ander
Ik had misschien grof geld kunnen verdienen met draagmoederschap, maar zo zit ik niet elkaar, ik zou ze allemaal zelf hebben gehouden
donderdag 21 januari 2010 om 10:19
jaa, het is ook leuk, maar ik vind het toch wel zwaarder dan de eerste x, toen was alles leuk en fantastisch, en nu heb je al een smurf die aandacht vraagt en waar je niet zomaar tegen kunt uitvallen als je weer een bui hebt (itt tot eigen man die prima als boksbal kan dienen!), en ik hoop dat de vermoeidheid snel over is!
Maar het gevoel dat je bv in een saaie vergadering zit, en je stiekum je kindje voelt bewegen op je werk, is zoo gezellig! Het lekker met zn tweetjes zijn is zo leuk!
Maar het gevoel dat je bv in een saaie vergadering zit, en je stiekum je kindje voelt bewegen op je werk, is zoo gezellig! Het lekker met zn tweetjes zijn is zo leuk!
donderdag 21 januari 2010 om 11:05
He verdorie ik krijg net een sms van mijn vriendin/onderbuuv dat haar kat is overleden.
Eergisteren was ik thuis en hoorde keihard gemauw in de straat. Ik naar beneden en daar zat Flea midden in de straat, hij kon niet op zijn achterpoten staan. Heb hem toen mee naar binnen genomen en mijn buuv gebeld.
Meteen naar de DA geweest (eentje die ik niet moet) en daar foto gemaakt. Hij had een haarscheurtje in een van zijn achterpoten, en moest daar blijven voor de nacht, en aan het infuus. Volgende dag belde ze, en ze vertelden dat hij nog een nacht moest blijven.
Nu belde ze vanochtend en kreeg te horen dat hij dood was.
Dood hoe de fok kan die nou dood zijn, met een fokking haarscheurtje. Stomme incompetente kut dierenarts.
Vind het zo zielig voor mijn buuv, ze was helemaal dol op Flea, ben nu op haar aan het wachten.
Eergisteren was ik thuis en hoorde keihard gemauw in de straat. Ik naar beneden en daar zat Flea midden in de straat, hij kon niet op zijn achterpoten staan. Heb hem toen mee naar binnen genomen en mijn buuv gebeld.
Meteen naar de DA geweest (eentje die ik niet moet) en daar foto gemaakt. Hij had een haarscheurtje in een van zijn achterpoten, en moest daar blijven voor de nacht, en aan het infuus. Volgende dag belde ze, en ze vertelden dat hij nog een nacht moest blijven.
Nu belde ze vanochtend en kreeg te horen dat hij dood was.
Dood hoe de fok kan die nou dood zijn, met een fokking haarscheurtje. Stomme incompetente kut dierenarts.
Vind het zo zielig voor mijn buuv, ze was helemaal dol op Flea, ben nu op haar aan het wachten.
donderdag 21 januari 2010 om 11:14
donderdag 21 januari 2010 om 11:18
ggrrr. wat ik ook net had!
Ik moest de archieven van mijn organisatie verplaatsen van een grote kelder naar de nieuwe ruimte. In die kelder liep een grote goot met vies afvalwater die ik eventjes over het hoofd zag, en ik ben er met mijn mooie suede laars zomaar in gaan staan! gatver! Broek nat, laars nat...
ga nu maar naar huis om te kijken of ik mijn laars kan redden,
Ik moest de archieven van mijn organisatie verplaatsen van een grote kelder naar de nieuwe ruimte. In die kelder liep een grote goot met vies afvalwater die ik eventjes over het hoofd zag, en ik ben er met mijn mooie suede laars zomaar in gaan staan! gatver! Broek nat, laars nat...
ga nu maar naar huis om te kijken of ik mijn laars kan redden,