Good Luck
vrijdag 12 februari 2010 om 20:42
Jep, veel last, en hoe meer ik lees op het internet, hoe meer ik bevestiging krijg . Maar goed nog geen uitslag, dus nog even wachten. Maar ik ben er best van slag van, doos die ik ben .
Oke, genoeg hier op het forum en over mij.
Star, vertel eens, hoe is het met schoonma? Heb je er een innige band mee gekregen de laatste uren?
Oke, genoeg hier op het forum en over mij.
Star, vertel eens, hoe is het met schoonma? Heb je er een innige band mee gekregen de laatste uren?
vrijdag 12 februari 2010 om 20:49
vrijdag 12 februari 2010 om 20:50
Oke : we hadden gisteren carnaval van de gym en het was zo´n verloren ventje, ik moest er bijna van huilen daar, hij wist totaal niet wat hij daar moest doen, wilde geen helm op, geen zwaard of schild, geen schmink, helemaal niets. Hij wilde niet dansen, niet koekhappen, hij bleef alleen maar aan de juf geplakt zitten en naar de lichten kijken, echt hetw as om te huilen en hij was zo vreselijk dapper, hij wilde ook niet naar huis.
vrijdag 12 februari 2010 om 20:55
vrijdag 12 februari 2010 om 21:24
Ach dit is echt een gosje waard Jin, wat sneu van dat carnaval....
Oh sorry, maar ik vond Deutschland sucht ein Superstar zo lang en ik weet ook niet of ik het goed schrijf
Oh, Das Supertalent.. hmm, dat ken ik niet.
Ik denk dat Star slaap heeft. Ze wordt al moe van haar schoonmoeder terwijl ze haar amper gezien heeft
Oh sorry, maar ik vond Deutschland sucht ein Superstar zo lang en ik weet ook niet of ik het goed schrijf
Oh, Das Supertalent.. hmm, dat ken ik niet.
Ik denk dat Star slaap heeft. Ze wordt al moe van haar schoonmoeder terwijl ze haar amper gezien heeft
vrijdag 12 februari 2010 om 22:35
vrijdag 12 februari 2010 om 22:44
zaterdag 13 februari 2010 om 09:46
Pfff 4 uur. Wel weer geslapen daarna? Dat is echt geen tijd zeg. Sterkte dan vandaag..... Kan je nog even gaan liggen ergens.
Star ik leef met je mee; mijn schoonmoeder komt ook vanmiddag. Ik denk dat ik na het zwemmen extra lang ga douchen
Ach, het valt wel mee hoor, ze zit alleen steeds aan mijn buik en dat vind ik helemaal niet fijn. Ze is ook de enige die dat doet, vind het nogal irritant.
Klaag klaag
Star ik leef met je mee; mijn schoonmoeder komt ook vanmiddag. Ik denk dat ik na het zwemmen extra lang ga douchen
Ach, het valt wel mee hoor, ze zit alleen steeds aan mijn buik en dat vind ik helemaal niet fijn. Ze is ook de enige die dat doet, vind het nogal irritant.
Klaag klaag