3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 15:29
Ben ik weer even.
Bianca, februari is een beetje tricky. Soms kan het heel warm zijn, dan weer erg koud.
Januari en februari zijn hier de wintermaanden met erg wisselend weer. Zo was het vorige week overdag 36 graden, afgelopen week was het overdag maar 12 graden met regen en 's nacht was het 3 graden geweest.
Als je inderdaad echt met de billen bloot met een kokosnoot wilt, zou ik het niet gokken....
Bianca, februari is een beetje tricky. Soms kan het heel warm zijn, dan weer erg koud.
Januari en februari zijn hier de wintermaanden met erg wisselend weer. Zo was het vorige week overdag 36 graden, afgelopen week was het overdag maar 12 graden met regen en 's nacht was het 3 graden geweest.
Als je inderdaad echt met de billen bloot met een kokosnoot wilt, zou ik het niet gokken....
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 22 januari 2010 om 15:44
Dahab is ook leuk, weinig luxe, veel low budget hotels, maar wel een heel relaxte sfeer. Het weer denk ik zo tussen de 20 en 25 graden in februari. Maar het kan dus ook opeens een stuk heter of kouder zijn.
's Avonds en 's nacht is het vaak best kou, dus neem een dikke trui mee als je daar heen gaat.
Canarische eilanden weet ik niet, nog nooit geweest en heb geen idee van het klimaat daar.
's Avonds en 's nacht is het vaak best kou, dus neem een dikke trui mee als je daar heen gaat.
Canarische eilanden weet ik niet, nog nooit geweest en heb geen idee van het klimaat daar.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok