3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Daar ben ik het mee eens Floor en normaal gesproken ben ik Daar best goed in bij dochter om haar die keuze te laten maken.

Denk daarbij dan, ach van je fouten leer je.

Maar in dit geval ligt de inschattingsfout net een beetje kwetsbaarder, ik heb daar nare visioenen bij. (of zijn dat herbelevingen?)

Ik heb het daar vreselijk moeilijk mee.

Als is dat dan weer mijn issue en niet die van haar..(hmm, is dat zo? eh ja denk het wel)
Slaap lekker lieve Floor.

Thanks voor je input!!
Even een edit: ik denk vaak bij dochter , je maakt hele verstandige keuzes, zo staat het er net of ik altijd denk dat ze de fout in gaat

Maar dat is juist niet zo.
Iry, Je laatste zin is zo waar inderdaad. Maar ook daarbij komt dat je door je eigen ervaringen/belevingen ze voor iets wil behoeden, raad geven etc. Terwijl een ieder recht heeft op zijn/haar eigen fouten en daarvan leert.

Wat Floor al zei dus. Nu nog goed in de praktijk brengen zonder je een ontaarde moeder te voelen.
Iry! Het komt wel goed!

Slaap goed!

Ik ben er echt weg van nu. Da's geen desinteresse, maar zelfdiscipline!

Nee hoor Iry, wat ik van jou heb gelezen over je dochter, komt ze bij mij ook over als een verstandige meid en vind jij dat ook.
quote:floor72 schreef op 25 januari 2010 @ 01:27:

Iry! Het komt wel goed!

zelfdiscipline!

had ik dat maar wat meer
.....
Zelfdiscipline? wasda .

Ohw.. een amuse toch?
Ja heel moeilijk Iry en ik begrijp jouw angst (en de hare dus ook, want die is idd aanwezig, logisch). Maar wat kan je (nog meer) doen. Met haar pa praten zoals je al van plan was.
Yep. meer kan ik niet doen.

*zucht*

En je kent hetzelfde gevoel weliswaar in een andere context

Proost Mocy!! op het leven over!!!
Yes proost Iry. Trouwens gister hadden we het over muziek. Heb jij Radiohead wel eens live gezien?
Ja heb ik.

Ik vind hun muziek heel gaaf!!!!!!!!......op cd.
radiohead
Is een van mijn favoriete bands en Thom Yorke solo.

Hoop zo dat ze weer snel hier komen.
Iry als je wilt dat ik reacties op jouw posts weghaal moet je ff zeggen welke.
Ik heb de mijne waar teveel info in staat weggehaald, ik zag jij ook.
Vind jij ze live goed Mocy?

Ik kan het niet helpen, maar ik kreeg er kormme tenen van live.

Het jengelde maar door en kop en staart waren finaal kwijt bij de liedjes, ik was erg teleurgesteld (maar ook omdat iemand voor mij op de grond kotste gatver!! )
Ik zal het even nalopen Mocy ,maar geloof dat dat wel meevalt.

geld dan ook voor jou, kijk jij mijn posts even na? roep maar als ik moet editten.
Haha,

Ik heb ze 1 x gezien, op waterpop toen ze net bezig waren (heul lang gelee). Was geweldig. Daarna altijd live gemist. Wel op BBC gezien (o.a. bij Jools) ook geweldig!
Ik heb al gekeken, is niet nodig. Het is geen geheim of zo, maar ik heb het toch over een volwassene, mijn mooie zoon, die het niet prettig zou vinden als hij dit weet.
Alles wel oke de posts.

Hoop dat dochter mij niet de nek omdraait, dat ik hier heb lopen uitlaadklepperen.

Normaal gesproken schrijf ik enkel over mijzelf of kleine nietszeggende dingetjes eens, regel van mij. I keer topic geopend maar dat was met toestemming
Forumt of leest je dochter hier ook dan?
En nou heb ik ontzettend veel zin in een zak chips en die ga ik dadelijk pakken ook
Gelijk heb je. Ik ga zo mijn bed in. Heb 02.00 met mezelf afgesproken. Eén uur verlaat.... (what's new?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven