Bezemtopic deel 6
zaterdag 6 februari 2010 om 12:18
Grappig
Dan zie ik ze (of zij mij, want dat met die gezichten is hopeloos bij me)
Ik heb overigens een verveelkind, al weer een paar dagen, als hij geen scherm voor zich heeft is hij hopeloos.
Best lastig, want het zou leuk moeten zijn om eens gezellig met hem te kletsen, maar met 25 vragen in 5 minuten is niet leuk meer.
En terwijl ik dit schrijf heb ik hem naar de gang gestuurd, waar hij nu heel boos zit te zijn.
Toen hij bij mij niet meer kon zuigen ging hij zijn broertjes irriteren.
Pfffffffffff... zennnn
Dan zie ik ze (of zij mij, want dat met die gezichten is hopeloos bij me)
Ik heb overigens een verveelkind, al weer een paar dagen, als hij geen scherm voor zich heeft is hij hopeloos.
Best lastig, want het zou leuk moeten zijn om eens gezellig met hem te kletsen, maar met 25 vragen in 5 minuten is niet leuk meer.
En terwijl ik dit schrijf heb ik hem naar de gang gestuurd, waar hij nu heel boos zit te zijn.
Toen hij bij mij niet meer kon zuigen ging hij zijn broertjes irriteren.
Pfffffffffff... zennnn
zaterdag 6 februari 2010 om 13:04
Hello,
UPC werkt hier niet mee, internet is supertraag en het digitale tv gebeuren, speciaal voor ons nieuwe bakbeest werkt ook niet Geen mooi scherp beeld dus maar een heleboel geruis EN ik kon haast niet inloggen om bij jullie langs te komen. Niet goed natuurlijk!! Gelukkig konden we wel dvd-tjes kijken dus hadden we toch nog een beetje lol van de nieuwe tv. Ik vind em trouwens wel echt heeeel groot, even slikken wel.. Maar goed, dat is natuurlijk een luxe probleem dat realiseer ik me ook wel
Gold, fijn dat het feest van je dochter zo geslaagd was. Geeft vast een heel trots gevoel zo'n grote dochter!
Coe en Mamz, veel plezier met de carnavals-voorbereidingen. Ik heb er weinig mee maar kan me voorstellen dat het bij jullie anders ligt
Nog geen nieuws van Zoeb he? Ik hoop maar dat dat geen slecht teken is...
Vandaag een hoop te doen maar heel weinig puf en zin (wakker geworden met hoofdpijn):
- boodschappen;
- nieuwe kabel voor tv kopen en kijken of dat helpt
- vlees braden voor morgen
- wassen
- was vouwen
- bed verschonen
- paar telefoontjes
- gezond koken
En vast nog meer maar daar wil ik niet aan denken.
Fijne dag allemaal!
UPC werkt hier niet mee, internet is supertraag en het digitale tv gebeuren, speciaal voor ons nieuwe bakbeest werkt ook niet Geen mooi scherp beeld dus maar een heleboel geruis EN ik kon haast niet inloggen om bij jullie langs te komen. Niet goed natuurlijk!! Gelukkig konden we wel dvd-tjes kijken dus hadden we toch nog een beetje lol van de nieuwe tv. Ik vind em trouwens wel echt heeeel groot, even slikken wel.. Maar goed, dat is natuurlijk een luxe probleem dat realiseer ik me ook wel
Gold, fijn dat het feest van je dochter zo geslaagd was. Geeft vast een heel trots gevoel zo'n grote dochter!
Coe en Mamz, veel plezier met de carnavals-voorbereidingen. Ik heb er weinig mee maar kan me voorstellen dat het bij jullie anders ligt
Nog geen nieuws van Zoeb he? Ik hoop maar dat dat geen slecht teken is...
Vandaag een hoop te doen maar heel weinig puf en zin (wakker geworden met hoofdpijn):
- boodschappen;
- nieuwe kabel voor tv kopen en kijken of dat helpt
- vlees braden voor morgen
- wassen
- was vouwen
- bed verschonen
- paar telefoontjes
- gezond koken
En vast nog meer maar daar wil ik niet aan denken.
Fijne dag allemaal!
zaterdag 6 februari 2010 om 14:36
broer kreeg gisteren geen uitslag. Die ging volgens een bitch van een verpleegkundige alleen via moeder. Hoe belachelijk. Ik dus aan de telefoon. Kreeg hem dus ook niet. Wel duidelijk gemaakt dat moeder niet alleen mag zijn als die komt en er altijd iemand van de kinderen bij moet zijn. Wel raar dat we een goede uitslag wel kregen maandag. En geen goed teken. Zus gaat er vandaag weer achteraan. We weten dus nog niets en het zal wel maandag worden zijn we bang voor. Wie had problemen met upc? Ik dus ook en nog steeds geen internet.
zaterdag 6 februari 2010 om 17:38
Ha Zoebie, wat ontzettend balen dat jullie geen uitslag kregen, snap dat dat de zorgen alleen maar groter maakt... Hoop heel erg dat die angst ongegrond blijkt..
Ik heb dus ook UPC trouble, we hebben digitale tv nu maar superslecht beeld en steeds allerlei ge-emmer met wegvallend signaal enzo. Nou ja, lang leve de dvd dan maar!! Geen internet lijkt me een stuk vervelender!
Sucadelapjes voor morgen staan op, boodschappen zijn binnen en heb nog wat andere dingetjes gedaan. Nu zin in luieren, We trekken zo een lekker flesje wijn open, vriend gaat koken en dan hoop ik een beetje te relaxen. Ben een beetje boel gestresst lately..
Ik heb dus ook UPC trouble, we hebben digitale tv nu maar superslecht beeld en steeds allerlei ge-emmer met wegvallend signaal enzo. Nou ja, lang leve de dvd dan maar!! Geen internet lijkt me een stuk vervelender!
Sucadelapjes voor morgen staan op, boodschappen zijn binnen en heb nog wat andere dingetjes gedaan. Nu zin in luieren, We trekken zo een lekker flesje wijn open, vriend gaat koken en dan hoop ik een beetje te relaxen. Ben een beetje boel gestresst lately..
zaterdag 6 februari 2010 om 19:58
Gelf!Een relaxt avondje helpt meestal wel..iig bij mij!
Ik(wij)hebben vanmiddag oudste 2 naar opa en oma gebrachtvoor logeerpartij en daarna nog wat materiaal en verf voor wagen gekocht.Morgen beginnen met schilderen.
Dot bouwen doe ik echt voor de kinderen hoor,vind er zelf niet zoveel aan!Heb ook nog helemaal geen carnavalskoorts.
Zometeen douchen en lekker op de bank met een borrel
Ik(wij)hebben vanmiddag oudste 2 naar opa en oma gebrachtvoor logeerpartij en daarna nog wat materiaal en verf voor wagen gekocht.Morgen beginnen met schilderen.
Dot bouwen doe ik echt voor de kinderen hoor,vind er zelf niet zoveel aan!Heb ook nog helemaal geen carnavalskoorts.
Zometeen douchen en lekker op de bank met een borrel
zaterdag 6 februari 2010 om 21:00
He Zoeb, wat naar.
Al nieuws van zus?
Ik heb wel al carnavalskoorts hoor. Kan nie wachte!!!!
Vrijdag beginnen we hier, want dan heeft Troela haar eerste officiële optreden als prinses.
Wij hebben te lang bij een tante op koffie-visite gezeten (ook frieten blijven eten) dus de wasmachine en droger draaien nog.
Dat moet af want het beddengoed wat oudste op haar bed wil zit er in.
Zwaai naar Boro en Pips!!!
Al nieuws van zus?
Ik heb wel al carnavalskoorts hoor. Kan nie wachte!!!!
Vrijdag beginnen we hier, want dan heeft Troela haar eerste officiële optreden als prinses.
Wij hebben te lang bij een tante op koffie-visite gezeten (ook frieten blijven eten) dus de wasmachine en droger draaien nog.
Dat moet af want het beddengoed wat oudste op haar bed wil zit er in.
Zwaai naar Boro en Pips!!!
zaterdag 6 februari 2010 om 21:55
We moeten tot maandag op de uitslag wachten. Eén of andere arts die er nu niet was. Gezeur. Dan hadden ze het gisteren moeten zeggen. Nu dus nog langer wachten. Rainz ik was er al achter dat ik mijn zonnebril was vergeten. Fus had zoon zijn pakje nog gevonden of staat dat nog steeds op de kast? Was het vergeten te zeggen. Ik beloof dat ik weer uitgebreid ga reageren als ik weer internet heb. En geen nieuws is goed nieuws.
zondag 7 februari 2010 om 07:26
zondag 7 februari 2010 om 08:10
Goedemorgen!
Rainz, beterschap
Zoeb, wat naar dat wachten En ik was tegen jou vergeten te zeggen dat Zoon al heerlijk gespeeld heeft. Wat een mooi ding! Je bent een lieverd! Ben je nu al die tijd in bij je familie? Lukt dat met je man?
Jonna, lobby-en gelukt?
Lijstje voor vandaag:
- wassen ( )
- drogen ( )
- boeken in de kast zetten
- rusten
- fotolijstjes laten ophangen door Lief
- commode in elkaar zetten
- rusten
- op kraamvisite
- rusten
- luieren
Fijne dag allemaal, ik kom vast nog wel even buurten
Rainz, beterschap
Zoeb, wat naar dat wachten En ik was tegen jou vergeten te zeggen dat Zoon al heerlijk gespeeld heeft. Wat een mooi ding! Je bent een lieverd! Ben je nu al die tijd in bij je familie? Lukt dat met je man?
Jonna, lobby-en gelukt?
Lijstje voor vandaag:
- wassen ( )
- drogen ( )
- boeken in de kast zetten
- rusten
- fotolijstjes laten ophangen door Lief
- commode in elkaar zetten
- rusten
- op kraamvisite
- rusten
- luieren
Fijne dag allemaal, ik kom vast nog wel even buurten
zondag 7 februari 2010 om 09:01
Moggûh!
Lobby-en gelukt! Twee keer een ja!
Vandaag weer lobby-en.
Werd vannacht wakker van de pijn in mijn voet, zat gelijk in de stress. Maar er is 'niets aan de hand/voet', ik was gestopt met de pijnmedicatie omdat ze op waren. Niet slim blijkt nu. Happy is nu naar de dienstdoende apotheek om pijnstillers te halen.
Rainz, sterkte en slaap ze. Hoop dat het helpt voor hoofdpijn
Fus, bezige bij! Blief toch us rustig zitt'n!
Gold, lekker feestnummer!
Voor iedereen een zondags
Geniet!
Voor Hips en Boro!
Lobby-en gelukt! Twee keer een ja!
Vandaag weer lobby-en.
Werd vannacht wakker van de pijn in mijn voet, zat gelijk in de stress. Maar er is 'niets aan de hand/voet', ik was gestopt met de pijnmedicatie omdat ze op waren. Niet slim blijkt nu. Happy is nu naar de dienstdoende apotheek om pijnstillers te halen.
Rainz, sterkte en slaap ze. Hoop dat het helpt voor hoofdpijn
Fus, bezige bij! Blief toch us rustig zitt'n!
Gold, lekker feestnummer!
Voor iedereen een zondags
Geniet!
Voor Hips en Boro!
zondag 7 februari 2010 om 10:04
zondag 7 februari 2010 om 10:29
goedemorgen
Zoeb, een dikke knuffel. Hopen dat je maandag wat hoort
Mamz, geen idee wanneer ik niet meer vroeg mijn bed uit kwam.
Nikki werkse en ren ze
jonna, wat fijn twee keer ja en wat klote dat de pijn nog niet echt weg is
rainz, beterschap, hopen dat je je snel wat beter voelt
Goldie, nog even en dan kun je beginnen met carnaval vieren
fuss, rustig aan hoor
Hier alles rustig. Zo even een anti-hoofdpijn pilletje en dan vanmiddag aan het werk. Zolang ik geen koorts heb en niet hoe over te geven kan ik best werken. Morgen ben ik toch vrij
Zoeb, een dikke knuffel. Hopen dat je maandag wat hoort
Mamz, geen idee wanneer ik niet meer vroeg mijn bed uit kwam.
Nikki werkse en ren ze
jonna, wat fijn twee keer ja en wat klote dat de pijn nog niet echt weg is
rainz, beterschap, hopen dat je je snel wat beter voelt
Goldie, nog even en dan kun je beginnen met carnaval vieren
fuss, rustig aan hoor
Hier alles rustig. Zo even een anti-hoofdpijn pilletje en dan vanmiddag aan het werk. Zolang ik geen koorts heb en niet hoe over te geven kan ik best werken. Morgen ben ik toch vrij
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 7 februari 2010 om 10:41
Mogu allemaal!
Rotnacht met Ukkie,manneke heeft het weer erg benauwd!Dus vannacht om half 3 zat ik met hem in de douche om te stomen.Toch maar weer begonnen met pufjes.
Zometeen de oudste 2 halen en dan oude kleren aan en beginnen met verven.
Ik heb nog niet bijgelezen dus ik gooi er een groeps tegenaan!
Rotnacht met Ukkie,manneke heeft het weer erg benauwd!Dus vannacht om half 3 zat ik met hem in de douche om te stomen.Toch maar weer begonnen met pufjes.
Zometeen de oudste 2 halen en dan oude kleren aan en beginnen met verven.
Ik heb nog niet bijgelezen dus ik gooi er een groeps tegenaan!
zondag 7 februari 2010 om 11:19
Hehe, is het de schuld van James dat het dan een rommeltje is?
Coe, balen zeg Gelukkig zat je nog een beetje in het ritme
its, doe je voorzichtig? Straks ben je echt ziek en duurt het langer voor je opknapt
uitslapen, nooit gekund hierzo.
Lekker Jonna, 2 x ja.
Gold, fijn dat het zo'n leuk feestje was!
Hier schiet het lekker op. Weer een was gedaan, weer een droger leeg en gevouwen.
En wat nog fijner is is dat er nu veel meer boeken in de kast staan. Dan is dus de schuur meer leeg en kan er weer iets nieuws in. Jeuj
Wel een gedoe zeg om zo'n kast mooi in te ruimen. Het moet er wel mooi instaan. Boeken alfabetisch, strips apart, prentenboeken apart (kinderboeken passen er niet eens meer in ) en dan ook nog zo dat het rustig blijft aan je ogen.
Máár.... het is gelukt
Zoonlief is naar een vriendinnetje, ze belde net of hij kwam spelen. Zo leuk vind ik dat, dat er kinderen vragen of hij wil spelen. Ah, en Skippy schopt ook weer eens. Ook fijn want die was nogal rustig de laatste dagen.
Had ik ook al gezegd dat we al ver uit het geboortekaartje zijn?
Coe, balen zeg Gelukkig zat je nog een beetje in het ritme
its, doe je voorzichtig? Straks ben je echt ziek en duurt het langer voor je opknapt
uitslapen, nooit gekund hierzo.
Lekker Jonna, 2 x ja.
Gold, fijn dat het zo'n leuk feestje was!
Hier schiet het lekker op. Weer een was gedaan, weer een droger leeg en gevouwen.
En wat nog fijner is is dat er nu veel meer boeken in de kast staan. Dan is dus de schuur meer leeg en kan er weer iets nieuws in. Jeuj
Wel een gedoe zeg om zo'n kast mooi in te ruimen. Het moet er wel mooi instaan. Boeken alfabetisch, strips apart, prentenboeken apart (kinderboeken passen er niet eens meer in ) en dan ook nog zo dat het rustig blijft aan je ogen.
Máár.... het is gelukt
Zoonlief is naar een vriendinnetje, ze belde net of hij kwam spelen. Zo leuk vind ik dat, dat er kinderen vragen of hij wil spelen. Ah, en Skippy schopt ook weer eens. Ook fijn want die was nogal rustig de laatste dagen.
Had ik ook al gezegd dat we al ver uit het geboortekaartje zijn?
zondag 7 februari 2010 om 11:35
Grr, een hele lap getyped...lege batt...
Alles weg... Grrr...
*Diepe zucht*
Mogguh maisjes en maegdje!
Itsje, dat klinkt niet goed.
Denk je ook wel aan jezelf?
Zoeb, wat een ellende, dat wachten op die uitslagen.
Ik kan me je frustratie goed voorstellen.
Jonna, jij ook weer lekker aan de pillen? zolang het nodig is, gewoon doen hoor.
En lekker weer 2 opdrachten bij!! Goed zo!
Balen Coe, arm ziek kindje en jij hebt ook geen oog dichtgedaan...
Mamz, volgens mijn begon dat hier zo'n beetje bij middelbareschool-leeftijd.
De oudste ligt hier nu nog 'te rotten', de jongste zat al om 9 uur beneden.
Maar dat telt niet hoor, want die maakt haar beschuitjes, zet thee, kijkt tv of zit achter de laptop. Dus daar slaap ik als ontaarde moeder gewoon doorheen.
Beterschap Rainz!
Hier staan de boeken in de boekenkast ook op kleur Fuss.
Idd veel 'rustiger'.
Loop en werk ze Nikki!
Gelf, hopelijk nog een beetje kunnen relaxen gisteravond?
En vandaag lekker sudderlapjes! Mmmm....
MissM, maakt die man van jou dan zoveel rommel?
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Niemand vergeten?
zo ja: Sorry!!!
Goldman is net vertrokken naar mijn ouders voor het teruggeven van de sleutel.
Kids wilden beiden niet mee.
En ik ook niet.
Koffie!
Fijne dag lieverrrdssss
Alles weg... Grrr...
*Diepe zucht*
Mogguh maisjes en maegdje!
Itsje, dat klinkt niet goed.
Denk je ook wel aan jezelf?
Zoeb, wat een ellende, dat wachten op die uitslagen.
Ik kan me je frustratie goed voorstellen.
Jonna, jij ook weer lekker aan de pillen? zolang het nodig is, gewoon doen hoor.
En lekker weer 2 opdrachten bij!! Goed zo!
Balen Coe, arm ziek kindje en jij hebt ook geen oog dichtgedaan...
Mamz, volgens mijn begon dat hier zo'n beetje bij middelbareschool-leeftijd.
De oudste ligt hier nu nog 'te rotten', de jongste zat al om 9 uur beneden.
Maar dat telt niet hoor, want die maakt haar beschuitjes, zet thee, kijkt tv of zit achter de laptop. Dus daar slaap ik als ontaarde moeder gewoon doorheen.
Beterschap Rainz!
Hier staan de boeken in de boekenkast ook op kleur Fuss.
Idd veel 'rustiger'.
Loop en werk ze Nikki!
Gelf, hopelijk nog een beetje kunnen relaxen gisteravond?
En vandaag lekker sudderlapjes! Mmmm....
MissM, maakt die man van jou dan zoveel rommel?
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Niemand vergeten?
zo ja: Sorry!!!
Goldman is net vertrokken naar mijn ouders voor het teruggeven van de sleutel.
Kids wilden beiden niet mee.
En ik ook niet.
Koffie!
Fijne dag lieverrrdssss
zondag 7 februari 2010 om 12:06