Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Ik hoop voor je mee, Frutje, dat je morgen vrij hebt, sneeuwvrij!
@verkademeisje

Haha, dan hoop ik dat het besmettelijk is (in een keer zwanger worden ). Ik denk eerlijk gezegd dat je niet heel goed slaapt vannacht. Maar ach, wat is een nacht slaap op een mensenleven? Soms zijn er belangrijkere dringen om bij weg te dromen.

Zo, ik ben uitgelezen en zet de laptop eindelijk uit.

Enne sneeuwvrij betekent dat ik morgen tijd heb om wat dingen die zijn blijven liggen uit te werken. Dus meer sneeuw-bijwerktijd haha. Klinkt een stuk minder spannend. Maar ach, over drie dagen zitten we in Paris!
Aargh! Ik snap het niet meer!

Vandaag een gewone test gedaan en daar was niets op te zien! En gister dus op die speciale vroege test wel een licht streepje. Zoals vriend serieus zei: ontegenzeggelijk een streep.

Nu zijn de testen op en moet ik zo gaan werken. Vanmiddag maar even nieuwe testen halen en dan weer opnieuw testen. Gek word ik hiervan!
@verkademeisje

Nou het lijkt me duidelijk: op de extra vroege test een vaag streepje, op de niet-vroege test niets. Daar is het namelijk nog te vroeg voor. Dus: haal nog wat extra vroege testen en test morgen vroeg weer. Het is zenuwslopend!!!

Helaas gaat mijn afspraak gewoon door, wat betekent dat ik zo meteen weg moet en rond vier uur weer terug ben. Zal dus weinig tijd voor andere zaken hebben. Nouja, het is niet anders.
Oooohhhh Verkademeisje!!!! Wat spannend!

Welk merk vroege test heb je gebruikt? Werk je niet in de buurt van winkels? Kruidvat? Of in de buurt van Utrecht dan kom ik er wel één brengen hahahha

Ik duim voor je in ieder geval!!!
Wow, jij houdt ons wel in spanning Verkademeisje! Ik kan er niks zinnigs over zeggen... Wat was je officiele NOD? *hoopt dat VKmeisje in haar lunchpauze naar de Etos loopt...*
spannend, spannend, spannend.........hopelijk weet verkademeisje al wat meer!

Zouden we al een klein beetje kunnen juichen????

Hier is het druk, dus ga snel weer verder
verkademeisje: weet je al meer? spannend hoor!

hier niet zo heel druk.. was het wel.. maar viel weer van alles uit.. klanten zetten van alles on hold.. hmmmmmzzzz
@Janine: hier ook niet druk, blegh
En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?En?
hier wel druk, maar dat komt natuurlijk nog extra doordat ik een paar dagen ziek ben geweest.

Vanavond gezellig bijpraten onder het genot van een hapje en drankje met een vriendin. Heb ik echt zin in.....

Verder vooral zin in het weekend!!!!!!
ow krijg nu wel een leuke opdracht hier een supercreatieve! hartstikke leuk! dus ik mag ff weer schetsen en mijn hersens laten kraken!

vanavond heb ik cursus ook zo'n zin in! Ik volg een basiscursus astrologie.. vind ik interessant... en idd bijna weekend
Nog geen nieuws hier zie ik. Spannend!

@janine

Leuke opdracht dus? Mooi! Ik ga binnenkort ook een erg interessante dame interviewen - ik noem geen namen vanwege herkenbaarheid - heb er erg zin in. Dat zijn de dingen die ons werk leuk maken.

Over werk gesproken: ik ben weer terug van mijn afspraak. Het verliep gelukkig allemaal erg voorspoedig. Nu nog eventjes mijn best doen...
Tomptiedom...kwam even kijken over al nieuws is van VK meisje Wow, ik vind het nu al spannend. Kan me nauwelijks voorstellen hoe het zal zijn als ik zelf zo'n test in mijn handen heb.

Hoorde net van een collega die net ten huwelijk is gevraagd dat ze ook drie maanden zwanger is. Ikwilookikwilook IKWILOOK!!!!
@frutje: fijn dat het allemaal goed liep!

mijn inspiratie is een beetje weg.. hopelijk krijg ik vannacht of vanavond of in de trein een goede ingeving.

ow we eten vanavond pasta carbonara.. zo lekker vind ik dat! nu al zin in
Hmmm pasta carbonara. Yum!

Ik kreeg net een vreetkick, zou de ongesteldheid eraan komen? Zaterdag zit ik op 28 dagen.

@pipo

Jeetje wat een nieuws van die collega. Ik wil ook! Ik hoop dat ik hier dinsdag iig één nieuwtje mag melden .
@janine: lekker, eet smakelijk zo. Wij gaan vanavond lekker uit eten. Ook leuk!

@Frutje: dat hoop ik ook voor je! Ik hou maandag met spanning het topic in de gaten.
jeuuuuuhhh, ik had een concept bedacht en de art-director wil er zeker mee door! leuk! en nu op naar huis voor de pasta! hmmmm later
Goed bezig Janine. Heeft de pasta gesmaakt?

Vriend belde net met minder goed nieuws. Hij heeft met de auto een slippertje gemaakt en kwam tegen een paal terecht. Hij reed erg langzaam, maar een wiel bleek scheef op de as te staan. Gelukkig kon hij regelen dat de auto meteen naar de garage werd gebracht (en niet eerst naar de opslag omdat het al na sluitingstijd was). Morgen is ie als eerste aan de beurt. Hopelijk valt het mee, want we gaan met de auto naar Parijs... Maar vriend zei al meteen dat we desnoods een auto huren, dus het weekend gaat sowieso door. Was ff schrikken.

@pipo

Geduld tot dinsdag... Dan zijn we weer terug uit Parijs.

Verkademeisje????
Wat is dit frustrerend!! Heb gister de hele dag jullie berichten gevolgd, maar kon gewoon niet inloggen! Zo irritant! Had zelfs al via een ander e-mailadres een nieuwe gebruiker aangevraagd (Verkademeisje2), maar die doet het ook niet! Blijkbaar hebben er meer forummers last van, want er zijn al hele topics over geopend en het bugtopig op digi loopt hier ook mee vol. Gelukkig is de oplossing via mobiel.viva.nl, dan krijg je een heel ander scherm en lukt het wel.

Gister heb ik de test meegenomen naar een ervaringsdeskundige (vriendinnetje). Zij zag toch ook echt een streep en zei dat het niet uitmaakte hoe licht of hoe donker deze was, een streep is een streep.

Maar ja, daarna heb ik gistermiddag twee andere testen gedaan en die zeiden allebei: niet zwanger... Dus nu weet ik het niet meer. Moet vandaag ongesteld worden, dus misschien weet ik dan iets. En anders mag ik van mezelf op zijn vroegst morgen weer testen, want ik maak mezelf helemaal gek hiermee. Dat wordt bij mij niet minder nu we begonnen zijn. Want we zijn dus idd wel echt begonnen, maar het kan nog gemakkelijk dat jullie allemaal eerder zwanger zijn dan ik. Dus die onzekerheid blijft. Iig bij mij.

Hoe was de pasta, Janine? Klinkt lekker!

En Frutje, al helemaal klaar voor de stad van de liefde? Super zeg, er even tussenuit. Hopelijk viel alles mee met de auto en heb je hem zo weer terug. Zonder al te hoge rekening

Het was (als ik de frustraties weglaat ) wel heel erg leuk om te zien hoe jullie meeleefden hier. Bedankt meiden!
@verkademeisje

Het blijft spannend hoor voor jou. Ik verwacht goed nieuws te horen als ik terug kom uit de liefdeshoofdstad.

Ik hoop zó dat het meevalt met de auto (ook qua financien idd). Het is even afwachten. Ze beginnen er als het goed is nu aan.

Ik ben extra vroeg op het werk om zoveel mogelijk af te maken en ga daar dus snel aan beginnen.
Verkademeisje.......je houdt ons (en jezelf) wel erg in spanning

Bedankt trouwens voor de tip van mobiel.viva.nl..........ik kan vandaag ook niet inloggen. Echt irritant zeg!

Maar zo kan het gelukkig ook. Voor op het werk misschien wel een betere optie. Ziet er meer als werk uit, dan de reclames die naast het andere forum te zien zijn

Frutje; geniet van jullie weekendje Parijs! En ik ga er stiekem vanuit dat je een prachtig aanzoek krijgt.

Pipo; leuk voor je collega.....maar kan me voorstellen dat je denkt IK OOK!!!!! Op een gegeven moment zakt de moed je in de schoenen. Zie je iedereen stappen (sprongen) vooruit maken....en zelf blijf je op hetzelfde punt hangen. Maar je zegt gelukkig nog steeds dat er iets in de lucht hangt! Spannend wanneer het moment daar zal zijn. Zondag misschien?

Ben vandaag vroeg begonnen met werken.....betekent natuurlijk wel dat ik ook lekker op tijd het weekend van start laat gaan! Heb er zin in. Morgen lekker relaxen en zondag naar mijn ouders (andere kant van Nederland). Verjaardag mams; altijd gezellig!
Wat is het hier stil!!! Ik mis mijn kletsmaatjes

Is iedereen nu zo hard aan het werk, in Parijs, of ergens anders weekend aan het vieren????

Of is het 't inlogprobleem????
Haha, hier nog niet in Parijs. De auto schijnt mee te vallen (maar weet geen details), dus dat is goed nieuws. Verder is het beredruk hier en heb ik net drie kwartier aan de telefoon gehangen met een fotograaf omdat een collega op pad was. Was niet mijn werk maar het had haast. Lekker dan! Daar gaat mijn planning dus. Nouja, ik doe mijn best etc.

Verder heb ik net een superlief kaartje gehad van vriend (op mijn werk dus) als opwarmertje voor het weekend. Er zat een mini-boekje bij met allemaal spreuken over knuffelen. Romantisch!
ohhh Frutje.....dat belooft veel goeds voor dit weekend!!!!!!! Ga je maar vast extra verheugen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven