Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook chocolade! Hartvormig ding is in aanbieding bij Hema. 2 pakken brownie mix, frambozen uit diepvries AH en hardwordende chocolade in zakje van baukje geloof ik. Frambozen ontdooien en pletten(paar apart houden voor garnering. Cake bakken, horizontaal doorsnijden, frambozen er tussen stoppen en glazuren met de chocolade. Paar hele frambozen in hart er voilà. Te simpel
Oh ja, hier ook illegaal dus doehoei!
Oh ja, hier ook illegaal dus doehoei!
Wel gezellig je mama daar Jin!
Klinkt mmmmmmm Suze!
Ja, vanochtend is ze weer weggegaan helaas.
Nee hoor, gaat goed hier verder, maar wel druk en ook druk in het hoofd.

Amalia, wat vreselijk dat wegbrengen, bah!

Zo, nu naar Shoeby .
Leuk hè Jinny, ben helemaal blij dat die winkel in de buurt zit. Ga zaterdag heen, dus als er nog bestellingen zijn Ik zal voor L even voor dat jasje kijken, Amalia. Ik neem m'n mobiel mee, dus ik geef wel een gil als ze hem hebben.

Jammer dat je moeder weer weg is Jin. Hoe was ze gekomen? om oudste en werk.
Echt erg leuk, dat shirt met flightinstructor voor jongste en dan met hem pronken op Jinnymans werk . Ik heb ze gemaild of ze ook hier leveren, echt leuk!!!! Dank!!!!

Speelt vrij veel, maar echt alles oke!

Ga vanavond akela ontslaan (slik), ik wilde ontslag nemen op de helft van mijn werk (ook slik), maar baas wilde dat niet en gaat kijken of hij mij meer vrije dagen kan geven want werk is gewoon helaas niet te combineren met werk man wat echt non-stop verandert. Oudste zijn we nu met het traject een stap verder (zal wel update schrijven op groep), dus er speelt genoeg.
Compu, wat doe je het goed als moeder! Je voelt haar volgens mij heel goed aan.

Mal leuke jas. Ik vind die kortere modellen nooit zo geschikt helaas, maar wel leuk!

Zo, jullie zullen weten dat ik er weer ben .
Akela ontslaan? Vanwege eerdere voorval? Jeuj, wat een gedoe.

Wel fijn dat baas je duidelijk dus niet kwijt wil
Wat is er gebeurt met de akela? En idd, wat fijn dat je baas je niet kwijt wil, altijd leuk om te weten!

Even bijlezen op de groep.
Zet daar ook wel een update van op de groep, komt er op neer dat ze geen motivatie meer heeft en wel erg makkelijk wordt en dat wil ik niet voor mijn kindjes.
Leuk, Maxi's juf belde net hoe het met hem ging. Ze misten hem in de klas.
Mamax, hoe is de kwaliteit van Shoeby? Oke? En vallen de shirts groot of klein? Weet jij dat? Of iemand anders?????
Wat leuk zeg, dat ze dat doet!! Enorm attent!!!
Ik weet het niet Jin, ik ga zaterdag pas inslaan. Er staan een paar shirts op Marktplaats, die zien er nog goed uit, dus ik ga er vanuit dat de kwaliteit wel goed is.

Dat is al de tweede keer dat ze dat doet (beide keren dezelfde juf). Geen idee of dat standaard is op school. Vorige keer belde ze de dag voor de Sinterklaasviering of Maxi er wel bij kon zijn, anders zou ze regelen dat Sinterklaas langs zou komen bij ons. Ik vind het ook echt heel attent.
Ik heb er een gekregen laatst Jinny, in maat 110 en die kan Jonathan nu ook aan, dus qua maat klopt het wel redelijk denk ik (J=108 cm.)
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat is het rustig hier. Of ben ik iets heel leuks aan het missen op TV
quote:Suze2 schreef op 09 februari 2010 @ 14:51:

Ik zeg ook chocolade! Hartvormig ding is in aanbieding bij Hema. 2 pakken brownie mix, frambozen uit diepvries AH en hardwordende chocolade in zakje van baukje geloof ik Utkert. Frambozen ontdooien en pletten(paar apart houden voor garnering. Cake bakken, horizontaal doorsnijden, frambozen er tussen stoppen en glazuren met de chocolade. Paar hele frambozen in hart er voilà. Te simpel
quote:Helenita2 schreef op 09 februari 2010 @ 09:40:

[...]

Ik wou het nét zeggen..... Briljant zijn we Hel, briljant!
Meisjes shirts Shoeby zijn echt prima. Julia heeft er 1 in maat 98 dus die gaat al even mee...

Jilly heet dat huismerk geloof ik.

Mamax, kan je voor mij kijken bij de rokjes of er nog een grijze hangt in 110? Plaatje is hel;aas van site (uitverkocht denk ik) maar het was een wijd grijs rokje in verschillende laagjes van t-shirt stof. Volgens mij met elastische band boven.
Sjees, zit ik hier weer in mijn eentje. Wat zegt dat over mij? Ik heb geen leven...... zucht, snik.
Ik zit al een poos te wachten op de Jinny-update op de groep. Heb dus ook Geen Leven. Conclusie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven