Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Het sneeuwt hier ook dikke vlokken. Net op tijd thuis. Ik hoop dat iedereen veilig thuis is gekomen. Jonna en Happy ook.
Ik doe net alsof het zomer is, ik heb rosé.

Succes Coetje!

Enne, je moet je profiel foto aanpassen hoor.

Je hebt in het 'echt' veel mooier!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
En wij komen ons ook maar even melden! Eensch met iedereen: wanneer meeten we weer?! Leuk, fijn en gezellie (met HPL-lie)

En alsof de duvel er mee speelt he? Wel 4 auto's gezien met het kenteken HPL in het midden!

Rainz, jouw bezemtaart was om de vingers bij op te eten, heerlijk!!

Gelf, zo gaaf om jou nu te zien!

Mamz, ik kan er niets aan doen, maar ik vind jou een schat! Te weinig met je gekletst, gaan we nog een keer doen.

Nikki,gaan wij het stokje overnemen nu?

Meiden, ik vind jullie fantastisch!

Ik ben zo blij met het bezemclubje!
Op de hele terugweg trouwens dikke, vette sneeuw. Komen wij in de buurt van hier, niets, noppes, nada sneeuw!
Ja, dat gaan we doen Jonna!

Ik wilde al aan Naomi in het vragentopic gaan vragen, of ze HPL al eens heeft ontmoet. Goeie vraag toch?
Ik baal nu dat ik terug naar Limburg ben gegaan. Moeder is met een ernstige (darm) bloeding met spoed naar het zh gebracht. Weet verder nog niets.
Happy vraagt: welk stokje? Die van HPL natuurlijk!!

Ah joh, ik ben een scheitlaars, durruf ik toch niet!

Goeie vraag Nik! Als het antwoord nee is arrangeren we een ontmoeting

He, wat kut Zoeb! Sterkte en een
Zoeb, dat is schrikken!

Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat moeder er snel bovenop is!

Getverr Zoeb wat kut zeg.

Ik hoop dat je snel (goed) nieuws krijgt.

Ohja, MisM, groot gelijk dat je Albert laat sjouwen!

Al een beetje opgeknapt?
gaan we dat allemaal aan Naomie vragen? Pips .het was weer super. Het viel me weer op dat je op iemand lijkt. Iemand waar ik een heel warm gevoel van krijg. Nu weet ik het. Mijn zussie. Je hebt soms dezelfde manieren.
Ik meld me ook weer.

Ben na lopen naar huis (heerlijk, door de sneeuw) een douche gaan nemen en een tukkie. Oud wijf dat ik ben

Het was reuzegezellig, wat een leuke mensen zijn jullie!

En Jonna, bedankt voor je compliment

De schat (mocht het niet zeggen he?) vond ik HPL. Wat een warme uitstraling, al op het eerste gezicht. Zo niet te vergelijken met wat er hier allemaal op het forum geschreven wordt. Maar zoals ik al zei: jullie zijn allemaal lief en leuk en ik ben blij dat ik ben blijven bezemen

Zoebie, je kunt altijd morgen nog weer de trein pakken

Maar hoop dat dat niet nodig zal zijn.
goedenavond

wat leuk dat het zo gezellig was. Ik was liever daar geweest dan op het werk met allemaal zieke bewoners. Hopen dat ze een beetje goed de nacht doorkomen en dan gaan we morgen weer vrolijk verder

ben in ieder geval benieuwd naar iedereen in het echt

Zoeb, een dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Truste, mensen (Itsme dus)..
ik mag nog 10 minuten, dus wie geeft me alle details
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ohhh Its, ik zie het nu pas. Te laat, sorry!

Details, het was gezellig, leuk, lief, lekker en veel.

Nu ga ik slapen, ben helemaal gaar na de rosé.

Hier ben ik ook weer!

Wat was het leuk!

Ik baalde best een beetje dat ik zo vroeg weg moest...

De terugweg was gelukkig beter te rijden als de heenweg.

En ik vind iedereen lief!

Morgen volgen de foto's op Hyves, nu te moe en ik ben ook nog steeds niet gewend aan dat kleine toetsenbordje van mijn nieuwe speelgoed.

Truste chickies! en maegdje ;-P ?
Mogu meisjes en maegdje!

He bah Zoeb!!Zie je kans om vandaag die kant op te gaan?Houdt dit verband met vorige week?Ik hoop dat het meevalt!Duim voor je.

Hier gezellige avond achter de rug en lekker geslapen.Vandaag wat opruimen en wassen en vanmiddag naar verjaardag.

Was het een leuke voorstelling Gold?

Fuss,beetje kunnen slapen?

Nik,bedoelde je mijn foto?dat is zo'n beetje de enige fatsoenlijke die ik heb,op de meeste foto's lijk ik wel een varken!Niet zo gek natuurlijk
Zoeb, al iets gehoord over je moeder?

Ja Coetje, je ziet er zo oud uit op die foto.

Je zag er zo anders uit, als ik me had voorgesteld.

Maar beter zo, als dat het andersom is!

Leuk dat je avond gezellig was.

Ik had mijn (hopelijk) laatste saaie avond.

Ik vind helemaal niet erg om eens alleen te zijn maar dit keer was het best lang en saai.

Ik ga weer eens lijstje neerzetten,

- Was opruimen.

- Wassen, maar 2 wasjes. Het scheelt erorm als je maar alleen bent.

- Keuken opruimen.

- Schoonmaken met de franseslag.

- Hardlopen.

- Luieren.

Fijne dag allemaal!
Mogguh allemaal

Details, Its... dat waren er zo veeeel

Vandaag:

Zeker een kilo eraf lopen door konijn steeds uit bank weg te jagen (daar heeft ze een nestje gevonden van vulmateriaal)

Heel hard beneden bezemen

Konijnenkooi

Ook boven nog wat bezemen

Was en afwas.
Mogge!

Jammer hoor, dat ik er niet bij was, ik

ben zo benieuwd naar jullie!

Ik ben een diepe, diepe vermoeidheid eruit aan het slapen. Onze M slaapt momenteel behoorlijk goed, en James heeft dit weekend een paar voedingsrondes overgenomen zodat ik kon blijven liggen, maar dat was nog onvoldoende om mijn slaaptekort aan te vullen. Ik blijf moe, en heb nog steeds spierpijn.

Zo, eens kijken wat voor weer het is!
MissM, ben ook heel benieuwd naar jou

Fijn dat je extra kon blijven slapen. Laat James dat er maar in houden, die optanktijd. Het gaat echt over, dat oververmoeide (als ze een jaar of anderhalf zijn of zo).
Haha, nog even door zetten dus!

Net liep ik het kamertje in, en nou is M ineens weer gegroeid! Dat heb ik nou al een paar keer gehad, dat 'ie ineens groter is, ons manneke groeit als kool

hier zijn de kinderen buiten aan het sleeën, er is heel veel sneeuw bij gekomen vannacht.

Zoeb, al nieuws over moeder?
Goeiemorgen

Zoeb, wat schrikken weer van je moeder. Heb je al iets gehoord ondertussen?

Fijn dat iedereen weer veilig thuis is gekomen! Lief ook dat jullie het hier allemaal braaf gemeld hebben maar toen keek ik al naar de binnenkant van mijn ogen

Jullie komen gerust nog maar eens hoor, want mijn hele huis is schoon, het was een supergezellige dag en ik heb daarna heerlijk geslapen!

Ik verbaas me echt over het gemak waarmee je zo een hele middag en avond kan wegkletsen met mensen die je daarvoor eigenlijk nog nooit of weinig gezien hebt. Mooi is dat!

En wat ben ik verwend! Prachtige bloemen, cadeaus voor de kinders, lieve kaarsjes, zalige vlaai (werkelijk, wat is dat lekker zeg, als het echt uit Limburg komt! Ik ga die uit de supermarkt nooit meer lusten!), en jullie gezelligheid. Het leven is mooi

Lief (de visite ) vond het nogal overweldigend maar dat wijt ik maar aan zijn kater

Mamz, ook tijd voor jezelf nemen he? Daar zijn je weekenden ook voor, niet alleen om te bezemen
Haha Mamz.klinkt niet optimistisch voor MissM...nog zo;n anderhalf jaar te gaan....Mij hielden ze altijd voor dat het na 6 maanden wel over was,ukkie is nu 2,5 en wordt nog geregeld wakker.Vannacht bijvoorbeeld 4 keer volgens mijn moeder ...scheelt natuurlijk dat het pas de 2e keer is dat ie daar slaapt.

Wel fijn dat James het overneemt MissM!Soms heb je het gewoon nodig om even bij te tanken!

Ik heb al een beetje van de mounteverstrijk gedaan,nu nog een mountever te gaan.

Nik,wie weet zitten er van gister wel leuke foto's bij...:)

Flinke lijst heb je!
Moggûh lieffies!

Nikki, wat ben je toch een lekker mens!! Ik hoop dat het topic niet verzandt in gehakketak.

MissM, het gaat echt over! Voor je het weet lig je weer wakker, maar dan van bezorgdheid: waar hangt hij uit?

Fijn dat James een paar voedingen van je overneemt!

Mamz, sloopt het konijn de bank? Das toch niet te hopen zeg!

Gold, hoe was de voorstelling? Oh ja, ik hyves je nog even!

Ik heb Happy uitgenodigd om lid te worden van de BH, kan hij de foto's van gisteren er op zetten.

Hips,

Geniet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven