3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Sorry lieverds, ik lees dat jullie ook emotionele zaken schrijven en ik daar niet op reageer.
Nou mooi is dat Bi!

Gelukkig hebben we de fietsenmakert nog.

Welterusten allemaal.

Tot morgen.
Ow Sorry Min... ik las er over heen.... shit wat klote!!

Getverderrie houdt het dan nooit op met die enge ziektes bij moeders!!!
Geeft niks Iry

Truste Djeckie
Ohja, acda en de munnik, solly
Ik ga naar bed

Truste maisjes

Iry
Ach ja, aangezien ik nooit doodga, zal ik moeten wennen aan het verliezen van mensen waar ik om geef
Truste Pilous-zonder-imago

Ik ga ook zo naar bed. Ben kapot..

Trusten lieverds!
Sterkte ier!
Hahaha Minny... ik doe met je mee oke?? Maar mn kind overleven wil ik niet hoor!! Gooi mij vlak voor dat moment maar voor zo'n groot geel ding dat heel hard rijdt
Truste lieve Appeltje
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 januari 2010 @ 22:51:

Oud verdriet is van acda en de munnik!

Grijs gedraaid maar dan om een andere nare herinnering.. :-(Dat is een kutnummer.
Dank je lieverds voor het meeleven
quote:iry schreef op 24 januari 2010 @ 23:00:

[...]

Dat is een kutnummer.Bedoel je een moeilijk nummer?
Ach ja we moeten wat op zo'n zondagavond he Iry, als er niks te rellen valt dan gaan we maar meeleven
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 januari 2010 @ 23:01:

[...]

Bedoel je een moeilijk nummer?Hé jij was naar bed toch? Of zit je nog stiekem ff mee te lezen of iedereen wel braaf weltrusten tegen je zegt??
Ik ben nu echt naar bed!
quote:Bianca40 schreef op 24 januari 2010 @ 23:02:

[...]

Hé jij was naar bed toch? Of zit je nog stiekem ff mee te lezen of iedereen wel braaf weltrusten tegen je zegt??

Haha! Nee!

Was nog even op libelle. Er is weer een topic geopend daar.
quote:Bianca40 schreef op 24 januari 2010 @ 22:59:

Hahaha Minny... ik doe met je mee oke?? Maar mn kind overleven wil ik niet hoor!! Gooi mij vlak voor dat moment maar voor zo'n groot geel ding dat heel hard rijdt Ja die overlijden ook nooit hoor, onze kinderen. De mannen helaas wel, maar dat houdt wel in dat je om de zoveel jaar een nieuwe mag uitzoeken, dat is dan wel weer leuk

Ik ga je trouwens niet voor een gele olifant op een driewieler gooien, want je leeft toch eeuwig en krijgt er alleen maar hoofdpijn van.
Slaap lekker, Appel
quote:appeltjesgroen25 schreef op 24 januari 2010 @ 23:03:

[...]

Haha! Nee!

Was nog even op libelle. Er is weer een topic geopend daar.Lekker ding ben je ook he. Je hoeft je niet te verantwoorden hoor lieverd, je mag ook gewoon iets lelijks zeggen tegen me zoals: bemoei je lekker met je eigen gedoe... ofzo
quote:minny schreef op 24 januari 2010 @ 23:04:

[...]

Ja die overlijden ook nooit hoor, onze kinderen. De mannen helaas wel, maar dat houdt wel in dat je om de zoveel jaar een nieuwe mag uitzoeken, dat is dan wel weer leuk

Ik ga je trouwens niet voor een gele olifant op een driewieler gooien, want je leeft toch eeuwig en krijgt er alleen maar hoofdpijn van.

Om de zoveel tijd een nieuwe man uitkiezen is niet zo'n probleem. Ik ben sterk in de veronderstelling dat ik nog uitstekend in de markt lig (en laat me ook maar in die waan)
En van je... heeeelahelahelahooooolala HEY

Heeeelahelahelahoooolala HEY

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven