Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie nou allemaal al op Star gestemd?
Stressed is just desserts spelled backwards

Lieve Compu, ik had geen tijd om wat uitgebreider te reageren. Het liefst wil ik de laptop beneden hebben, want Tim is ook beneden en de pc staat op zolder. Ik krijg steeds foutmeldingen op de laptop. Ik ben weinig op het forum.

Voor degenen die er moeite mee hebben, sla dit stukje maar over.

Allereerst: ik heb natuurlijk niet de keuze gehad waarvoor jij en Mal staan, want Lianne is gezond geboren.

En dat Tim met 35 weken werd geboren hadden we nooit verwacht.

Dat was heftig maar ik ben heel blij dat het na een week al goed met hem ging en dat hij nu een gezonde dreumes is. Daar ben ik dankbaar voor.

De oorzaak van zijn vroeggeboorte is niet gevonden. De gynaecoloog zei toen tegen ons dat als we een derde kindje wilden, dat ik dan onder controle kwam van de gynaecoloog. De kans op wéér een vroeggeboorte was wel aanwezig bij een volgende zwangerschap. Maar het was niet helemaal zeker omdat de oorzaak niet is gevonden.

Daar hebben we over nagedacht en we hebben ook echt twijfels gehad. Ookal heeft Tim 'maar' een week in het zh gelegen, het heeft er behoorlijk ingehakt. We hebben met elkaar gepraat: wat als je wel voor een derde gaat en die te vroeg wordt geboren en er zijn eventueel complicaties? Kunnen we dat aan? Willen we dat?

Uiteindelijk hebben we besloten dat we niet meer een derde kindje erbij wilden en hoefden we die keuze ook niet meer te maken.

Ik kan echter wel jouw gevoelens en die van Mal heel goed begrijpen.

En nu wat anders: als Lianne niet té moe is vanmiddag, dan gaat ze naar school en mag ze meedoen aan de weeksluiting. Ze kent al 4 vier liedjes en begint steeds enthousiaster te worden

Ga nu, man is jarig vandaag, maar werken. Morgen krijgen we visite en ik moet nog het één en ander doen.
Mal,
Mijn grote man is wennen Ben heel benieuwd hoe hij het vond.
quote:mamax schreef op 22 januari 2010 @ 08:55:

Amaal, ik snap het wel. Had bij een derde ook een lichte voorkeur voor een meisje gehad. Gewoon, omdat ik weleens zou willen weten of dat nou echt zo anders is. En voor de kleertjes natuurlijk ! Maar een jongen was ook van harte welkom geweest.

.

Hmm, eigenlijk suggereer je nu dat ik een voorkeur voor een meisje hebt. Dat is niet zo. Hoewel ik idd wel nieuwsgierig ben naar hoe het zou zijn om moeder van een meisje te zijn, vind ik jongens heel erg stoer. En 3 op een rij is natuurlijk wel heel erg leuk.

Echt, ik weet het niet. Er komt wat er komt en dat is helemaal goed.
quote:Maleficent schreef op 22 januari 2010 @ 09:56:

[...]

Ik heb het gevoel dat het wel weer afneemt. Maar ik wil ook even overleggen of de medicatie die hij al had misschien omhoog moet omdat Jonathan ook weer een stuk zwaarder is. De andere zijn we nog aan het opbouwen.Irritant zeg dat het steeds zo zoeken is naar de hoeveelheid medicatie. Ik hoop dat het snel helpt en aanslaat
quote:amalia schreef op 22 januari 2010 @ 11:25:

[...]

Hmm, eigenlijk suggereer je nu dat ik een voorkeur voor een meisje hebt.

Zo bedoelde ik het niet.

Hoe laat mag je L halen? Spannend hoor, ben benieuwd hoe hij het vond!
Kokos, jammr dat je zoveel computerproblemen hebt. Ik hoop dat je er snel weer meer bent! voor jou.

Amalia, ik vind drie jochies echt onwijs stoer net als jij, maar het is misschien ook wel grappig als het een mesje wordt bij jullie. Spannend hoor! En oeh wat spannend, wennen! Ik duim dat het goed gaat!

Mamax, ik vergat je telkens te antwoorden wat voor hapjes ik op de high-tea had. Heel veel verschillende dingen, een deel zelf gemaakt. Cakes, ontbijtkoek, sandwiches, worstenbroodjes, saucijzenbroodjes (van die kleintjes uit de oven), negerzoenen, taarten, chocolades, koekjes ehm... nog veel meer.... En wat een succes was: ik had bakjes gemaakt met acht verschillende senseo-pads met de smaak op een kaartje erbij, dan kon iedereen een bakkie naar keuze pakken. Dat is een aanrader!
Oh ja, stroopwafeltjes, rozekoeken, gevulde koeken, bokkepoten.... ehm....

Een deel echt Hollands en een deel niet.
Gosje ( ) nou krijg ik toch onwijs trek...
Ik ook, lekker dan. Ik moet over 4 weken op vakantie ja. Ik mag dus niks...
Niks? Ben je zo rigoreus aan de lijn? Knap hoor.

Dat wist ik niet precies Kokos, dat je het zo hebt ervaren. Heel verstandig besluit. Emotioneel niet moeilijk mee?

Mal, sterkte weer met vinden van de balans in de medicatie. Is hij wel fit? Ik heb het idee dat hij minder ziek is dan vorig jaar, klopt dat?

Is hij trouwens 'mama' blijven zeggen?

He Mamax, heerlijk dat je dat zegt van je verkoudheid. Ik loop er ook al dagen mee en wilde niet klagen. Als een ander dat dan doet, helemaal fijn. Hoewel ik hoop dat het snel weer beter gaat met je. :-)

Mijn eerste kleding is een feit. Een geruite blouse van H&M voor 9 euro, heel leuk.

Amalia, hoe vind jij die spijkerleggings (o.k., niet voor mijn figuur eigenlijk)?

Ik wacht nu met smart op het fantastische glimmende meisjesjasje met bloem. Of gaat heel NL daarvoor?
Welke kleur is het leukst?
Over j/m, ik bekijk het de hele tijd vanuit CG. Wat zou voor haar het leukst zijn? Ze is helemaal gek van jongens. Maar een meisje is voor haar ook leuk lijkt me. Of zou ze dan concurrentie voelen, dat de ander misschien wel een symmetrisch gezicht heeft?

Hoever kun je denken he..
Step away from de roze koeken Suus!

Klinkt erg lekker allemaal Jin, ik zie een heel grote tafel voor me met allemaal etageres, schalen en mandjes met heerlijkheden, en alle gasten die daar gezellig omheen keuvelen....

Mal, het ging al een tijd redelijk goed met de medicatie (of wil ik dat gewoon graag geloven) he?

Bridges, hoe is het met je stuitje? En met de grote man op school, nog veel tranen? Juf was echt "weg", boven een activiteit doen met de oudste kleuters. Dus niet even plassen (of overgeven ) oid. Ze zei het ook een beetje verontschuldigend toen ze me zag, maar dat is mijn interpretatie natuurlijk.

Amalia, dank voor jouw visie ook op het hulpmoedergebeuren. Ik denk dan meteen aan de meest dramatische dingen. Wat als er brand uitbreekt of er een kleuter dreigt te stikken in een kraaltje of een gat in z'n kop valt... Aaaah, spannend, hoe heeft L het gehad?

Gisteren geen gelegenheid om juf erover aan te spreken dus ik bewaar het even.

Star, wel good thinking van jou om dat beest kipfilet te geven, was ik nooit op gekomen! Zitter er bij ons normaal heel veel voor (eentje woont min of meer op ons bootje, dat dus altijd onder de scheit zit..), maar die zijn denk ik naar de tropen vertrokken want sinds de vorst heb ik er geen een meer gezien.

Kokos, mooi om ook jouw jullie "verhaal" te lezen. Zou jij zonder de ervaringen van de vroege geboorte van Tim (en het risico op herhaling) wel een derde hebben gewild?

Krijg net telefoontje van dochter, ze wil nog een nachtje bij opa en oma blijven logeren. Ik moet natuurlijk hele blij zijn dat ze het daar zo naar haar zin heeft. Maar ik mis haar, en volgende week zie ik haar ook al niet... Boehoe...

Gaat wel goed hoor, zie het wel zitten volgende week. Het is er 30 graden dus dat is sowieso lekker (voor die paar uurtjes dat ik buiten de vergaderzaal verblijf ).
Goedzo Hel! Keep up the good spirit. En dit weekend nog non-stop knuffelen!!
Hij is leuk he Compu, dat jasje? Mijn vingers hebben gejeukt maar wacht even met zomerspul ivm maatrisico. Is 'ie nog niet te bestellen? Stom. Ik vind zelf die roze/rode het leukst, maar bij CG is die groene mss ook wel erg mooi, bij haar rossige haar?

Jah, jongen meisje... Grappig, om het zo vanuit CG te bekijken. Lief ook. Ik zou zelf een jongen erbij wel heel erg leuk vinden.
Ja, naast alle rose paardentoestanden die je nu hebt...;-)

Goeie van de combi met haar haren. Nog niet aan gedacht. Nu denk ik wel vanuit mezelf haha.

Vind het leuker om in de stad te kopen, shop bij H&M nooit online.
Lalala.. (handen voor de oren ogen) Ik wil het niet horen Jinny. Ohh lekker zeg die high tea bij jou. Krijg er helemaal zoete trek van![img]hemochromatose[/img]

Compu,leuk zw kleding! Wil je het weten of het een jongen of meisje wordt?

Star, een uitgehongerde reiger die geen brood lust? Dan was ie nep uitgehongerd

Wel cool zo in je voortuin.

Bam, wat een leuke tractatie zeg! Ik moet ook nog wat verzinnen voor volgende week donderdag. Het zullen waarschijnlijk cakejes worden. Ik heb hele leuke gezien. Zo'n zelf maak pakket met dino's erop!

Bridges, wil je nog 1 keer zeggen wanneer je ook al weer gaat trouwen? Ik weet het even niet meer. Want ik hoor wel elke keer van de voorbereidingen enzo. Ben je al op schema?

Mn zusje belde vanmorgen. Haar vriend ligt in het ziekenhuis. Hij is waarschijnlijk gisteravond gevallen met zn scooter. ( waarschijnlijk, want hij weet het niet meer)

Maar hij weet dus echt niks meer van de avond, hij wist niet meer waar hij woonde, hij wist alleen dat hij haar moest bellen, toen hij gevallen(?) was.

Dus nu krijgt hij allerlei onderzoeken. Echt raar, dat je dan echt niets meer weet. Hij had wel zn helm op en zn klepje was afgebroken, dus hij zal wel goed op zn hoofd gevallen zijn. Brr..
Wat een eng verhaal Naat. Collega van me is eens met de fiets gevallen, was ook een heel groot stuk geheugen kwijt (inclusief het ongeluk). Is helemaal goed gekomen. Hopelijk bij de vriend van jouw vriendin ook!
Ik bestel wel eens online bij H&M Compu, maar het valt tovch vaak wat tegen. En de maten vallen bij elk kledingstuk weer anders. Dus ik zeg: je hebt groot gelijk!
Naatie, getsie wat akelig!Brrr, hopelijk komt het snel weer goed, net als bij hel!

Compu, lastige van de kleur! Ik sluit me aan bij het advies van Hel, daar heb je wat aan .

Hel, stom van die juf, ik vind het echt raar, maar sta niet vaak meer gek te kijken, ik ben nu heel wat gewend. Echt belachelijk. Denk je dat meer ouders dat vinden? Of ken je die nog niet zo goed? Best leuk logeren.... (snal dat jij dat niet wilt horen).
Jin, voor dat logeren. Dat wil ik wel graag horen hoor, helpt weer even om de zaken in perspectief te zien. Kleine troost dan misschien dat ik er zelf nooit echt van geniet. Het gevoel van "incompleet" is groter dan de lol van een avondje stappen + uitslapen (wat overigens toch nooit lukt).
Zo, en nu weer aan de slag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven