** LDR deel 13 **

maandag 15 februari 2010 om 12:31
maandag 15 februari 2010 om 12:44
Nee serieus, ik mis dat echt niet. Zo super vond ik dat niet. Wat ik véél leuker vind is nu als ik bv naar Nederland ben geweest en hij haalt me op dat we samen naar huis gaan. Of dat hij me wegbrengt naar het vliegveld of ik hem en dat ik echt hartgrondig denk, zo hey, ik ga je een week niet zien!!! Maar tegelijkertijd ook die vanzelfsprekendheid ervan, I'm loving it. Wij zitten net weer in rustiger vaarwater en ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Nee hoor, ik zou niet anders willen. Hoge toppen diepe dalen, leuk toen ik 17 was, maar I'm done!
maandag 15 februari 2010 om 13:10
Hoge pieken vind ik wel leuk maar wat is er nou leuk aan diepe dalen? En dat je het één niet zonder het ander kan hebben vind ik persoonlijk bullshit (tenminste, zo heb ik dat ervaren).
Als je diepe dalen hebt verneukt dat ook je hoge pieken (want stemmetje in de achtergrond) bv. En nu gaat het een hele tijd supergoed met mijn vriend en mij en dan hebben we geen dalen maar heus nog wel uitschieters naar boven.
Verder vind ik het vooral erg vermoeiend. Net als wanneer iemand zegt 'ik vind een man pas interessant als hij geen oog voor me heeft'. Ja leuk voor als je hem in de kroeg probeert te versieren maar niet om een toekomst mee op te bouwen, natuurlijk.
Oftewel: leuk voor even en daarna is het vooral vermoeiend en totaaaaaal niet interessant (vind ik).
Als je diepe dalen hebt verneukt dat ook je hoge pieken (want stemmetje in de achtergrond) bv. En nu gaat het een hele tijd supergoed met mijn vriend en mij en dan hebben we geen dalen maar heus nog wel uitschieters naar boven.
Verder vind ik het vooral erg vermoeiend. Net als wanneer iemand zegt 'ik vind een man pas interessant als hij geen oog voor me heeft'. Ja leuk voor als je hem in de kroeg probeert te versieren maar niet om een toekomst mee op te bouwen, natuurlijk.
Oftewel: leuk voor even en daarna is het vooral vermoeiend en totaaaaaal niet interessant (vind ik).
maandag 15 februari 2010 om 13:15
Sterker nog Marg, ik vind die grote uitschieters naar boven, dat het zó fijn is elkaar weer te zien of spreken, juist het hele gebeuren een beetje vertroebelen.
Ik hoop dat ik Bassist net zo leuk gevonden zou hebben als hij hier om de hoek gewoond zou hebben. Ik hoop zeg maar dat we elkaar leuk vinden en dat het niet zo is dat je wilt wat niet kan, omdat wat niet kan altijd aantrekkelijker lijkt dan wat makkelijk kan.
Snap je wat ik bedoel?
Ik hoop dat ik Bassist net zo leuk gevonden zou hebben als hij hier om de hoek gewoond zou hebben. Ik hoop zeg maar dat we elkaar leuk vinden en dat het niet zo is dat je wilt wat niet kan, omdat wat niet kan altijd aantrekkelijker lijkt dan wat makkelijk kan.
Snap je wat ik bedoel?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
maandag 15 februari 2010 om 13:18
aanvulling: we zijn denk ik allemaal toch wel ergens beïnvloed door films, boeken, verhalen. Een ldr is al snel een romantisch sprookje. Lees maar hier: meelezers en iedereen die soms verzucht 'spannender dan een soap'.
Dus ik hoop dat het niet dát is wat me trekt. Oh zo lekker onmogelijk en spannend. En het is natuurlijk knalromantisch om te moeten 'lijden' voor de liefde en om eerst barrières te moeten overwinnen voordat je elkaar 'krijgt'.
Dus ik hoop dat het niet dát is wat me trekt. Oh zo lekker onmogelijk en spannend. En het is natuurlijk knalromantisch om te moeten 'lijden' voor de liefde en om eerst barrières te moeten overwinnen voordat je elkaar 'krijgt'.

maandag 15 februari 2010 om 13:21
Brasa voor jou en je mama Nemo.
Wat ik mis nu er geen LDR meer is, is een keer in de 2, 3 maanden op 'vakantie' te gaan.
Sjeses wat moet ik in het zon/licht, en vooral uit dit kantoor, en dan helemaal niks niks niks hoeven en álles mogen. Terwijl nu we ineens in Het Gareel zitten. Zo keurig allemaal. En zo keurig zijn we nooit van ons leven geweest.
Dat je toch maar niet nog een biertje neemt, 'omdat je morgen moet werken'. Dat je toch maar naar huis gaat om 'gezond te koken'.
Het is allemaal best verrekte serieus.
Oja, serieus en kantoor. Laat ik daar maar weer eens wat doen.
Wat ik mis nu er geen LDR meer is, is een keer in de 2, 3 maanden op 'vakantie' te gaan.
Sjeses wat moet ik in het zon/licht, en vooral uit dit kantoor, en dan helemaal niks niks niks hoeven en álles mogen. Terwijl nu we ineens in Het Gareel zitten. Zo keurig allemaal. En zo keurig zijn we nooit van ons leven geweest.
Dat je toch maar niet nog een biertje neemt, 'omdat je morgen moet werken'. Dat je toch maar naar huis gaat om 'gezond te koken'.
Het is allemaal best verrekte serieus.
Oja, serieus en kantoor. Laat ik daar maar weer eens wat doen.
maandag 15 februari 2010 om 13:28
Nou ja, dat dus. Wat Kjong zegt.
Ik weet ook dat het echt triest is om te zeggen, wat ik gezegd heb en dat is ook de reden dat ik vrijgezel ben dat is wel duidelijk. Ik ben de dramaqueen herself. (zo ging het thuis ook altijd, dus mss als ik uit een geborgen nest was gekomen was het anders, maar aan de andere kant vind ik dat dan weer bulsshit psychologie. Alhoewel het wel bewezen is, maar goed.)
Ik weet ook niet goed hoe ik het moet uitleggen zonder niet totaal oppervlakkig en triest over te komen.
Ik weet ook dat het echt triest is om te zeggen, wat ik gezegd heb en dat is ook de reden dat ik vrijgezel ben dat is wel duidelijk. Ik ben de dramaqueen herself. (zo ging het thuis ook altijd, dus mss als ik uit een geborgen nest was gekomen was het anders, maar aan de andere kant vind ik dat dan weer bulsshit psychologie. Alhoewel het wel bewezen is, maar goed.)
Ik weet ook niet goed hoe ik het moet uitleggen zonder niet totaal oppervlakkig en triest over te komen.
maandag 15 februari 2010 om 13:32
maandag 15 februari 2010 om 13:32
Kjong, ben je volwassen geworden?
Eh er is zo'n liedje van Duo Depressie (aka Acda en de Munnik) over dat liefdesverdriet of iemand missen zo geweldig lijkt want daar kan je geweldige liedjes over schrijven, maar in het echt is het niet zo leuk. Daar doet deze discussie me aan denken. Trouwens, toen ik in een ldr zat dacht ik dat daten hartstikke leuk was en dat bleek na een week vrijgezel te zijn ook tegen te vallen. Dus het gras elders is altijd groener.
Eh er is zo'n liedje van Duo Depressie (aka Acda en de Munnik) over dat liefdesverdriet of iemand missen zo geweldig lijkt want daar kan je geweldige liedjes over schrijven, maar in het echt is het niet zo leuk. Daar doet deze discussie me aan denken. Trouwens, toen ik in een ldr zat dacht ik dat daten hartstikke leuk was en dat bleek na een week vrijgezel te zijn ook tegen te vallen. Dus het gras elders is altijd groener.
maandag 15 februari 2010 om 13:36
quote:Spijker schreef op 15 februari 2010 @ 13:32:
[...]
Jij bent hier echt van de beste uitspraken soms.
ik bedoelde eigenlijk dat dat bewezen is: dat als je uit een onstabiel gezin komt waar altijd veel ruzie was dat je dat ook zelf in je relatie gaat opzoeken. Maar ik vind het dan onzin in zoverre dat daarmee gezegd wordt dat het dan nooit goed kan gaan als je geen goede basis hebt. En daar pas ik echt voor. Er zijn genoeg mensen die met nog veel meer problemen zijn opgegroeid en die zijn wel goed terecht gekomen. Dus kies ik ervoor om het bullshit te vinden, ook al is het bewezen. Snappie?
[...]
Jij bent hier echt van de beste uitspraken soms.
ik bedoelde eigenlijk dat dat bewezen is: dat als je uit een onstabiel gezin komt waar altijd veel ruzie was dat je dat ook zelf in je relatie gaat opzoeken. Maar ik vind het dan onzin in zoverre dat daarmee gezegd wordt dat het dan nooit goed kan gaan als je geen goede basis hebt. En daar pas ik echt voor. Er zijn genoeg mensen die met nog veel meer problemen zijn opgegroeid en die zijn wel goed terecht gekomen. Dus kies ik ervoor om het bullshit te vinden, ook al is het bewezen. Snappie?
maandag 15 februari 2010 om 13:43
Nemo, ik dacht dat ook altijd omdat mijn moeder eigenlijk zei dat ik verpest was voor het leven. Maar nou zei mijn broer laatst: 'ja ik denk dat jij een klap van de molen hebt gehad, maar ik denk ook dat je verstandig en slim genoeg bent om wel gezond met relaties om te gaan'. Vond ik ook een goeie.
maandag 15 februari 2010 om 13:44
Hmm, hier zit ook een gezond iemand thuis en zonder werk. En zo ken ik er nog ik weet niet wat hoeveel die niet allemaal per definitie lui zijn. De omstandigheden zijn er niet altijd naar.
Maarja, ik ben ook maar een simpele, want blijf gewoon maar bij mn geliefde wonen, ondanks de 'prijs' daarvoor. Maar alles om maar geen LDR meer te hoeven onderhouden. Ik vind het te zwaar, wil er nooit meer naar terug.
Ja, het is best leuk hoor die pieken en heb ook nog geweldige herinneringen aan de spanningen en het weerzien op het vliegveld etc., maar de tijd ertussen, NOOIT MEER.
Maarja, ik ben ook maar een simpele, want blijf gewoon maar bij mn geliefde wonen, ondanks de 'prijs' daarvoor. Maar alles om maar geen LDR meer te hoeven onderhouden. Ik vind het te zwaar, wil er nooit meer naar terug.
Ja, het is best leuk hoor die pieken en heb ook nog geweldige herinneringen aan de spanningen en het weerzien op het vliegveld etc., maar de tijd ertussen, NOOIT MEER.
maandag 15 februari 2010 om 13:46
Soms vind ik het gewoon lastig met zo'n LDR. Niet omdat ik hem niet leuk vind. Ik vind het harstikke leuk, maar omdat communicatie gewoon zo'n geregel is en een misverstand in een klein hoekje zit.
Tijdverschil is vervelend, dus we maken afsrpaken, dan en dan en zo en zo laat. Spontaan is anders en voor mij werkt dit gewoon goed, want ik blijf dan s ochtend thuis werken zodat ik kan skypen.
Maar dan praten we via skype. Over koetje en kalfjes. Over andere dingen. Dingen die we meemaken, waar we over nadenken en soms, heel soms, ook over de complexe onderwerpen "wanneer weer samen?" "en hoe gaan we dat doen?"... Maar toch vind ik het moeilijk.
Eigenlijk het diepe dal wat iemand al noemde, de moeilijke momenten want communicatie is zo ontzettend anders. Dingen die eerst spontaan gingen die moeten nu gepland worden. En het helpt niet dat zowel de Belg als ik chaotisch zijn (hij nog wat erger dan ik). En ik vind het soms lastig om te zeggen als ik iets niet leuk vind. Hij zou wat voor mij nalezen (mijn scriptie) omdat zijn engels heel heel heel erg goed is. Maar hij heeft het druk. Werk, zo'n sociale leven zonder mij aan t opbouwen en ik merk dat ik dat soms best wel moeilijk vind. Ik gun het hem heel erg en ik vind het fijn dat hij het leuk heeft, maar ik zou er ook graag deel uti maken. En dat ik doe ook wel, via skype, maar dat het is toch net niet he.. Maar goed, nu twee weken zou het toch wel fijn zijn als hij het al had gelezen... en ik heb er om al om gevraagd.. maar ja, ik il hier ook niet boos om worden, maar ik ben wel een beetje teleurgesteld eigenlijk. Want hij had zelf aangeboden om het het na te lezen en de spelling te controleren...en nu heeft hij het druk... en juist omdat het moeilijk is om dingen vanaf een afstand bij te leggen wil ik het niet zeggen dat ik het eigenlijk een beetje vervelend vind.
Hoe gaan jullie er mee om, als die ander aan de andere kant van de wereld zit en dingen doet die je eigenlijk niet zo leuk vind?
Tijdverschil is vervelend, dus we maken afsrpaken, dan en dan en zo en zo laat. Spontaan is anders en voor mij werkt dit gewoon goed, want ik blijf dan s ochtend thuis werken zodat ik kan skypen.
Maar dan praten we via skype. Over koetje en kalfjes. Over andere dingen. Dingen die we meemaken, waar we over nadenken en soms, heel soms, ook over de complexe onderwerpen "wanneer weer samen?" "en hoe gaan we dat doen?"... Maar toch vind ik het moeilijk.
Eigenlijk het diepe dal wat iemand al noemde, de moeilijke momenten want communicatie is zo ontzettend anders. Dingen die eerst spontaan gingen die moeten nu gepland worden. En het helpt niet dat zowel de Belg als ik chaotisch zijn (hij nog wat erger dan ik). En ik vind het soms lastig om te zeggen als ik iets niet leuk vind. Hij zou wat voor mij nalezen (mijn scriptie) omdat zijn engels heel heel heel erg goed is. Maar hij heeft het druk. Werk, zo'n sociale leven zonder mij aan t opbouwen en ik merk dat ik dat soms best wel moeilijk vind. Ik gun het hem heel erg en ik vind het fijn dat hij het leuk heeft, maar ik zou er ook graag deel uti maken. En dat ik doe ook wel, via skype, maar dat het is toch net niet he.. Maar goed, nu twee weken zou het toch wel fijn zijn als hij het al had gelezen... en ik heb er om al om gevraagd.. maar ja, ik il hier ook niet boos om worden, maar ik ben wel een beetje teleurgesteld eigenlijk. Want hij had zelf aangeboden om het het na te lezen en de spelling te controleren...en nu heeft hij het druk... en juist omdat het moeilijk is om dingen vanaf een afstand bij te leggen wil ik het niet zeggen dat ik het eigenlijk een beetje vervelend vind.
Hoe gaan jullie er mee om, als die ander aan de andere kant van de wereld zit en dingen doet die je eigenlijk niet zo leuk vind?
maandag 15 februari 2010 om 13:49
Ik heb zolang gezongen
Van hoe droevig ik zou zijn
Met mijn angst te koop gelopen
En maar zoeken naar de pijn
Om de blues te kunnen zingen
Heb ik me slechter voor gedaan
En nu het echt dan niet zo goed gaat
Blijkt er niet zo gek veel aan
Ik droomde van die nachten
Eenzaam slenterend op straat
Een droeve glimlach van een filmster
Met mijn ziel wist ik geen raad
Maar nu ook mijn drie-na-beste vriend
Mij op straat laat staan
En ik echt geen flauw benul heb
Waar ik wat fout heb gedaan
Nu mis ik jou
Zoals ik eigenlijk jou altijd missen wou
Waar ik van die meesterlijke zinnen
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Een grap is leuk
Als je 'm helemaal niet verwacht
Ellende kun je hebben
Als je er eigenlijk om lacht
Verdriet is best te dragen
Als je 't eerst zelf hebt bedacht
De blues is echt te gek
De blues is echt te gek
De blues is echt te gek
Als er iemand op je wacht
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Natuurlijk wist ik dat het
Ooit eens fout zou gaan
Maar dan zag ik me al zitten
Rode wijn en volle maan
In de ene hand een pen
En in de andere een glas
En dan heel mooi zitten dichten
Hoe droevig het wel was
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Waar ik mineur melodieen over componeren zou
Nu mis ik jou
Mij op straat laat staan
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Een grap is leuk
Ellende kun je hebben
De blues is echt te gek
De blues is echt te gek
De blues is echt te gek
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Ooit eens fout zou gaan
Rode wijn en volle maan
In de ene hand een pen
En in de andere een glas
Hoe droevig het wel was
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Nu mis ik jou

maandag 15 februari 2010 om 13:49
Ik word er vooral een recalcitrante puber van. Van de afdeling Nooitgoedgenoeg, als het maar zo'n beetje in het gemiddelde midden blijft sleuren.
Volgens mij zou het me wel bevallen, een kloosterleven in stilte, met als hoogtpunt de kerstmis met gezang en licht enzo.
Of kermisexploitant en dan een depressief dieptepunt in de feest- en lichtloze jan&feb.
Nu heb ik 'alles' en heb ik nog steeds geen boek uitgelezen het afgelopen half jaar.
Terwijl op 'vakanties' ik er hele tritsen verslond.
Nou ja, stom voorbeeld misschien, maar dus niet echt rust gevonden, terwjil het wel zoveel rustiger is geworden.
Of zó rustig, dat er geen hol aan is.
Of, ik dacht altijd dat rustig zou betekenen dat ik meer tijd over zou houden, maar dat valt tegen. Het blijkt juist meer onrust te geven. Versrpeid over de hele week, met als deprimerende piek de pmsperiode. Tijdens LDR werd die onrust gekanaliseerd door het doel naar TR te vertrekken.
Nouja, dat dus, snappie?
Wat overigens allemaal niets te maken heeft met mijn liefde voor mijn meneer. Maar alles met mijn gemoedsgestel. Hij is slechts lijdend voorwerp
Volgens mij zou het me wel bevallen, een kloosterleven in stilte, met als hoogtpunt de kerstmis met gezang en licht enzo.
Of kermisexploitant en dan een depressief dieptepunt in de feest- en lichtloze jan&feb.
Nu heb ik 'alles' en heb ik nog steeds geen boek uitgelezen het afgelopen half jaar.
Terwijl op 'vakanties' ik er hele tritsen verslond.
Nou ja, stom voorbeeld misschien, maar dus niet echt rust gevonden, terwjil het wel zoveel rustiger is geworden.
Of zó rustig, dat er geen hol aan is.
Of, ik dacht altijd dat rustig zou betekenen dat ik meer tijd over zou houden, maar dat valt tegen. Het blijkt juist meer onrust te geven. Versrpeid over de hele week, met als deprimerende piek de pmsperiode. Tijdens LDR werd die onrust gekanaliseerd door het doel naar TR te vertrekken.
Nouja, dat dus, snappie?
Wat overigens allemaal niets te maken heeft met mijn liefde voor mijn meneer. Maar alles met mijn gemoedsgestel. Hij is slechts lijdend voorwerp
maandag 15 februari 2010 om 13:50
Mis Ik Jou
Ik heb zolang gezongen
Mij op straat laat staan
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Een grap is leuk
Ellende kun je hebben
De blues is echt te gek
De blues is echt te gek
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Ooit eens fout zou gaan
Rode wijn en volle maan
In de ene hand een pen
En in de andere een glas
Hoe droevig het wel was
Nu mis ik jou
Nu mis ik jou
Nu mis ik jou
Ik heb zolang gezongen
Mij op straat laat staan
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Een grap is leuk
Ellende kun je hebben
De blues is echt te gek
De blues is echt te gek
Nu mis ik jou
Over schrijven zou
Nu mis ik jou
Ooit eens fout zou gaan
Rode wijn en volle maan
In de ene hand een pen
En in de andere een glas
Hoe droevig het wel was
Nu mis ik jou
Nu mis ik jou
Nu mis ik jou
maandag 15 februari 2010 om 13:52
Hij stuurt dit:
hahaahahahah. Super! You made my day.
Zit in een Fucking saaie les en heb zo hard gelachen dat de prof is gestopt met doceren voor even.
Ja, die nummer 6 was wel goed.
nee meid, het is geen 1 van de mogelijkheden. Heb gwn niet veel tijd. Het is voltijds lessen volgen en hard trainen. Ik wil het niet bij die ene nacht houden want ik voelde ook wel dat er een klik is. Ik vond het heel leuk en kwas erg op mijn gemak bij jou. Waar ik eigenlijk bang voor ben is om jou te leuk te vinden. 
En btw, morgen ga ik naar de dokter dus je zult het wel snel horen.
We spreken elkaar spoedig nog! Dikke kus op die heerlijke lippen van jou!
Xx
hahaahahahah. Super! You made my day.
Zit in een Fucking saaie les en heb zo hard gelachen dat de prof is gestopt met doceren voor even.
Ja, die nummer 6 was wel goed.

En btw, morgen ga ik naar de dokter dus je zult het wel snel horen.

We spreken elkaar spoedig nog! Dikke kus op die heerlijke lippen van jou!
Xx
maandag 15 februari 2010 om 13:52
quote:findingnemo schreef op 15 februari 2010 @ 13:49:
HIj heeft teruggemaild!!!!!!!!!!!!!!!
En je wilt niet weten wat!!
Hij maakt mn dag
En gek genoeg moet ik nu huilen. Weet niet eens waarom. Echt stom.
Misschien komen er even wat dingen samen?
Wat heeft ie gemaild?
HIj heeft teruggemaild!!!!!!!!!!!!!!!
En je wilt niet weten wat!!
Hij maakt mn dag

En gek genoeg moet ik nu huilen. Weet niet eens waarom. Echt stom.
Misschien komen er even wat dingen samen?
Wat heeft ie gemaild?