Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hieperdepiep Hoera voor Jootje!

En hier laat ik het nu even bij, want mijn muis doet heel raar, heb net de computer al een keer opnieuw opgestart, maar het helpt niet echt, geloof ik. (plaatje plakken duurde ong. half uur...)
Jootje, proficiat!!

Maeve en rest van het gezin, een hele fijne dag gewenst.
Jeetje en meer dan een half uur heb je niet eens voor ons over
Hoera voor Jootje!!! (Grote vent... al 4!)
hieperdepiep !!!

Ik vermoed dat mijn lijf ook aan het 'regelen' is.

Ik jank omdat ik K3 hoorde en Kjongen ineens voor me zag met 3 jaar geheel K3 te zijn al staande in de vensterbank. ~mijn kleine johohongetje is al zo groohoohoot~

Ik jank als ik Chipita in haar oogjes kijk. ~ mamahaahaa houdt zo veeheel van jouhouhou~

Ik jank als ik me bedenk dat ik die borstvoeding nu echt zat ben. ~het doet zoohoon zeeheer en daar kan jij nihiks aan doehoen maar mama wil niet meeheer~

Eigenlijk jank ik om alles...

Daarnaast heb ik gisteren op (hou je vast, en zeker de lijnsters onder ons), náast het gewone ontbijt van 2 boterhammetjes, kopje koffie en een glaasje jus, en een halfje brood (dus een snee of 10) voor lunch en biefstuk met nasi als avondeten pruimen en aardbeien als toet, een zak caramel brokken, 4 brownies, 2 zakken chips en een halve appeltaart (van de Jumbo, denk aan waardebonnen in Transavia...)

En merk ik dat mijn haar uitvalt.

Kunnen jullie dat niet even regelen voor me?
... Jeetje, Kjong, hahaha. Dat word lastig om te regelen.......
15.00 uur

als we hier eens mee beginnen?
Later is nu
Ja, lekker, Dream. Hier is vrijdagsmiddags om 16:00 uur sowieso altijd een "Borrel".... Dus ik begin gewoon alvast en kachel straks zo door naar borrelruimte hiero.....
Hier ook maar even; Pimpel; hoe was het bij de kinderarts, met Lotje? Hopenlijk viel het mee?
Joh Kjong, de sterren staan gewoon in de Grote Jank. Lief dat je synchroon-tobt hoor maar zullen we dan nu weer aan de bar gaan hangen?

(Heb je écht al die dingen opgegeten????? You freak! )

Lief, die reacties van jullie. Ik vind mezelf ineens ene stuk minder stoer. Weet ook wel dat ik niet alles goed kan doen maar mijn kinderen opvoeden tot fijne stabiele mensen, moet toch lukken?

Nou ja, maar weer terug naar de haptotherapeute. Oefenen met In Het Lood Blijven. Beter dat dan nog jarenlang een emotie-wiebel-pop te blijven.

Het was heel confronterend dat MW dat zei maar dat is het altijd als de vinger op de zere plek wordt gelegd. En nu ik een beetje uitgejankt ben, zie ik dat het ook niet heel erg schadelijk is dat ik dit moet leren. Veel dingen gaan wel goed, dit essentiele ding nog niet. Actie dus.

~haalt K3 uit de spelert en stopt er de RHCP in~
Zo, we zijn net terug, twee uur in het ziekenhuis doorgebracht. (en dat vond ik al lang, moest wel aan Zoyla en Clairy denken... en aan Mims uiteraard) We weten nog niet echt veel, maar hoogstwaarschijnlijk valt het erg mee. Er zit inderdaad een zangerige ruis bij het hart, maar hij dacht niet aan een gaatje (wat de h.a. blijkbaar wel dacht?). We moesten wel voor de zekerheid een hartfilmpje en Röntgen laten maken en daarvan krijgen we vrijdag de uitslag. Eigenlijk dacht hij aan Pfeiffer en daar is dus ook bloed op geprikt. Was wel een geweldig leuke kinderarts, en superlief voor Lotje, had ook erg veel tijd voor ons, en Lotje deed het ook ge-wel-dig! Zelf bij bloedprikken gaf ze geen kik, vond ik best stoer.

Alleen het hartfilmpje vond ze niet zo leuk, moest ze een klein beetje huilen, maar bleef wel keurig stil liggen. Tja, afwachten dus, maar ik ben wel behoorlijk gerustgesteld.

Dikke vette hoeraaaaaaaaaaa voor Jootje!

Geruststellende berichten dus, Pimpel, gelukkig maar!

Bloes, iemand schreef van de week bij Mims dat hulp vragen óok sterk is. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor situaties als Mims.

Ik vind samen ouderen al zwaar. Ik weet zeker dat ik pedagogische fouten maak en ik hoop van harte dat mijn kinderen zich veilig voelen bij mij.

Bij jou is de situatie zó anders, buiten jouw schuld. De kinderen zitten in een situatie, waar je je kinderen nooit of te nimmer in wilt zien.

En het is goed hulp te krijgen voor jou én je kinderen!

Later is nu
Oh, Pim, wat fijn dat het hoogstwaarcshijnlijk meevalt. En wat een kanjer is Lotje toch (niet dat dit mij ook maar het minst verbaasd). Mopsey begint al te bléren als ze een dokter van afstand ziet; "niet in me oruh kijke!". Fijn ook dat de kinderarts oké was, dat is zo belangrijk!

Bloes, je bent er wel goed in, maar je kunt er Nog Beter in worden. Goed dat je actie onderneemt, mied.

Hoop dat Meave een fijne dag heeft vandaag!

En Kjong, zoveel eten, haaruitval...Had je dat zoveel maanden geleden ook niet? Het is dat Kman niet zover kan schieten (tenminste, daar ga ik van uit) anders zou ik nog stokjes onder jouw barkruk gaan zoeken.... Hou je haaks meid, telkens remigreren is ook zwaar!

Oh, en die Nijntje-plaatjes doen me er aan denken dat jullie allemaal heel lief jullie kind en gezelschap aanboden en ik nu niet meer kan kiezen en voor een overdosis "Nijntje op vakantie" vrees. Ik kom er op terug...

En nu heb ik weer genoeg geprietpraat voor vandaag, zet ik het op een zuipen..... Oh nee, schoonouders komen vanavond spullen bekijken en helpen uitzoeken. Allemachtig, zal wel weer een heftig avondje worden. Bloes, jouw kadootje is inmiddels halfleeg en staat centraal op de "salontafel-met-tandafdruk".
Wat wilde ik nou toch typen?
Pfiew, fijn dat het niet iets ernstigs lijkt te zijn Pim. Stoere Lotje!!!

Oh Mims, spullen uitzoeken. Poeh, da's inderdaad heftig.

Ik ben alleen thuis nu. Moet eigenlijk opruimen en schoonmaken. Maar te grieperig nog vind ik. Dus hang ik bank en bureaustoel. In afwachting tot ik me beter ga voelen

Kjong girl. Ut komt goed. Ooit. En respect voor uw voedselinname!
Tsssk...

Dertig jaar jong.

Dan zou je dus denken dat je inmiddels wel een pizza kunt opwarmen.

Niet dus.

Vergeten een "iets" onder de pizza te leggen en de kaas drupt nu aan alle kanten op de ovenbodem. Meuren! Allemachtig.

Morgen kook ik wel een eitje voor mijzelf, een pizza is nog te hoog gegrepen!
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims, zelfs de grootste chefkok maakt wel eens een foutje (eerlijk, ik ben geen chefkok, maar 40 jaar oud, kookjuf in theorie en laat nog regelmatig de aardappelen droogkoken... )

Toet, goeie reden, uitzieken jij! Kallem an, en dergelijke

ik heb vandaag sollicitatiebrief geschreven: lesgeven aan zieke kinderen in het ziekenhuis... heb wel de kwalificaties, maar niet op papier. Ikzelf vind het een goede brief. Mocht ik opgeroepen worden, ga ik toch nog heroverwegen. Kan ik dat wel, lesgeven aan zieke kinderen. De één op één situatie is wel wat ik wil, remedial teaching was altijd een beetje m'n doel. Maar als ik denk aan die afdeling bij Iris.. sterker nog, het is ook het ziekenhuis waar Iris steeds heengaat....

Nouja, eerst maar eens zien of ze me oproepen, zo zonder papiertjes :-)

Dan rondkijken.

Toch weer spannend! Ik had net het idee van lesgeven losgelaten.

Mims, sterkte met je schoonouders vanavond. Zal wel heftig zijn

Kjong, haaruitval is normaal ná de bevalling, toch? Een teveel aan haar dat je gedag zegt. Nesthaar

toedels
Later is nu
Dank allemaal voor het gejoel omdat ik eindelijk tot de avatargroep behoor, maar alle eer gaat naar onze computerdeskunidge kjong!!!!! wie weet kan inderdaad de redactie nog een puntje aan deze actie zuigen!

Lieve bambi,m wat fijn dat je er weer bent en wat rot dat je je zo beroerd voelt! Hou je je enigzins gedeist met die verhuizing? Wanneer hioor jij meer over het verloop en behandeling? Spannend allemaal, de verhalen en reacties die hier allemaal terug te vinden zijn zullen jou ook niet in de koude kleren gaan zitten.

Pim, wat fijn dat je zo gerustgesteld bent en wat een knappe meid is het die mooie middelste dochter van jou! Weet je nog dat ik op het terras niet meer wist wat ik wilde zeggen over het ziekzijn van haar? Dat was pfeiffer (en ook een ander virus waar een zoontje van een vriendin op is geprikt, die bleek inderdaad pfeiffer te hebben).

pfieuwww mims, wat heftig zal het zijn om nou het nieuwe huis binnen te gaan......

Kjong, het is echt gewoon bijzonder knap dat je dat uberhaupt allemaal binnen hebt kunnen houden

bloes, , je doet het goed man!

Toet, fijne vakantie!!!!!

tssssk, wat een hoop smiley`s, kan haast niet kiezen. Deze vijnd ik ook leuk

was ik zomaar jootje vergeten! Gefeliciteerd jochie!!!
zeg, zien jullie het even! Ik ben niet alleen be-avatar-ed door kjong, maar kan zelfs plaatjes maken ineens! Joehoe, ik hoor erbij!!!!! \\:-)//
haha, Bentetje, hele dag alleen thuis geweest en Vivaforum uitgevogeld?
Later is nu
He he, Bentetje, dat zijn wel scheldvingers hoor! Je bent leuk op dreef, met vriendelijke dank aan Kjong Ross!

~zet een raam open voor die kaasmeur~

~En een op de salontafel-met-tandafdruk~
Mims, die metafoor van jou was zo vreselijk leuk en treffend en de moeite waard om te onthouden.

Maar ik ben um vergeten.

Weet jij um nog wel?

Sterkte met uitzoeken, ik zal vast een nieuwe lading aanschaffen. (Lil, had GG niet een soort groothandel-voorraad van die dingen? )

Ben ook heel erg blij dat het goed lijkt te zijn met het mooie hartje van Leentje. Dapper klein ding! Pfeiffer is ook vervelend maar dan kun je er rekening mee houden. En is het niets ernstigs.

~schenkt de portglaasjes op de bar vol~

Meave, van harte met je lekkere menneke!!!! ~brabantse drieklapper~ Hoop dat hij flink verwend is en dat jullie het ondanks gemis van elkaar en de gezelligheid hebben kunnen genieten.

Bam gelukkig weer terug met haar hertenkamp. Hoop dat je verhuizing voorspoeding gaat en dat je de week erna bij ons kunt uitrusten in het Slempweekend. Je bent bij deze officieel ontheven van corvée!

Driem: solliciteer je nu niet een beetje te ehhhh lukraak? Ik begrijp dat je je huidige baan niet meer leuk vind maar is het niet slimmer om bij je huidige werkgever te gaan rondkijken wat je zou willen doen en daar op gaan mikken? Ik kan het verkeerd begrijpen hoor, Grun is een beetje ver weg om alles helemaal 100% te kunnen volgen. Maar ik dacht: ik gooi een balletje op. Kijken of ze um vangt?

~Stopt Toetje weer onder en aait over haar haren~ Beterschap moppie!
Met vette terugwerkende kracht: gefeliciteerd Lil, met Zoon. En gefeliciteerd, Zoon natuurlijk!!

Gefeliciteerd Jootje! En gefeliciteerd Meave, met Jootje!

Dat beide mannen maar schandalig verwend zijn geworden

Pimpel: phew. PHEW!! Wat fijn om te horen dat het waarschijnlijk wel gaat meevallen. Er zal ongetwijfeld flink wat gewicht van je schouders afgevallen zijn nu.

Bloes, ach lieve Bloes. Wil me graag bij de anderen aansluiten en dan met name bij Mims die het kort en correct samenvat: je bént er al goed in, maar je gaat er nu gewoon nog beter in worden. 'k Snap wel dat het jou rauw op je dak is gevallen - ik zou er zelf ook keihard om gebruld hebben en het vooral heel oneerlijk gevonden hebben, denk ik. Maar aan de andere kant; therapie zal bij de AsoEx weinig uithalen - je bent een lulhannes of je bent het niet. En hij is het.

Toet, meis; fijne vakantie! Je hebt het zoooo verdiend. Geniet ervan!!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oh bah, vergeet het beste hert van stal: Bam, wat fijn dat je er weer bent!! Heb je gemist. Kut dat het lichamelijk zo butt gaat. Maar wel fijn dat je er in ieder geval virtueel weer bent
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:mimsey schreef op 07 september 2007 @ 17:15:

Kjong, zoveel eten, haaruitval...Had je dat zoveel maanden geleden ook niet? Het is dat Kman niet zover kan schieten (tenminste, daar ga ik van uit) anders zou ik nog stokjes onder jouw barkruk gaan zoeken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven