Mode & Beauty alle pijlers

Valt edc anders dan esprit?

03-02-2010 18:25 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

misschien een stomme vraag v mij,maar valt de collectie van de edc anders dan de ''normale'' collectie van esprit?

Ik heb nl. 2 vesten besteld van edc in maat L en heb normaal altijd maat M,maar alsof ik een keer had gehoord dat edc anders uitviel...maar nou weet ik het niet meer zeker!

Alvast bedankt voor het antwoorden!

Groetjes!
EDC valt meestal iets kleiner. Bijv. Maat L van EDC is 38/40 en van Esprit is het 40.
Bij mij maakt het geen verschil, maar ik heb heb ook niet hetzelfde lichaam als jij hebt, dus dat is moeilijk vergelijken zo.
En voor EDC16 is het geloof ik wéér anders, omdat dat jeugdigere maten zijn.

Maar ik vind het sowieso per kledingstuk/model verschillen. Dus ik pas altijd gewoon verschillende om te kijken wat het lekkerste zit
Informatie maten Esprit
@viva1973; had daar al gekeken,maar was me alsnog niet duidelijk.

Het verschilt indd per kledingstuk...maar ach ja,missch. juist wel fijn een ruimzittende vest.
edc valt kleiner is mijn ervaring. Bij spijkerbroekmaten bijv. zie je het ook 34 is bij EDC tussen 42 en 44 en bij Esprit 44.

Als ik van Esprit maat 44 of xxl heb is het altijd prima. Van EDC valt xxl echt iets kleiner (smaller)

EDC 16 is nog smaller gesneden (vesten, shirts etc)
EDC kleiner dan Esprit... Weet wel dat EDC heel erg uitloopt qua broeken. Deze kun je rustig een maat kleiner pakken.
Ja zeker. Edc valt kleiner dan Esprit.

Ik pas Esprit niet, maar edc wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven