Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hebben we niemand die iets kan betekenen met wiggelroedes, ofzo?

Staat Meds al klaar met haar tractor, wc ontstopper en ijzeren kettingen voor als het een vacuumbevalling wordt?

Ik vind dat we á la de goede feeën van Doornroosje dat kind ook van alles toe moeten wensen straks. Op rijm.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb weleens gehoord dat de vliezen worden gebroken mbv een soort van haaknaald? Heb je zelf niet een handwerkmandje ergens liggen?
Meds is op een anabole congres in de Oekraïne maar de tractor staat hier en de plopper kan ik zo ontsmetten. Geen probleem. Doe ik zo.

Ik moet even bezig blijven merk ik, ben óp van de zenuwen.......

Hermpje, scheur jij ze vast, het komt altijd van pas schijnt, lakens.
quote:Ainne schreef op 09 februari 2010 @ 18:13:

Ik heb weleens gehoord dat de vliezen worden gebroken mbv een soort van haaknaald? Heb je zelf niet een handwerkmandje ergens liggen?Waar is Borodinghie als je haar nodig hebt!?
Ik kan anders Snjokorn wel even vragen om langs te komen, die is nogal goed in breien, misschien dat een breipen ook wel kan.
Boro heeft d'r ban Leo, remember?

Dus van haar moet Djoels het vandaag ff niet hebben

go Djoels, go Djoels

Ach gossie, ik zie je nog staan op de meeting met zo'n mooi buikje. Volgende meeting een gevulde maxicosi dus?
Djoels zet 'm op!

Dat 't maar weer snel voor bij mag zijn

Enneh Eleo vertel je achteraf nog wel even waar je die gescheurde lakens voor hebt kunnen gebruiken?

Ben erg benieuwd!
Ach wat ben je toch een scheetje, je hebt gewoon gewacht tot ik weer thuis was!

Nou ik ben er hoor, dus je kunt beginnen!

Morgen ben ik ook vrij, dus alle tijd om te werpen nu.

Ik zei NU!
Gescheurde lakens? Om sluitlakens van te maken, toch?

Djoels wil vast wel weer een mooie platte buik?
Die gescheurde lakens bind je volgens mij om je hoofd, als wroethulp zijnde en als je er een prop van maakt kan de kraamvrouw de buurt niet bij elkaar gillen. Altijd handig om met zo'n strook een niet-bedoelde uitpersing te bedekken ( en af te vegen) , een strook over de TL balk zorgt voor sfeervolle verlichting.

Een strook - zowel om de enkels als om de polsen geknoopt - zorgt voor de perfecte pershouding ( mits lekker strak aangesnoerd ).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Volgens mij zijn die gescheurde lakens voor manlief zodat hij uit het raam kan vluchten op het moment dat de beeb haar intrede doet via de love-tunnel
.
Die commentaren hier, echt hilarisch.

Wat jammer dat dit forum nog niet bestond ten tijde van mijn eigen zwangerschappen en bevallingen. Of misschien ook wel, maar kende ik het nog niet. 13 jaar geleden? Hoe lang bestaat het VF eigenlijk?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
.
Nou...sommige vrouwen ( vraag me niet waarom....) willen na die eerste traumatische ervaring nog een keer die lijdensweg om een baby te krijgen, dus hij kan nog even dienst doen for the time beeing.

Ik heb overigens net in de telegraaf ( jaja, altijd fijn voor een stukje baggerjournalistiek) een verhaal gelezen van een engelse jongeman. Deze meneer ging kaartjes halen voor een of andere voetbalwedstrijd en weigerde dus uit de rij te stappen toen zijn vrouw belde dat de bevalling was begonnen. Drie uur nadat ze belde had hij zijn kaartjes en ging ie snel naar huis om de bevalling ternauwernood bij te wonen.

Als dit ook mijn vent was he....dan had ik hem persoonlijk een epi gegeven. Ben je dan helemaal besodelaaitafeld of niet zeg!
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 18:39:

Whiskers, dat herinner ik me nog wel ja! Kan me alleen niet meer voor de geest halen wat je oude nick dan was. Hintje?miauw?
Haha, ga geen hintje doen want ik heb niet voor niks een nieuwe nick! (ben betrapt, jaja).

Maar geweldig was dat!
Ja, klopt.
jullie zijn zo grappig!

Die lakens, de stront, de wensen, zo grappig!

Heb lekker gegeten en zit nu op de bank, nou merk nog niets!
DTEEZ!
Traplopen Djoels!

En als dat niet helpt seksen!

Heb je niet eens een ietsiepietsie menstruatiepijn?

Ik verwacht trouwens wel een live verslag van begin tot eind!

Heb ik ook gedaan maar jij kunt het vast veel leuker!
Djoels lekker in bad gaan, even flink van bil ( kan jou het schelen joh) en misschien een ananas erin stoppen ( er was iets met ananas...)
oww en je tepels masseren! Dan maak je oxytocine aan wat er voor zorgt dat je baarmoeder samentrekt ( hey he...daar heb je echt wat aan)
Nou ik heb wel een beetje een gevoeletje in mijn onderbuik....

Ik heb nu even geen zin in sex..

WAT?

WTF??

HOREN JULLIE DAT!?

Nou ik hoor het zelf ook, kan mezelf niet geloven!

Maar ik heb gewoon echt een beetje 'last' van dat gestrip....
DTEEZ!
@Five.... heb je mail gelezen en je een antwoord teruggegeven!

DTEEZ!
Wanneer is Boro weer terug van haar ban??

Ze mag me altijd gouden tips mailen hoor!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven