Good Luck
vrijdag 5 februari 2010 om 20:12
vrijdag 5 februari 2010 om 20:13
Wat is dat met die moordende inbrekende Pool in Almelo? Getver zeg wat een leipo. Is wel opgepakt nu. Ik hoop dat hij het was en dat dit nu dus klaar is. Het lijkt me al doodeng als er wordt ingebroken als je thuis bent, maar dat je ook nog even in een bloedbad teruggevonden wordt...
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 06-02-2010 10:06
Reden: Almere, almelo, wat scheelt het?
Reden: Almere, almelo, wat scheelt het?
% gewijzigd
vrijdag 5 februari 2010 om 20:46
quote:amalia schreef op 05 februari 2010 @ 20:08:
Nou Juud, ik heb helemaal geen nachtjes met mijn man alleen meer ingeboekt Hij moet wel weer naar NY in maart en ik zit zwaaaaar in twijfel... nee hoor, ik ga niet mee.Geen Baby-Gap kleertjes kopen voor Desteny?
Nou Juud, ik heb helemaal geen nachtjes met mijn man alleen meer ingeboekt Hij moet wel weer naar NY in maart en ik zit zwaaaaar in twijfel... nee hoor, ik ga niet mee.Geen Baby-Gap kleertjes kopen voor Desteny?
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 5 februari 2010 om 21:15
quote:bambino schreef op 05 februari 2010 @ 19:47:
Mag ik hulp van de Googlewonders onder ons?
Ik ben op zoek naar een kalender voor op een deur.
Een hele grote, waar je meteen alle maanden opziet.
Ik heb er 1, maar die is zo ongeveer stuk, dus wil graag een nieuwe, maar kan ze niet vinden.Ik zeg zelf maken en bij posterxxl bestellen! Valt qua prijs ook wel mee.
Mag ik hulp van de Googlewonders onder ons?
Ik ben op zoek naar een kalender voor op een deur.
Een hele grote, waar je meteen alle maanden opziet.
Ik heb er 1, maar die is zo ongeveer stuk, dus wil graag een nieuwe, maar kan ze niet vinden.Ik zeg zelf maken en bij posterxxl bestellen! Valt qua prijs ook wel mee.
vrijdag 5 februari 2010 om 21:27
quote:Juud_ schreef op 05 februari 2010 @ 19:47:
Compu is je pasta gelukt? Wij hadden heel saai bolletjes met hagelslag (wel erg lekker vind ik). Sjors had met zijn tante vanmiddag al lekker een patatje gegeten.
Ik wacht nog even Mal haar advies af...
Sjors had een gelukkie, patat=zo lekker!
Kids van Amalia zaten er ook al aan, las ik.
Compu is je pasta gelukt? Wij hadden heel saai bolletjes met hagelslag (wel erg lekker vind ik). Sjors had met zijn tante vanmiddag al lekker een patatje gegeten.
Ik wacht nog even Mal haar advies af...
Sjors had een gelukkie, patat=zo lekker!
Kids van Amalia zaten er ook al aan, las ik.
zaterdag 6 februari 2010 om 08:47
Wat een gezellig geklets de afgelopen 10 pagina's. Bijna alleen maar over kleren. Leuk!
Mal, hoe is het met omaatje?
Bam, lekker aan het uitslapen? Ik hoop dat het weer beter gaat vandaag.
Mamax, super gave jas zeg! Ik ben nog even niet bezig met de zomerkleren. Brr.. ik krijg het al koud, als ik er aan denk.
Star, haha wel eerlijk van Ceetje. Maar wel lekker dwars dus. Fijn
Ik wil Tobias en Robin een keer bij mn ouders laten logeren. Maar nu heeft mn moeder alleen een ledikantje voor Robin. Iemand een idee voor een opvouwbaar (oid) bed voor Tobias?
Mamax, super gave jas zeg! Ik ben nog even niet bezig met de zomerkleren. Brr.. ik krijg het al koud, als ik er aan denk.
Ik wil Tobias en Robin een keer bij mn ouders laten logeren. Maar nu heeft mn moeder alleen een ledikantje voor Robin. Iemand een idee voor een opvouwbaar (oid) bed voor Tobias?
zaterdag 6 februari 2010 om 09:19
Matras op de grond? Doet mijn moeder altijd als wij ook nog blijven slapen. Dan heeft ze 1 bed tekort.
Zo, gisteren 5x tegen de kinderen gezegd dat ze mogen UIT-SLA-PEN. En ja hoor, het was hier 10 voor half 9. Daar doe ik het voor!
B is nu wel een huilie, beetje jammer.
Bam, wat zit je nog niet lekker? De kalender of iets anders?
Suze en Star, komen jullie bij Maatje morgen? Kan ik babies zien!!!
Zo, gisteren 5x tegen de kinderen gezegd dat ze mogen UIT-SLA-PEN. En ja hoor, het was hier 10 voor half 9. Daar doe ik het voor!
B is nu wel een huilie, beetje jammer.
Bam, wat zit je nog niet lekker? De kalender of iets anders?
Suze en Star, komen jullie bij Maatje morgen? Kan ik babies zien!!!
zaterdag 6 februari 2010 om 10:02
quote:naatie schreef op 06 februari 2010 @ 08:47:
Wat een gezellig geklets de afgelopen 10 pagina's. Bijna alleen maar over kleren. Leuk!
Ik wil Tobias en Robin een keer bij mn ouders laten logeren. Maar nu heeft mn moeder alleen een ledikantje voor Robin. Iemand een idee voor een opvouwbaar (oid) bed voor Tobias?Matras op de grond of een campingbedje die openkan aan de achterzijde ( zo slaapt juul nog wel eens en dat past prima)
Ik wil Tobias en Robin een keer bij mn ouders laten logeren. Maar nu heeft mn moeder alleen een ledikantje voor Robin. Iemand een idee voor een opvouwbaar (oid) bed voor Tobias?Matras op de grond of een campingbedje die openkan aan de achterzijde ( zo slaapt juul nog wel eens en dat past prima)
zaterdag 6 februari 2010 om 10:05
zaterdag 6 februari 2010 om 10:07