minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
zondag 24 januari 2010 om 20:16
zondag 24 januari 2010 om 20:34
Wb carnaval ben ik met Angel, mijn ding is het ook niet, ik ben meer van het vooral zo ver mogelijk weg reizen tot het allemaal weer voorbij is.
En wat betreft Speedo, wij hebben onze gewoonlijke nachtelijke afspraak na zijn werk staan.... Nu eerst elkaar opgeilen via msn
En wat betreft Speedo, wij hebben onze gewoonlijke nachtelijke afspraak na zijn werk staan.... Nu eerst elkaar opgeilen via msn
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 24 januari 2010 om 20:42
Nou jongens, nu hebben je me toch echt op mijn ziel getrapt! 'als die zuiderlingen'! Tssss....
Ik ben natuurlijk opgegroeid met carnaval, maar ik ben echt geen coma-zuipende dorpsfanaat die alleen voor de drank op pad gaat. Ik vind het echt gezellig, en ja ook echt leuk! In de omgeving waar ik ben geboren is het bijna traditie om wagens te bouwen, eerst met de buurtvereniging, later met vrienden, wat maakt dat je ook wat anders doet dan alleen zuipen en feesten. Maar dat is wel de kern natuurlijk; lekker feesten.
*bkstr lijkt wel gek, dat ze hier de carnavalstraditie staat te verdedigen!*
Van sc NIETS gehoord, ook tssss... Heb me voorgenomen me niet zo gek meer te laten maken. Ga gewoon mijn ding doen, boom voor boom, dag voor dag, en we'll see wat de dagen brengen.
Ik ben natuurlijk opgegroeid met carnaval, maar ik ben echt geen coma-zuipende dorpsfanaat die alleen voor de drank op pad gaat. Ik vind het echt gezellig, en ja ook echt leuk! In de omgeving waar ik ben geboren is het bijna traditie om wagens te bouwen, eerst met de buurtvereniging, later met vrienden, wat maakt dat je ook wat anders doet dan alleen zuipen en feesten. Maar dat is wel de kern natuurlijk; lekker feesten.
*bkstr lijkt wel gek, dat ze hier de carnavalstraditie staat te verdedigen!*
Van sc NIETS gehoord, ook tssss... Heb me voorgenomen me niet zo gek meer te laten maken. Ga gewoon mijn ding doen, boom voor boom, dag voor dag, en we'll see wat de dagen brengen.
zondag 24 januari 2010 om 20:47
@bkstr. Ik laat me meer dan graag inwijden in jullie gebruiken. dus heel onbescheiden.. zeg maar waar en wanneer 
@missT.. leuk he? msn. Nog leuker als het werk erop zit.
@Stew; ja ken het boek! op sommige punten meer dan herkenbaar voor me. Vooral t feit dat de dame jong is. Heb nog wel wat grappige tips. Via een ander kanaal want nr1 kent mijn boekenkast ook

@missT.. leuk he? msn. Nog leuker als het werk erop zit.
@Stew; ja ken het boek! op sommige punten meer dan herkenbaar voor me. Vooral t feit dat de dame jong is. Heb nog wel wat grappige tips. Via een ander kanaal want nr1 kent mijn boekenkast ook
zondag 24 januari 2010 om 20:50
@ miss T, ik bedoel het niet letterlijk. Ik weet dat jij het vrijdag wel letterlijk deed, dat boarden. Toen dacht ik er al aan, omdat er hier wat synoniemen voor de daad in omloop zijn (koken, lopen, klussen, naar de manege gaan etc.)
Ik ben ook niet echt van de carnaval maar met een leuk groepje in een leuke stad is het goed te doen.
@ bkstr, jammer dat je niets van sc gehoord hebt. Laat je idd niet gek maken (en ook niet door niet zuiderlingen die 'een mening' over carnaval hebben. Ik meen te weten dat stew met de 'drank&carnaval' weinig moeite heeft)
*haddock herinnert zich een kostelijke scène van Koot & Bie die vol zat met synoniemen voor 'de oudste beweging der wereld'*
Ik ben ook niet echt van de carnaval maar met een leuk groepje in een leuke stad is het goed te doen.
@ bkstr, jammer dat je niets van sc gehoord hebt. Laat je idd niet gek maken (en ook niet door niet zuiderlingen die 'een mening' over carnaval hebben. Ik meen te weten dat stew met de 'drank&carnaval' weinig moeite heeft)
*haddock herinnert zich een kostelijke scène van Koot & Bie die vol zat met synoniemen voor 'de oudste beweging der wereld'*
zondag 24 januari 2010 om 21:00
Haha, Haddock, it's good to do !
@Bkstr, ik bedoelde het niet negatief, die zuiderlingen. Ik heb er gewoon geen mening over omdat ik nog nooit carnaval heb meegemaakt in het zuiden. Maar inderdaad de combi drank&carnaval staat me erg aan.
@ Engel, laat maar weten, ik ben benieuwd.
@MissT, jammer dat je hem al hebt gevonden. Ik had je graag willen helpen met zoeken, voor mij is het 'boarden'ook alweer te lang geleden.
@Bkstr, ik bedoelde het niet negatief, die zuiderlingen. Ik heb er gewoon geen mening over omdat ik nog nooit carnaval heb meegemaakt in het zuiden. Maar inderdaad de combi drank&carnaval staat me erg aan.
@ Engel, laat maar weten, ik ben benieuwd.
@MissT, jammer dat je hem al hebt gevonden. Ik had je graag willen helpen met zoeken, voor mij is het 'boarden'ook alweer te lang geleden.
zondag 24 januari 2010 om 21:05
Ooow lekker mss T. Ik ben blij voor je.
Stew? Nee helaas, wat ik ook probeer, hoe ik mezelf ook volplan met leuke dingen. Hij is niet uit mn hoofd te bannen.
Nu is het ook nog maar kort, dat het uit is maar toch.
Auw, niet lekker laat maar zeggen.
En dan zie ik hem nu on en vanmorgen ook al. Toen even gekletst maar ik wil hem nu wel zo zeggen hoe ik me voel.
Ben wel klaar met de koeien en kalven laat maar zeggen.
En doe het niet; maak ik meer kapot dan goed mee denk ik.
Enige optie is uitloggen pffff.
*is stapel op carnaval en viert het elk jaar*
Stew? Nee helaas, wat ik ook probeer, hoe ik mezelf ook volplan met leuke dingen. Hij is niet uit mn hoofd te bannen.
Nu is het ook nog maar kort, dat het uit is maar toch.
Auw, niet lekker laat maar zeggen.
En dan zie ik hem nu on en vanmorgen ook al. Toen even gekletst maar ik wil hem nu wel zo zeggen hoe ik me voel.
Ben wel klaar met de koeien en kalven laat maar zeggen.
En doe het niet; maak ik meer kapot dan goed mee denk ik.
Enige optie is uitloggen pffff.
*is stapel op carnaval en viert het elk jaar*
zondag 24 januari 2010 om 21:10
Stew, goh, dat zou toch zomaar als vissen aangemerkt kunnen worden.... hahaha, je weet het, he, een dame op zijn tijd.....;-]
Maarre, ik kan nog wel even een speurtocht voor je uitzetten, hoor.......
Ninah, doe eens even heel kort een samenvatting voor mij, ik ben niet helemaal bijgelezen
Maarre, ik kan nog wel even een speurtocht voor je uitzetten, hoor.......
Ninah, doe eens even heel kort een samenvatting voor mij, ik ben niet helemaal bijgelezen
zondag 24 januari 2010 om 21:15
Twee weken geleden is sc met me gestopt. Na de weken ervoor heel intensief contact en elkaar onze echte gevoelens te hebben opgebiecht (pff zie openingspost).
Hij kan niet verder zo. Met mij als gebonden vrouw. En ik niet met hem. Wil mn huwelijk niet verlaten.
Dus hebben we de keuze gemaakt helemaal te stoppen. Ook met alleen seks want gebleken is wel; tis niet alleen lust, veel meer speelt er mee.
Moet zeggen dat ik nog door had willen gaan. Ik mis hem als een malle. Contact is verder goed. Maar koe en kalf.
Geen negeer want dat lijk me nog erger.
Kort genoeg miss T?
En is ie al geland? Heerlijk voor je ... (en voor ons, meelezers)
Hij kan niet verder zo. Met mij als gebonden vrouw. En ik niet met hem. Wil mn huwelijk niet verlaten.
Dus hebben we de keuze gemaakt helemaal te stoppen. Ook met alleen seks want gebleken is wel; tis niet alleen lust, veel meer speelt er mee.
Moet zeggen dat ik nog door had willen gaan. Ik mis hem als een malle. Contact is verder goed. Maar koe en kalf.
Geen negeer want dat lijk me nog erger.
Kort genoeg miss T?
En is ie al geland? Heerlijk voor je ... (en voor ons, meelezers)
zondag 24 januari 2010 om 21:32
zondag 24 januari 2010 om 21:34
Wat zijn jullie toch een lieve schatten. Echt waar, wil ik gewoon even kwijt. Ben zo blij met jullie allemaal hier op het forum. Meeleven en adviezen geven.
Gesprek net was kort, heftig en ik heb me subtiel kunnen ontladen.
Vooral dat subtiele ... En hij begon zelf tegen me te praten.
Voel me al weer iets beter. Het moet gewoon slijten, alles komt goed.
(en ik heb msn uitgelogd)
Marjo, trek je het allemaal nog?
Kus voor jullie allen.
Gesprek net was kort, heftig en ik heb me subtiel kunnen ontladen.
Vooral dat subtiele ... En hij begon zelf tegen me te praten.
Voel me al weer iets beter. Het moet gewoon slijten, alles komt goed.
(en ik heb msn uitgelogd)
Marjo, trek je het allemaal nog?
Kus voor jullie allen.
zondag 24 januari 2010 om 21:42
zondag 24 januari 2010 om 21:50
Maar wat ik me dan echt afvraag bij dat koetjescontact: Waar leidt het toe? Je kunt geen lovers meer zijn, je krijgt geen relatie, dus heb je eigenlijk alleen de pijn als je weer een berichtje van hem krijgt, je herinnert je weer vanalles van hoe het was.....