Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat Erik de mol is!

Haha.. ik ben ook blijven hangen bij de programma op ned 1. Dat eerste stel zeg. Pff... Zocht hij een romper, ligt die arme baby helemaal in haar blootje te rillen... ahh...

En dat zij zegt, ja doe nog maar een broertje dat hij zich zowat verslikt in zn brood
Mogge,

Wat irritant, dat inloggen met die autoreclames! Lekker weer.

Mal, wat zijn de laatste berichten? Je zult wel met je gedachten bij je omaatje zijn de hele tijd. Sterkte hoor!

Mamax, hoe is het in de ziekenboeg? Kort maar krachtig?

Geweldig programma van gisteren! Zit me heerlijk te ergeren en bij elke bevalling sta ik in de keuken. 'CV, kijk nou even of het er al uit is, dan kan ik weer terug!'.

Wat een stel, die nog bij hun ouders wonen. Nu maar hopen dat het bij elkaar blijft op lange termijn (voor het kind dan).

Net even gesprek gehad op school. CG is in deze groep geplaatst omdat de anderen vol zaten. Ze zien in dat de andere groep wellicht beter bij haar had gepast, maar die is te druk. In sept. stromen er een aantal uit deze groep door, dan komen er weer jonge kindjes bij.

Ik wil het de tijd geven. Alleen woe. werd ik gebeld dat ze alleen maar aan het huilen was, dat was klote.

Vandaag leek het beter te gaan.
Whahahahahahaha ik moest ook erg lachen. Wel serieus medelijden met dat kindje. Gelukkig maar dat ze bij ouders in huis woonden.
Je zag niks van de bevallingen hoor
Hmmm, niet echt opgelucht dus nog Compu wat betreft school?
Ik word ook helemaal agressief van die zwarte auto + schommel. Irritant hoor.

Dat programma heb ik gemist. Is het de moeite waard om even terug te zien?

Sneu voor CG, Compu. Hoe groot is de klas waar ze in zit dan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen

WIDM ik verdenk Erik nog steeds. Alhoewel Sanne ook wel verdachte dingen doet en zij is altijd heel stil en niet opvallend dus.

Amaal, fijn dat L. blij thuis kwam gisteren.

vriendin van de advertentie is blond?

Star, aaah Ceetje... en dan nog op de foto gezet worden door mams die je aan iedereen wil laten zien

Inlogproblemen gehad?

Bam, (ik moet zo hard lachen nu) en bedankt hè, Juul

Naatie, wat lekker dat Tobias nu zo blij naar school gaat

Hoe gaat het met jou?

Mal, voor jou
Compu, waarom is de andere klas te druk? Veel kinderen of door oudere kinderen te druk?

voor je meisje. Het valt ook niet mee.
Dubbel gepost. Wat is het forum lekker snel vandaag

Inlogproblemen op iPhone Kokos

Die Citroen moet inderdaad opbokken.

Over telefoons gesproken, ik mag mijn abonnement verlengen en ik ga er denk ik een heule dikke camera bij doen (bij betalen dus gewoon ).
Hi star,
Meurning dear
Mijn overburen zijn aan het scheiden. Hebben een grietje van 5. Zielig.
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 09:49:

Je zag niks van de bevallingen hoor

Nee, maar je hoort het des te meer.

De andere klassen zijn te druk voor de leerkrachten, de zorgzwaarte voor hen dus.

De klas waar ze nu in zit heeft 12 kids (met beperking natuurlijk).

Dat wegbrengen werkt ook niet echt. Ik leen 3 keer per week de auto van mijn moeder, het parkeren in de avond kost 4 euro per uur tot 23 uur. 2e Vergunning is een paar honderd euro. Met het busje alleen kan ze echt nog niet (ik mag niet meerijden).

Kwart voor 8 rijden we weg, ze eet en drinkt niks..

Nouja, misschien kleur ik het teveel nega. We gaan het meemaken.
Wat sneu voor je buurmeisje.. Scheiding hakt er zo in voor kids. Ken je ze goed?
Hé Kokos, hoe is het met Lianne op school? Gaat het alweer wat beter?

Ah zielig voor dat meisje Star. Niet leuk, scheiden!

Compu, balen dat het nog zo lang duurt, voordat de oudere kinderen van de groep af gaan.

Dus.. krijg ik vanmorgen een formulier voor de overblijf mee. Ik had nl gister Tobias afgemeld, dat hij gewoon thuis zou eten. Wisten ze niet eens dat hij zou komen. Of ik het hele formulier even in wil vullen. Dat had ik gelukkig al bij de intake gedaan.

Dus als Tobias nou gister wel naar de overblijf had gemoeten, hadden ze hem niet eens meegenomen. lekker dan. Tss..
Ooooh, ik moet echt even dit komen zeggen. Mag eigenlijk niet internetten want moet serieuze dingen met mavo4 doen maar echt: Ik 'ken' dus iemand (op kennis-niveau hoor, niet dat jullie iets van me gaan denken!) die d'r kind DESTINY heeft genoemd! Echt!

Echt, ik dacht gelijk aan hier.

Even neuzen en dan weer serieus aan het tekstverklaren.

(echt, ik werk 115%, ik weet van voor niet dat ik van achteren leef maar ik geniet er ook wel erg van)
Nee ken ze niet goed.

Vaag verhaal Naatie.
En superbedankt voor de kaartjes voor Gijs (ook al ben ik een lapzwans die (nog! ) niks gestuurd heeft), hij was er erg 'vet' mee. Hij was ook echt vreselijk jarig het hele weekend!
Moooooooi Cin, moooooooi.
Mijn vent wil diegene die mij de site van Shoeby heeft doorgegeven even spreken God, wat een leuke dingen! Vooral dit overhemd ben ik helemaal weg van:

Hier op het forum wordt nog niet echt gescheiden, he? (ik heb toch geen scheiding gemist want dan zou dit echt een hele lullige opmerking zijn ) Op het forum van Sam (waar ik al even vaak kom als hier, onee, nog minder vaak zelfs) ook niet.

Het gebeurt in mijn omgeving helemaal (nog) niet. Misschien zijn we nog te jong ofzo, is het meer iets voor veertigers.
Goeiemorgen trouwens!

Star, sneu voor meisje.

Naatie, wat slordig!

Cin, ik zat van de week bij een Desteny in de wachtkamer Had het hier ook al gemeld, moest er ook meteen aan denken.

Ach, veel werken is ook veel shopcentjes toch?
Ze willen niet meer werken. Ik geef het op en ga met ze kletsen. Over 6 minuten toch pauze.
Ja Mamax, geld heb ik zat. Tijd om uit te geven alleen niet. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven