3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
dinsdag 26 januari 2010 om 21:44
dinsdag 26 januari 2010 om 21:46
zo de was hangt.
Jack dat bedoelde ik ook hoor. Je kan niet altijd op iedereen reageren of alles lezen. En met het ene heb je ervaring en met het andere niet.
Ik heb wat dat betreft heel weinig "grote problemen" gehad (moet ik dat zo formuleren?) en kan daardoor niet altijd advies geven. Vind ik ook wel eens vervelend of denk ik dat ik niets zinnigs/nuttigs kan bijdragen. Nou ja dan geef ik maar een en hoop ik dat diegene daar iets aan heeft.
Nou ja ik hoop dat jullie dit zo snappen.
Jack dat bedoelde ik ook hoor. Je kan niet altijd op iedereen reageren of alles lezen. En met het ene heb je ervaring en met het andere niet.
Ik heb wat dat betreft heel weinig "grote problemen" gehad (moet ik dat zo formuleren?) en kan daardoor niet altijd advies geven. Vind ik ook wel eens vervelend of denk ik dat ik niets zinnigs/nuttigs kan bijdragen. Nou ja dan geef ik maar een en hoop ik dat diegene daar iets aan heeft.
Nou ja ik hoop dat jullie dit zo snappen.
dinsdag 26 januari 2010 om 21:49
dinsdag 26 januari 2010 om 21:53
Jacky, je moet echt naar Dalyan
ik ben er 2x geweest, mijn moeder en haar man zijn er 2 x geweest, haar zwager en schoonzus zijn er al ontelbare keren geweest. Het is een klein plaatsje, niet te toeristisch, maar wel heel veel leuke kleine restaurantjes. Strand ga je met de bus of met een bootje naar toe. Mensen zijn heel aardig, maar niet opdringerig.
ik ben er 2x geweest, mijn moeder en haar man zijn er 2 x geweest, haar zwager en schoonzus zijn er al ontelbare keren geweest. Het is een klein plaatsje, niet te toeristisch, maar wel heel veel leuke kleine restaurantjes. Strand ga je met de bus of met een bootje naar toe. Mensen zijn heel aardig, maar niet opdringerig.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 26 januari 2010 om 21:53
quote:iry schreef op 26 januari 2010 @ 21:25:
Oh ja..... dat denk ik allemaal Jack, voel mij zo tekort schieten omdat ik niet alles kan volgen van iedereen en denk niet genoeg aandacht te hebben, terwijl er genoeg kwesties spelen.
Lekker lomp van mij denk ik dan
Ho! Er is hier maar één TL (TopicLomperik) en dat ben ik! Niet met mijn titel aan de haal gaan hè? Pas uit!
Oh ja..... dat denk ik allemaal Jack, voel mij zo tekort schieten omdat ik niet alles kan volgen van iedereen en denk niet genoeg aandacht te hebben, terwijl er genoeg kwesties spelen.
Lekker lomp van mij denk ik dan
Ho! Er is hier maar één TL (TopicLomperik) en dat ben ik! Niet met mijn titel aan de haal gaan hè? Pas uit!