3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
dinsdag 2 februari 2010 om 18:23
quote:Bianca40 schreef op 02 februari 2010 @ 18:18:
Lekker Jack.. kun je morgen weer even bijkomen en je nek laten rusten. Hoe doe je dat eigenlijk? Je nek laten rusten?
Saunaatje!! Altijd handig!! Echt laten rusten kan niet en is ook niet nodig.. ik heb ook geen kraag of zo.. beweging is veel beter maar dan wel verantwoorde beweging. Morgen gaat er zeker weer een sauna van komen gistermiddag ook gedaan hoor!! Heerlijk!!
Lekker Jack.. kun je morgen weer even bijkomen en je nek laten rusten. Hoe doe je dat eigenlijk? Je nek laten rusten?
Saunaatje!! Altijd handig!! Echt laten rusten kan niet en is ook niet nodig.. ik heb ook geen kraag of zo.. beweging is veel beter maar dan wel verantwoorde beweging. Morgen gaat er zeker weer een sauna van komen gistermiddag ook gedaan hoor!! Heerlijk!!
dinsdag 2 februari 2010 om 18:25
dinsdag 2 februari 2010 om 18:26
Bi.... ik kan heel lang sudderen en laten sudderen, maar op een gegeven ben ik er klaar mee en dan ook echt. Dan word ik heel drastisch en resoluut.
De derde ruzie in één week en al m'n frustraties van de laatste tijd waren de druppel.
Mijn ex reageert zoals altijd heel correct en ok, de zijne durft tegen mij niks te zeggen. Die is een beetje bang voor mijn scherpe tong geloof ik.
Ik heb het gebracht zoals het is; ik kan het niet meer betalen. Klaar!
De derde ruzie in één week en al m'n frustraties van de laatste tijd waren de druppel.
Mijn ex reageert zoals altijd heel correct en ok, de zijne durft tegen mij niks te zeggen. Die is een beetje bang voor mijn scherpe tong geloof ik.
Ik heb het gebracht zoals het is; ik kan het niet meer betalen. Klaar!
dinsdag 2 februari 2010 om 18:26
quote:Bianca40 schreef op 02 februari 2010 @ 18:24:
Maar waar is De Cock verstandig mee aan het doen dan Jack?Jongste ging net werken en zeiden we al voor de grap dat we zo meteen allemaal lekkere dingen zouden gaan eten.. Ik heb al voorgesteld om Viënetta te pakken.. hij wilde verstandig doen.. net zat hij al in de kast met stroopkoeken in zijn hand.. toen wilde ik verstandig doen Weet alleen niet als ik nog eens iets zeg
Maar waar is De Cock verstandig mee aan het doen dan Jack?Jongste ging net werken en zeiden we al voor de grap dat we zo meteen allemaal lekkere dingen zouden gaan eten.. Ik heb al voorgesteld om Viënetta te pakken.. hij wilde verstandig doen.. net zat hij al in de kast met stroopkoeken in zijn hand.. toen wilde ik verstandig doen Weet alleen niet als ik nog eens iets zeg