Good Luck
woensdag 10 februari 2010 om 12:41
We zijn om half 4 aan de beurt in gemeentehuis. Kinderen zijn bij schoonmoeder en daarna eten we daar. Niks speciaals dus. Zo bijzonder is het toch niet? Je staat volgens mij met 10 min. al buiten...
Enka; wat lees ik nou? Heb jij zo'n dappere meneer? Toe maar! (Is de eerste Good Luck vent zeker die zo dapper is?) Spannend! Fijn dat het bij jullie allemaal zo lekker gaat! En wat goed dat de jeuk nu beter gaat zeg!
Suus: Naaaah, gunt hij zijn vrouw niet de luxe auto die ze waard is? Hoe ga je dat nu doen dan? Want je hebt nmog geen nieuwe toch? Of zit daar ook al vaart achter?
Mamax: he gets nu jongste ziek? Ook niet leuk, het kwakkelt maar aan bij jullie! Maxi wel weer blijd naar school?
Bam: haha die Juul! Wat een giller!
Mal: ik werd afgeleid door alle plaatjes dus kan geen advies meer geven. Doe wat je hartje je zwembroektechnisch ingeeft! Nog aftellen dus tot maandag. Tsja geen tekenen kan ook goed zijn natuurlijk...
Star: ha fijn je hebt een plaatje erbij! Wel beetje zoet voor jou, maar vooruit... Vervelend dat je nu nog niet weet wat er is. Ben benieuwd wat er morgen is gegroeid, haha!
Enka; wat lees ik nou? Heb jij zo'n dappere meneer? Toe maar! (Is de eerste Good Luck vent zeker die zo dapper is?) Spannend! Fijn dat het bij jullie allemaal zo lekker gaat! En wat goed dat de jeuk nu beter gaat zeg!
Suus: Naaaah, gunt hij zijn vrouw niet de luxe auto die ze waard is? Hoe ga je dat nu doen dan? Want je hebt nmog geen nieuwe toch? Of zit daar ook al vaart achter?
Mamax: he gets nu jongste ziek? Ook niet leuk, het kwakkelt maar aan bij jullie! Maxi wel weer blijd naar school?
Bam: haha die Juul! Wat een giller!
Mal: ik werd afgeleid door alle plaatjes dus kan geen advies meer geven. Doe wat je hartje je zwembroektechnisch ingeeft! Nog aftellen dus tot maandag. Tsja geen tekenen kan ook goed zijn natuurlijk...
Star: ha fijn je hebt een plaatje erbij! Wel beetje zoet voor jou, maar vooruit... Vervelend dat je nu nog niet weet wat er is. Ben benieuwd wat er morgen is gegroeid, haha!
woensdag 10 februari 2010 om 12:44
Bridge, ik vond het wel een leuke dag hoor, de ondertrouw. Ik had er ook niet zoveel van verwacht maar we kregen toch bloemen thuis en het was allemaal best heel feestelijk. Malman had ook 1 bloem gehaald van wat ik in mijn bouquet wilde hebben. En die hadden we meegenomen. Veel plezier hoor!!!
Enka, dus jouw vent gaat fijn een knoopje laten leggen?
Enka, dus jouw vent gaat fijn een knoopje laten leggen?
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 10 februari 2010 om 12:47
We hebben vanmorgen koffie gedronken bij de Hema, was ook leuk! Met een tompouce! Jum! En vent is nu met Ties lunchen in de stad, ik ga even met kerkboekje aan de gang. Dus evengoed prima dagje! En 1 bloem mee is wel erg lief van Malman! Dat doet bridgesvriend niet hoor! (en ik heb ook niet bedacht om iets voor hem te doen of zo, dus ach... Het is hem vergeven...)
woensdag 10 februari 2010 om 12:48
Ja ja hier gaat mijn meneer een strikdiploma halen
Bridge, wij waren die dag eerder buiten dan bij het hele aanvraag gedoe. Maar toch veel plezier want het is toch weer ee stapje dichterbij de echte "JA!"
Suus, wel erg leuke auto's allemaal, maar jammer dat je de echte luxe niet mag tsss
Mal, fijn dat Mr J weer wat lekkerder is.
Nu ff eten
Bridge, wij waren die dag eerder buiten dan bij het hele aanvraag gedoe. Maar toch veel plezier want het is toch weer ee stapje dichterbij de echte "JA!"
Suus, wel erg leuke auto's allemaal, maar jammer dat je de echte luxe niet mag tsss
Mal, fijn dat Mr J weer wat lekkerder is.
Nu ff eten
woensdag 10 februari 2010 om 12:48
Suus: nou was ik nog eens bij Shoeby. Hadden de winkel weer omgegooid. Zag een grijs rokje, 110. Geen idee of het hem is. 24.95 euro. Dunnig stofje, donkergrijs met soort bloem erop. Is dat hem? (Ik dacht dat het rokje wat je toen liet zien niet dunnig was, maar nu je gisteren schreef t-shirt stof...)
woensdag 10 februari 2010 om 12:50
quote:Maleficent schreef op 10 februari 2010 @ 12:48:
Ach, je kan hem altijd nog een kado in de slaapkamer geven (foute opmerking, ik weet het)
als we dan toch fout bezig zijn:
Ties wilde weten wat voor dag het was. Antwoordde vriend: het is vandaag billendag! (schijnt dat dat woensdag is, om de week even te breken, hihi) Dus, tsja...
Ach, je kan hem altijd nog een kado in de slaapkamer geven (foute opmerking, ik weet het)
als we dan toch fout bezig zijn:
Ties wilde weten wat voor dag het was. Antwoordde vriend: het is vandaag billendag! (schijnt dat dat woensdag is, om de week even te breken, hihi) Dus, tsja...