Moderator Relaties
maandag 4 januari 2010 om 17:54
Beste forummers,
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel4@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:
vivaangel4@gmail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.
Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.
Vriendelijke groet,
Angel 5
donderdag 11 februari 2010 om 13:41
quote:Viva Angel5 schreef op 11 februari 2010 @ 13:30:
Boom,
hij is verwijderd!
Groet,
Angel 5Volgens mij is hij dicht noch verwijderd.
En ik geloof overigens niet dat Boom hem gedelete wil hebben!
Boom,
hij is verwijderd!
Groet,
Angel 5Volgens mij is hij dicht noch verwijderd.
En ik geloof overigens niet dat Boom hem gedelete wil hebben!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
zondag 14 februari 2010 om 21:47
Beste Angel,
In het topic 19 weken zwanger loopt Annepanne in mijn ogen echt ontzettend te zuigen over oa abortussen. Meerdere mensen hebben haar al aardig en minder aardig laten weten dat dat topic niet de plaats is voor die discussie, gezien het feit dat de TO het al moeilijk genoeg heeft zonder een discussie over abortus bij 20 weken.
Zou je daar even willen kijken?
Dank je wel.
In het topic 19 weken zwanger loopt Annepanne in mijn ogen echt ontzettend te zuigen over oa abortussen. Meerdere mensen hebben haar al aardig en minder aardig laten weten dat dat topic niet de plaats is voor die discussie, gezien het feit dat de TO het al moeilijk genoeg heeft zonder een discussie over abortus bij 20 weken.
Zou je daar even willen kijken?
Dank je wel.
Am Yisrael Chai!
zondag 14 februari 2010 om 21:59