Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah mooi zo. Anders gewoon zeggen hoor! Ken wel wat hebben

* zet het waanbeeldje weer op de schoorsteenmantel en kiepert het stof er weer terug over...*

Bam: heeft hij ook al een echt pak en zo?
Heb net boterkoek gebakken.

Oh en mijn zoon is aan het spelen bij een vriendje. Hij is 4 en heeft vriendjes om buiten schooltijd mee te spelen, zo leuk! Zo als dochter wakker is boodschapje doen en hem ophalen...
Mooi zo, ik wil niet dat je ze ziet vliegen

Had het arme kind geen vriendjes dan toen hij 3 was?
Bridge, nee hoor maar ik ben met reageren sowieso een vergiet soms. Ligt meer aan mij dan aan anderen.
Stressed is just desserts spelled backwards
(Ach, ben zo nu en dan een muts en baalde ervan dat ik er vorig weekend niet was en zo... Maar goed. Het is over hoor, dank! )

Nee arme kind had weinig vriendjes, in de straat wonen geen kindjes dus zijn vriendjes zijn kinderen van vrienden van ons en zo. Niet enorm veel dus. (Ik heb hem lekker lang voor mezelf kunnen houden ) Hij vermaakt zich echt en zijn spel is ook opeens anders. Gaat opeens meer echt spelen, erg leuk om te zien!
(Hmmm moet zo weg dus up-date over bruiloft en zo komt vanavond even op hyves maar korte versie is dat het er positief uitziet t.a.v. zusje en bruiloft...)
Ja zeg ga je weg? Vind je ons niet meer leuk ofzo?

Muts...

Zit me te zenuwen of zoon zich wel gedraagt bij vriendje. Zijn eerste echte speeldate. Straks breekt hij de boel af daar...
Maar ben dus weg.
Ja, hij heeft een echt pak gekregen van Sinterklaas

Zo de eerste ronde zit erin, ik heb bedacht dat ik er een soort taart van ga maken...o,o,o,o
Nah....ik heb net een reiger kipfilet gevoerd in mijn voortuin

Arme beest was duidelijk uitgehongerd.
Weer een goede daad verricht Star. Zielig he al die uitgehongerde beesten.
Een reiger in jullie voortuin?? Apart zeg!

Het is nou niet echt een natuurtuin wel lief van jou!
Whoehahahahaha nee, daarom is het ook zo bijzonder Mal, een reiger op die stenen

Hij zat op het dak aan de overkant en vloog naar beneden. Er lag een ballon op de stoep en die had hij gezien en wilde hij opeten

Toen dacht ik, wow, die heeft honger. Dus kipfilet maar geofferd
Kijk, kwam ie aan

Hij ziet er inderdaad wel een beetje mager uit. Arm beestje.

Jullie eten vegetarisch vanavond ? Hoe heb je hem gevoerd dan? Kon je gewoon buiten staan bij hem?
Toegeworpen Mal, ik voel het, toegeworpen
Euh....zo zien reigers er toch altijd uit?

Wow Suze

Maar inderdaad toegeworpen, ik (en Ceetje, veel belangrijker want die maakt veel herrie ) konden wel gewoon in de deuropening blijven staan.

We eten Mac vanavond, vent laat thuis.
Ach getsie, reigers! Maar wel lief van je om hem te voeren Star

Oh Bridges, die waanideeën heb ik ook wel eens hoor Maar ik bedenk me dan dat ik ook wel eens op de helft vergeet te reageren. Daar zullen meerdere last van hebben. Fijn dat het er goed uit ziet wb zusje en bruiloft!!!!

Lekker hoor, T bij een vriendje. Die gaat zich niet misdragen hoor. En jij hebt tijd voor jezelf, heerlijk toch! Voor herhaling vatbaar?

Heb ik nu genoeg op je gereageerd? Haa ha, flauw.

Oja Hel, wilde er nog wat over zeggen: Een moeder is NIET bevoegd om de verantwoordelijkheid voor een klas te dragen. Natuurlijk kan de juf best even weg (plassen, iets kopiëren of koffie halen) maar ze mag niet de verantwoordelijkheid overdragen aan een moeder. Ik vind het niet zeurderig als je daar meteen een punt van maakt. Je geeft het kostbaarste wat je hebt af op school en daar moet ze in goede handen zijn.

Rare reactie van die moeder btw to haar dochter. Maarja, sommige ouders hebben nou eenmaal het idee dat ze extra streng moeten doen ofzo als er anderen kijken. Zo van: zie ik durf best mijn kind in het openbaar toe te spreken, ik ben een goeie moeder.
Wat is er vies aan een reigerT Amaal? Als Sterretje nou de ratten liep te voeren... Maar een reiger is toch juist een mooi beest?
Ik woon in een gat. De eerste Mac is op 20 kilometer... Gat in de markt, ik voel het
Bridge, hier ook geen probleem hoor, zelfde als Mal, ken hut nie bij benennnnn. En om dan gelijk op je vraag te reageren voor het er weer tussendoor slipt: CB-arts en huisarts zagen dat beentje achterbleef dus even checken voor de zekerheid.
Aan het koken zeker allemaal?

Ik heb alles al klaar staan: broccoli, aardappels en stoofvlees, mijn man is me dankbaar (anders dan zijn uiterlijk doet vermoeden is hij dol op dit soort standaard prak).
Star, heb je dat beest die kipfilet gewoon rauw gegeven? Zou niet eens weten wat zo'n beest mag eten, behalve een visje dan. Die Chicken Sensation is erg lekker trouwens. En als reigert langs komt kun je hem ook nog een hapje geven

Bridge, fijn dat het er goed uit ziet! Het was inloopochtend en juf was in de klas (zandbak staat op de gang). Volgens mij was Maxi ook niet helemaal lekker in z'n doen, dus niet aangekaart. Jochie zei het ook niet naar ofzo. Maar ik was wel opgelucht toen PSZ-stagiare zei dat ze Mini zo rustig vind vergeleken met Maxi toen hij nog met vriendje speelde. Hij heeft gewoon wat langer nodig om te wennen.

(En ik heb wel op je gereageert, dus voel me niet aangesproken )

Amaal, als je er niks mee doet wil ik ze wel erg graag hebben. Heb m'n zinnen op dat Oilily servies gezet :-) . Ik wil ze ook komen halen met de mannen in de voorjaarsvakantie?
Broccoli is niet mijn ding. Tenminste niet gewoon zo gekookt. Hier wordt het gevulde paprika met tagliatelle.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven