Good Luck
vrijdag 5 februari 2010 om 09:34
vrijdag 5 februari 2010 om 09:47
Mogge,
Wat irritant, dat inloggen met die autoreclames! Lekker weer.
Mal, wat zijn de laatste berichten? Je zult wel met je gedachten bij je omaatje zijn de hele tijd. Sterkte hoor!
Mamax, hoe is het in de ziekenboeg? Kort maar krachtig?
Geweldig programma van gisteren! Zit me heerlijk te ergeren en bij elke bevalling sta ik in de keuken. 'CV, kijk nou even of het er al uit is, dan kan ik weer terug!'.
Wat een stel, die nog bij hun ouders wonen. Nu maar hopen dat het bij elkaar blijft op lange termijn (voor het kind dan).
Net even gesprek gehad op school. CG is in deze groep geplaatst omdat de anderen vol zaten. Ze zien in dat de andere groep wellicht beter bij haar had gepast, maar die is te druk. In sept. stromen er een aantal uit deze groep door, dan komen er weer jonge kindjes bij.
Ik wil het de tijd geven. Alleen woe. werd ik gebeld dat ze alleen maar aan het huilen was, dat was klote.
Vandaag leek het beter te gaan.
Wat irritant, dat inloggen met die autoreclames! Lekker weer.
Mal, wat zijn de laatste berichten? Je zult wel met je gedachten bij je omaatje zijn de hele tijd. Sterkte hoor!
Mamax, hoe is het in de ziekenboeg? Kort maar krachtig?
Geweldig programma van gisteren! Zit me heerlijk te ergeren en bij elke bevalling sta ik in de keuken. 'CV, kijk nou even of het er al uit is, dan kan ik weer terug!'.
Wat een stel, die nog bij hun ouders wonen. Nu maar hopen dat het bij elkaar blijft op lange termijn (voor het kind dan).
Net even gesprek gehad op school. CG is in deze groep geplaatst omdat de anderen vol zaten. Ze zien in dat de andere groep wellicht beter bij haar had gepast, maar die is te druk. In sept. stromen er een aantal uit deze groep door, dan komen er weer jonge kindjes bij.
Ik wil het de tijd geven. Alleen woe. werd ik gebeld dat ze alleen maar aan het huilen was, dat was klote.
Vandaag leek het beter te gaan.
vrijdag 5 februari 2010 om 09:51
vrijdag 5 februari 2010 om 09:54
Goedemorgen
WIDM ik verdenk Erik nog steeds. Alhoewel Sanne ook wel verdachte dingen doet en zij is altijd heel stil en niet opvallend dus.
Amaal, fijn dat L. blij thuis kwam gisteren.
vriendin van de advertentie is blond?
Star, aaah Ceetje... en dan nog op de foto gezet worden door mams die je aan iedereen wil laten zien
Inlogproblemen gehad?
Bam, (ik moet zo hard lachen nu) en bedankt hè, Juul
Naatie, wat lekker dat Tobias nu zo blij naar school gaat
Hoe gaat het met jou?
Mal, voor jou
WIDM ik verdenk Erik nog steeds. Alhoewel Sanne ook wel verdachte dingen doet en zij is altijd heel stil en niet opvallend dus.
Amaal, fijn dat L. blij thuis kwam gisteren.
vriendin van de advertentie is blond?
Star, aaah Ceetje... en dan nog op de foto gezet worden door mams die je aan iedereen wil laten zien
Inlogproblemen gehad?
Bam, (ik moet zo hard lachen nu) en bedankt hè, Juul
Naatie, wat lekker dat Tobias nu zo blij naar school gaat
Hoe gaat het met jou?
Mal, voor jou
vrijdag 5 februari 2010 om 10:19
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 09:49:
Je zag niks van de bevallingen hoor
Nee, maar je hoort het des te meer.
De andere klassen zijn te druk voor de leerkrachten, de zorgzwaarte voor hen dus.
De klas waar ze nu in zit heeft 12 kids (met beperking natuurlijk).
Dat wegbrengen werkt ook niet echt. Ik leen 3 keer per week de auto van mijn moeder, het parkeren in de avond kost 4 euro per uur tot 23 uur. 2e Vergunning is een paar honderd euro. Met het busje alleen kan ze echt nog niet (ik mag niet meerijden).
Kwart voor 8 rijden we weg, ze eet en drinkt niks..
Nouja, misschien kleur ik het teveel nega. We gaan het meemaken.
Je zag niks van de bevallingen hoor
Nee, maar je hoort het des te meer.
De andere klassen zijn te druk voor de leerkrachten, de zorgzwaarte voor hen dus.
De klas waar ze nu in zit heeft 12 kids (met beperking natuurlijk).
Dat wegbrengen werkt ook niet echt. Ik leen 3 keer per week de auto van mijn moeder, het parkeren in de avond kost 4 euro per uur tot 23 uur. 2e Vergunning is een paar honderd euro. Met het busje alleen kan ze echt nog niet (ik mag niet meerijden).
Kwart voor 8 rijden we weg, ze eet en drinkt niks..
Nouja, misschien kleur ik het teveel nega. We gaan het meemaken.
vrijdag 5 februari 2010 om 10:23
Hé Kokos, hoe is het met Lianne op school? Gaat het alweer wat beter?
Ah zielig voor dat meisje Star. Niet leuk, scheiden!
Compu, balen dat het nog zo lang duurt, voordat de oudere kinderen van de groep af gaan.
Dus.. krijg ik vanmorgen een formulier voor de overblijf mee. Ik had nl gister Tobias afgemeld, dat hij gewoon thuis zou eten. Wisten ze niet eens dat hij zou komen. Of ik het hele formulier even in wil vullen. Dat had ik gelukkig al bij de intake gedaan.
Dus als Tobias nou gister wel naar de overblijf had gemoeten, hadden ze hem niet eens meegenomen. lekker dan. Tss..
Ah zielig voor dat meisje Star. Niet leuk, scheiden!
Compu, balen dat het nog zo lang duurt, voordat de oudere kinderen van de groep af gaan.
Dus.. krijg ik vanmorgen een formulier voor de overblijf mee. Ik had nl gister Tobias afgemeld, dat hij gewoon thuis zou eten. Wisten ze niet eens dat hij zou komen. Of ik het hele formulier even in wil vullen. Dat had ik gelukkig al bij de intake gedaan.
Dus als Tobias nou gister wel naar de overblijf had gemoeten, hadden ze hem niet eens meegenomen. lekker dan. Tss..
vrijdag 5 februari 2010 om 10:26
Ooooh, ik moet echt even dit komen zeggen. Mag eigenlijk niet internetten want moet serieuze dingen met mavo4 doen maar echt: Ik 'ken' dus iemand (op kennis-niveau hoor, niet dat jullie iets van me gaan denken!) die d'r kind DESTINY heeft genoemd! Echt!
Echt, ik dacht gelijk aan hier.
Even neuzen en dan weer serieus aan het tekstverklaren.
(echt, ik werk 115%, ik weet van voor niet dat ik van achteren leef maar ik geniet er ook wel erg van)
Echt, ik dacht gelijk aan hier.
Even neuzen en dan weer serieus aan het tekstverklaren.
(echt, ik werk 115%, ik weet van voor niet dat ik van achteren leef maar ik geniet er ook wel erg van)
vrijdag 5 februari 2010 om 10:36
Hier op het forum wordt nog niet echt gescheiden, he? (ik heb toch geen scheiding gemist want dan zou dit echt een hele lullige opmerking zijn ) Op het forum van Sam (waar ik al even vaak kom als hier, onee, nog minder vaak zelfs) ook niet.
Het gebeurt in mijn omgeving helemaal (nog) niet. Misschien zijn we nog te jong ofzo, is het meer iets voor veertigers.
Het gebeurt in mijn omgeving helemaal (nog) niet. Misschien zijn we nog te jong ofzo, is het meer iets voor veertigers.