Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga maar eens een poging doen tot aankleden en met de hond door de sneeuw rennen. En daarna zie ik wel verder.

Toedeloe
Mogge
L, van harte mannetje. Fijne dag met heeeeeel veel cadeautjes!
Hieperdepiep Hoera voor Lorenzo!!! Een echte kleuter nu! (dus niet meer neuspeuteren hè )

En ook Hieperdepiep Hoera voor Gijs!! Nog een echte kleuter in ons midden!

Hier een cm of 5 sneeuw. Blegh, ik wilde naar Ikea vandaag.
Amalia, waar moet ik beginnen? Hieperdepiep voor L.!!!!! Vier jaar!!! En wow, een meisje!! Ik dacht met Bridges samen aan een derde jongen voor jullie. Geweldig! Lijkt me ook heel raar, meisjeskleren haha.

Suze, was op de bank in slaap gevallen, heb ook gewacht hoor. Klinkt ook lekker jouw eten!

Zo, we gaan op kraamvisite. Bij de logeerder en zijn nieuwe broer. Zin in! Man oproepdienst, dus hopelijk niet opgeroepen....
quote:amalia schreef op 29 januari 2010 @ 22:31:

En dit had ik gekocht, stiekem wel bij Happy Bee Star Dus niet alleen voor B.

[afbeelding]

Ik wist het wel

Schattig!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lorenzo vier jaar, van harte kleutertje
En voor de rest eens met Naatie over sneeuw; het is nu mooi geweest. Ligt hier zo'n 10 cm denk ik. Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeergh.
Goedemorguh,

Hier ligt er ook veel te veel....
Dank voor de felicitaties (namens L ).

Kind had vannacht koorts Nu nog wat verhoging denk ik, maar we negeren het gewoon. Hij is niet slomig ofzo. GAan ook maar gewoon zwemmen, want hij heeft er erg veel zin in. Wist vanmorgen helemaal niet wat voor een dag het was, ha ha. Grappig.

Blij met zijn nwe fiets! Ik minder blij met de sneeuw Hoewel het er prachtig uitziet (kijk, zelfs buiten is het versierd!!!) en er een zonnetje schijnt baal ik er van. l kan nu niet zijn nwe fiets uitproberen... Bummer.

Nouja, komt goed.

Daaahaaag! Bam, zie ik je zo nog bij het zwembad? Gezellig!
Jippie Amaal , een meisje! Gefeliciteerd! En gefeliciteerd met L.

WIDM: ik zit op Erik. Hij heeft opmerkingen die ik niet kan plaatsen (en daarom verdacht) als hij alleen is gefilmd en dat wordt vaak uitgezonden, meer dan van de anderen.

Frits verdacht ik ook maar gisteren vond ik het te makkelijk, daarom verdenk ik hem nu minder (of was dat juist een mollenstreek? )

Goed weekend meiden.
Joehoe Laurens van harte gefeliciteerd!!

Enne, wat zag ik voorbij komen (niet bijgelezen), is het een meisje??? Gaaf! En zo niet, ook gaaf!

Ik ben er weer, na een drama reis, aansluiting in Managua gemist, in Panama moeten overnachten en uiteindelijk vanochtend uit New York aangekomen. Ik heb nog nooit in zo veel zulke ellendig lange rijen gestaan zeg. Anyway, heeeeeel blij dat ik thuis ben en voorlopog komen ze maar naar Nld als ze wat van me willen want ik ga nergens meer heen.

En Mare is zooooooo blij om me weer te zien. Ik heb er de hele ochtend al tranen van in m'n ogen, snif!

Laters, ik ga weer verder knuffelen!
quote:Star schreef op 28 januari 2010 @ 18:56:

Cavia's Hel?

Nee, heb Maatje moeten beloven dat ik nooooooit meer gebakken cavia zou eten (vriend heeft het 'r in een moment van verstandsverbijstering een keer verteld, kind heeft er een klein trauma van)
Gefeliciteerd Lorenzo!!!!!!! Fijne dag gewenst! Zeg maar tegen je moeder dat Ties de hele dag binnen mocht fietsen!

Gijs ook gefeliciteerd! hopelijk heb jij ook een leuke dag!

Hel: fijn dat je weer veilig en wel thuis bent na zo'n reis!

En wat betreft die sneeuw... Ik laat me er maar even niet over uit...
quote:bambino schreef op 28 januari 2010 @ 22:53:

Ik vergeet wat

Hel, : Volgens mij zijn Mare & Juul ongeveer even groot ( en als ik goed opgelet heb heeft Mare langere pootjes?)

Ik zou dus gaan voor een 18 inch, anders dus het risico dat je volgend jaar weer naar de fietsenwinkel kan.

Volgens mij kan ze het wel hebben.

Is wel zo ja dat je minder keus hebt, volgens mij had die winkel waar wij vandaan hadden redelijke keus in de meidenfietsenAh, dank Bam! Stoer dat Juul al zo goed gaat op z'n grote fiets. Hij fietst al los, dat is ook zo. Mare nog helemaal niet. Dus dan is het ook niet zo erg dat ie nog wat groot is. Denk ik dan maar. Hoor net van vriend dat er een nieuwe fiets op zolder klaar staat, dus ben benieuwd wat het is geworden (heb hem maar heel kort gsproken, hij is aan het werk bij schoonmoeder).
Gijs van harte gefeliciteerd! Vet verwend door oma zeker?
Amalia ik heb toch zo iets schattigs gekocht voor Destenie

Over sneeuw: kappen nou!!!!! Mijn vent werd vorige week gepolst voor opdracht in Singapore. Zegt hij direct nee?!?! Ik zeg check eerst het weer daar even ja....
Hel hai!! Welkom terug. Dus je bent moe nu denk ik zo of valt het mee?
Ik zit nu in auto. Dan is iPhone wel weer handig :-)

Gosje, Jeetje is omgevallen. Dus toch erg vermoeiend dat school gebeuren.

Jin, lief babietje?
Zo, we zijn er bijna. Neef man is jarig. Doehoei!
Gunstige uitslag combinatietest werd net doorgebeld. Een stuk sneller dan gedacht.
JAAAAA Amalia, een meisje, een meisje!!! Wat heerlijk en wat goed dat je het zo voor je hebt gehouden!!!

Helemaal leuk voor jullie!
L. gefeliciteerd!!! Niet ziek geworden? En leuk geweest, ook op zwemmen?

Beetje omgekeerde volgorde, sorry!!

Hel, fijn dat je weer bij je meisje bent. Haal het maar lekker allemaal in! Nog een kadootje mee? Gedoe met reizen zeg!

Juud, goed op weg joh! Het gaat nu echt snel. Wie weet hoe je er van de zomer bij loopt! Denk daar maar aan als je er tegenop ziet.

Suze, warm en veel onweer in Singapore. Lekker binnenzitten dus. Zegt mijn broer die er woont.
Heeeeee wat fijn Compu!!

Suus, u wilde mee naar Singapore?
Compu: fijn! Dat is goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven