Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Dank je Snjookie. Helaas mag ik vandaag niet op iemands farm saai werken van FV, gisteren al te veel gedaan.

Sarah, wat een rotzakken zijn er op Ebay.

Monday, monday, Yeaaah *not*. Saaie dag gaat het worden. Lief uit bed gooien, boodschappen saai samen gaan doen, nog ff bij elkaar zijn en dan gaat Lief werken. En ik uiteraard niet saai poetsen, de benedenverdieping (waarom hebben wij een groot huis met zijn tweeen?).

Snjookie, gaat lekker saai naar de kapper.
Snjookie moet eerst saai bellen om te vragen wanneer ze kan komen (heeft vandaag saai geen tijd....)
*komt even inbreken om te zwaaien naar abusu*

Eindelijk eens gevonden! Het is mij!
yeaaahh ut gaat ietsjes beter met mn lijf!!! dag lieve saaierds.
quote:Tia Dalma schreef op 08 februari 2010 @ 12:15:

Eindelijk eens gevonden! Het is mij!

hoho wel saai blijven doen....dit word een gele kaart hoor.

je bent veel te blij en das niesaainie
quote:Tia Dalma schreef op 08 februari 2010 @ 12:15:

Eindelijk eens gevonden! Het is mij! Wat saai om nu te weten wie TD is.... (beschaafd zwaaitje terug)
WTF?
Hoi saaierds,

Poets is klaar, nog een beetje boodschappen doen en dan kan ik weer saai dingen doen die ook saai zijn.
Hoi,

Ik ga dadelijk ff mijn aardbeien schoffelen en dan ff tv kijken en een voetenbad nemen. Die zijn kapot om de een of andere reden, saai leven.....
Des: fijn dat het weer een beetje beter gaat en bedankt dat jij de waarschuwing hebt gegeven aan TD *tsk, veelste uitbundig*

Ik geloof dat ik zelf even naar mijn eigen advies moet luisteren.... Vanochtend begonnen met het ophalen van de handtekeningen-lijsten, tussen de middag ben ik er TE VOET opuit gegaan voor hetzelfde... Na het werk moest ik gymles geven en zometeen handwerkavond.... Saaie dag dus.

(hoe zat het ook al weer: luisteren naar eigen lichaam of zo iets toch.....)
Dez goede ingreep, TD had kunnen weten dat iets te enthousiast zwaaien een gele kaart oplevert

En fijn dat het iets beter met je gaat, hou je nog wel even koest he.... anders krijg je weer saai hoofdpijn.

Sarah wat ben jij saai zeg, saaie dingen beleef je daar down under.

Steph saai zeg kapotte voetjes, hoop dat het voetenbadje lekker was.

Snjookje saai andijviestamp en luister saai naar je lijf ja! Jij zou beter moeten weten
quote:abusu schreef op 08 februari 2010 @ 12:40:

[...]

Wat saai om nu te weten wie TD is.... (beschaafd zwaaitje terug)Saai he dat je nu weet wie TD is. En goed dat je beschaafd terug gezwaaid hebt, want anders kreeg jij ook een gele kaart
Voeten doen zo'n pijn saai gewoon. Klaar met farmen, morgenvroeg weer gaan.

Snjookie, goed luisteren meid.
He wat vervelend Steph. Verkeerde schoenen aangehad?
Saaie morgen allemaal hier.

Ik ga vandaag goed m'n best doen om saai te luisteren....

Iemand nog saaie plannen voor vandaag??

Voorzichtig met je voeten he steph!!
Saaie morgen allemaal,

Dushi, een avond op hakken staan.........

Ik ga dadelijk mijn rijst oogsten daarna met oom weer naar een aantal winkels (ik denken dat hij klaar was) saai. Was nog in de droger doen. Nog wat saaie dingen doen. Dan douchen, mooi maken (zover het gaat) nieuwe kleren aan en dan om 1600 de trein naar den bosch voor diner met lief en collega's. Hoop maar dat het saai gaat worden.

Maar tussen alles door kom ik nog hier hoor. lekker saai doen.
Goedemiddag saaierds. Geen spannende plannen hier. Zo een vergadering van 3 uur en dan naar noorse taalles. Hoop daarna nog even langs te komen.

Iedereen hier voorzichtig met voeten!
WTF?
Steph hou het nieuws even in de gaten. Voor zover ik kan nagaan ligt Den Bosch nog plat ivm een persoon die zei een bom bij zich te hebben. Persoon is aangehouden zodra hij de trein uitkam maar om 12 uur was dit nog het nieuws, wanneer het station vrijgegeven wordt is nog niet bekend. Succes en veel plezier vandaag. En niet meer op te hoge hakjes staan Steph. Even uitlopen of gewoon voor de sier in de kast laten staan en lagere hakken kopen.

Snookje goed dat je even saai luistert.

Abusu leuk dat je nar taalles gaat.

Ik ben even saai naar buiten gegaan maar wat een bittere kou zeg. Lekker die wind die het extra koud aan laat voelen. Moest saai wat kaartjes op de bus doen, maar ben weer lekker in mijn warme huis. Verder niets saais gepland, wat werk doen en tussendoor even de farm bezoeken
En wat werk moeten jullie natuurlijk saai lezen. Want wat is een ruim begrip voor veel... Maar goed, wat mot gebeuren mot gebeuren
Dushi, dank je. Ik had hetzelf ook al gehoord, saai nieuws zeg. voorlopig ff geen kaartje kopen op de site.

Kaarten op de bus doen? Zit je niet op het verkeerde topic?
Ik zie saai hier dat ik even de krant moet gaan lezen... Wat een idioot zeg.

Zit nu braaf met pootje op stoel.
Steph: ben je nog saai op tijd op de plek van bestemming gekomen???

Het is reuze saai hier.
Saai de krant lezen is even goed voor je Snjookje. Je gips is er niet voor niets he!

Steph vraag me ook af of je uiteindelijk nog in Den Bosch bent aangekomen.
*vraagt zich af wat kaartjes op de bus doen te maken heeft met een verkeerd topic?*
quote:Dushi74 schreef op 09 februari 2010 @ 21:36:

*vraagt zich af wat kaartjes op de bus doen te maken heeft met een verkeerd topic?**kan waarschijnlijk het antwoord op deze vraag geven*, Steph doet aan postcrossing (en daar is een ander topic over)...
Er is saai weer een nieuwe dag aangebroken. Hoef vandaag "alleen maar" te werken....

Saaie dag gewenst.

PS. Des: gaat het al weer een beetje beter???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven