Moderator 'Thuis'
zondag 31 januari 2010 om 22:27
Beste forummers,
En ook op deze pijler geldt: een nieuwe Angel en dus een nieuw en fris moderator-topic. Jullie kunnen hier, zoals jullie gewend waren, je verzoekjes en vragen kwijt.
Natuurlijk ben ik ook te mailen, en wel op vivaangel1@gmail.com of je kunt als je wilt het toverstafje gebruiken.
groetjes,
Viva Angel 1
En ook op deze pijler geldt: een nieuwe Angel en dus een nieuw en fris moderator-topic. Jullie kunnen hier, zoals jullie gewend waren, je verzoekjes en vragen kwijt.
Natuurlijk ben ik ook te mailen, en wel op vivaangel1@gmail.com of je kunt als je wilt het toverstafje gebruiken.
groetjes,
Viva Angel 1
maandag 1 februari 2010 om 19:37
Oh-o! Het zat er natuurlijk een keer aan te komen maar ik ben bang dat ik hier mijn eerste angel-foutje heb gemaakt en in plaats van alleen de desbetreffende post het hele topic in de diepste diepten heb laten verdwijnen... En dat is niet meer terug te draaien.
Mijn excuses Ann-Liv! Open je hem opnieuw?
Mijn excuses Ann-Liv! Open je hem opnieuw?
maandag 1 februari 2010 om 19:41
donderdag 4 februari 2010 om 12:09
Hoi Angel1,
Ik heb een dubbel topic gepost ('ik mis de glassex'). Zou je die met de minste reacties weg willen halen? Dank je wel.
p.s. Weet je misschien hoe het komt dat ik bij het posten van het topic allerlei foutmeldingen kreeg? Want dat was de reden dat ik dacht dat hij niet doorgekomen was en ik heb hem toen nogmaals gepost.
Ik heb een dubbel topic gepost ('ik mis de glassex'). Zou je die met de minste reacties weg willen halen? Dank je wel.
p.s. Weet je misschien hoe het komt dat ik bij het posten van het topic allerlei foutmeldingen kreeg? Want dat was de reden dat ik dacht dat hij niet doorgekomen was en ik heb hem toen nogmaals gepost.
donderdag 4 februari 2010 om 12:45
Loedoe, wat betreft je foutmeldingen: geen idee. Het forum heeft wel vaker wat kuren. Als het vaker gebeurt, kun je het beste die foutmelding even noteren of een screenprint maken en die posten in het forumbugs-topic op Overig.
Je dubbele topic zal ik weghalen en de posts uit het ene topic plaatsen in het andere (samenvoegen dus eigenlijk).
Je dubbele topic zal ik weghalen en de posts uit het ene topic plaatsen in het andere (samenvoegen dus eigenlijk).

woensdag 3 maart 2010 om 19:26
Zou je het `hoe ziet jouw huis eruit` topic van Zoyla misschien weg kunnen halen? Er staan nog foto's in de openingspost. Met het oog op de actuele gebeurtenissen is het misschien beter om dat ontoegankelijk te maken voor buitenstaanders.
En bij Geen Stijl staat een link naar een blog van Zoyla, met foto en naam. Nou heb ik ergens gelezen dat die naam niet echt zou zijn, in dat geval heb ik niks gezegd.
En bij Geen Stijl staat een link naar een blog van Zoyla, met foto en naam. Nou heb ik ergens gelezen dat die naam niet echt zou zijn, in dat geval heb ik niks gezegd.