Ik verveel me!
donderdag 28 januari 2010 om 10:35
geen school meer, vorige week examens gehad. Nu wachten op de uitslag....even niets meer te doen. Niet leren. Geen huiswerk. Geen school. Ben al wezen sporten. Kamer opgeruimd.
Winkelen zit er niet in, huis word bijna opgeleverd dus aan het sparen....
Normaal internet heb ik niet meer, alleen via mijn telefoon.
What to do?!! De verveling slaat toe!
Winkelen zit er niet in, huis word bijna opgeleverd dus aan het sparen....
Normaal internet heb ik niet meer, alleen via mijn telefoon.
What to do?!! De verveling slaat toe!
donderdag 28 januari 2010 om 10:55
quote:Bianca40 schreef op 28 januari 2010 @ 10:54:
[...]
Nou... als je in de buurt bent... graag!! Ik zit er al weken tegenaan te hikken omdat ik gewoon blanco ben qua ideeen.
Hmm, niet echt in de buurt (ik bedoel...totaal niet, Friesland...)
Maar ik wil je best wat advies geven hoor. Wat voor winkel is het?
[...]
Nou... als je in de buurt bent... graag!! Ik zit er al weken tegenaan te hikken omdat ik gewoon blanco ben qua ideeen.
donderdag 28 januari 2010 om 10:57
quote:Chocolate87 schreef op 28 januari 2010 @ 10:55:
[...]
Oe... das ingewikkeld..
NU is het:
Aan de voorkant (etalagekant) een winkel met zeepjes, accessoires, badzout e.d.
Aan de achterkant staan wat zorghulpmiddelen en ik zit in het kantoortje wat er direct achter ligt en via een groot raam aan de winkel aansluit. In dat kantoortje staan de kasten met tegelvoorbeelden.
het MOET worden
Een winkel die uitstraalt dat we:
- cv ketels in onderhoud nemen
- cv ketels vervangen
- zorghulpmiddelen verkopen (aangepast sanitair voor ouderen)
- installatiewerk verrichten
[...]
Oe... das ingewikkeld..
NU is het:
Aan de voorkant (etalagekant) een winkel met zeepjes, accessoires, badzout e.d.
Aan de achterkant staan wat zorghulpmiddelen en ik zit in het kantoortje wat er direct achter ligt en via een groot raam aan de winkel aansluit. In dat kantoortje staan de kasten met tegelvoorbeelden.
het MOET worden
Een winkel die uitstraalt dat we:
- cv ketels in onderhoud nemen
- cv ketels vervangen
- zorghulpmiddelen verkopen (aangepast sanitair voor ouderen)
- installatiewerk verrichten
donderdag 28 januari 2010 om 11:01
Ai, dat zijn inderdaad lastige middelen om goed mensen mee aan te spreken! Helemaal als je écht geen geld kunt besteden.
Je zou voor weinig geld wat mooi promotiemateriaal van de producten die je verkoopt op foamboard uit kunnen laten printen en in de etalage kunnen hangen.
Bij CV ketels denk ik aan warmte, en zou ik dus warme kleuren gebruiken, dat trekt gelijk mensen. Ouderen gaan ook vaak voor warmere kleuren.
Je zou voor weinig geld wat mooi promotiemateriaal van de producten die je verkoopt op foamboard uit kunnen laten printen en in de etalage kunnen hangen.
Bij CV ketels denk ik aan warmte, en zou ik dus warme kleuren gebruiken, dat trekt gelijk mensen. Ouderen gaan ook vaak voor warmere kleuren.
donderdag 28 januari 2010 om 11:04
Ik heb wel promotiematerialen, poster van de zorghulpmiddelen-leverancier, en veel (lege) doosjes waar die artikelen normaal gesproken inzitten.
Maar het wordt zo snel een hak-op-de-tak-rommeltje in de etalage, omdat we zo veel verschillende dingen doen.
Maarja... nu staan er zeepjes in de etalage, accessoires en een rieten wasmand waardoor het een zeepwinkel lijkt.
Maar het wordt zo snel een hak-op-de-tak-rommeltje in de etalage, omdat we zo veel verschillende dingen doen.
Maarja... nu staan er zeepjes in de etalage, accessoires en een rieten wasmand waardoor het een zeepwinkel lijkt.
donderdag 28 januari 2010 om 11:20
De uitstraling van de winkel is:
Aan de voorkant ruwe steenmuren, ouwe veilingkisten aan de muur met daarin artikelen, houten vloer.
De winkel is ongeveer 16 meter lang. In het voorste deel staat een grenen eettafel met daarop allerlei gezellige dingen (zeepjes, zeepbakjes, enz).
Op 5 meter staat een laag muurtje met daarachter een bubbelbad, betegelde wand.
Daarachter begint weer een stuk steenmuur, met veilingkisten en daarin de zorghulpmiddelen.
Aan de voorkant ruwe steenmuren, ouwe veilingkisten aan de muur met daarin artikelen, houten vloer.
De winkel is ongeveer 16 meter lang. In het voorste deel staat een grenen eettafel met daarop allerlei gezellige dingen (zeepjes, zeepbakjes, enz).
Op 5 meter staat een laag muurtje met daarachter een bubbelbad, betegelde wand.
Daarachter begint weer een stuk steenmuur, met veilingkisten en daarin de zorghulpmiddelen.
donderdag 28 januari 2010 om 11:23
Ik heb aardig wat oude spullen staan om de boel mee op te leuken.
Een oude groenteweegschaal (daar zit nu badzout in)
Een oude tapfles eau de cologne
Oude stukken sunlight-zeep
Wasbord
Knijpertang
En ik heb een heeeele grote beer, die zet ik meestal in de etalage met een bord op zn buik: Beresterk!! En dan van die wandbeugels daarbij gepresenteerd
Een oude groenteweegschaal (daar zit nu badzout in)
Een oude tapfles eau de cologne
Oude stukken sunlight-zeep
Wasbord
Knijpertang
En ik heb een heeeele grote beer, die zet ik meestal in de etalage met een bord op zn buik: Beresterk!! En dan van die wandbeugels daarbij gepresenteerd
donderdag 28 januari 2010 om 11:23
donderdag 28 januari 2010 om 11:24
quote:Kabouter23 schreef op 28 januari 2010 @ 11:22:
Het lijkt wel een beetje een allegaartjeswinkel zoals jij het beschrijft.. Zeepjes, bubbelbaden en zorghulpmiddelen.. en ook nog CVketels?
Je kan een soort apotheekslang maken, die herkennen mensen overal..
Het is nu inderdaad een allegaartjeswinkel en daar wil ik vanaf.
De zeepjes enzo passen er wel bij, en zijn wel echte binnenlokkertjes, maar moeten een veel kleiner deel van de winkel innemen.
Aan de muur aan de voorkant hangen 4 grote Bacardiflessen met zo'n tapkraantje eronder, met badolie.
Het lijkt wel een beetje een allegaartjeswinkel zoals jij het beschrijft.. Zeepjes, bubbelbaden en zorghulpmiddelen.. en ook nog CVketels?
Je kan een soort apotheekslang maken, die herkennen mensen overal..
Het is nu inderdaad een allegaartjeswinkel en daar wil ik vanaf.
De zeepjes enzo passen er wel bij, en zijn wel echte binnenlokkertjes, maar moeten een veel kleiner deel van de winkel innemen.
Aan de muur aan de voorkant hangen 4 grote Bacardiflessen met zo'n tapkraantje eronder, met badolie.