**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
@ Sax, krijgt babysax nog 5 voedingen? Jij bent toch ook al met rijstebloem begonnen? en slaapt ie daar niet langer op? Dat was voor ons het moment om de fles van 23.00 uur eraf te halen.

En welk dieet volg je? 2 kg in 2 weken wil ik ook, maar dan 'n week of 10 lang Ben 2 weken geleden zelf naar de osteopaat geweest en mag geen (geraffineerde) suiker meer, dus dat zou al moeten schelen, maar het wil nog niet zo lukken....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Sax, ook ik ben nieuwsgierig naar je dieet .

Hier ondanks de rijstebloem ook nog steeds 5 voedingen. De nacht haalt ie er zeker niet op, maar als ik het zo lees hier is dat gewoon een fase van die dondersteentjes van ons aangezien ik de slapeloze nachten bij iedereen zie terugkomen. Verder gaat het helemaal goed hier, ik geniet zo ontzettend van ons ventje en het lijkt gewoon of hij met de dag leuker wordt wat ook bijna onmogelijk is hihi.

Ik ga weer stoppen met de pil, niet omdat we voor nr 2 willen gaan, maar omdat ik sinds de pil weer 3kg ben aangekomen ondanks het niet of nauwelijks snoepen. De kans om zomaar zwanger te raken is door de PCOS toch heel klein en voorlopig gebruiken we gewoon een condoom. Spiraaltje laten plaatsen was volgens de dokter nu niet zo slim aangezien we eind dit jaar al voor nr 2 willen gaan en is het ondertussen raak tja dan heeft het zo moeten zijn en is het meer dan welkom. Wel super frustrerend hoor, doe je zo je best kom je gewoon aan, maar ik weiger op te geven.

Nu even een praktische vraag over de kleding. Moet ik voor de zomer meer 74 of meer 80 kopen. Ik heb nu al van sommige shirtjes 74 aan, maar goed vind ook dat er ontzettend veel verschil zit tussen de ene maat 68 en de andere maat 68.

Fijne avond
Kwimmie, op een gegeven moment gaan ze echt minder hard groeien hoor Ik koop voor de zomer denk ik maat 80, want hij zit nu al in 74. Maar ik wacht het nog even af, tijd zat nog.

Ik heb het boek Jij.valtaf.nl! gekocht. Op hun website kun je ook je gewicht bijhouden en aangeven wanneer je op je streefgewicht wil zitten. Het werkt met weekmenu's. Een beetje à la Sonja Bakker, maar volgens mij wat gevarieerder. De recepten voor 's avonds zijn in ieder geval een stuk beter te pruimen!

Nadine, ik geef wel rijstebloem, maar dan 's ochtends. In het kader van de tijdsefficiëntie. Een papfles (met gróót gat in de speen) heeft-ie 3x zo snel op als zijn gewone fles. Ik heb ook niet het idee dat hij daar langer op teert, want na krap 4 uur komt-ie voor zijn volgende fles. Ik denk dat ik maar wacht met het laten vallen van die laatste fles als-ie met vaste voeding start. We zijn nog steeds van plan daarmee te wachten tot hij 6 maanden is.
@Kwimmie en Sax.. als de kleine mannen nu al af en toe in 74 zitten dan zou ik inderdaad mt 80 en een aantal stuks 86 kopen (voor de nazomer).

Mijn zoontje zat rond zijn 1e verjaardag op 80/86 en ziet er naar uit dat die van jullie ook zo ongeveer dan in 80/86 zullen zitten en dan kun je geen zomerkleding 86 meer krijgen...

Heb het een keer gehad met zoonlief dat ik helemaal niets had in mt 74 en toen moest ik in de uitverkoop in juli dingen bij elkaar scharrelen (en dat is dan niet echt heel makkelijk). In augustus hangt er nl. al veel winterspul in de winkel, maar is het weer nog veel te mooi..

Dus dat is mijn tip...:-)

@Linda: ik heb geen hyves meer dus de leeuwenfoto kan ik niet laten zien... maar hij wil het pak elke dag aan dus we hebben er veel plezier van, haha.

Hier alleen gisterenavond om 22.00 geen voeding hoeven geven.. maar om 130 en 430 weer wel dus was wel een fijn nachtje... en ook het weekend niet echt uitgerust.. Hadden twee late avonden... lagen pas rond twaalf uur, half één op bed en toen kwam ze weer om één uur half twee... Dus ik heb slapend zitten voeden twee nachten lang... :-/... Nou ja, het hoort er een beetje bij...

Hoop wel dat ze de weg naar minder voedingen 's nachts weer heeft gevonden.. Nog twee weken en dan is papa ook zes dagen skieën en ben ik even alleenstaande moeder... en toe aan vakantie wanneer hij terugkomt... :-)...

En ook wij beginnen pas met zes maanden met bijvoeden, maar uit ervaring weet ik dat dat niet echt veel zoden aan de dijk zet de eerste maand... rijstebloem en wat groentehapjes. Ik zit er aan te denken om dat nu echt a la rapley te doen. Bij de eerste waren we daar wel mee begonnen, maar vanwege reacties van onze omgeving zijn we daar half half mee gestopt (eerst wat gepureerd eten geven en daarna knoeien met de groente)... Ik denk dat we dat nu maar gewoon echt gaan doen...

De oudste heeft gisteren weer een 'poepie op de cee' gedaan!! Hebben m meteen laten zien dat hij een poepie had gedaan en het hele ritueel afgewerkt (billen afvegen, wc doortrekken, handjes wassen en sticker uitzoeken)... hopelijk dat hij zich dat herinnert en dit wel erg leuk vindt... De dag ervoor had hij volgens mij een plasje op de wc gedaan, maar dat weet ik niet zeker... (we mogen er niet bij staan nl... :-)..)
lynx: hoe ging afgelopen nacht? hier weer een drama. Om 00.30, 3.30 en toen elk half uur.....heb hem om 6.30 de fles gegeven......

ben net terug van de dokter. we hebben een puf gekregen tegen het hoesten. al denk ik niet dat dat de reden is dat hij zo slecht slaapt....ik heb ook geen ander idee..ga vandaag ook geen fruithap geven...kijken wat dat doet....ik weet het echt niet meer....

de verkoudheid moest vanzelf over gaan zei hij.......

nadine en jouw nacht?? een grotere auto is wel heel handig......leuk zeg! Wat voor een auto gaat het worden?

saxmania: thuis van de grillplaat gegeten...heerlijk hoor!

2 kilo in 2 weken...ik ben jaloers! Ik 2,5 kilo in 4 weken....gewoon gezond eten.....ik ga eens kijken naar die site van jou..merk dat ik het te langzaam vind gaan.

Lies: hoe gaat het met jou? Ik las op een ander topic dat je voor nr 4 wilde gaan in februari.....

kwimmie: spannend hoor voor nr 2!! Ik duim alvast!

Ik heb net 2 shirtjes maat 80 gekocht... denk dat Thijs daar wel aan zit in de zomer.....verder nog niets.....komt nog wel...vind het wel moeilijk om veel dingen vooruit te kopen...

jojo: 6 dagen zonder man...moet er niet aan denken.....zeker niet als hij gaat skien en ik niet....

een sticker uitzoeken werkt vaak erg goed....stoer hoor!

nou ik moet nog even flink opwarmen na de koude wandeling naar de dokter...ben blij dat ik weer thuis ben...

x
Even snel (ben aan t werk namelijk)

Hier een goeie nacht 2x speenalarm en de 2e keer was vlak voor mijn wekkertje ging. Ik weet niet wat me overkomt haha.

Tot later.
hoihoi,

ik ben ook nog steeds aant afvallen, maar 1 kilo per week gaat me niet lukken.. ga eens kijken op je site sax.

Qua kleding ga ik idd maar voor maat 80. hij heeft nu al vaak 74 aan, maar het gaat straks echt minder hard weet ik nog... lijn had idd rond haar eerste verjaardag 80/86.... maarre, eerst komt het voorjaa nog hoor ;) dan willen ze nog wel iets met lange mouwen aan. komt mooi uit, want heb nog errug leuke blouses van Pointer in de kast liggen. denk dat ze volgende maand wel aankunnen!!!

balen van die nachten van de mannen die niet doorslapen.. ik zal het afkloppen maar hier hoor ik hem al een weekje niet meer snachts, en wordt rond 8 uur wakker... maar ja, het zijn allemaal fases..... het komt allemaal goed. heb nog nooit een puber gehoord die 5 keer per nacht speenalarm heeft;)

vanochtend met de kindjes naar het kdv geweest. de fotograaf was er... hahahahaha... die lijn, moest met haar benen over elkaar zitten van die vent, nou dat deed ze dus echt niet he;) en bas in een mandje.. volgens mij zijn de fotos verschrikkelijk want ze gingen echt niet lachen naar die man die dacht dat ie leuk was...

heb gelukkig thuis wel vaak net op het goede moment de camera erbij. heb nu 2 linnen doeken boven de bank hangen van ze.. bene r helemaal blij mee..

met bas lijkt het weer beter te gaan.... zn antibiotica is op en moet nog een week de flixotide in de puf en naar behoefte de ventolin.. van de week nog een keer laten luisteren bij de dokter.

trouwens, 6 maart met het werk een weekend naar milaan, beurs en wat van de stad bekijken natuurlijk. die maandag is bas een half jaar en ben ik niet eens thuis... voel me er best rot om dat ik de kindjes een weekend "alleen" laat ( met papa hoor).. wat ben ik toch een watje.....
Visje wat vervelend die uitslag van de gyn! Hoe is het nu met je?

Mamasax Hier bij elk fototoestel of videocamera een uiterst ernstige blik . Voor en na het verschijnen juist gekraai, gebrabbel en schaterlachjes maar vastleggen ho maar.

En maat 80? Ga ik voorlopig niet halen,hier nog alles in 62.

En Jojo wij gaan ook pas na 6 maanden bijvoeden (valt niet mee want shivi kijkt nu het eten en drinken al uit mn mond)

En we willen ook de Rapley gaan doen maar moet me er nog wel meer in gaan verdiepen.

En verder: doorslapen? Wat is dat? Afgelopen week een zieke shivi, heel veel (en ver!) overgegeven en bijna elk uur moeten voeden of troosten. Vrees dat hij nu een beetje aan al die verwennerij is gaan wennen, hij wordt elke nacht zeker 4x wakker en pas bij ons in bed weer een beetje tot rust komen. Teveel verwennen kan niet zegt men maar ik twijfel toch.

Gekgenoeg went het wel, ben moe maar ben daar in die 5 maanden ook aan gaan wennen.

En Sax ik ga toch ook even je dieet lezen, ben eerst veel afgevallen maar nu zo aan het snoepen dat ik uit moet kijken. Ik heb met die BV wel echt meer nodig maar of dat nou in chocola en cake zit ?
Bedankt voor de tip Sax! Ik heb het boek besteld en ga nu mijn best doen! Ben vandaag begonnen met lijnen. Schrok me echt dood toen ik de foto's van de feestdagen zag. Allemachtig wat ben ik bol!! Hoop nu voor de zomer toch wel zeker 10 kilo te verliezen. Ben echt ontzettend veel aangekomen in de kraamtijd. Krijg je ervan als je zoveel thuis zit te vervelen.

Ik ben nu de schrik wel te boven. Heb wel goede moed dat het goed gaat komen ( mede dankzij Kwimmie, dank je lieverd ). Heb de ovulatietesten al besteld zodat wanneer eindelijk die zeldzame eisprong verschijnt ik die hopelijk detecteer. Aanstaande woensdag naar ziekenhuis voor verdere onderzoeken en dan afwachten tot 23 maart voor de uitslag.

Wow Mamasax heerlijk naar Milaan!! Lekker hoor. Ben ik ook een aantal keer geweest. Ik had er een vriendin wonen. Was heerlijk shoppen daar! Tja, wel jammer dat je niet bij Bas z'n 1/2 jaar kan zijn, maar hij zal het niet beseffen en dat maak je vast dubbel en dwars weer goed met knuffels wanneer je weer thuis bent.

Nou ik ga even wat thee voor mezelf zetten. Ik heb het ZO KOUD vandaag. Brrrr....
@shosh: op borstvoeding.com heb ik informatie van Stefan Kleintjes gevonden met een voedselintroductie-schema. Te samen met een eet-lijst van CB en een boekje van het voedingscentrum hebben we een beetje van alles wat gedaan....

Op de lijst van CB staat wanneer je bijv. met brood mag beginnen en volkoren pasta enzo...

Dat schema van Stefan Kleintjes is nog wel erg gericht op het feit dat de kinderen dan ook nog alleen maar borstvoeding krijgen... En ik wil toch echt na zes maanden stoppen met kolven dus zal ze overdag wel kunstvoeding krijgen.

Balen dat Shivi zo ziek was (met bijbehorend slaaptekort)...

Haha... ik herken het nog steeds wel van het snoepen.. was ook afgevallen, maar het zit er nu wel dubbel en dwars weer aan... en dan gaat ook het voetballen/trainen door het weer niet zo vaak door... dus zit ik veel thuis 's avonds (met bijbehorende snaaibuien...)....

Ik ga eind van het seizoen ook stoppen met voetbal en wil dan wat anders doen. Hier bij mijn werk in het centrum is ook een Curves.. half uurtje 3x in de week trainen (tijdens pauze ofzo) dat zou moeten lukken....
Even snel voor de tabel: 69 cm, 8550 gram
Sax netjes hoor 2kg in 2 weken. Hier gaat het lijnen gelukkig ook goed. Heb de spirit helemaal te pakken. Hoeveel wil je afvallen? Ga straks eens kijken op de site die je aangaf.

Wow babySax gaat hard :-)

Nadine hoe gaat het nu met Luuk? Wij laten Nick ook nooit langer dan 10 min huilen hoor. Wat leuk een nieuwe baan en een nieuwe auto. Spannend hoor.

Oef Kwimmie niet leuk als je door de pil aankomt. Voel je je ook beter zonder pil? Dat gevoel heb ik namelijk wel, maar kan ook tussen de oren zitten.

Goeie vraag van je over de kleding..zat er hier ook al over te dubben. Vind het alleen zo moeilijk om nu al grotere kleertjes te moeten kopen.

Oef JoJo, papa op skivakantie...lekker vooruitzicht voor hem. En waar ga jij daarna naar toe?

Wat stoer van je zoon dat hij poepie op cee heeft gedaan..haha zo schattig die uitdrukking. Vandaag weer?

Linda gelukkig ging het hier de afgelopen nacht weer beter. Heeft goed doorgeslapen en melde zich vanochtend om kwart over 5. Speen gegeven en hij sliep weer door. Hoop dat dit vannacht ook zo mag zijn. Wat naar dat je weer zo'n hel van een nacht had. Ieder half uur is ook wel superveel zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je er wanhopig van wordt. Knuffel voor jou!

Mamasax lekker hoor een weekend naar Milaan. Snap dat je het vervelend voor de kleine, maar zoals eerder gezegt hij zal er niets van merken hoor. Maar ik snap dat het je eigen gevoel is. Ga er toch maar lekker van genieten.

Shosiva zowel boven als onderkleding nog 62? Hier broekjes wel 62, maar shirtjes 68.

BabyShiv wel weer helemaal opgeknapt? Vervelend hoor dat slaapprobleem.

Fijn dat je je weer beter voelt Visje. En brrrr het was ook koud vandaag. Ik zit nu heerlijk met dikke trui aan en kacheltje hoog. Lekker warm binnen....

Hoe is het nu met Silje?

Wij zijn ook nog niet met bijvoeding begonnen. Willen daar ook mee wachten tot 6 maand.
Your welcome Visje, vind het heel fijn dat je wat aan me hebt gehad . Ik zou overigens als ik jou was ook beginnen met tempen, gewoon iedere ochtend voor je opstaat, de gyn gaat waarschijnlijk ook vragen om dit te doen en dan ben je al begonnen . Ow enne de PCOS is ook van invloed op je gewicht, vrouwen met PCOS zijn vaak wat zwaarder. Geen excuus natuurlijk, maar voor mij was het toen een bevestiging van iets wat ik al jaren vermoedde, dat het niet alleen aan het eten lag.

Jojo jij slaat de spijker op z'n kop wat betreft de kleding. Ik ben idd bang dat ik dadelijk opeens mis grijp, vandaar dat ik om advies vroeg. Ga idd van alle maten wat in huis hebben een t-shirt kun je tenslotte ook met een longsleeve in het najaar nog aan doen.

Lynx ik voel me velen malen beter zonder pil ja. Ik zit nu in mijn stopweek en merk meteen verschil ook veel minder opgeblazen en dat ondanks de ongesteldheid. Sterker nog het scheelt meteen al 1 kilo, hoe bizar. Raak ook veel vocht kwijt nu, ik kan wel huppelen ,

Sax thanks voor de tip ga er zeker mee aan de gang.

Hier overigens ook pas andere voeding vanaf 6 maanden, vanwege allergien bij mij. Nu alleen nog rijstebloem.

Allemaal een goede nachtrust toegewenst.
Een iets betere nacht....tussen 3.30 en 4.30 constant op geweest door het hoesten....wel de puf gebruikt, maar werkte naar mijn mening niet....verder doorgeslapen....tot 7 uur.....en toenm door het hoesten de halve fles weer uitgespuugd...sneu hoor....overdag hoest hij lang niet zo veel en erg...

wanneer weet je of ze ergens allergisch voor zijn?

tijdens je ongi ben je vaak wat zwaarder kwimmie en daarna verlies je vocht...dus over een paar dagen ben je nog lichter...:)

we moeten zo eerst naar de stad wandelen als hij weer wakker wordt...zijn eten is onverwachts op...ik wist zeker dat ik nog een pak had....niet dus....weer de kou in...brrr....wel sportief.

x
@Linda: mijn HA vertelde me dat pas met drie jaar echt duidelijk is of een kindje ergens allergisch voor is.. Voor die tijd kunnen ze er nog over heen groeien. Ik heb het nl. ook gevraagd omdat ukkie ook zo raar aan het hoesten was. (Is overigens nu helemaal over).

Het hoesten is 's nachts meestal wel erger, omdat ze dan tot rust komen. Heb je het ledikantje bij het hoofdeind al omhoog gezet? (met een paar boeken onder de poten).

Wat misschien ook wel kan helpen, is even stoppen met de fruithapjes c.q. evt. andere bijvoeding (ik zie al dat je dat hebt gedaan). Het kan zijn dat hij daarop reageert en wanneer je nu stopt, kan het afweersysteem zich alleen op de verkoudheid (of wat er nog meer aan de hand is) richten.

En je kunt meteen zien of het beter wordt en hij inderdaad hierop reageert.

Maar wanneer je je echt zorgen maakt, kun je altijd nog de HA bellen.

En de puf helpt inderdaad niet tegen een reactie t.a.v. voedselallergie... Mijn vriend heeft ook verschillende voedselallergiën naast zijn hooikoorts, maar wanneer hij toevallig iets heeft gegeten wat hij niet kan eten dan helpt zijn puf ook niet. Gelukkig merkt hij het wanneer hij er niet tegen kan (gaat prikken c.q. tintelen in zijn mond of op z'n lippen). Dus dan stopt hij met het eten ervan, maar zo'n ukkie kan dat natuurlijk niet zeggen.

Sterkte in ieder geval.

@Lynx: jammer genoeg is mijn eerste weekendje weg met vriendinnen pas ergens eind juli... en dan hoeft hij maar twee daagjes zich met de kinderen bezig te houden... :-/...

Ach ja.. ik heb het zelf zo gewild... borstvoeding/kolven gaat niet samen met een wintersportvakantie, want hoe het ook is.. ik zou dan zelf geen vakantie hebben (of de uk nu mee gaat of ik moet vijf/zes keer per dag ergens gaan kolven).

Hier een rustig nachtje.. Ze had gisteren om half zeven voor het laatst gegeten en kwam pas om 3.30 weer!! Dus lijkt erop dat ze de weg naar 'doorslapen' heeft terug gevonden. Ik lag lekker om half tien te slapen... werd alleen even wakker toen vriendlief in bed kwam (die was koud en wilde zich aan me opwarmen... brrrr) .
ja het is wel frustrerend...al zou het vandaag beter gaan, morgen gaat hij weer naar het KDV en neemt hij weer een verkoudheid mee naar huis...

heb gister geen fruithapje gegeven om te kijken hoe het ging....hou het maar even zo...eerst aankijken..al vond hij die peer wel heeeeeel erg lekker..

wij hebben ook een poes in huis....zou kunnen.....hoop het niet...ze is al 17...en echt mijn meisje....en gaat nergens heen..

wie weet is het gewoon weer een verkoudheid..

het bed hebben we al een poosje scheef staan..en gister een uit in zijn bed gelegd...alles heeft er vast aan meegeholpen dat we een langere ruk mochten maken.

x
pfff wat is er veel geschreven zeg... ben ik ook een keer een dagje niet online....

Ga zo nieuwe kleren voor mezelf shoppen samen met Luuk dus dat reageren moet ook maar weer ff wachten!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
en Nadine ben je geslaagd????

Vanmorgen gezellig thee gedronken met wat meiden van de gym...zo Thijs wegbrengen naar het KDV en dan boodschappen doen en door naar het werk......pfff en dat na zo'n nacht.....Om 23.30 de eerst keer.....en daarna weet ik het niet meer...Ik weet alleen dat het heel vaak was. Een keer gepuft...een keer neusspray gegeven....en vanmorgen om 7 uur de fles maar...Ben benieuwd hoe ik mijn dienst vol ga houden vanavond....

Ik vind het ook gewoon erg sneu voor de kleine man...steeds maar hoesten....niet kunnen ademen....en voor papa en mama is het ook niet leuk....

Laat de lente maar komen!!

x
Vannacht een betere nacht gehad.....Hij werd om 2.30 wakker en ik moest er 2 keer uit....manlief om 6 uur nog een keer neusspray gedaan...en ik om 6.50 eruit....kreeg een glimlach kado...dus hij voelde zich vanmorgen alweer iets beter.

Ik heb hem al weggebracht..ga nu nog even snel ontbijten en dan naar het werk.

x
Fijn dat je een betere nacht hebt gehad!

Hier was het ook prettig rustig...

Ze had gisteren rond 1700 voor het laatst gegeten en werd vannacht om 3.00 uur wakker.. Om 6.00 uur heb ik haar zelf wakker gemaakt.. Had mega-stuwing en had geen zin in een lekkende borst onder de douche... :-)... dus heb haar aangelegd... Misschien dat ze dan iets andere eettijden aan gaat houden, maar dat zullen we wel zien vanavond...

Ze slaapt lang genoeg achter elkaar om een nacht door te maken.. alleen doet ze dat op andere tijdstippen... :-)

Gisteren wel voor de prikjes geweest. Die mocht ze de vorige keer niet ivm antibiotica... Ze was een heel stoer vrouwtje want ze huilde een beetje toen er geprikt werd, maar was meteen rustig na afleiden.
Even snel weer

Hier ook een beetje een doorslaper geloof ik. Hij komt al 2 nachten om 6u pas.

En bij mij breekt net een tand af en daar ben ik behoorlijk ziek van. Het is de tand waar ik tijdens de zwangerschap problemen mee heb gekregen. Heb altijd een perfect gebit gehad en dan valt dit toch wel heel erg tegen. Nou ja morgen lig ik bij de tandarts in de stoel.

Later meer.
Oh AU, Kimmie!

Hier de laatste dagen niets dat op doorslapen lijkt en dat icm weer werken = helemaal supermoe! Vandaar dat ik hier niet veel ben, al lees ik soms wel even snel maar dan weer geen puf om te tikken!

Tom zit nu in een aanhankelijke fase en wil 's nachts wel elke twee uur drinken... Of gewoon tegen me aannliggen: hoop dat deze fase snel weer voorbij is want het is echt zwaar!

Die afvaltips ga ik over ruim 1,5 maand maar eens uitproberen, klinkt goed! Hier veel snaaibuien 's avonds - gisteren halve bonbonbloc en zakje borrelnootjes Maar schiet dus niet op met afvallen...

Nu weer aan het kolven, zou het liefst ook even een dutje doen maar ik heb zo weer een meeting

Visje, wat een enorm rotnieuws! Weet niet goed wat te zeggen maar ik hoop dat je binnenkort meer hoort over hoe en wat en dat je toch weer "vanzelf" zwanger raakt! Wel goed dat ze weten wat het is en dat er medicatie voor is...

Zal volgende keer wat meer reageren, nu weer klaar en moet weer aan de slag!
@Choca: knuffel voor jou...:-)

Hier helaas nog niet de positieve lijn naar doorslapen gevonden... Ze werd om 1.15 wakker en 4.30... Om 1.15 was ik echt heel suf, maar heeft ze wel veel gedronken (zij was klaar wakker) en om 4.30 lag ze na een minuut of tien te slapen. Dus ik ben benieuwd hoe het vandaag met voeding gaat.

Voor de rest: de oudste heeft weer een fase dat hij heel erg gaat brullen wanneer ik uit beeld ga... dat is wel weer 'leuk' wegbrengen.... Op kdv en gisteren bij mijn zusje..

Gelukkig heeft hij het bij zijn oma (mijn schoonmoeder) altijd naar de zin en heeft hij nu niet staan brullen.. een kus en een zwaai was voldoende.
jojo: geen last van de prikjes gehad??? stoer hoor niet huilen....

kwimmie: en hoe ging jouw nacht??? Nog bij de tandarts geweest??? Balen zeg! Ik vind het ook geen pretje om naar de tandarts te gaan...Ik moet al 2 jaar mijn verstandkiezen laten trekken....maar ik durf niet....

choca: het is je vergeven hoor....:) je hebt ook niet altijd tijd om te posten....Balen hoor dat er bij jou ook geen doorslapen is...

Hier toch ook geen doorslapen...pfff..en vanmorgen 7-8 wakker 8-9 slapen 9-10 wakker en nu weer slapen....als hij dat nou achter elkaar doet kan ik ook een tukkie doen. Nu heb ik me maar vast aangekleed en ontbeten....Ben ik zo klaar als hij weer wakker wordt.

zo naar een verjaardag van een vriendinnetje en daarvoor nog naar de HA voor het bevolkingsonderzoek...ben de 30 gepasseerd....brrr....Dus Thijs moet de middag naar het KDV....Ach om 15.30 haal ik hem alweer op...

En straks komen de jongens weer. Druk weekend voor de boeg..

x
Afgelopen nacht ging weer wat minder, maar Finn z'n kamertje was ook niet warm te krijgen dus wij denken dat het daardoor kwam. Nu is de temp een stuk aangenamer gelukkig.

Vanmorgen bij de tandarts geweest en over 1,5 week krijg ik een wortelkanaalbehandeling *gruwel*. Maar goed de tandarts had dit nog nooit gezien. Ik heb een zichtbaar gat met daaronder een onaangetast stuk wortel dan weer een gat en dan weer een onaangetast stuk. Hij ging het ook voorleggen aan collega's. Als ik dan eens iets heb dan doe ik het ook maar meteen goed .

Vraagje hoe zitten jullie met de voedingen nu. Finn zit op 2x 210 en 3x 180. Wanneer ga je weer verder met meer geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven