Good Luck
dinsdag 9 februari 2010 om 14:51
Ik zeg ook chocolade! Hartvormig ding is in aanbieding bij Hema. 2 pakken brownie mix, frambozen uit diepvries AH en hardwordende chocolade in zakje van baukje geloof ik. Frambozen ontdooien en pletten(paar apart houden voor garnering. Cake bakken, horizontaal doorsnijden, frambozen er tussen stoppen en glazuren met de chocolade. Paar hele frambozen in hart er voilà. Te simpel
dinsdag 9 februari 2010 om 15:14
Leuk hè Jinny, ben helemaal blij dat die winkel in de buurt zit. Ga zaterdag heen, dus als er nog bestellingen zijn Ik zal voor L even voor dat jasje kijken, Amalia. Ik neem m'n mobiel mee, dus ik geef wel een gil als ze hem hebben.
Jammer dat je moeder weer weg is Jin. Hoe was ze gekomen? om oudste en werk.
Jammer dat je moeder weer weg is Jin. Hoe was ze gekomen? om oudste en werk.
dinsdag 9 februari 2010 om 15:20
Echt erg leuk, dat shirt met flightinstructor voor jongste en dan met hem pronken op Jinnymans werk . Ik heb ze gemaild of ze ook hier leveren, echt leuk!!!! Dank!!!!
Speelt vrij veel, maar echt alles oke!
Ga vanavond akela ontslaan (slik), ik wilde ontslag nemen op de helft van mijn werk (ook slik), maar baas wilde dat niet en gaat kijken of hij mij meer vrije dagen kan geven want werk is gewoon helaas niet te combineren met werk man wat echt non-stop verandert. Oudste zijn we nu met het traject een stap verder (zal wel update schrijven op groep), dus er speelt genoeg.
Speelt vrij veel, maar echt alles oke!
Ga vanavond akela ontslaan (slik), ik wilde ontslag nemen op de helft van mijn werk (ook slik), maar baas wilde dat niet en gaat kijken of hij mij meer vrije dagen kan geven want werk is gewoon helaas niet te combineren met werk man wat echt non-stop verandert. Oudste zijn we nu met het traject een stap verder (zal wel update schrijven op groep), dus er speelt genoeg.
dinsdag 9 februari 2010 om 16:51
Ik weet het niet Jin, ik ga zaterdag pas inslaan. Er staan een paar shirts op Marktplaats, die zien er nog goed uit, dus ik ga er vanuit dat de kwaliteit wel goed is.
Dat is al de tweede keer dat ze dat doet (beide keren dezelfde juf). Geen idee of dat standaard is op school. Vorige keer belde ze de dag voor de Sinterklaasviering of Maxi er wel bij kon zijn, anders zou ze regelen dat Sinterklaas langs zou komen bij ons. Ik vind het ook echt heel attent.
Dat is al de tweede keer dat ze dat doet (beide keren dezelfde juf). Geen idee of dat standaard is op school. Vorige keer belde ze de dag voor de Sinterklaasviering of Maxi er wel bij kon zijn, anders zou ze regelen dat Sinterklaas langs zou komen bij ons. Ik vind het ook echt heel attent.
dinsdag 9 februari 2010 om 21:29
quote:Suze2 schreef op 09 februari 2010 @ 14:51:
Ik zeg ook chocolade! Hartvormig ding is in aanbieding bij Hema. 2 pakken brownie mix, frambozen uit diepvries AH en hardwordende chocolade in zakje van baukje geloof ik Utkert. Frambozen ontdooien en pletten(paar apart houden voor garnering. Cake bakken, horizontaal doorsnijden, frambozen er tussen stoppen en glazuren met de chocolade. Paar hele frambozen in hart er voilà. Te simpel
Ik zeg ook chocolade! Hartvormig ding is in aanbieding bij Hema. 2 pakken brownie mix, frambozen uit diepvries AH en hardwordende chocolade in zakje van baukje geloof ik Utkert. Frambozen ontdooien en pletten(paar apart houden voor garnering. Cake bakken, horizontaal doorsnijden, frambozen er tussen stoppen en glazuren met de chocolade. Paar hele frambozen in hart er voilà. Te simpel
dinsdag 9 februari 2010 om 21:42
Meisjes shirts Shoeby zijn echt prima. Julia heeft er 1 in maat 98 dus die gaat al even mee...
Jilly heet dat huismerk geloof ik.
Mamax, kan je voor mij kijken bij de rokjes of er nog een grijze hangt in 110? Plaatje is hel;aas van site (uitverkocht denk ik) maar het was een wijd grijs rokje in verschillende laagjes van t-shirt stof. Volgens mij met elastische band boven.
Jilly heet dat huismerk geloof ik.
Mamax, kan je voor mij kijken bij de rokjes of er nog een grijze hangt in 110? Plaatje is hel;aas van site (uitverkocht denk ik) maar het was een wijd grijs rokje in verschillende laagjes van t-shirt stof. Volgens mij met elastische band boven.