Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
klinkt goed een tabelletje......een deel van de meiden gaat er in ieder geval al voor en voor de rest wordt het steeds concreter

Dus laat jullie creativiteit maar losgaan....ben ik wat minder creatief in

En voorlopig kijk ik toch alleen maar hoe jullie zwanger worden.
@Assie: is voor mij net zo, maar bij ons komt er dan gewoon 2011 en eind 2010 te staan toch? En dan kunnen we de kunst nog even afkijken hier
idd pipo! Wanneer gaan jullie beginnen? Is dat al duidelijk?

Ik ga het er voorlopig maar niet over hebben.....maar mocht hij er eerder aan toe zijn, gaan we daar natuurlijk voor

Hij gaf al wel aan de laatste tijd er veel mee bezig te zijn....aan het idee te wennen enzo. Dus goede tekenen!

Heb net een tijd gewandeld.....zonnetje scheen nog. Wel koud, maar was wel lekker. Vanavond weer zwemmen; heet aquaslank; beetje combi van aquajoggen, aquarobics, etc. In het warme bad. Bevalt wel....is nu de vierde keer.
@assie: ow leuk aquaslank.. heb vroeger ook altijd aquajogggen gedaan.. vond dat altijd heel lekker! morgen weer een zumba les volgen! ook leuk!
zumba is idd ook leuk. Heb ik ook een paar keer gedaan, maar ben nu niet meer lid van een sportschool......dus nu alleen zwemmen, wandelen, fietsen, etc.

Wil misschien wel weer wat met dans doen. Heb ik vroeger veel gedaan.......maar ik weet niet zo goed wat er nu allemaal mogelijk is. Iemand tips?
Jee meiden, wat lekker zeg, die rustige banen/lastige treinen, kun je lekker forummen

naast die verhalen van die lieve extroverte mannen die al namen verzinnen en eerder aan kindertjes toe zijn dan hun vriendin, ben ik blij dat er meerdere mannen zijn als de mijne. Toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n (heel erg lieve, maar toch) vent.

Die vast helemaal verliefd gaat worden op zijn kindje, later, ooit.

@ Verkademeisje: wat superspannend! Voel je je al raar?

@Assie: zo fijn dat jullie nu op een lijn zitten. Geniet er van!

Over dat werken: ik wil eigenlijk niet veel minder gaan werken dan nu. Werk nu maar 75% (maar ben daar wel veel meer mee bezig, onderwijs he). Minder werken = minder inkomen, dat is wel vervelend. Vooral omdat ik helaas geen bijna meester in de rechten aan de haak heb geslagen, maar een onderzoeker met een karig salaris. Maar die kan gelukkig wel zijn tijd erg goed zelf indelen, daar heb ik al goed over na zitten denken.

Bij hem op het werk hebben de papa's allemaal een 'thuiswerkdag', waarop dus door die kotertjes helemaal niets van werken terecht komt, maar dat halen ze dan op de andere dagen/avonden wel in. Beter dan niets.

Heb zoooo'n zin in lente!! Het was zo guur vandaag, bah.

Als jullie zo'n tabel gaan maken, mogen wij rammelaars er ook nog wel bij, toch?

doei!
zo ben nu weer op mijn werk.....maar dat ging vanochtend toch niet vanzelf. Heb ik de afgelopen dagen echt schandalig veel geslapen.......moet ik nu eerder opstaan en kan ik echt alleen maar gapen. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen....

Maar vandaag wel wat drukker, werk inhalen enzo, dus hoop tussendoor een paar keer langs te komen.
ben nu ook weer op mijn werk.. en het sneeuwt! belachelijk.. moet nu echt ophouden hoor!

vandaag drukke dag.. veel op de planning staan.. kom wel zo nu en dan hier langs waaien
Hier ook DRUK maar geen noemenswaardige hoeveelheid sneeuw.

Werkse allemaal, straks meer van mij!
Hier heeft het ook gesneeuwd, ben er zooo klaar mee! Zelfs de kinderen beginnen het zat te worden

En ik voel me nog niets anders, dus ik denk niet dat ik nu al zwanger ben. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar denken. Maar ja, als je dan eenmaal begonnen bent, dan wil je ook direct een baby. Zeg maar: NU!

Ben wel een ongeduldig type...
Hier ligt ook sneeuw......toen ik het zag vanochtend was mijn reactie ook precies het tegenovergestelde van de eerste sneeuw dit jaar. Ben er helemaal klaar mee. Weg ermee!

Verkademeisje; ik snap helemaal dat je het liefst nu een baby wilt. Sluit helemaal aan bij onze geduldigheid hier op het forum. Maar de kop is er in ieder geval af! Mocht het nu niet raak zijn, vol goede moed naar de volgende ronde gaan!

Ben toch nog niet helemaal fit, merk ik. Heb me toch een rood, warm hoofd! Maar ja......had een afspraak waar ik echt bij moest zijn. Dus hopelijk zakt het snel weer weg!
@verkademeisje: Tuurlijk het liefst nu! ik kan dat wel begrijpen.. als je er eenmaal voorgaat dan het liefst zsm.. daarom ga ik toch die ovulatietesten kopen.. was het eerst niet van plan.. maar ik wil zo graag zwanger worden ben natuurlijk al lang bezig geweest om vriendje over te halen... en nu we straks in april beginnen wil ik ook snel zwanger zijn.. Dus ga straks of morgen ook foliumzuur halen (heb net trouwens al een vitamine b multi geslikt = tegen vermoeidheid en zit ook folium in)

@assie: weg met die sneeuw.. ik zat in vergadering en iedereen keek naar buiten en je zag ze allemaal balen.. ehmmm niet fit is geen fijn gevoel.. beterschapjes...
Hoi meisjes!

@ Verkademeisje....ik vind het echt superknap dat je nu niet al een test hebt gedaan... Enneh, dat je niks voelt hoeft niks te betekenen he! Spannend hoor....

@ Frutje: je gaat aanstaand weekend zum Paris? Veeeeel plezier!

@Assie. Je hebt van het kruidvat ook prima pillen om mee te beginnen voordat je zwanger wil worden. Die heb ik ook gebruikt...iets van "Vitaal zwanger" ofzo. En die kun je voor, tijdens en na je zwangerschap slikken. Nu ik zwanger ben heb ik de tabletten van VSM "Puur mama" gekocht en die wissel ik af met die van het Kruidvat die ik nog over heb.
Ja Frutje.....Parijs komt steeds dichterbij!!!! Leuk hoor.

Wij hebben gisteren spontaan een weekendje Brussel geboekt voor over een maandje. Kwam een leuke aanbieding voorbij; een nieuw 4 sterren hotel dat eind deze maand wordt geopend in het centrum van Brussel. Kon je nu voor een super aantrekkelijke prijs 2 nachten overnachten met ontbijt (60 euro pp). Kan je natuurlijk niet voorbij laten gaan

Moet de tijd tot 2011 maar vullen met dit soort acties. Is het zo voorbij
@assie: heb je goed, met zulke acties lijkt de tijd sneller te gaan..! en het is nu al bijna maart (hihi...) fijn dat februari zo kort is.

Hier ligt een pak sneeuw.. hopelijk rijden de treinen nog op tijd anders moet ik mijn zumba les missen
Hier sneeuwt het ook al een hele tijd.....hoop voor je dat de treinen het niet af laten weten. Ze zouden nu toch voldoende sneeuw ervaring moeten hebben
de treinen beginnen al met bosjes uit te vallen... neej valt nog mee.. ben benieuwd
was ff terug aan het lezen: grappig. Pipo ziet er van begin af aan in! ik ben vanaf 17/8/09 mee gaan schrijven... en sinds die tijd: vast contract en een huis gekocht.. best goede zaken!
Ja, het kan snel gaan!

Ik ben wat dat betreft nog een broekie

Het vaste contract en huis heb ik in het half jaar voordat ik kwam schrijven al binnengetikt......nu de laatste stap nog!

Fijne avond allemaal.
@Janine: ja, ik hang hier inderdaad al een tijdje rond. Bij mij is er sinds die tijd niets veranderd. Ik woon nog steeds in het te kleine huis, heb dezelfde baan, ben nog niet ten huwelijk gevraagd en ben nog niet begonnen met proberen een kindje te maken. O well, let's stay positive Ik heb dus nog steeds een hele lieve vriend, lieve vrienden en een fijne gezonde familie, leuke uitstapjes gemaakt...

Ik heb wel sterk het gevoel dat er binnenkort iets gaat gebeuren... Voel het aan mijn water.

Hoop dat jullie vanavond allemaal goed thuiskomen, ondanks de sneeuw. Pffff, wat een ellende dit jaar zeg met dat weer!

Assie: de tijd gaat idd reetesnel. Wij zouden eerst in maart beginnen. Dat is ruim een half jaar geleden en toen leek me dat een eeuwigheid. En here we are, het is al bijna maart en ik kan toch zeggen dat vooral de afgelopen maanden achteraf omgevlogen zijn. Je moet jezelf inderdaad een beetje bezighouden. Jij vroeg volgens mij nog wanneer we gaan beginnen. Nou.. dat weet ik nog niet. Hangt er vanaf wanneer we gaan trouwen (we zijn een beetje conservatief en vooralsnog is dat nog niet bekend zoals je weet.... GRRRRRR
@verkademeisje: hoop dat het snel lukt. Kan me heel goed voorstellen dat je het ook NU wil. Spannende tijd hoor... Ik duim voor je!
Bedankt voor jullie lieve reacties!

Ik heb net getest en er was een heel dun vaag streepje. Hmmm, niet erg duidelijk. Hier op dit forum lees je dat een streep een streep is en in de bijsluiter van de test staat dat een zeer lichte streep ook positief is. Dus, wie weet...

Maar we vinden het nog erg onduidelijk, hoor! We zijn net naar twee supermarkten gereden om te kijken of ze ergens zo'n digitale test hadden, die gewoon zwanger of niet zwanger aangeeft. Maar helaas, die hadden ze nergens!

Nu heb ik nog wel een test in huis, maar die ik net had gedaan was een speciale vroege test, en die ik nog in huis heb niet. Dus voor de zekerheid doen we die andere morgenochtend, hopelijk krijgen we dan een wat duidelijker beeld/streepje.

Niet juichen hoor! Ik wil nog geen felicitaties want ik ben veel te bang dat het nog niet echt is. En af en toe voelt mijn buik of ik gewoon ongesteld moet worden. Dus ik wil er nog niet teveel vanuit gaan, dan valt het helemaal zo tegen.

Maar wilde het wel even met jullie delen
Oooow Verkademeisje, heb je jezelf zo goed in kunnen houden, heb je nu nog geen uitsluitsel!!

Vooruit dan, ik zal je niet feliciteren, maar wel stiekem al een beetje blij voor je zijn, ok?

Biologisch gezien denk ik: het zwangerschapshormopon HCG komt alleen voor in je lijf als je zwanger bent, maar dat kan in de eerste dagen/weken nog best een kleine hoeveelheid zijn. Dat lichte streepje kan dus prima zeggen: wel zwanger, maar nog weinig HCG. Want niet zwanger = geen HCG = helemaal geen streepje.

Maar ja, afwachten. Je houdt het spannend!
Verkademeisje!!!

O, ik mag niet juichen (moet zichzelf enorm inhouden en juicht morgenochtend of desnoods volgende week wel, want een streepje betekent HCG en dat heb je echt niet zomaar in je bloed, ik hoop dat we allemaal zo vruchtbaar zijn, jeetjemineetje).

Verder zou ik heel graag op iedereen willen reageren. Maar ik heb er even - heel aso - de puf niet meer voor. Ik heb een ontzettend productieve dag achter de rug, maar helaas niet afgekregen wat ik wou afmaken. Ga nu nog iets doorlezen (bleeeuh) en hoop van harte dat er morgen een grote, lange, tijdrovende afspraak niet doorgaat vanwege de sneeuw. Is er toch nog iets positiefs aan dat koude, gladde, witte goedje.

Fijne avond allemaal!
Oh, als ik nu al zwanger zou zijn, dan zijn we een goed vooruitzicht voor jullie meiden! Boef 29 jaar en in een keer zwanger en ik 30 en misschien ook wel! Ben benieuwd of ik vanavond een beetje kan slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven