Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
Haha, nou komt 'ie.

Vriend belt moeder terug, ik zeg nog; laat haar Maandag maar komen.

Vriend komt uit de keuken en zegt; ze komt Zaterdag.

Zaterdag wil ik naar mijn moeder omdat die door de week druk is en zijn moeder niet.

Nu kunnen we zijn moeder Zaterdag laten komen en Zondag zelf weg gaan naar mijn moeder, dat kan, maar, en daar komtie, dan zijn we dus weer het hele weekend druk en zit ik 's avonds met een overprikkeld kind.

Dus, mijn plan, Zaterdag naar mijn moeder, Zondag lekker met z'n drieen en Maandag zijn moeder is dus al van de baan.

Nu ben ik dus pissig omdat vriend gewoon niet even vraagt wat de plannen zijn dit weekend.

En is vriend pissig omdat ik nu heb gezegd dat ik Zaterdag dus gewoon naar m'n moeder ga, met Toet.

Is het zo iets duidelijker?

Het gaat echt nergens over, principe kwestie.

Daarbij legt hij dus alles elke keer op de weegschaal maar dit is meten met twee maten.

Zijn moeder is hier elke week, de mijne niet omdat ze zo druk is.

Ook weer een principe kwestie.

Moeilijk figuur ben ik he?
Goeie morgen allemaal. Ik neem aan dat iedereen lekker in z'n bedje ligt gezien het tijdstip.

Nou Whis wat een feest daar of nie?. Is de lucht al weer een beetje geklaard (t?) daar? Waar schoonmamma's wel niet goed voor kunnen zijn he. Gewoon lekker naar je moeder gaan meid. Dan stinkt Toet ook niet zo.

Misschien moeten we binnenkort als hij vrij is eens wat leuks gaan doen en dat hij een dagje met Toet alleen door kan brengen. Dan koop ik wel zo'n voedings BH voor vaders

Gaan we even lekker lunchen in de stad. Bij knabbel en babbel.

Zo en wat een sneeuw weer he. Ik heb er 1,5 uur over gedaan om thuis te komen waar ik normaal 35 min over doe. Er word gewoon niet meer gestrooit. Echt belachelijk. Wel weer een mooi gezicht als alles wit is, daar geniet ik dan wel weer van.

He Lin hoe was je artikel. Heb je er al wat over gehoord wat ze er van vonden?

Nou ik ga nog even een spelletje spelen en dan naar bed. Tot straks. Oh en Whis als je wil bellen ben gewoon bereikbaar hoor.
Whis, IK SNAP M! Waaah Haha, nee ik geef je zelfs groot gelijk met je aanpak. Zoals ik al zei, wat dat betreft ben ik een erg strenge partner... Arm vriendje van mij Gelukkig doe ik alle planning (ook met zijn moeder) omdat hij er gewoon niet aan denkt. Ik ben zijn "lopende agenda".

Zo Kip, dat was een aardige reis dus! Dat zal een van de nadelen zijn als ik die andere baan krijg: langere reistijd. Ik woon nu 5 min van mijn werk, de nieuwe baan is een uur rijden... Als het dan ook nog zulk weer is ben ik waarschijnlijk gedoemd

Heb het artikel trouwens nog niet opgestuurd. Het is een pittige opdracht, dus ik neem mijn tijd. Ze willen 'm uiterlijk morgen bij het gesprek hebben, maar ik wil 'm vandaag eind van de dag al opsturen. *fingers crossed!*
Whis ik zou echt zaterdag gewoon naar je moeder gaan. Echt als mijn partner dit zou doen dan zou ik gewoon naar mijn moeder gaan. Je handelt ook in het belang van je kind, dus op je strepen staan voor jezelf en toet.
Lin wat spannend allemaal.......I'll keep my fingers crossed !!!
Volgens mij doet ze dat nou ook

Whis, ik hoop niet dat dat een ellenlange ruzie met je vriend is geworden? Of gewoon wat nukkigheid van beide kanten? Enniewee, ik hoop dat nu weer alles goed is.
Goedemiddag!

Alles ok hier hoor!

We leven nog.

We zijn elkaar nu aan het negeren, gaat lekker.

Ik ga nu Zaterdag naar m'n moeder ja.

Kreeg gisteren ook nog te horen dat ik niks aan het huishouden deed!

Klopt ook, ik ben de hele dag met Toet bezig.

En wanneer mijn vrienden bellen kunnen ze altijd gelijk langs komen, maar mijn moeder niet.

Klopt ook, maar zijn moeder is hier elke week en mijn vrienden niet.

Tja, het heeft geen zin om ertegen te lullen, hij wil het toch niet snappen.

En nu ga ik zo heerlijk op de bank zitten!

Ik ga niks doen!

Gna gna!
Punt is een beetje dat jij voor jezelf bepaalt wie je wilt zien en wie niet en hij ook voor zichzelf. Hij kan niet zeggen dat jij met iemand móet afspreken.

Natuurlijk kan de een het niet met een beslissing van de ander eens zijn, maar dat is een ander verhaal.
Klopt.

Alleen, als ik mensen thuis uitnodig overleg ik dat even met hem, andersom verwacht ik dat ook.

Dat gebeurde gisteren dus weer niet en nu ben ik het een beetje zat.

Dat artikel komt goed hoor!

En je gesprek morgen ook!
Ja precies. Jullie wonen er immers samen.
Zo, toet slaapt dus nu kan ik even fatsoenlijk reageren.

Kip, lunchen moeten we zeker een keertje doen!

Intenzo, bij v/d Poel schijnt ook lekker te zijn!

Noreen, jij had 2 of 3 kinderen toch?

Mèn, hoe doe je dat?

Je moet haast wel de hele dag aan het rennen en vliegen zijn, niet?

Lin, komt goed morgen!

Ik twijfel er niet eens aan of je wel wordt aangenomen!

Dat word je!

Wat een sneeuw weer he?

Ik baal er een beetje van omdat ik vanmorgen koffie zou doen bij Pa.

Die heb ik maar afgebeld.

Niet handig om met dit weer met een kleine baby in de auto te stappen!

Toet slaapt nu in mijn armen.

Ik leg haar straks maar even in bedje.

Moet de was nog ophangen en nog 100 wassen draaien.

En ik weet het, ik zou niks doen vandaag, maar Toet heeft geen schone kleren meer dus ik moet wel.

Zijn kleding blijft liggen hoor, zo kinderachtig ben ik wel.

Ik snap ook niet hoe hij erbij komt dat ik niks doe!

Eergisteren heb ik gauw gauw de badkamer en het toilet nog gepoetst!

Nou ja, hij zoekt het maar uit!

En anders koopt 'ie maar een Hoeria!
Hmm is het niet beter om een stapje naar hem te doen, een concessie? Ruzie los je niet op door eigenwijs te blijven... Hij kan wel zeggen dat je niks doet, en dat is dan misschien wel niet waar, maar om nou expres zijn spullen dan niet te wassen... Daar los je niks mee op en maak je de ruzie alleen maar erger. Lijkt mij dan.
Meid ik weet wel beter. Als er hier 1 een poetsert is dan ben jij het wel. Vroeger zag alles er tip top uit en nu heb je daar gewoon even geen tijd voor. Je bent nog maar net moeder en je moet je rimtme nog zien te vinden. komt allemaal wel goed straks. Ach en wat is er tegen een beetje rommel. Dan kun je toch zien dat er geleeft word. Maar goed das mijn mening dan he.

Kuiken heeft nu ook iets nieuws die gooit tegen woordig al zijn kleding, schoon of vies in z'n kamer op de grond. Ik weiger dat op te ruimen dus die heeft van het weekend ook geen kleding meer. Belde gisteren ex op dat Kuiken een te korte broek aan had en dat het tijd werd dat we nieuwe kleding voor hem gaan kopen. Wat ik vorige week al had gedaan, maar na een pas sessie werd de boel op de grond geflikkerd. En ik weiger tegenwoordig om zijn kleding klaar te leggen. Dan krijg je te horen, die trui zit niet fijn, die trui is te warm enz enz. Terwijl hij zelf zijn kleding uitzoekt. Oh en nu wil kuiken ook al merk kleding. Maar dat vind ik zonder hij groeit nog. Maar ja mamma doet dat wel. Dus wil hij dat hier ook. Maar goed dat zijn nu even mijn frustraties die ik er uit gooi.

Ik ga maar weer eens naar m'n werk. Even 8 uur sporten, het is nu echt gekkenwerk daar. Maar wel gezellig. Oh en Lin vind het heerlijk hoor het heen en weer rijden naar m'n werk. Sowieso vind ik rijden leuk maar lekker kei hard de muziek aan en gassen maar. Als ik er naar toe rij lekker wakker worden en op de terug weg alles van me af zetten.
Hahaha!

Eigenwijs zijn we eigenlijk he?

Je hebt wel gelijk hoor Lin, dit gaat nergens over!

Maar consessies doe ik niet want ik heb gelijk.

nee even serieus.

Dit keer moet hij maar eens wat water bij de wijn doen.

Kip, groot gelijk dat je geen merkkleding koopt!

Kuiken groeit nog hard, daar is niet tegenaan te kopen!
Ok, nou dat weet je zelf beter dan ik dan Ik zie maar één kant van het verhaal en nu ook pas een paar dagen he...

Kip, kuiken zal moeten leren dat hij geen récht heeft op merkkleding, dat mams dat extra voor 'm doet. Hij zal moeten leren dat jullie dat niet doen. Komt wel

Ben het trouwens met je eens, auto rijden is heerlijk. Ik loop altijd mee te bleren met de muziek. Het ziet er niet uit maar het is voor mij een erg goede manier om met stress / zenuwen / andere emoties om te gaan
Hoe laat heb je je gesprek morgen Lin?

Dan kunnen we dus weer duimen!

Zal wel heel gaaf zijn wanneer je met een nieuwe baan het weekend in gaat!
15 - 16 uur.

Maar ik krijg denk ik niet meteen te horen of ik ben aangenomen of niet, dat gebeurd waarschijnlijk na het weekend.
Hey Dames,

We hebben het uitgepraat hoor.

Alles is weer goed.

Hij snapt nu wat ik bedoelde en we hebben er even om gelachen omdat dit echt nergens over ging.

Allebei moe, druk met Toet en geen tijd voor jezelf.

Lin, ik hoop dat ze je het morgen meteen zeggen, dan kun je morgen gelijk de fles opentrekken!

Je gaat toch weer zo'n verpletterende indruk maken dat ze zeker weten dat ze jou moeten hebben!

Ik weet niet of je morgen nog hier komt, maar alvast toi toi toi!

Je kunt het!
Natuurlijk kom ik hier nog Heb nog wat tijd te doden hahaha.
Vandaag is het zo ver!

Spannend!

Ben je zenuwachtig????
Begin het nu een beetje te worden, omdat iedereen er naar vraagt Als ik het nou niet word dat baal ik dat ik zoveel mensen heb ingelicht, haha.

Maaaaar we gaan die job gewoon innen. Don't take no for an answer
Hahaha!

Ik zal er niet meer naar vragen!

Het komt wel goed!

Jij gaat die baan innen!!!

Hier een lekker rustig dagje.

Vriend slaapt en Toet en ik hebben de grootste lol.

Ze heeft weer wat nieuws.

Ze ligt in de box en ik zit er naast op de bank.

Dan kijkt ze naar mij en als ik dan naar haar kijk begint ze keihard te lachen!

En dat een keer of tien achter mekaar.

Ik ben spelletjes aan het verzinnen die we met haar kunnen doen waar ze flink moe van wordt.

We hadden gisteren het idee dat ze misschien wel zo weinig slaapt overdag omdat ze nog vol energie zit.

's avonds ligt ze gewoon nog te lachen en leuk te doen dus we gaan experimenteren.

Tips zijn welkom!

Kip, moet je werken?

Alles ok daar?

Noreen, bij jou ook alles ok?

Bijna weekend!
Nou, ik begin alvast met duimen!
En?

Hoe ging het???
Hey, nou slecht nieuws... ben het niet geworden! Gesprek ging goed en ze zeiden ook dat ik de functie waarschijnlijk goed zou vervullen... Het meisje wat ze kozen was even oud als ik, ongeveer dezelfde studie, even vlot, maar ze was net afgestudeerd precies in een richting die het project betrof. Snap ik wel. Jammer maar helaas.

Vind het jammer maar niet heel erg ofzo, heb in elk geval het idee dat ik nu verder kwam dan voorheen, dus dat er wel vooruitgang was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven