Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
heerlijk zo`n boekentopic!!!

ik vind de boeken van Hannah Kristin erg mooi op dit moment.

Verder loes den hollander en saskia noort natuurlijk.

Heb nu 100 blz van mannen haten vrouwen erop zitten, moet er erg aan wennen maar ik lees door want velen zeggen dat het na 150 blz pas echt begint
quote:Marriss schreef op 24 december 2009 @ 09:41:

Zo, heb Het verloren symbool van Dan Brown geruild voor de Eenzaamheid van de Priemgetallen.

Nu nog in het eerste deel van Stieg Larsson bezig, het kan me nog niet erg boeien... (blz. 50 ofzo) hoop én ga er vanuit dat dat nog komt.Wat erg...ruim vijf weken later nog steeds in eerste deel van Stieg bezig, het is eindelijk gaan boeien, dus lees nu wat meer! (nu op blz 150 ofzo)
Ik ben bezig in "rode Schoenen" de opvolger van "Chocolat"

Maar vind het niet zo'n succes.Het leest minder lekker weg dan "Chocolat".

Jammer,had me er best veel van voorgesteld. Omdat ik in het vorige boek helemaal meegezogen werd.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
heb net Wat is de wat van Dave Eggers uit

echt het mooiste boek wat ik ooit heb gelezen

maar ook wel errug schokkend.

mensen die een 'verkeerd beeld' hebben van vluchtelingen (asielzoekers bijvoorbeeld) die moeten dit echt lezen...
vraagje trouwens, ik wil gaan beginnen in 'eten, bidden, beminnen van Elisabeth Gilbert. van een vriendin gehad die er zelf niet doorheen kwam.

kent iemand dit boek? saai of top??
Nou ik heb de wijde hemel uit en heb nu klaar liggen apres ski van Suzanne Vermeer,even iets simpels.
Nou ik heb de wijde hemel uit en heb nu klaar liggen apres ski van Suzanne Vermeer,even iets simpels.
De diamanten troon is een fantasy triologie. Spannend en eenvoudig geschreven en voor de liefhebbers van fantasy.

Hiervoor de dood ging in wit gekleed gelezen. Spannend boek ook is een thriller. Zeker een aanrader!!
quote:Missphoebe schreef op 01 februari 2010 @ 21:56:

heb net Wat is de wat van Dave Eggers uit

echt het mooiste boek wat ik ooit heb gelezen

maar ook wel errug schokkend.

mensen die een 'verkeerd beeld' hebben van vluchtelingen (asielzoekers bijvoorbeeld) die moeten dit echt lezen...

Ja, ik heb Dave Eggers' Wat is de wat een paar jaar geleden gelezen. Prachtig boek, ook één van de mooiste boeken die ik gelezen heb. Wat een aangrijpend verhaal!

Eten, beminnen etc ben ik ook eens in begonnen, vond het helemaal niks, niet doorheen te komen..
Ik ben zojuist begonnen in Godverdomse dagen op een godverdomse bol van Dimitri Verhulst
Rock and Roll, Sent Us Insane
Op dit moment ben ik bezig in "De kinderen van de keizer" van Claire Messud. Nog niet zo ver, dus ik kan nog geen oordeel geven.
Ik heb van het weekend Ik haal je op, ik neem je mee uitgelezen. Mooi!

Nu wil ik beginnen aan Herinneringen van een engelbewaarder van WF Hermans.
@Missphoebe: Ik vond alleen het deel over Italie leuk. De rest was mij een beetje te 'zweverig', met veel yoga etc, maar dat is natuurlijk subjectief

@zusje78: Die ben ik in het Italiaans aan het lezen, mooi hoor!!!

Ik ga nu ook beginnen in Calamiteitenleer voor gevorderden.
Ik ben weer bezig in Harry Potter. Deel 7 in 't engels.

Ik denk dat die film niet echt geschikt gaat worden voor kinderen. brrr.

Pas heb ik ook De Watergeus gelezen. Geen idee wie het geschreven heeft maar het is wel een goed boek. (historische roman)
Heeft iemand hier 'Project Geluk' gelezen van Gretchen nogwat? Ik vind de titel nogal angstaanjagend, maar ik las er een positieve recensie over en nu twijfel ik.

Ik lees nu 'De goeroe in de Guaveboom' en dat is een mooi boek!
Nu halfweg in deel 1 van Larsson. Maar heb de laatste tijd niet veel gelezen, ga ik vandaag wel doen.
quote:Zazana1985 schreef op 02 februari 2010 @ 11:29:

@zusje78: Die ben ik in het Italiaans aan het lezen, mooi hoor!!!

Ik ga nu ook beginnen in Calamiteitenleer voor gevorderden.

Wat gaaf, ik wou dat ik dat kon in het Italiaans. Ik heb ooit een beginnerscursus gevolgd, zo'n mooie taal.

En ben benieuwd wat je vindt van Calamiteitenleer! Ik heb hem pas gekocht voor 5 piek bij De Slegte, maar nog niet gelezen dus.
Ik heb Calamiteitenleer voor gevorderden een paar maanden geleden gelezen en ik vond het erg goed. Alleen een beetje eng, ik kreeg er nachtmerries van.

Op dit moment lees ik alleen maar romans voor mijn studie, dus ik ben weer wg uit dit topic. Ik ga te erg verlangen naar zelf kunnen kiezen wat je leest.
Oh, dat is inderdaad jammer Fiep, dat je niet zelf mag kiezen. Moet je nog lang?

Ik ben niet snel bang, ben benieuwd of dat boek het voor elkaar krijgt. Alhoewel ik nog een aardige stapel heb, dus ik weet niet wanneer ik er aan begin.
Ik ben heel snel bang, dus mijn nachtmerries zijn een slechte voorspeller.

Nog twee jaar, maar ik heb altijd periodes dat ik meer zelf kan kiezen, gelukkig. Alleen nu even niet.
quote:Missphoebe schreef op 01 februari 2010 @ 21:57:

vraagje trouwens, ik wil gaan beginnen in 'eten, bidden, beminnen van Elisabeth Gilbert. van een vriendin gehad die er zelf niet doorheen kwam.

kent iemand dit boek? saai of top??

Ik vond het 3x niks.

Deel 1 heb ik me doorheen geworsteld, maar bij deel 2 ben ik definitief afgehaakt. Kon me totaaaal niet identificeren met de hoofdpersoon, vond het een vervelende schrijfstijl, het verhaal boeide me niet.
Ik vond het juist een heerlijk boek, maar ik hoor er heel wisselende verhalen voor. Er is dus maar 1 optie: gewoon in beginnen en kijken of het je boeit.
Hoi,

Heeft iemand Vingers van Marsepein gelezen?

Zo ja, is het wat....om cadeau te doen?

Zie goede recensies erover, maar ook hele slechte!

Iemand?
quote:Marriss schreef op 01 februari 2010 @ 21:49:

[...]

Wat erg...ruim vijf weken later nog steeds in eerste deel van Stieg bezig, het is eindelijk gaan boeien, dus lees nu wat meer! (nu op blz 150 ofzo)

inderdaad, pas na een paar honder pagina's wordt het spannend.

Ben nu met de laatste vijftig pagina's bezig en ook nu is de spanning er weer af. Deel twee en drie laat ik aan mij voorbij gaan denk ik.
Net uitgelezen : Tess Gerritsen - Het aandenken.

Een goed en mooi geschreven boek.

Tess is toch wel een van mijn favorieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven