Entertainment alle pijlers

Criminal minds

02-02-2010 20:15 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik de laatste afleveringen gemist van criminal minds. Niet dat het echt belangrijk is maar nu weet ik niet hoe het afgelopen is met het drugsprobleem van Reid. In de afleveringen van afgelopen zondag zag ik hier niets meer over terug. wie weet hoe dit is afgelopen?

BTW mooie serie trouwens!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Hier nog een fan! Ik kijk vaak even op www.tv.com Kan je het even terug lezen. Ik download de nieuwe afleveringen en ben echt verslaafd! Donderdag ochtend is het eerste wat ik doe de download aanzetten.

Wie is je favoriete personage?

Ik vind Prentiss en Morgan geweldig.
\"Be who you are and say what you feel, because those who mind don\'t matter and those who matter don\'t mind.\"
Ha, leuk! Er zijn toch meer fans!

Mijn favoriet is toch Reid. Ik vind hem wel geinig! Verder vind ik Gideon en Hotch erg goed. Jammer dat Gideon op eens uit de serie verdwijnt!

Ik denk dat ik toch ook maar eens aan het dowmloaden ga. Bedankt voor de tip!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Oh maar ik vind de vervanger van Gideon echt zoveel beter, maar ja dat is persoonlijke smaak natuurlijk. En tjonge je hebt nog wat voor de boeg hoor!
\"Be who you are and say what you feel, because those who mind don\'t matter and those who matter don\'t mind.\"
Ik ben ook sinds een aantal maanden een trouwe kijker. Vind het onderwerp profilen sowieso interessant.
hier ook een fan! Jammer wel dat het nu vooral herhalingen zijn... is iedere keer weer spannend of we de aflevering hier al gezien hebben of niet

Weet eerlijk gezegd ook niet hoe het met Reid is afgelopen?
Hier nog een kijker!

Volgens mij is het nu weer goed met Reid.

Volgens mij speelt Gideon nog een paar afleveringen.
Hier nog een fan van Criminal minds..baal alleen zo van de manier van uitzenden van Veronica. Van nieuwe afleveringen zit je plots weer in herhalingen. Op een gegeven moment ben ik afgehaakt omdat ik het begin van seizoen 4 alweer gemist had. Ik wacht nu met smart tot 4 op dvd uitkomt!

Ik zag op de site van Veronica overigens dat ze op 4 maart met 'nieuwe' afleveringen zouden komen: seizoen 4 maar als het echt nieuwe zouden zijn dan zou het dus al seizoen 5 moeten zijn. Voor de zekerheid ga ik toch maar even kijken!

Heb seizoen 1, 2 en drie wel helemaal gezien. Top!!

Mijn favoriete personages zijn Reid en Penelope.

En de verslaving van Reid is onder controle. Hij gaat naar bijeenkomsten van Narcotics Anonymus (de AA voor drugs in ieder geval!)
Thanks, fijn te horen dat het goed gaat met Reid. Kijkt weer wat prettiger.

Heb tot nu toe alleen seizoen 1 en nu dus 2 gezien. Meende eerst dat het niet zo'n interessante serie was...vergissing dus want nu kan ik bijna geen aflevering meer missen!

Ik ga, denk ik, toch maar de DVD 's aanschaffen.

Weten jullie dat Shemar Moore (Derek Morgan) tot zijn 10e in Nederland gewoond heeft en nederlands spreekt? Wel grappig.
Ik heb dat inderdaad ook wel eens gehoord van Shemar Moore, weet niet meer waar. Het was een special ofzo over Criminal minds (misschien waren het de extra's op de dvd ofzo...).

Mijn vriend vond Criminal minds eerst ook niets maar gelukkig gaf hij het toch nog een kans en nu is hij ook verslaafd! We wachten dus beide op seizoen 4!
Dit vond ik op IMDB

"His mother is Dutch and his father is African American.

His mother moved the family to Holland, she only spoke Dutch to him as a child. Since his African-American father was not around, he didn't learn to speak English until he was about five or six."
Ik volg deze serie ook al heel lang, maar vind het ook heel jammer dat er ineens weer herhalingen zijn, ik heb ze bijna allemaal al gezien al weet ik niet precies alles meer.

Ik ben ook zeer benieuwd hoe het met Hotchner verder gaat, dat was wel een erg open einde van voordat de herhalingen begonnen.

Nouja als in maart de nieuwe serie begint zullen we het wel gauw weten.

Ergens denk ik altijd dat gideon nog eens terug komt, die is niet dood toch?

Ik vind Morgan en Garcia die 2 leuksten, ook hoe ze met elkaar praten telkens.

O en die Morgan, dat vind ik echt een superleuke man om te zien!
anoniem_48558 wijzigde dit bericht op 19-02-2010 15:10
Reden: foutje...
% gewijzigd
Vanavond leek het er wel op dat hij zelfmoord ging plegen.
Vind het jammer dat Gideon weg is / gaat. Las ook dat hij onverwacht uit de serie ging ivm persoonlijke omstandigheden. Hoop niets vervelends voor hem.

Ben benieuwd of het dowloaden gaat lukken! Ga nu proberen.

Greetz
Verdorie, en gisteren kon ik dus niet kijken. kan iemand een kleine samenvatting geven?
Gisteravond niet gekeken omdat ik deze aflevering al kende en ik kreeg onverwacht bezoek.

Ja ik weet bijna zeker dat Gideon weg ging na psychische moeilijkheden. Hij is dan ineens verdwenen. Niemand weet waar hij is, hij laat wel een afscheidsbrief achter dacht ik, of stuurt die naar Reid... Weet het niet meer zeker, maar dood is hij niet bij mijn weten en daardoor denk ik dat ie ooit nog weer op duikt.

Die Elle Greenway(?) gaat er trouwens ook uit, volgens mij komen ze erachter dat ze wel bewust iemand vermoord heeft en krijgt ze ontslag, maar dat weet ik ook niet meer zeker. Ze wordt wel vervangen geloof ik... Maar dat zal dan wel Prentiss zijn.
Heb de serie eigenlijk pas onlangs, dankzij puber, ontdekt en vind hem super. Geniet vooral van de dubbele aflevering(en) op zondag.
Jammer dus, Gideon is echt weg. En het lijkt ook niet goed te gaan tussen Hotch en zijn vrouw. Ik wist verder wel dat hij zou besluiten bij het team te blijven.

Inmiddels weet ikook waar ik de DVD seizoen 3 goedkoop kan krijgen maar ik denk dat ik het toch op tv blijf volgen en dan later pas terug ga kijken op dvd. Tenzij ze in maart dus echt verder gaan met seizoen 4 of 5 (wat washet). Ik heb toen inderdaad gezien dat Hotch op het punt stond neergeschoten te worden. Maar ja, toen volgde ik de serie nog niet zo.

We zien wel!.
en weer herhaling vanavond.... Jammer!
Heerlijke serie vind ik het. Ook al heb ik ze al gezien, grote kans want ik kijk al vanaf aflevering één, ik blijf ze gewoon nog een keer kijken hoor.

Morgan vind ik mooi. Leuk dat ie Nederlands spreekt, dat wist ik niet. Toch fijn om te weten dat ik met m kan praten als ik m ooit tegen kom

Garcia vind ik leuk! Nerd tot en met maar toch ook weer niet. En hoe zij en Morgan tegen elkaar doen, zo schattig!
Ik heb een zwak voor Reid.... ik heb wat voor nerderige, sociaal lichtelijk onbekwaamde maagdelijke types....Als ze dan ook nog slim zijn....

Al geef ik meteen toe dat Hotch en Morgan zeer aantrekkelijk zijn op hun eigen manier hoor!

Hotch is trouwens Greg uit Darma en Greg. Heel grappig om hem dan hier zo serieus en grimmig te zien.
Op 4 maart zendt Veronica als het goed is de laatste 2 afleveringen van seizoen 4 uit en dan beginnen ze 10 maart met seizoen 5. Althans zo begrijp ik het van de Veronica site.

Helaas heb ik seizoen 4 dus helemaal gemist. Als het goed is krijg ik binnenkort seizoen 4 binnen!! Hopelijk morgen al..
Gaan ze nu echt over 2 weken beginnen met seizoen 5? Jammer, zit net lekker in dit seizoen. Dan maar gewoon de dvd bestellen.

Ik moet nog even kijken hoever we nu in seizoen 3 zitten.

Wil toch nog even weten of Gideon echt niet terug komt? Zou jammer zijn. Er verandert verder toch niets meer aan de cast..of wel?

Is trouwens seizoen 5 het laatste nieuwe seizoen?

'k weet wel, kan dit zelf opzoeken, ben een beetje lui!!
Gideon komt echt niet terug nee, alhoewel 1 keer met een gastoptreden, maar verder niet. En ik persoonlijk vind degene die er voor in de plaats komt een stuk beter. Ik zou wel proberen of je seizoen 4 misschien ergens kunt downloaden, want zeker de laatste paar afleveringen zijn wel belangrijk voor het begin van seizoen 5.
Heb inmiddels een bod gedaan op marktplaats op seizoen 4. Ik wil die echt wel zien. Ik vond Gideon dus echt goed en moet wennen aan de vervanger. Maarre....that just me..heb wat moeite met veranderingen. Wel vind ik het leuk dat Hotch wat meer op de voorgrond komt nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven