Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vodn het vroeger altijd zo koud in m'n ondergoed!!!! Hier moeten ze ook een broekje en shirtje en gympjes.

Nou, vanavond meer. Doei.

Oja, voor Compu wel leuk dat ze morgen weer mag Ik las alleen even verkeerd, dat dat ze qua meting niet goed op schema lag met de lengte van de zwangerschap maar dat was dus gelukkig niet zo!
quote:Maleficent schreef op 26 januari 2010 @ 17:17:

Star, op kleertjes.com staan veel leuke jurkjes voor Ceetje. Wat voor stijl wil je een beetje aanhouden?

Wist ik het maar

Beetje feestelijk, ik kon er niet echt iets vinden gister.
Zo, ik heb die zeiktrut op het topic van Chocoladereep lekker gemeld bij de moderator. Lekker puh. Wat zuigt dat mens.
Ha ha ha, dat had ik nog niet gezien Star

Maar idd, dat gaat tussen haar en mij niet meer goed komen, das duidelijk... MUTS!
Ik heb haar onzichtbaar gemeld met toverstokje rechts
Cewl wel . Ik heb alles maar even weg gehaald. Het is allemaal al kauuttt genoeg...
Suus, wij hadden een mail gestuurd naar de efteling van dat we de kaartjes om willen zetten naar normale kaartjes, dit vanwege dat het niet gelukt is deze winter te komen vanwege kwetsbaar kindje en zijn ziekte etc (stond ook duidelijk in, onze zoon etc etc).

kregen we een mail terug dat het wel kon als ze een doktersverklaring kregen en veel succes gewenst met onze dochter.

Hoezo inlevend lezen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hallo!

Dank Suus voor het plaatsen, hoopte ik al.

Star, gelukkig niet inwendig!!

Begonnen met prikken, 2 keer mis, was niet erg hoor.

Eerst een half uur plaatjes geschoten. Het sliep, dus bouncen om het wakker te maken, maar het bleef niet goed liggen voor 3 metingen (de eerste zag er goed uit weten we al). Toen een half uur buiten gelopen, gesprongen, gedanst (in openlucht winkelcentrum, niet gek met deze temp.!) en weer liggen. En toen gooide mijn blaas roet in het eten, die was te vol.

Nou en toen mocht ik...plassen!

Foto's vind ik niet zo duidelijk hoor. Zal kijken of er eentje bijzit die leuk is. We hebben wel leuke filmpjes.

Mal, weer beter??
En morgen bloed prikken (twee keer) en daarna dan de echo om elven.
quote:Maleficent schreef op 26 januari 2010 @ 18:24:

Suus, wij hadden een mail gestuurd naar de efteling van dat we de kaartjes om willen zetten naar normale kaartjes, dit vanwege dat het niet gelukt is deze winter te komen vanwege kwetsbaar kindje en zijn ziekte etc (stond ook duidelijk in, onze zoon etc etc).

kregen we een mail terug dat het wel kon als ze een doktersverklaring kregen en veel succes gewenst met onze dochter.

Hoezo inlevend lezen? :puke: Daar zou ik dus NOG een email overheen sturen, wat een bokkelullen.
Wel leuk dat je morgen weer mag Compu
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 18:44:

[...]

:puke: Daar zou ik dus NOG een email overheen sturen, wat een bokkelullen.Ja, dat zei Malman ook al, maar wat zou ik dan moeten mailen. Ik vind dat dan weer zo bitcherig. Maar een beetje inleven zou wel aardig zijn als je zo'n mail leest en terugstuurt.
Een poeslieve brief waarin je aangeeft dat je de verklaring zal sturen, geen probleem. Maar dat je wel erg teleurgesteld bent in hun antwoord aangezien je van een zeer goedlopend familiepark toch echt wel iets meer verwacht als het gaat om correspondentie.

En dat je dochter een zoon is zoals je al duidelijk aan gegeven hebt. En als je dan toch die verklaring hebt: is dat ook genoeg voor niet meer in de rij staan? Gelijk doen dan. Kunnen jullie er mooi het maximale uit halen op zo'n dag, toch?
Zo'n mail dus wat Suze schrijft
Suze, je hebt mail

Mal: Het is jammer dat het niet goed is gegaan, maar ik kan me het wel voorstellen. Maar ik zou ook wel terug mailen, dat maakt ze alleen maar alerter voor een eventuele volgende keer.

Compu: Het klinkt wel grappig, hopelijk hebben jullie morgen meer succes.
Ha mail van Bam, ff kijken, gezellig!
Wat zitten Suze en Bam toch te mailen onderling?

Tss, wat een stelletje dwergen zeg daar in de Efteling... sukkels zijn het Mal.

Star, ik heb hier en kortingsbon van Happybee.nl liggen. Net wel gebruikt en ik weet niet of die code nog een keer ingevuld kan worden, maar kijk anders even daar of je wat leuks ziet. Kan ik je de code wel even mailen. Mail m sowieso wel even okee.

Compu, fijn dat de 1e meting goed was! En morgen nog een keer, ook leuk toch?
hhm star, kreeg het terug. Had een mailadres met jouw naam en die van je oudste. Heb het nu naar een werkadres gestuurd volgens mij.
Dat is inderdaad een oud adres, voornaam_achternaam@hotmail.com werkt wel. En anders kan ik op mijn werk shoppen

Zo, vier jaar terug lag ik te persen

Ouders zijn net weg, die hebben van die Thaise ballonnen voor me opgelaten voor mijn verjaardag morgen
Hieperdepiep hoera voor Ceetje!!!

Star: weet een heel leuk bloemenrokje voor je! Zal eens even nadenken voor iets leuks. liever jurkje of rokje?

Compu: Ah morgen nog maar een meting dan, dan laat uk zich vast beter zien! (en ook uw aderen )

Hel: ah gezellig van het verre weg! Even volhouden nog!

Mal: naja wat achterlijk! Ik zou ook terugmailen hoor! belachelijk!

Amalia: om de namen! Die houden we erin!

Hier alles goed. Vanmiddag gesprek over opleiding die ik wilde doen en ik mag door! Stichting wil gewoon 17.000 euro in me investeren! (Wel de mededeling erbij dat ze hopen dat ik wat zekerder in mijn schoenen ga staan en zo. Blijft me opeens achtervolgen. Hmmm...) En dat ik me wel even moet rtealiseren waar ik aan begin, dus moest er even over nadenken van ze, maar van hun mag het! Fijn! Ik is trots!
Liever jurkje, rokjes draagt ze al zo vaak.

Wow 17.000, daar kan je redelijk voor studeren
Super Bridges!!! Ik is ook trots op u!!! Complimenten!!!

Mal, oeh wat stom zeg, wat een mega-doos!!!
Wauw Bridge, wat een goed nieuws! Zie nou wel, dat heb jij verdiend en dat is niet zomaar!
Dank dank dank!

Star: Chrissies, webshop, lot en binc, blauwe wikkeljurkje op eerste rij? zag er in echt leuk uit!
Hahahahahah die heb ik dus opgeslagen dat wikkelrokje Bridge

Wanneer zou je opleiding kunnen beginnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven