Gezondheid alle pijlers

Mijn man heeft kanker (2)

18-06-2007 15:25 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ook dit topic beginnen we met een kaarsje voor de dappere, lieve Ray....

Voor Hero,

En hun dierbaren.

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-09-2007 18:42
Reden: afbeelding herstellen
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Wel mooi, hoe die foto zo ineens voor je verscheen vanachter je oma.

Goeienacht Mims!
Ik zag dat je Romilda ook aan het troosten bent. Ik vind het zo rot voor jullie allebei.

Slaap lekker.

Romilda is ook een kanjer, die onze knuffels meer dan verdient.

En helaas zijn allebei onze grote liefdes te vroeg bij ons weggenomen. Bizar hoe snel het allemaal is gegaan; we zijn volgens mij nog geen jaar hier aan het typen, en hoewel we toen we begonnen met kletsen wij beiden nog hoop koesterden, is onze wereld toch ingestort.

Twee zulk lieve mannen. Het is keihard.
Ja keihard... veel te hard en zooo gemeen!

Jemig meid, twee weken alweer en twee weken pas of toch alweer? Voor jou moet het pas zijn, zo lang al zonder hem.

Wat kan Mops het ook goed verwoorden, Mims. Ik zit hier op de vroege morgen in tranen.

(f)
Later is nu
Ik kan dit topic toch nog steeds niet lezen zonder dat ik begin te huilen... Misschien dat het aan mij ligt, maar het heeft er ook zeker mee te maken hoe jij er mee omgaat Mims... Jouw liefde voor Hero, de manier waarop je over hem praat... Het zorgt er alleen maar voor dat ik iedere keer weer denk:

Waarom gaan de verkeerde mensen dood? Dat liedje van Youp van t Hek spookt nu al een paar dagen door mijn hoofd...

een voor jou en een voor mops
Vanmorgen voor het eerst sinds Hero's overlijden niet om 7.50 klaarwakker (dat is het tijdstip dat hij stierf), maar om 7.58.

De afgelopen ochtenden kon ik daar blijkbaar onbewust niet doorheen slapen, heb geen wekker hoeven zetten, en vandaag "versliep" ik me...

Ergens fijn, omdat ik blijkbaar toch een stapje in de verwerking heb gemaakt.

En ergens afschuwelijk, omdat ik niet stil heb kunnen staan bij Hero's tijdstip, zijn heengaan heb kunnen gedenken.
Mimsey,voor je gevoel heb je je verslapen.........

Maar het is goed zo meid
quote:iris16 schreef op 11 september 2007 @ 09:07:

Mimsey,voor je gevoel heb je je verslapen.........

Maar het is goed zo meid Klopt, heeft Hero vast voor gezorgd.
ik lees je stukjes met veel bewondering en respect lieve mims.

(f)

Borodini.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mimsey,

En wat is Mopsey een slim meisje.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
(f)
Ach Mopsey, toch. Wat een geweldig meisje is het toch ook. Drie jaar oud en al zo vol wijsheden zitten.

Fijn om te lezen dat je gesprek bij de psych je goed gedaan heeft, Mims. U is een sterk wief.

Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik denk dat het inderdaad een stap in de goede richting is dat je nu wat later wakker werd. Al kan ik me ook goed voorstellen dat het naar voelt, door je vingers geglipt.

En Romilda, ik ken haar niet, heb haar verhaal niet gevolgd, ben bij jou (Mims) terechtgekomen door een opmerking van Zoyla op haar topic. Maar natuurlijk wens ik ook Romilda veel veel sterkte in deze ook voor haar moeilijke tijd...
Mimsje en Mopsey
Ik moet ook steeds als ik dit topic lees.

Hele dikke knuffel voor jou en Mops
Jij en Mops, zó sterk!!!

Blijf aan jullie denken.

Kinke. xx
het is een mooi stel: de kleine slimme mops en het moie sterke wief

Wat fijn dat hero zijn plekje heeft bij je (stief) oma
[Maar vreemd genoeg werd er met geen woord over mijn held gerept. Zelfs zijn naam werd niet genoemd. Niets.

Tijdens het eten werd het gewoon ridicuul, en bedacht ik me hoezeer Hero om deze situatie gelachen zou hebben en olie op het vuur gegooid zou hebben met prikkelende opmerkingen en suggestieve vragen.

En zo, terwijl om me heen de non-gesprekken gewoon doorgingen, keek ik recht in de lachende ogen van mijn mooie man. Via zijn foto in de kast keek hij me lachend en ondeugend aan. De tranen kwamen, hij was er toch een beetje bij. Vanuit een fotolijstje in de kast van mijn stieftante.

~[/quote]

Geen toeval. dat kan niet.

~armen om Mims heen~

En kusje voor Mops! Vind het fijn dat ik jullie zaterdag weer zie!
Ik vind het altijd zo jammer te lezen, dat mensen het ineens niet meer over de persoon die overleden is, hebben.

Net alsof hij nooit bestaan heeft.

Kan me helemaal voorstellen dat het ridicuul op je overkomt. Dat is het namelijk ook.

Gelukkig was er toen een teken van je vent. En gelukkig praat jij nog wel elke dag over hem.

Hij is het waard!

Fijn dat gesprekje met psych je wat opgeleverd heeft.

En wat is Mopsey toch een lief, wijs wijffie.

Meis, ik denk aan je!
elyane wijzigde dit bericht op 12-09-2007 10:39
Reden: correct nederlands blijft moeilijk
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven