Good Luck
vrijdag 5 februari 2010 om 14:06
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh Belastingdienst zorgt er nog eens voor dat ik in Bergh en Duin wordt opgenomen.
Krijg ik een incompetent geval aan de telefoon die me niet eens begrijpt omdat haar Nederlands zo beroerd is
Ik vind het schandalig eerlijk gezegd en ga maar weer eens een klacht indienen.
Krijg ik een incompetent geval aan de telefoon die me niet eens begrijpt omdat haar Nederlands zo beroerd is
Ik vind het schandalig eerlijk gezegd en ga maar weer eens een klacht indienen.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 05-02-2010 14:07
Reden: ga er zelf van hakkelen
Reden: ga er zelf van hakkelen
% gewijzigd
vrijdag 5 februari 2010 om 14:13
Hai
Shoeby hier, Shoeby daar (we maken verkapte reclame, foei)
Verrek, ik moet verkleedkleren kopen.
Katholieke school= carnaval vieren. Wist ik veel lang leve Wikipedia. Weer wat geleerd, ha, ha!
Compu, je hebt aardig wat concrete punten waarvan ik ook zeg: dat zou anders kunnen, dus zo zwaar negatief vind ik je niet.
Naatie, lekker dan van dat formulier. Slordig. Lianne gaat weer met plezier naar school, ze is nu ook aan de invaljuf gewend. Ik zei tegen haar:"Kom, we gaan naar juf S. om te zeggen dat je vanmiddag vrij bent"> wat zegt mijn bijdehandte kleuter?
"Nee mama, jij moet hier blijven staan, dat doe ik zelf wel (rent vervolgens blij naar de juf en doet haar zegje). Ik heb niet eens meer inspraak... tssss....
Cin! Fijn dat Gijs zo'n leuke verjaardag had!
Nog 2 weken en dan ook voorjaarsvakantie?
Bam, niet ziek worden hoor
Mal, Valentijnsdag kan niet meer stuk bij jullie (met Star haar idee erbij )
Shoeby hier, Shoeby daar (we maken verkapte reclame, foei)
Verrek, ik moet verkleedkleren kopen.
Katholieke school= carnaval vieren. Wist ik veel lang leve Wikipedia. Weer wat geleerd, ha, ha!
Compu, je hebt aardig wat concrete punten waarvan ik ook zeg: dat zou anders kunnen, dus zo zwaar negatief vind ik je niet.
Naatie, lekker dan van dat formulier. Slordig. Lianne gaat weer met plezier naar school, ze is nu ook aan de invaljuf gewend. Ik zei tegen haar:"Kom, we gaan naar juf S. om te zeggen dat je vanmiddag vrij bent"> wat zegt mijn bijdehandte kleuter?
"Nee mama, jij moet hier blijven staan, dat doe ik zelf wel (rent vervolgens blij naar de juf en doet haar zegje). Ik heb niet eens meer inspraak... tssss....
Cin! Fijn dat Gijs zo'n leuke verjaardag had!
Nog 2 weken en dan ook voorjaarsvakantie?
Bam, niet ziek worden hoor
Mal, Valentijnsdag kan niet meer stuk bij jullie (met Star haar idee erbij )
vrijdag 5 februari 2010 om 15:29
Mamax, die jas is leuk!!!! Waar waar waar???
Prinses, wat goed zeg!!! Hoera voor de goede echo. Ja lachen hè, dat je dan opeens een ander geslacht in je buik hebt. Ik kon me een meisje in mijn buik ook niet voorstellen. En dat jij dan iets koopt en denkt: wat is dit? Dat had ik ook! Kwam ik met iets roze thuis, en ik dacht echt: als niemand dit maar ziet, want dit kan toch niet? Straks lachen ze me uit met de verborgen camera
Ben nu wel gewend hoor. Geloof ik ha ha.
- vind het nog steeds apart dat mensen mij hier kunnen 'vinden' hier...-
Ooh wat een geklets hier. En L vraagt al 3x of ik de treinrails wil leggen.
Even kort uit mijjn hoofd:
Mal voor omaatje. Hoe was het vandaag?
Cin, hoi! Destiny haha. Met die i ook nog.
Rissie stond op mijn hyves, ze probeert nog eens te komen hier, maar durft niet ha ha. Gaat goed. Mark vindt het nog onwennig maar leuk op school en Anne geniet van haar privé aandacht.
Ehhh... over WIDM heb ik het niet, want ik kijk niet.
En verder sorry, weet het niet meer. Ik ga op de vloer liggen nu
Oja, L heeft het nu steeds over 'mijn vader' of 'mijn moeder'. Zegt nu tegen B: ik ga de trein met mijn moeder bouwen.
Heel gek klinkt dat, zo groot
Prinses, wat goed zeg!!! Hoera voor de goede echo. Ja lachen hè, dat je dan opeens een ander geslacht in je buik hebt. Ik kon me een meisje in mijn buik ook niet voorstellen. En dat jij dan iets koopt en denkt: wat is dit? Dat had ik ook! Kwam ik met iets roze thuis, en ik dacht echt: als niemand dit maar ziet, want dit kan toch niet? Straks lachen ze me uit met de verborgen camera
Ben nu wel gewend hoor. Geloof ik ha ha.
- vind het nog steeds apart dat mensen mij hier kunnen 'vinden' hier...-
Ooh wat een geklets hier. En L vraagt al 3x of ik de treinrails wil leggen.
Even kort uit mijjn hoofd:
Mal voor omaatje. Hoe was het vandaag?
Cin, hoi! Destiny haha. Met die i ook nog.
Rissie stond op mijn hyves, ze probeert nog eens te komen hier, maar durft niet ha ha. Gaat goed. Mark vindt het nog onwennig maar leuk op school en Anne geniet van haar privé aandacht.
Ehhh... over WIDM heb ik het niet, want ik kijk niet.
En verder sorry, weet het niet meer. Ik ga op de vloer liggen nu
Oja, L heeft het nu steeds over 'mijn vader' of 'mijn moeder'. Zegt nu tegen B: ik ga de trein met mijn moeder bouwen.
Heel gek klinkt dat, zo groot
vrijdag 5 februari 2010 om 15:50