3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
maandag 25 januari 2010 om 01:24
Daar ben ik het mee eens Floor en normaal gesproken ben ik Daar best goed in bij dochter om haar die keuze te laten maken.
Denk daarbij dan, ach van je fouten leer je.
Maar in dit geval ligt de inschattingsfout net een beetje kwetsbaarder, ik heb daar nare visioenen bij. (of zijn dat herbelevingen?)
Ik heb het daar vreselijk moeilijk mee.
Als is dat dan weer mijn issue en niet die van haar..(hmm, is dat zo? eh ja denk het wel)
Denk daarbij dan, ach van je fouten leer je.
Maar in dit geval ligt de inschattingsfout net een beetje kwetsbaarder, ik heb daar nare visioenen bij. (of zijn dat herbelevingen?)
Ik heb het daar vreselijk moeilijk mee.
Als is dat dan weer mijn issue en niet die van haar..(hmm, is dat zo? eh ja denk het wel)
maandag 25 januari 2010 om 01:26
Iry, Je laatste zin is zo waar inderdaad. Maar ook daarbij komt dat je door je eigen ervaringen/belevingen ze voor iets wil behoeden, raad geven etc. Terwijl een ieder recht heeft op zijn/haar eigen fouten en daarvan leert.
Wat Floor al zei dus. Nu nog goed in de praktijk brengen zonder je een ontaarde moeder te voelen.
Wat Floor al zei dus. Nu nog goed in de praktijk brengen zonder je een ontaarde moeder te voelen.
maandag 25 januari 2010 om 01:46
maandag 25 januari 2010 om 01:52