Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Neeeeeeeee?! dat kun je niet menen, dit is gewoon niet waar.. ik begrijp het niet!! wat een gast zeg, je verwacht verborgen camera's in dit geval! mijn god wat een LOSER!!!! zo ik zeg idd EXIT.. hoe reageerde hij toen je hem de deur uitwerkte?!?
Jezus. Ik neus hier een beetje rond en begin me zo langzamerhand te schamen voor m'n geslacht. Ik heb ook een plaat voor m'n harses, maar wist niet dat er zóveel lompheid en list en bedrog kan bestaan.

Sneu te zien dat je er zo veel moeite heb gedaan.
Gelukkig heb ik altijd mijn escape: mijn beste vriend.

Toen meneer naar de WC was smste ik: HELP naar hem en stuurde hij 10 minuten later een sms naar mij: ik weet dat jij thuis zit met een of andere gozer, hoe kun je me dit aan doen, ik hou van je, ik kom er nu aan!!!!!

Ojee moet je dit lezen, zei ik tegen date. En weg was tie

DOEIIIII

En alleen op de bank onder een dekentje met een fles wijn, chippies en een sigaretje is ook best gezellig
jezus lev!!! pffffffffffffffffffffffff......wat is dat toch joh met die kerels???!!! Wat een uberkneus joh...

Vandiedingen: eindelijk eens een man hier!Vertel: waarom zijn mannen zo vreselijk lomp?

Ik krijg net een mail van die date...dat ie wel heel graag een sexrelatie wil, maar dan ook met anderen daten & sexen, want in ons zit geen toekomst. En hij w me geen pijn doen of kwetsen, maar sluit zn mail wel af dat ie met een harde piemol zit en dat ie vreselijk geil van me wordt... hahahahahah! Echt chic!

Levin, heb je m er meteen uitgekicked? Vertel ff!

Mannen....
Geweldig opgelost!!!
oow ik lees het al...hoe grappig! Goed gedaan gewoon, wat een sukkel! Maargoed, zolang je er maar om kan lachen...weer een ervaring rijker!
Goh wat een aardige mail van jouw (ex)date Jady. Fijn om te weten dat je wel goed genoeg bent voor een sexrelatie en verder niks. :puke:
Vandiedingen; ik ben blij dat jij als man dus ook in ziet dat dit echt niet kan, ligt het niet aan mij
quote:Jady83 schreef op 26 januari 2010 @ 23:19:

jezus lev!!! pffffffffffffffffffffffff......wat is dat toch joh met die kerels???!!! Wat een uberkneus joh...

Vandiedingen: eindelijk eens een man hier!Vertel: waarom zijn mannen zo vreselijk lomp?

Goeie vraag. Volgens mij is het volgende aan de hand; een theorie!

Categorieën:

onbewust lomp (Weet het niet, en doet doet z'n best. Meer zit er niet in, maar willing to learn en dus plooibaar.)bewust lomp (Weet het, maar doet z'n best niet. 'Zo ben ik nou eenmaal'. Overleeft vaak op één héél lief aspect.)hufter (Opzettelijk erop uit om ten koste van alles en iedereen z'n eigen behoeften te bevredigen. Directeur van firma List & Bedrog, en gaat vaak door het leven als prins Charming. Gaat na het door de mand vallen gewoon naar een nieuwe.)Dit is een duidelijk rijtje, echter niet zelden is er een helder verband tussen de Brad Pitt Factor (BPF), de bovengenoemde categoriën (1, 2 en 3) en het HufterAlarm (HA) bij de dames. Categorie 3 heeft doorgaans een vrij hoge BPF wat een dempend effect heeft op het HA; soms verdwijnt het HA zelfs volledig en noemen we het een Afwezig Hufter Alarm (AHA). Wanneer tijdens een romantische encounter zoals hierboven exemplarisch omschreven, strandt omdat de spreekwoordelijke Aap uit de mouw, het Konijn uit de hoed is gekomen, spreken we dan ook vaak van aan AHA-erlebnis.

(Een kleine noot: echter niet alle mannen zijn lomp, of hufter. Net zo min als alle vrouwen mekkeren of onduidelijk zijn )
quote:Vandiedingen schreef op 26 januari 2010 @ 23:45:

[...]

Goeie vraag. Volgens mij is het volgende aan de hand; een theorie!

Categorieën:

onbewust lomp (Weet het niet, en doet doet z'n best. Meer zit er niet in, maar willing to learn en dus plooibaar.)bewust lomp (Weet het, maar doet z'n best niet. 'Zo ben ik nou eenmaal'. Overleeft vaak op één héél lief aspect.)hufter (Opzettelijk erop uit om ten koste van alles en iedereen z'n eigen behoeften te bevredigen. Directeur van firma List & Bedrog, en gaat vaak door het leven als prins Charming. Gaat na het door de mand vallen gewoon naar een nieuwe.)Dit is een duidelijk rijtje, echter niet zelden is er een helder verband tussen de Brad Pitt Factor (BPF), de bovengenoemde categoriën (1, 2 en 3) en het HufterAlarm (HA) bij de dames. Categorie 3 heeft doorgaans een vrij hoge BPF wat een dempend effect heeft op het HA; soms verdwijnt het HA zelfs volledig en noemen we het een Afwezig Hufter Alarm (AHA). Wanneer tijdens een romantische encounter zoals hierboven exemplarisch omschreven, strandt omdat de spreekwoordelijke Aap uit de mouw, het Konijn uit de hoed is gekomen, spreken we dan ook vaak van aan AHA-erlebnis.

(Een kleine noot: echter niet alle mannen zijn lomp, of hufter. Net zo min als alle vrouwen mekkeren of onduidelijk zijn )
WTF Levin!!??? Tis toch ech nie te gelofe... nou beter nu dan later, lijkt me geen seconde extra tijd waard, besjoerrrrr!!!!

En Jady ook al zo'n mooie liefdes ikwiln**kenverklaring...

Blij dat ik vanavond heerlijk met een dame aan de klets was, heerlijk gekookt al zeg ik het zelf en vreselijk gelachen. Thank god for friends Net zoals jullie hier trouwens

Verder centjes verdiend via marktplaats en een algeheel 'ik-ben-best-heel-leuk-en-goed-gevoel' vandaag. Fijn!

Leuke theorie Vandiedingen. Moet er nog een klein beetje op studeren voor ik hem accordeer. De hufter ken ik in elk geval en het bijbehorende AHA ook

sjongesdeponges wat een dag zo hier. Tijd om te nokken... Bye!
Goed bezig vanthetzelfde! Fijn om te horen dat het goed gaat met je.

Ik heb een dipje! Het ging zo goed de afgelopen maanden, ik kon echt de wereld aan. Maar door die luldate voel ik me toch een beetje rot eigenlijk...En hoe dom: bel ik mn ex ineens! Nah...K heb niks verteld van die date ofzo, maar ik voelde me gister (en vandaag) ineens weer zo alleen! Gatver! Ik zou zo graag een sterke arm om me heen willen...Iemand die er gewoon is, waar ik terecht kan als ik het even moeilijk heb...

Vanochtend die test gedaan, begin volgende week uitslag. Ik weet dat de kans klein is, maar ik zit mezelf echt op te vreten. Ik wil de hele tijd de dokter bellen om te zeggen dat ik die uitslag niet wil weten, maar dat kan natuurlijk niet...

Dat en het feit dat ik gewoon gedumpt ben maar wel goed genoeg ben als gat, hakt er toch wel een beetje in.

Ben het nou wel weer zat aan het worden, dat overal alleen voor staan. Maargoed, ben ook ongesteld, dus ben ik sowieso al depri...

Lang geleden, maar heb gister en daarnet toch maar weer eens flink zitten janken. Het voelt alsof ik in 1 klap weer alle controle kwijt ben ofzo. Bah!

Maargoed, been here, done it, dus ik weet hoe ik er weer uit moet klimmen, alleen heb ik nu even behoefte om gewoon even zielig te zijn.:-)

Wens jullie allemaal een krachtige dag toe!
oh Jady, zo logisch dat je ff een dip hebt en je alleen voelt. Dankzij luldate, sukkel. Maar je zegt het zelf al heel goed, je weet hoe het is en hoe je eruit moet klimmen en dat komt ook wel goed. Dus gooi het er ff allemaal uit en ga jezelf vervolgens even lekker verwennen. Is er niet iets wat je eigenlijk heel graag wil hebben? koop dat voor jezelf.. je verdient het! das beter dan een nietszeggende sterke arm van een of andere flapdrol.. en die echte lieve sterke arm, die komt wel maar juist op het moment dat je hem eigenlijk niet meer nodig hebt en zelf weer sterk in je schoenen staat.. Een heeeeeeeeeeeeele dikke knuffel van mij!!
Hey,lady's

Ik stop met werken hoor,hahaha,telkens als ik weer hier kijk ,heb ik vanalles gemist! Maar helaas niet de positieve dingen die ik wil horen....

@LEVIN: Jeetje wat een verhaal....wat een sukkel zeg! Maar goed en crea opgelost met die vriend! Top van je! Net goed voor die loser van een date! Die verdient geeneens een Levin! Je kunt er gelukkig wel mee dealen en relativeren,merk ik? Jammer dat je eerste date nu net zo'n stomme afloop moet hebben.,.maarrrrr de volgende kan alleen maar beter worden toch? ; ) knuf!!!

@ JADY: Wat nou een sexrelatie?????? Wat denkt ie nou...daar zijn andere vrouwen voor....Wat een lef btw...heb je nog gereageerd op die mail? Snap dat je je nu ff rot voelt,zo niet leuk dit...Gewoon ff die arm en een knuffel,wat warmte..

Maar hier ben jij te sterk voor,ff uithuilen en head up,lieve Jady!

Weet ook wel dat het niet om die luldate gaat,maar dat er dan weer andere dingen boven komen...Ff zielig zijn en dan weer verder meid! Je hebt de contole écht wel en you know it!

Dikke knuf van mij!!!

@ VANTZELFDE: Je maakt een sterke en positieve indruk,you go girl!
Oh Jady, geeft toch niks dat je weer even een dip hebt. Ben je zo weer uit joh!! En heb je wel een fijn gesprek gehad met je ex? Of voelde je je daar alleen maar slechter door...

En iedereen zou zich klote voelen na zo'n mail van een date! het is toch te gek voor woorden! Daar ben je wel iets te leuk voor

Dus, even lekker in je dip zitten, en dan er weer extra krachtig uit komen.

Ik heb misschien toch ook wel een klein dipje. Zie er erg tegen dat stomme afscheid van ex op. Heb al bedacht dat ik me maar misschien op moet sluiten in de wc ofzo. En kreeg ook nog een mail van date. Excuses voor gisteren, en de volgende keer wordt het een leuke avond zonder smsjes van z'n vriendin..

Daar zit dus een kronkeltje in........
Hey,Levin...een kronkeltje?? Een compleet labyrinth!! ; )

Yeah,right....

Maar wat betreft ex,kan me voorstellen dat je er tegenop ziet,echt.Maar ook dat moment gaat weer voorbij..je kunt nu vanalles gaan invullen maar op het moment zelf loopt het vaak anders..komt wel goed,meis,echt! liefs,mirre
Hallo allemaal,

Het is al weer even dat ik hier ben geweest, maar was jullie niet vergeten hoor! Heb geprobeerd om een beetje bij te lezen, maar dat is erg mislukt.

Levin, wat een goede oplossing! Kun je beter in je eentje met een wijntje op de bank hangen dan met zo'n oetl*l!

Jady, ik las iets over een lullig mailtje wat je had gehad van je date. Zo ver heb ik kunnen zien was je heel goed bezig! En tuurlijk mag je even een dipje hebben. Hij zal snel genoeg weer over zijn!

Dg, hoe gaat het bij jou?

En voor alle andere! Heel veel sterkte, er komt een moment dat je weer licht aan het eind van de tunnel ziet en het steeds feller wordt!

Met mij gaat het nog steeds erg goed! Heb mijn stage gehaald met een zeven. Ha, dat heeft ie me mooi niet afgenomen. Hebben nog steeds niet de spullen geruild. Hij kan steeds niet, zegt ie. Wordt er ondertussen echt schijt ziek van, wat een eikel is het toch! Maar er is ook leuk nieuws, want ik heb gister een date gehad! Het was erg gezellig. Hopelijk komt er nog een vervolg!

Dames, een hele dikke knuffel voor iedereen!
Hey allemaal,

Ik heb een beetje proberen bij te lezen, maar ik had het te druk om te reageren. Maar wat zijn jullie toch een stelletjes krachtpatsers!!!! Echt super! Ondanks de dipjes en de moeilijke momenten gaan jullie ervoor.

Levin: rare snuiterd die man:p!!!! Echt zo'n soort volk moet je niet in je huis willen, echt zielig voor die vriendin van hem.

Jady: wat een ongelofelijke piepl#l is het ook zeg. Amai Amai. Ik ben hier echt plaatsvervangend boos en lichtelijk geschokt. En logisch dat je je down voelt!!!! Maar je weet inderdaad wat voor powerwoman je bent!!! En even zielig doen mag altijd hoor;)!!!! Ik zou er ook behoorlij bluh van worden!!! Dus gooi het er lekker uit.

Verder mirre: volgens mij gaat het jou steeds ietsje pietsje beter, fijn om te lezen!!! Je komt echt over als een lief begaan iemand!!!!

Verder de rest allemaal een hele dikke knuffel, ook de mensen waar het net bij gebeurt is!!

Met mij gaat het wel goed, ben doodop en vreselijk druk. Maar mijn ex is zo een enorme steun en doet nog steeds enorm zijn best. Ik moet mezelf af en toe even knijpen, en hij houdt het goed vol!!! Gaat die ook wel blijven doen denk ik!! Maar een relatie is het nog niet!!! Niet te snel!

Maar ik lees gewoon nog steeds mee en probeer af en toe te blijven reageren. En over mijn ex houd ik even mijn mond, want ik wil jullie niet lastigvallen ermee.
Ha,die raiden! : )

Rare meid! Tuurlijk hoef jij je mond niet te houden over ex..ben je mal! We leven met je mee en gunnen je het van harte! Kunnen hier wel wat positieve verhalen gebruiken...dus deel gerust als je wilt! Pas je wel op meis dat je jezelf niet voorbijloopt met al die drukte? Take care...liefs van mij!
Mirre wat een lieve reactie weer!!!!:)!!!! En ik doe mijn best mezelf niet voorbij te lopen, maarja die stomme scriptie moet af he! En tot nu toe is het positief! Ik durf er nog niet volledig op te vertrouwen maar ik begin er wel langzaam vertrouwen in te krijgen:)!!!

Maar ga nu weer snel verder met mijn scripti!!!!
Is gewoon zoals ik ben raiden...niks aparts...

En ja,weet het van mijn m'n eigen scriptie 2 jaar terug,een pak werk! Maar zo lekker als ie straks af is! : )

Rustig aan ,maar dat doe je wel in de liefde,komt goed!

succes met de scriptie!!
quote:Levin5 schreef op 26 januari 2010 @ 23:04:

O MIJN GOD!

Meneer zit hier nog geen 5 minuten op de bank en z'n telefoon gaat af. Krijgt een rode kop en begint snel terug te smsen. Dus ikz eg; ehh belangrijk bericht? Hij: Ja, mijn vriendin weet dat ik hier ben terwijl ik had gezegd dat ik bij vrienden was. Ik leg wel even uit dat het niks voorstelt.

Nou dat gaat dus mooi niet door, Levin en niks voorstellen?!?! Ik dacht het niet vriend. Bonjour!

@Levin! Mijn mond valt ópen! Wát een eikel zeg, en wat een deceptie! Gelijk heb je, Bonjour! Ik vind je oplossing wel geweldig trouwens .

@Jady, ook van jouw verhaal valt mijn mond open. Hij wil wel een seksrelatie met je, maar dan wil hij ook met anderen neuken? En hij zit met een harde piemol? Nou, ik wens hem veel succes met zijn harde piemol, wat een respectloze actie van hem... Je bent zoveel meer waard dan dat zeg!

En Jady, ik vind het super van je dat je zo snel naar de dokter bent gegaan. Top! Wees maar trots op jezelf. (En maak je niet te druk, de kans dat er iets is is héél klein, en let's face it, het overgrote deel van de SOA's is ook nog eens relatief makkelijk te behandelen.)

@Vlinder, ik 'ken' je natuurlijk niet van dit topic, maar ik vind het wel heel fijn om te lezen dat het nu goed met je gaat. Een zeven op je stage, een leuke date, en je klinkt ook positief. Geniet ervan .

Vandaag ging het met grote ups en downs met me. Ik moest weer werken, dat vond ik wel fijn, afleiding. Dat ging ook best goed.

Het eten gaat nog steeds maar zo zo, maar heb op mijn werk een paar happen warme maaltijd gehad en toen ik thuis kwam nog 3 (!) broodjes.

Wel voel ik me bij vlagen écht heel kut. Vooral als ik op mijn 'zwakst' ben, dus vlak voor het ontwaken. Dat je al wel wakker bent, maar nog niet écht. Dat je fantaseert over zijn aanrakingen, zijn huid, zijn geur. Dat je hem proeft, voelt. En dan... word je wakker, met het besef dat dat er niet meer in zit. Maar ook door de dag heen gaat het bij vlagen rot. Dan is er iets en dan denk je: "Oh, dat moet ik niet vergeten te vertellen!" Of dan zit ik thuis en denk ik: "Wanneer zal ik naar hem toe gaan!" En direct na dat soort gedachtes is het besef er: het is over.

Maar ik heb weer een dag overleefd, een dag waarin ik ook gelachen heb, naast de tranen die ik wegdruk.

Ik hoop alleen zo hard dat het nog goed komt, tussen hem en mij. Dat ie beseft dat hij me mist. Dat we bij elkaar horen.

Volstrekt níet realistisch. Maar goed.

Het komt ooit goed... ook zonder hem. toch?
Goedemorgen meiden!

Ik lig alweer een tijdje wakker zo voor mijn wekker, dus ik dacht ik ga ff het forum op.

Wat een verhalen weer. Kan het nou echt niet eens normaal met die mannen ofzo? :S

Gisteren niets van mijn ex gehoord, maar heb er gelukkig ook wel soort van vrede mee. Hoop dat ik dat vandaag ook weer vol kan houden.

Een heel fijne dag meiden! Maak er wat van ook al gaat het met vlagen goed & slecht. Laat het maar over je heen komen. Je zult erdoor heen moeten.

Liefs Prinsesje
Ha vlinder!! Wat leuk om weer wat van jou te horen. En gelukkig gaat het goed Dat is goede hoop voor de meiden hier, met iedereen van het 'oude cluppie' gaat het nu best lekker! En dat na zo'n 3 maanden...

Gefeliciteerd met je stage, mooi cijfer!

Prinsesje, jij ook een fijne dag vandaag! En natuurlijk kun je het vol houden vandaag. Komt helemaal goed meid!

Ik ga nu snel naar werk, afscheid nemen van ex. Blehhhhhh
Wow vlinder!! goed om te horen zeg! Het helpt zoveel als je weer gaat daten gewoon, dan ben je echt los van ex.

Dat heeft mijn lompe date me in ieder geval gegeven dus daar ben ik dan maar weer dankbaar voor... :puke: Ik heb echt zin om hem uit te nodigen onder het mom van "tuurlijk mag je me gebruiken, lekker joh!" En als ie dan komt (moet ie eerst een uur reizen) dan doe ik de deur open, geef hem een knietje, dan een knal op zn harses en dan gooi ik lachend de deur weer dicht. oeh..lijkt me heerlijk om te doen...

thanx voor de steun weer dames, vandaag gaat het alweer een stuk beter.

Raiden: gewoon vertellen hoor! Alle positieve verhalen zijn welkom! Je stoot niemand tegen het hoofd ofzo, want we gunnen elkaar hier allemaal alleen maar het allerbeste.

Lev...die date moet opdonderen hoor! Wat een ei joh, gewoon een vriendin hebben en dan daten...gatverdamme! Wanneer is nou zijn laatste dag? Vrijdag ofzo? Laatste bergje waar je ff overheen moet!

Komt goed, ik denk dat je je daarna gewoon bevrijd voelt.

Tangerine...tuulijk het goed! Het komt uiteindelijk altijd bij iedereen goed na een breuk, dus waarom zou dat bij jou niet zo zijn. Heeft gewoon tijd nodig, hij zit nog in je systeem en daar kom je niet 123 vanaf. Het enige dat je kunt doen is gewoon proberen deze fase zo goed mogelijk door te komen, niet destructief maar opbouwend. Lekker jezelf weer leren kennen en je weg vinden in deze nieuwe situatie.

In plaats van fantaseren over zn aanrakingen en dat hij weer bij je is even relativeren meis! Je kiest bewust voor dat soort gedachten terwijl je weet dat die alleen maar pijn doen. Je kan nou lekker ongegeneerd scheten laten in bed, dat is ook wat waard toch?

Nou, bijna weer weekend, die zondag zit er weer aan te komen, dus ga alvast bedenken wat voor leuks je gaat doen. Iets waar je je beter van gaat voelen. Ik ga lekker schoonmaken, al die negatieve energie die ex en date achter hebben gelaten mn huis uit!

Mir jij bent van de reiki he? Doet mijn buurvrouw ook, wel heel boeiend. Die wil steeds mn huis reinigen met sali, heb jij dat wel eens gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven