Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
Haha, dat hebben wij ook hoor!

Ik spoor soms ook even niet.

Ik heb geen plannen vandaag.

Ik wilde even naar Prenatal om een wippertje voor Toet te kopen maar het is mij te koud buiten.

Plannen maken met een baby werkt ook niet, er komt altijd wel wat tussen.

Wat ga jij vandaag doen?

Moet je werken?

Volg jij het topic 'verliefd op personal trainer'?

Ze heeft vandaag haar date!

Ben heel benieuwd!
Is de prenetal niet superduur voor dat soort dingen?

Ik moet vandaag idd weer werken. Morgen dagje vrij (standaard op woe.). Heb zin in mijn vrije dagje!

Volg dat topic overigens niet, maar je bent vandaag al de 3e die me dat vraagt... Nu word ik toch wel nieuwsgierig!!
Is een heel leuk topic, ik volg het vanaf het begin.

Prenatal is duur ja, maar het zit dichtbij dus het is gewoon makkelijk.

Wij zijn beide nogal gemakkelijk.

Ach, vriend moest toch nog de bestelde spullen bij de Hema ophalen dus kan hij ook een wippertje kopen.

Jij hebt elke Woensdag vrij?

Lekker zeg!

Dat hadden Kip en ik altijd op Dinsdag.

Vandaag is Toet 9 weken oud, dus ik ga haar zo in bad doen en daarna foto's maken.

Wat dat betreft ben ik een enorme muts geworden!

Had nooit gedacht dat ik zo zou worden!

@Kip, leef je nog??? Of ben je Kuiken naar school brengen?
Ik leef nog half. Ben net bloed wezen prikken en morgen krijg ik de uitslag al!

Verder heb ik idd kuiken naar school gebracht.

Ja wie had dat verwacht jij hoort nu bij de moeder-maffia.
Heb het topic net even over gelezen Leuk om zo echt de hele story van iemand mee te krijgen. Spannend voor haar ook! Herken mezelf er niet zo in, omdat ik vaak juist val voor stille, rustige jongens. Niet zo zeer verlegen, maar op zichzelf.

Ja nou ik zou liever fulltime werken hoor! Nou ja, als ik een leuke baan had dan. Ben nog geen 2 jaar aan het werk na afstuderen, dus ik wil juist carrière maken, leren van mijn omgeving en centjes verdienen.

Mijn huidige baan heeft weinig potentie, daarom ook al tijden op zoek naar een andere baan.

Ahww, 9 weken!! Dat moet echt een schatje zijn!! (Smelt al helemaal bij het idee haha!) Enne, ik zou zo ook zijn! Veeeeel foto's haha.
Oh en over dat topic, ze vroeg (serieus) hoe je een vibrator moest gebruiken.
Nou geloof me full time is ook niet alles hoor.

Maar het scheelt bij mij vliegt de tijd voorbij, omdat ik leuk werk heb. En een hele gezellige ploeg. Maar soms zou ik toch graag wat minder werken dan heb je wat meer tijd voor jezelf.
Haha, en bedankt!

Ik ben echt niet van de MM!

Het is gewoon jammer dat het weer zo slecht is anders had ik nog lekker op pad gekunt.

Je maakt gewoon verschrikkelijk weinig mee zo, en daarom praat ik eigenlijk alleen maar over Toet.

Komt ook bij dat het allemaal nog heel erg nieuw is.

Straks gaat het vast beter!

Laat je me de uitslag morgen even weten?

Kun je denk ik het beste even smssen want we moeten morgen naar het CB.
soepkip1982, 5 minuten geleden

Oh en over dat topic, ze vroeg (serieus) hoe je een vibrator moest gebruiken.

Ja, en toen iemand per ongeluk gleimiddel schreef toen konden we ons echt niet meer inhouden!

Was gewoon te grappig!
Ja idd, dat zou dan glijmiddel gemaakt van ei moeten zijn. Dat rijmt dan weer op koekje erbij. Maar ja daar krijg je dan weer infecties van. Ja en toen zijn we maar gestopt.

Maar is het alweer niet druk op je werk? Wat zou zo'n dag lang duren zeg.
Oh en ik ben morgen nog thuis, bel maar als je tijd hebt, ik sms je wel als ik de uitslag heb.
Jeetje wat een meligheid hahaha. Jullie twee zijn dus lekker bezig geweest

Maar dacht eigenlijk dat jullie het hadden over het topic verliefd op mijn personal trainer. Of was dat eerder? Najaa, ben weer lekker wazig bezig haha.

Whis, ik vind het juist leuk om een moeder zo in de ban van haar kindje te zien! Het charmeert.

Kip, over een paar jaar wil ik wel parttime gaan werken, maar om nou al zo mijn carrière te beginnen? Dat vind ik zonde. Nu heb ik de tijd.
Dat over die vibrator was ouwehoeren ja, maar dat topic over die trainer vind ik echt leuk!

Dat van je carriere dat klopt, nu kan het nog.

Ik snap best dat je baalt wanneer je je opleiding af hebt, je dan geen leuke full time baan kunt vinden!

Ik was vorig jaar net klaar met de pedicure opleiding toen we erachter kwamen dat ik zwanger was.

Tijdens de zwangerschap heb ik nog een aanvullende cursus gedaan.

Ik vind het ook wel jammer dat ik nu tijdelijk de rest van de cursussen moet uitstellen, ik was graag nog even door gegaan.

Maar he, het is voor een goed doel!
Dat zeker. Denk ook dat je als pedicure makkelijker zelfstandig aan de slag kunt. Er zijn hier in de omgeving in elk geval zo veel wachtlijsten dat ik denk dat alle mensen die zelfstandig klussen het ook druk genoeg hebben.
Klopt, pedicures zijn druk.

Moet je nog lang werken?

Of ben je al vrij?
Ma / di / do en vrijdag altijd 8:00 tot 16:45. Iets meer dan 3 uurtjes dus nog.

Na mijn werk ga ik even sporten weer. Lekker even die energie eruit pompen en daarna bijkomen achter de tv.
Ik wilde je vanmiddag door je werkdag slepen maar Toet gooide roet in het eten.

Gelukkig heb je geen hele lange werkdagen.

Kip, ik bel je morgen wanneer vriend weg is voor de boodschappen.

Moet even zeiken!

Tenzij de Psych van Linndaatje even online kan komen?
Geen hele lange werkdagen?? 8-16:45 is bijna 9 uur... Vind het behoorlijk! Maar ik ben wel altijd op tijd klaar en dat is dan wel weer fijn.

Haha psych is sporten. Enge akelige vechtsport. Hij liever dan ik. Maar ben de tijd wel doorgekomen hoor

Is toet een makkelijke of moeilijke baby?
Klopt ja, ik heb in de gauwigheid te snel gelezen!

Dat zijn idd lange dagen.

Toet is heel relax!

We mogen echt niet klagen hoor.

Ze slaapt 's nachts bijna altijd door, huilt weinig tot niet en is bijna altijd vrolijk.

Maar, en daar komt 'ie, overdag wil ze niet slapen!

Gelukkig kan ik haar nu af en toe in de box leggen, maar in de eerste weken kon dat niet.

Ze wilde alleen bij ons zijn.

Logisch ook, ze is met grof geweld op de wereld gezet (pompverlossing) en ze miste ons.

Haar vader heeft vanmiddag wel een wippertje gekocht, vindt ze leuk.

Wat voor nare vechtsport is Psych aan het doen!

Is dat wat voor mij?

Ik ben gek op vechtsporten!
Ik ben nog jong en naïef, maar wat is pompverlossing?

Lief doet aan krav maga, Israëlische vechtsport, bedacht door dat leger om zichzelf te kunnen verdedigen in de meest ondenkbare situaties.

Hij weet ondertussen al veel handigheidjes, zwakheden van een menselijk lichaam, maar het gaat mij toch allemaal met iets te veel geweld.

Maar ach, ieder zijn ding hè
Haha, ik wilde zeggen; wees blij dat je niet weet wat een pompverlossing is, maar daar heb je niks aan.

Toet was een sterrekijker, dat betekent dat het kind omhoog kijkt in de baarmoeder, en kon het geboortekanaal niet in omdat ze de spildraai niet kon maken.

(Allemaal geneuzel waar je wel achter komt wanneer je zelf zwanger bent)

Omdat ik haar er nooit uit zou krijgen werd het dus de vacuümpomp, een grote zuignap van metaal met een rubberen rand( lijkt op een plopper maar dan iets kleiner) en een stang, die jensen ze erin en plaatsen ze op het hoofdje van de baby en dan zetten ze de compressor aan waardoor dat dind vacuüm trekt en dan trekken ze het kind eruit terwijl je perst.

Niet heel erg leuk. :(

Krav Maga, daar heb ik ook al eens aan gedacht maar dat is me toch iets te ruig.

Vriend doet aan boksen en voor de zwangerschap heb ik dat ook gedaan.

Kan er nu nog niet mee beginnen omdat ik mijn buikspieren nog niet mag trainen.

Aikido heb ik ook gedaan, wel jaren geleden, misschien dat ik dat wel weer ga doen.

Pfff, moeilijk hoor, al die sporten!

Heb je nog plannen voor morgen?
Oeh auw! Ik hoor zo veel verschikkelijke dingen over geboorte de laatste tijd! Vriend moest met een soort soeplepel (??) gehaald worden. Als je dan ziet dat zijn moeder echt zo'n heel klein, mager vrouwtje is en hij juist best wel groot is (misschien ook was als baby?) dan vind ik dat echt zielig voor haar...

Bij mijn eigen geboorte is alles goed gegaan, dus ik hoop die trend voort te mogen zetten.

Boksen vind ik wel weer cool! Dat is gereguleerd, zoals ik dat zie. Kickboksen vind ik dan weer te ver gaan.

Wij hebben zelf een boksbal in de berging hangen om de nodige stress er uit te slaan Maar maak ik eigenlijk nooit gebruik van.

Zo te horen houd je meer van persoonlijke training van van wedstrijd-sporten? Vind je het leuk om met attributen te werken of juist niet? En spieroefeningen of ook conditie?

Vandaag lekker vrij! *danst* Ga met mijn schoonzusje lunchen en shoppen en vanavond oppassen op mijn oppaskindjes van 9 en bijna 11.
Ooh, wat een lekker dagje heb je dan gepland!

Enig idee wat je allemaal gaat kopen?

Je vriend is gehaald met de tang?

Dat schijnt nog net iets pijnlijker te zijn dan de pomp.

Zielig hoor, je vriend heeft vast geen broers of zussen?

Afgelopen Maandag was ik bij de Gyn en ze beloofde me dat ik nooit meer zo'n bevalling hoefde mee te maken.

Als ik er over 6 maand nog last van had dan moest ik langskomen want dan gingen ze er wat aan doen.

Slachtofferhulp of zo?

Kickboksen vinden we allebei geweldig.

Elk jaar zitten we tijdens de finale van de K1 met z'n tweeen op de bank!

Geweldig!

Ik heb echt geen idee dus wat ik wil gaan doen, ik denk dat het voorlopig fitness wordt omdat m'n spieren eerst wat sterker moeten worden.

Bah, vind ik dus echnieleuknie!
Ha ik ben een keizer-kindje.

Okee sporten ja nou ik kan hier helemaal niet over mee praten. M'n werk is mijn sport. Sprintjes trekken, zakken tillen, ja dan moet ik toch niet meer denken aan sport. Oh en dan komt daar nog mijn luie karakter bij. Nee niets voor mij.

En na alle details te weten hoe een bevalling ook kan gaan weet ik het nu zeker, geen kinderen voor mij.

Wel fijn om te weten dat ze er wat aan kunnen doen. Vraag ik mij alleen af wat dan? Volgens mij heb je dan 2 keuzes, op naar de psych of alles eruit halen. En nooit geen kinderen meer. :-)
Nee ik heb een shop-waar-in-zin-in-heb dagje Moet niks, mag van alles.

Gek genoeg is mijn vriend de oudste van 3 Stoere mams dus. De andere twee zijn zonder problemen gegaan geloof ik.

Waar heb je nu nog last van? Van je ingewanden ofzo? Kan me voorstellen dat dat vacumeren niet heel goed daarvoor is...

En hoe kan ze dat beloven?

Wil je eigenlijk nog wel kinderen? Want ondanks alle pijn, je hebt er wel de liefde van je leven aan over gehouden (mag ik hopen ).

Whis, hoe oud/jong ben je eigenlijk? Kip is van '82 denk ik? Dan zal Kip 27 zijn? Misschien al 28 maar dan moet je in januari jarig zijn geweest

Kip, 't scheelt inderdaad heel veel als je lichamelijk werk doet. Ik heb 8 jaar een bijbaantje gehad bij McDonalds en merkte naderhand pas hoe goed dat is geweest voor mijn conditie en beenspieren! Zou je niet zeggen van zo'n baantje maar dat is wel probeer maar eens 8 uur te lopen (je moet bezig blijven) op 30 min pauze.

Is trouwens de bevallig dé reden dat je geen kinderen wilt? Ik dacht er zo vroeger (ook) over, maar toen zei mijn mams heel wijs: als dat echt zó erg was, waarom gaan dan de meeste mensen voor een 2e of 3e kind? Kiezen ze er nógmaals voor? Dan moet er toch iets dat alles waard maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven