Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Is die baby er nou al?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Suus en Q....

Zo komt dat kind natuurlijk nóóit!

Die is terug naar boven geschoten en komt never nooit meer in de buurt van dat gat.....
Ik heb geen idee wat ie dacht... de verfspullen lagen nog in de badkamer en hij is met die roller in de weer gegaan...van top tot teen onder de acrylverf wat je er dus alleen met terpentine afkrijgt.....
Nee Kip, dat zie je verkeerd. We stellen de baby juist gerust en brengen haar vast op ideeën waardoor ze sneller geboren zal worden. Dat Djoels er de dupe van is, sja, ff jammer enzo.
en een staalborstel?

Ik zal Djoels de verhalen over mijn puberdraak besparen...das een extreem vage. Dan komt dat kind helemaal nooit meer.
Ik heb 400 t- shirts laten bedrukken, maar de drukker heeft het ( oergevoel bij het baren en zo ) niet helemaal begrepen..........

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
.
.
.
Roflol BGB, briljant!!

Ik heb nog legio van dat soort rare verhalen voor de baby van Djoels. Het is echt niet raar als je zomaar ineens een stuk uit het gordijn knipt omdat je dit nodig hebt als vlag op je legoboot.

Ook is het doodnormaal om met een badhandoek op de grond te gaan zitten en vervolgens net als je beste vriendje te gaan bidden alleen je weet niet welke kant op maar God zit toch in de hemel en die is boven dus die ziet het vast wel ( geen idee waar ze dit vandaan gehaald hebben)

Verliezen met een spelletje op de nintendo gameboy dient overigens niet te worden opgelost door hem in de wc te mikken, kunnen ze niet goed tegen, en als je ooit in de positie bent dat je met je fietsstuur vast zit tussen de mooie nieuwe glimmende auto van je moeder en een muur....GA DAN NIET WRIKKEN MAAR STA STIL EN ROEP ZO HARD ALS JE KUNT OM HULP!!!

Daarnaast lief Djoelzekindje, kattenbakkorrels zijn niet om te eten, en een hap nemen uit een rauwe ui is ook niet aan te raden. Hier krijg je prikogen en een hele vieze smaak van in de mond. En voor ik het vergeet, een regenpijp aan een flatgebouw is ongeschikt om in te klimmen, en zeker niet als je je allermooiste feestjurk aanhebt. De jurk scoorde overigens goed op de eerste hulp ( vijf hechtingen en een hello kitty lolly gescoord)

Wat je ook moet weten is dat mama allemaal mooie beeldjes in haar nachtkastje heeft liggen. Met konijntjes en mooie kraaltjes. Deze moet je natuurlijk niet pakken en komen laten zien aan de visite.
Die beeldjes met kraaltjes whahahahahaha
.

Tja...het is natuurlijk wel verleidelijk voor het kind....
Allerlei beestjes heb ik gehoord Q, allemaal vriendjes van het poesje
Mohammed te ezel!!!

Die lees ik nou nooit.

(Jesus is trouwens ook een gewone voornaam in bepaalde landen? Mocht Dj. nog geen naam hebben verzonnen........).
.
OH MY GOD!

Ik moet toch huilen want ik word bang van al die verhalen over pijn en dat ik nu nog niet moe mag zijn en dat het erger wordt en dat ik lolo ferrari jetsers krijg en dat ik een kluis op mijn slaapkamer moet nemen voor al mijn dildo's en dat ik gewoon niet meer weet hoe of wat en dat ik gewoon wil baren en dat het maar niet komt en ik ben er klaar mee!

Zo dat ben ik even kwijt.

Hier meld ik me dus weer op zondagmorgen.

Een echte ochtend zonder zorgen

Totdat ik ging lezen bij Jezus te Paard

En ik van schrik nog steeds niet heb gebaard

Ik ben er klaar mee ik wil biggen

En weer gewoon op mijn buik kunnen liggen

Neuken, orgasmeren geef het beessie maar een naam

Die JBG is nog niet van plan de Via Dolorosa af te gaan

Nog even en het kind komt niet meer thuis

Maar moet ik baren in een Carnaval vierend ziekenhuis

God, mennn, fuck wat moet ik doen

Tot die tijd, de tyfus en een zoen.
DTEEZ!
Haai Djoels
Haai Pilous
DTEEZ!
Djoels, je wil Yamuna zeker overtreffen he met je clifhanger ?

Meis, pers die schoonheid eruit. Ben nou wel eens benieuwd. Sterkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 07 februari 2010 @ 11:43:

Djoels, je wil Yamuna zeker overtreffen he met je clifhanger ?

Meis, pers die schoonheid eruit. Ben nou wel eens benieuwd. Sterkte.Nou ik hoop dat je gelooft als ik je zeg dat dat geenszins de bedoeling was en is.....
DTEEZ!
quote:Djoels schreef op 07 februari 2010 @ 11:33:

OH MY GOD!

Ik moet toch huilen want ik word bang van al die verhalen over pijn en dat ik nu nog niet moe mag zijn en dat het erger wordt en dat ik lolo ferrari jetsers krijg en dat ik een kluis op mijn slaapkamer moet nemen voor al mijn dildo's en dat ik gewoon niet meer weet hoe of wat en dat ik gewoon wil baren en dat het maar niet komt en ik ben er klaar mee!

Zo dat ben ik even kwijt.

Hier meld ik me dus weer op zondagmorgen.

Een echte ochtend zonder zorgen

Totdat ik ging lezen bij Jezus te Paard

En ik van schrik nog steeds niet heb gebaard

Ik ben er klaar mee ik wil biggen

En weer gewoon op mijn buik kunnen liggen

Neuken, orgasmeren geef het beessie maar een naam

Die JBG is nog niet van plan de Via Dolorosa af te gaan

Nog even en het kind komt niet meer thuis

Maar moet ik baren in een Carnaval vierend ziekenhuis

God, mennn, fuck wat moet ik doen

Tot die tijd, de tyfus en een zoen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nog steeds geen JBG...tjonge jonge. De jeugd van tegenwoordig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven